Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6764
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 12. mar 2026, 14:16
jonas386 skrev: ↑12. mar 2026, 10:34
Jakobsen skrev: ↑12. mar 2026, 09:53
Martino1 skrev: ↑12. mar 2026, 08:56
baresi skrev: ↑12. mar 2026, 08:22
Sauer skrev: ↑12. mar 2026, 08:08
Kristoffer Wichmann bliver assistenttræner i FCK.
ja og tillykke til ham, der blev der også begået et karaktermord efter 5 kampe .
hans pragmatiske tilgang kunne jeg godt have brugt.
han vandt heller ikke men han prøvede at tænke hvad han kunne få ud af det materiale han havde. han overtog bare en skude der var sunket lang tid inden han kom
Kristoffer Wichmann var en fejlansættelse og ikke et karaktermord.
Uenig. Vi fik en tydelig træner og en træner med stort talent. Du kunne ikke bebrejde den kaptajn der bliver sat på broen når skibet har taget så meget vand ind det ikke kan undgå at kæntre.
Come on. Wichmann blev ansat under en forudsætning om at vi skulle stille med fire i bagkæden. Han går direkte ind og spiller med fem, kører kasper Jørgensen i midterforsvaret (og holdte fast i det) udelukkende for at se det scenarie udspille sig, som enhver idiot burde kunne se, nemlig at Kasper Jørgensen var en defensiv katastrofe og endte med at koste mål i nærmest hver eneste kamp hvad enten det var klodsede straffespark eller dummernik aktioner. Vi hentede et(!) point i de sidste fem kampe. Med en marginalt bedre træner var vi blevet oppe.
Wichmann var åbenlyst et blålys, og det ender FCK også med at finde ud af.
Var det ikke også Wichmann der kom ind og fram start kunne konstatere, at der ikke var nogen grund til at arbejde med dødboldene, for det havde vi jo rigtig godt styr på. Lidt ironisk, at det er hvad han skal stå for i FCK lol.
Doomed if you, doomed if you don’t. Vores midtbane stod pivåben i den der ultimative 4-3-3 som Klan Peters havde dikteret.
Jeg forstår godt Wichmann ville murre defensiven til selvom det var svært med det begrænsede antal spillere.
RAUS RAUS SSE!
-
Sauer
- Allstar

- Indlæg: 3017
- Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Indlæg
af Sauer » 12. mar 2026, 15:30
Jakobsen skrev: ↑12. mar 2026, 14:16
jonas386 skrev: ↑12. mar 2026, 10:34
Jakobsen skrev: ↑12. mar 2026, 09:53
Martino1 skrev: ↑12. mar 2026, 08:56
baresi skrev: ↑12. mar 2026, 08:22
Sauer skrev: ↑12. mar 2026, 08:08
Kristoffer Wichmann bliver assistenttræner i FCK.
ja og tillykke til ham, der blev der også begået et karaktermord efter 5 kampe .
hans pragmatiske tilgang kunne jeg godt have brugt.
han vandt heller ikke men han prøvede at tænke hvad han kunne få ud af det materiale han havde. han overtog bare en skude der var sunket lang tid inden han kom
Kristoffer Wichmann var en fejlansættelse og ikke et karaktermord.
Uenig. Vi fik en tydelig træner og en træner med stort talent. Du kunne ikke bebrejde den kaptajn der bliver sat på broen når skibet har taget så meget vand ind det ikke kan undgå at kæntre.
Come on. Wichmann blev ansat under en forudsætning om at vi skulle stille med fire i bagkæden. Han går direkte ind og spiller med fem, kører kasper Jørgensen i midterforsvaret (og holdte fast i det) udelukkende for at se det scenarie udspille sig, som enhver idiot burde kunne se, nemlig at Kasper Jørgensen var en defensiv katastrofe og endte med at koste mål i nærmest hver eneste kamp hvad enten det var klodsede straffespark eller dummernik aktioner. Vi hentede et(!) point i de sidste fem kampe. Med en marginalt bedre træner var vi blevet oppe.
Wichmann var åbenlyst et blålys, og det ender FCK også med at finde ud af.
Var det ikke også Wichmann der kom ind og fram start kunne konstatere, at der ikke var nogen grund til at arbejde med dødboldene, for det havde vi jo rigtig godt styr på. Lidt ironisk, at det er hvad han skal stå for i FCK lol.
Doomed if you, doomed if you don’t. Vores midtbane stod pivåben i den der ultimative 4-3-3 som Klan Peters havde dikteret.
Jeg forstår godt Wichmann ville murre defensiven til selvom det var svært med det begrænsede antal spillere.
Det var ikke en let opgave. Men det burde nu alligevel være let at se, at Kasper Jørgensen ikke havde noget at gøre som midtstopper. Stadig forundret over, at Wichmann holdt fast i det, indtil nedrykningen var en realitet.
-
Martino1
- Superliga

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
- Favoritspiller: Winsnes
Indlæg
af Martino1 » 12. mar 2026, 19:03
jonas386 skrev: ↑12. mar 2026, 10:34
Jakobsen skrev: ↑12. mar 2026, 09:53
Martino1 skrev: ↑12. mar 2026, 08:56
baresi skrev: ↑12. mar 2026, 08:22
Sauer skrev: ↑12. mar 2026, 08:08
Kristoffer Wichmann bliver assistenttræner i FCK.
ja og tillykke til ham, der blev der også begået et karaktermord efter 5 kampe .
hans pragmatiske tilgang kunne jeg godt have brugt.
han vandt heller ikke men han prøvede at tænke hvad han kunne få ud af det materiale han havde. han overtog bare en skude der var sunket lang tid inden han kom
Kristoffer Wichmann var en fejlansættelse og ikke et karaktermord.
Uenig. Vi fik en tydelig træner og en træner med stort talent. Du kunne ikke bebrejde den kaptajn der bliver sat på broen når skibet har taget så meget vand ind det ikke kan undgå at kæntre.
Come on. Wichmann blev ansat under en forudsætning om at vi skulle stille med fire i bagkæden. Han går direkte ind og spiller med fem, kører kasper Jørgensen i midterforsvaret (og holdte fast i det) udelukkende for at se det scenarie udspille sig, som enhver idiot burde kunne se, nemlig at Kasper Jørgensen var en defensiv katastrofe og endte med at koste mål i nærmest hver eneste kamp hvad enten det var klodsede straffespark eller dummernik aktioner. Vi hentede et(!) point i de sidste fem kampe. Med en marginalt bedre træner var vi blevet oppe.
Wichmann var åbenlyst et blålys, og det ender FCK også med at finde ud af.
Var det ikke også Wichmann der kom ind og fram start kunne konstatere, at der ikke var nogen grund til at arbejde med dødboldene, for det havde vi jo rigtig godt styr på. Lidt ironisk, at det er hvad han skal stå for i FCK lol.
Tak Jonas. Jeg er fuldstændig enig. Vi var nemlig blevet oppe med en dygtig træner - og det er Wichmann ikke.
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8749
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 17. mar 2026, 13:17
Ikke meget AaB’er han er i det interview.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 17. mar 2026, 16:15
Forza skrev: ↑17. mar 2026, 13:17
Ikke meget AaB’er han er i det interview.
En ærgerlig afslutning på karrieren for en tidligere OB-spiller..

Ædruelighedens stemme
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6764
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 18. mar 2026, 07:10
Ret beset har det vel ikke været super oplagt for hverken Barrett eller AaB med en retur udover måske lige i årene 14-16, hvor Ahlmann var ude i lang tid. Ellers sad Ahlmann jo tungt på VB i årene efter. Man kan dog sagtens kritisere at det næsten kun var Ahlmann vi havde og Barrett kunne måske godt have taget over for Ahlmann et par år i slutningen af karrieren.
RAUS RAUS SSE!
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6764
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 22. mar 2026, 22:16
Må være ærlig at sige, at det rør alverden hos mig længere og ikke kun fordi AaB er i krise, men også fordi dem der slår igennem efterhånden er her så kort tid, at man ikke når for alvor at holde af dem.
Det er ikke ligesom som det plejede at være, hvor der hvert 3-4 år kom et nyt hold og man kom til at holde af dem over tid.
RAUS RAUS SSE!
-
AaBager
- 1. div

- Indlæg: 283
- Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
- Favoritspiller: Peter Rasmussen
Indlæg
af AaBager » 23. mar 2026, 18:58
Lucas til Thailand. Det er også mere spændende end bund 6 i 1. div
Legaliser pyro!
-
Pontoppi
- 1. div

- Indlæg: 494
- Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
- Favoritspiller: Nomvethe
Indlæg
af Pontoppi » 23. mar 2026, 19:06
AaBager skrev: ↑23. mar 2026, 18:58
Lucas til Thailand. Det er også mere spændende end bund 6 i 1. div
jaaaa hvis man er til høj luftfugtighed og et fornærmene ringe niveau som knap nok tåler sammenligning med 1 div….
sikke en fuser
hjertet i nord

-
AaBager
- 1. div

- Indlæg: 283
- Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
- Favoritspiller: Peter Rasmussen
Indlæg
af AaBager » 23. mar 2026, 19:30
Pontoppi skrev: ↑23. mar 2026, 19:06
AaBager skrev: ↑23. mar 2026, 18:58
Lucas til Thailand. Det er også mere spændende end bund 6 i 1. div
jaaaa hvis man er til høj luftfugtighed og et fornærmene ringe niveau som knap nok tåler sammenligning med 1 div….
sikke en fuser
Fuser i forhold til hvad? Han har vel prøvet alt det talentet rakte til. Det kommer også an på hvilke prioriteter man har som menneske og familie? Tror ikke han er tvunget til at skrive under pga økonomi, det er ren eventyr
Legaliser pyro!
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6764
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 23. mar 2026, 22:46
AaBager skrev: ↑23. mar 2026, 19:30
Pontoppi skrev: ↑23. mar 2026, 19:06
AaBager skrev: ↑23. mar 2026, 18:58
Lucas til Thailand. Det er også mere spændende end bund 6 i 1. div
jaaaa hvis man er til høj luftfugtighed og et fornærmene ringe niveau som knap nok tåler sammenligning med 1 div….
sikke en fuser
Fuser i forhold til hvad? Han har vel prøvet alt det talentet rakte til. Det kommer også an på hvilke prioriteter man har som menneske og familie? Tror ikke han er tvunget til at skrive under pga økonomi, det er ren eventyr
Jeg tror også bare Lucas på højt niveau er ovre. Han er aldrig kommet tilbage efter det lejemord Glimmer Glen hyrede Mpindi til at begå på Lucas.
RAUS RAUS SSE!
-
Gnu
- Allstar

- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Indlæg
af Gnu » 27. mar 2026, 08:55
Tidligere AaB-spiller Kasper Høgh har fået debut på landsholdet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
Baatnakken
- 1. div

- Indlæg: 258
- Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
- Favoritspiller: Prica
Indlæg
af Baatnakken » 30. mar 2026, 19:31
Nikolaj Thomsen er ny direktør i B93
-
Kunji
- Allstar

- Indlæg: 5826
- Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
- Geografisk sted: Hjørring
Indlæg
af Kunji » 31. mar 2026, 23:14
Gnu skrev: ↑27. mar 2026, 08:55
Tidligere AaB-spiller Kasper Høgh har fået debut på landsholdet.
Og nu har Frelseren så scoret sit første mål. Et flot af slagsen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
jonas386
- Allstar

- Indlæg: 12536
- Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Indlæg
af jonas386 » 31. mar 2026, 23:15
Det er svært at se det som andet end grotesk humor fra højere kræfter. Vi roder rundt nede i midten af 1. Division mens en af vores kasserede angribere banker kasser ind imod alle verdens bedste forsvar og nu (måske) sparker dammark til VM.
Jeg kan slet ikke bære hvis han skal til at være folkehelt.