FlæskeFrank skrev:Efter at weekenden viste, at holdet ikke kan uden en kamptråd, så vil jeg starte den op med det samme og give drengene den bedste opbakning.
Holdet ligner vel det samme som i weekenden. Eneste ændring kan være Curth istedet for Kayke. Kayke har ikke helt fundet sporet endnu.
Kampen i går er vel ikke retvisende for nogens præstation, så samme hold kunne godkendes mod SIF. Kender ikke Augu's skade eller Curths.
Tror faktisk på sejr. Silkeborg plejer at have stimer og de tabte denne weekend, så det ville være naturligt, hvis de ikke vandt den kommende weekend(vandt for 14 dage siden).
Men et halvår, hvor jeg ikke så holdet udover træningskampen mod VejleKoldingBoldklub, så håbet må være på foråret, når det gælder at se heltene.
Det med silkeborg og stimen, så tror jeg ikke, at man skal tillægge det alt for stor betydning. De mødte et tophold, og et hold, som ovenikøbet er velspillende.
Er det meldt ud, at Augo er skadet? Jeg håbede bare, at Kent endelig havde indset, at når Wichmann skal ind, skal det helst være på bekostning af en af de centrale og ikke en af kanterne.
Curth burde snart være klar til mere end et indhop - han spillede da ihvertfald på reserveholdet dagen efter sidste kamp, hvor han minimum fik 17 minutter mod fcm. Dermed kunne noget tyde på, at han ihvertfald kan spille en halvleg. Hvis det er tilfældet, synes jeg ligeså godt han kunne starte inde og spille så lang tid han nu kan holde, og så kan Kayke komme ind med det hurtigere antrit og de uventede ting, når sif´s forsvar evt. er lidt halvtræt.
Jeg håber som ind i helvede, at vi kan slutte af med en sejr. Både for spillernes skyld samt for at der ikke skal være for langt op til en evt. medalje. Når vi nu ligger så tæt på metallet, som vi gør, og på behørig afstand af de nederste pladser, så kan vi sgu ligeså godt kigge opad. Derudover skal der vel (i tilfælde af en sejr) bare et nederlag til til enter gymnastikforeningen eller bønderne fra heden for, at vi kan sætte os på den "flere-penge-givende" 3.- eller 4. plads. Jeg mener at have læst mig til, at disse placeringer giver samme beløb.
Med de skader vi har pt. synes jeg i øvrigt ikke, at der kan være så meget tvivl om startopstillingen. Hvis Augo ikke er klar må Wichmann ind og spille centralt. Derudover er det vel kun den sidste angrebsplads der kan komme i spil - Helenius bør starte inde. Han gør det ok pt. omend han stadig gerne vil varme bolden lidt for meget af og til. Derudover synes jeg, at han havner i for mange offsides. Han er dog potentiel målscorer grundet sit gode spark og sine uortodokse driblinger, som af og til virker kluntede, men sommetider giver nogle farlige situationer. Tilmed løb han også nogle meter uden bold i går, så alt i alt mener jeg bare, at han skal starte inde.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14