det er selvfølgelig også en vinkel :-) kan de have en pointe iBelwas skrev: ↑23. okt 2025, 11:46Det gik ret hurtigt med udmeldingen da Pudel gik i stykker, så tænker egentligt at det er et godt tegn vi ikke har hørt noget.baresi skrev: ↑23. okt 2025, 09:19fedt, den har jeg ikke hørt endnu. Det så sgu ærgerligt ud da han humpede ud med støvlen taget af.
vi har ikke brug for skader til ham, kallesøe og adam. de skal bare være klar så den 4 back står så skarp som muligt, for alternativerne er ikke gode nok endnu.
Skadestråden
Re: Skadestråden
-
Thequest71
- Lilleput

- Indlæg: 16
- Tilmeldt: 18. okt 2022, 10:55
Re: Skadestråden
Er der nogen der ved hvad status er på Pudel ?
Re: Skadestråden
lang, var det ikke korsbånd eller husker jeg forkert. tror ikke vi ser ham i denne sæson.
Re: Skadestråden
Langtidsskadede
Pudel - korsbånd
Tiedemann - ankel?, underben? ledskader?
Pudel - korsbånd
Tiedemann - ankel?, underben? ledskader?
-
DenGamleMand
- 1. div

- Indlæg: 471
- Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34
Re: Skadestråden
Rygtet siger en muskelskade med noget arvæv, som han har prøvet før. Måske tilbage inden sommerferien, hvis alt går vel.
