AaB - Lyngby d. 13/9 2024
Re: AaB - Lyngby d. 13/9 2024
Hvis det her er det beste vi kan så er vi stensikkert vej ned
AaB AaB AaB AaB
Det er bare 2 ringe hold der møder hinanden. Ingen af dem kan skabe nogen rigtig store chancer. AaB dog med de 2 største til Ross og Kasper Jørgensen. Men begge har det meget svært med bolden
Der er altså for meget, hvor Ross vil prøve nogle afleveringer, som kun lykkes 1 gang ud af 30, i stedet for at spille lidt mere simpelt.
Og Davidsen skal til at passe på, ellers så får han et gult kort mere til samlingen. Men det er jo udslag af, at han kommer for sent. Mange gange.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Davidsen forsøger at overtage Würtz rekord for gule kort på et tidspunkt med den fart han har på
Viljen er der helt sikkert, men evnerne lader meget tilbage at ønske. Sådan er det når nye spillere ikke må koste mere end et sæsonkort til Fårup Sommerland + en kasse skumfiduser…..
Kom nu igang AaB!!!
Tydeligt de er uden selvtillid. Boldomgangen fra før de to 4-0 nederlag er helt væk desværre
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Widel er godt nok også let at få bolden fra konstant
Arh her sidst var der så også en albue i hovedhøjde i spil fra Lyngbyspilleren. Men ja, han kæmper godt nok med det, den gode Widell.
-
AaBWanKenobi
- 2. div

100% enig!jonas386 skrev: ↑13. sep 2024, 19:36Aktioner af den type Ross blev udsat for der, burde give rødt kort. Ingen kamp om bolden, og Hamalainen fokuserer slet ikke på hvor bolden er på vej hen. Ved godt det ikke er sådan i fodboldloven i dag, men det er et oplagt sted at kigge, hvis man vil gøre spillet mere underholdende.
Og det er bare et af de steder, hvor fodbold som en gentlemansport spillet med en oppustet grisemave, big time er blevet overhalet af en iskold, kynisk tilgang til spillet.
Det er bare ikke rigtigt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Han er simpelthen lavet vådt bølgepap desværre. Fandme bittert.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Så er Otoa vist færdig for en rum tid. Ligner en ret grim fiber i baglåret.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Otoa skadet ser det ud til. Lidt noget pis 
Uha Otoa virker godt nok til at være en skadesudsat spiller 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ind med lynhurtige Kramer overfor Lyngbys offensiv.
Vi skal sgu nok score to nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Så får vi lynhurtige Kramer overfor Amon.
Det bliver hyggeligt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bliver hyggeligt.
Otoa desværre alt alt for mange skader:(
Vores varemærke inden sæsonen med højt aggressivt pres findes ikke - vi prøvede men det er man også stoppet med nu.
Vi sejler rundt i ingenmandsland
Vi hænger ikke sammen
Kan ikke holde på bolden
Skaber så absolut INTET
Og let at blive farlige imod
Vi spiller så dårligt altså
Otoa skadet. Han har glasben.
Vi sejler rundt i ingenmandsland
Vi hænger ikke sammen
Kan ikke holde på bolden
Skaber så absolut INTET
Og let at blive farlige imod
Vi spiller så dårligt altså
Otoa skadet. Han har glasben.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Haha, du var hurtigst.Kunji skrev:Ind med lynhurtige Kramer overfor Lyngbys offensiv.