Hjørring - AaB
-
Kjeldgaard
- 2. div

Hjørring - AaB
Var en tur i Hjørring og se AaB vinde 2-0. Søren Frederiksen tror jeg bliver en rigtig god handel - syntes at han viste gode takter. Kasper Pedersen fra DS-truppen fik mod Hobro 90 min og fik i dag 35 min. Kasper virker sikker og gør det ikke sværere end det er...positivt. Lassen Nielsen var utrolig stærk i 1.h. -
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Hjørring - AaB
Hvor på banen spillede SF ?? Kant Eller angreb?
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
Kjeldgaard
- 2. div

-Han spillede kant - virkede hurtig og god med bolden - gik godt med i spillet - Jeg tænker når han kommer i kamp form og mere ind i systemet bliver han god
Spændende med SF. Vil du vurdere, at han eventuelt ville kunne bruges som hængende angriber?
Mht. Kasper Pedersen, nogen der ved om han bare er med for at fylde op i træningskampene eller om han er tiltænkt som nødløsning i Superligatruppen i foråret?
Mht. Kasper Pedersen, nogen der ved om han bare er med for at fylde op i træningskampene eller om han er tiltænkt som nødløsning i Superligatruppen i foråret?
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Kjeldgaard skrev:-Han spillede kant - virkede hurtig og god med bolden - gik godt med i spillet - Jeg tænker når han kommer i kamp form og mere ind i systemet bliver han god
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
Kjeldgaard
- 2. div

SF tror jeg kan bruges på begge kanter og og fremme også - Virkede let, hurtig, og ok fysik....kan sige at jeg var lidt skeptisk omkring køb af SF...men tog hjem med en følelse af at jeg har taget fejl...tror han kan blive god.
Kasper P. var anfører på u19 og blev på sidste år årets spiller på u19. Fik sidste år en amatørkontrakt. Har hørt han skal med til Portugal....så man må gå udfra at han er til eksamen lige nu....ellers ville man vel ikke bruge ham og tage ham med til Portugal. Gætte på at man lige nu vudere om Kasper P kan stå destancen eller man skal finde en billig reserve til Lasse n - Kep og Rasmus T.
Kasper P. var anfører på u19 og blev på sidste år årets spiller på u19. Fik sidste år en amatørkontrakt. Har hørt han skal med til Portugal....så man må gå udfra at han er til eksamen lige nu....ellers ville man vel ikke bruge ham og tage ham med til Portugal. Gætte på at man lige nu vudere om Kasper P kan stå destancen eller man skal finde en billig reserve til Lasse n - Kep og Rasmus T.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Han spillede Højrekant idag, men søgte også en del over i venstre side.mich1596 skrev:Hvor på banen spillede SF ?? Kant Eller angreb?
SF spillede kun 2 halvleg, hvor angrebet bestod af Helenius og Toft (som scorede). 1 halvleg var med Curth og Kayke... utroligt tandløst angreb desværre.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Mon ikke man giver Kasper P noget værdifuld erfaring nu, for at se om han kan agere 4. valg i foråret, eller om det er bedre at trække eksempelvis Augu ned, skulle vi komme så langt ud i midterforsvaret.
Positivt med det du siger om SF og desuden Due på hovedet og 2 PK-assists samt en Toft-kasse.
Positivt med det du siger om SF og desuden Due på hovedet og 2 PK-assists samt en Toft-kasse.
Aalborg BK 1885!
Det er selvfølgeligt positivt, når angribere scorer, men Toft spillede dårligt i dag. Det gjorde han også mod Hobro. Jeg tror personligt ikke på, at han har hvad der skal til for at på sigt spille fast for AaB. Har heller ikke imponeret i indhop i superligaen. hans boldkontrol er forfærdelig. Da helenius kommer kan man med det samme se, at han bare er i en anden liga end vores andre angribere.
Kayke spiller igen i dag dårligt, men dog bedre end mod Hobro hvor han var horribel. Han kan slet ikke holde på bolden.
Jeg er enig i at Søren Frederiksen spillede godt. Han virker til at være på niveau med vores bedste spillere. Gode boldberøringer, kommer til afslutninger og agressiv.
Bedste mand i 1. Halvleg: Kusk.
Bedste i 2. Halvleg: helenius.
Kayke spiller igen i dag dårligt, men dog bedre end mod Hobro hvor han var horribel. Han kan slet ikke holde på bolden.
Jeg er enig i at Søren Frederiksen spillede godt. Han virker til at være på niveau med vores bedste spillere. Gode boldberøringer, kommer til afslutninger og agressiv.
Bedste mand i 1. Halvleg: Kusk.
Bedste i 2. Halvleg: helenius.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Jeg synes sgu ikke han spillede en decideret dårlig kamp idag, han kom frem til flere muligheder og scorede som nævnt et mål. Kampen blev lidt af en rodet affære i store dele af kampen, det gør det også det svære at skabe noget fremad banenJFL skrev:Det er selvfølgeligt positivt, når angribere scorer, men Toft spillede dårligt i dag. Det gjorde han også mod Hobro. Jeg tror personligt ikke på, at han har hvad der skal til for at på sigt spille fast for AaB. Har heller ikke imponeret i indhop i superligaen. hans boldkontrol er forfærdelig. Da helenius kommer kan man med det samme se, at han bare er i en anden liga end vores andre angribere.
Helenius gjorde det fint idag, han var en god spilstation at spille bolden op på, men brænder også en halv stor chance.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Problemet med Toft er, blandt andet, at han teknisk er et niveau under vores andre offensive spillere. Han kan derfor ikke indgå i kombinationsspillet. Det går simpelthen i stå hos ham, ellers mister han bolden på grund af dårlige berøringer. Det skete flere gange i dag.Mr. Larsen skrev:Jeg synes sgu ikke han spillede en decideret dårlig kamp idag, han kom frem til flere muligheder og scorede som nævnt et mål. Kampen blev lidt af en rodet affære i store dele af kampen, det gør det også det svære at skabe noget fremad banenJFL skrev:Det er selvfølgeligt positivt, når angribere scorer, men Toft spillede dårligt i dag. Det gjorde han også mod Hobro. Jeg tror personligt ikke på, at han har hvad der skal til for at på sigt spille fast for AaB. Har heller ikke imponeret i indhop i superligaen. hans boldkontrol er forfærdelig. Da helenius kommer kan man med det samme se, at han bare er i en anden liga end vores andre angribere.
Helenius gjorde det fint idag, han var en god spilstation at spille bolden op på, men brænder også en halv stor chance.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Altså JFL, jeg ved ikke hvad du havde forventet, knægten er lige startet på første holdet, gi ham nu noget tid før du afskriver ham.JFL skrev:Problemet med Toft er, blandt andet, at han teknisk er et niveau under vores andre offensive spillere. Han kan derfor ikke indgå i kombinationsspillet. Det går simpelthen i stå hos ham, ellers mister han bolden på grund af dårlige berøringer. Det skete flere gange i dag.Mr. Larsen skrev:Jeg synes sgu ikke han spillede en decideret dårlig kamp idag, han kom frem til flere muligheder og scorede som nævnt et mål. Kampen blev lidt af en rodet affære i store dele af kampen, det gør det også det svære at skabe noget fremad banenJFL skrev:Det er selvfølgeligt positivt, når angribere scorer, men Toft spillede dårligt i dag. Det gjorde han også mod Hobro. Jeg tror personligt ikke på, at han har hvad der skal til for at på sigt spille fast for AaB. Har heller ikke imponeret i indhop i superligaen. hans boldkontrol er forfærdelig. Da helenius kommer kan man med det samme se, at han bare er i en anden liga end vores andre angribere.
Jeg har på fornemmelsen at træner teamet tror på ham, han kunne meget vel blive makker til Helenius her i foråret.
Kan godt være han lige er kommet ind omkring førsteholdet, men han har spillet fodbold siden han var barn. Han får ikke bedre boldkontrol, end har i dag. Og den er bare ikke god nok til at være offensivspiller for AaB. Jeg tror ikke der går længe for han forsøges omskolet til en plads længere tilbage på banen. Han minder i sin arbejdsiver og energiniveau meget om Würtz. Måske den rolle passer ham bedre.Mr. Larsen skrev:Altså JFL, jeg ved ikke hvad du havde forventet, knægten er lige startet på første holdet, gi ham nu noget tid før du afskriver ham.JFL skrev:Problemet med Toft er, blandt andet, at han teknisk er et niveau under vores andre offensive spillere. Han kan derfor ikke indgå i kombinationsspillet. Det går simpelthen i stå hos ham, ellers mister han bolden på grund af dårlige berøringer. Det skete flere gange i dag.Mr. Larsen skrev:Jeg synes sgu ikke han spillede en decideret dårlig kamp idag, han kom frem til flere muligheder og scorede som nævnt et mål. Kampen blev lidt af en rodet affære i store dele af kampen, det gør det også det svære at skabe noget fremad banenJFL skrev:Det er selvfølgeligt positivt, når angribere scorer, men Toft spillede dårligt i dag. Det gjorde han også mod Hobro. Jeg tror personligt ikke på, at han har hvad der skal til for at på sigt spille fast for AaB. Har heller ikke imponeret i indhop i superligaen. hans boldkontrol er forfærdelig. Da helenius kommer kan man med det samme se, at han bare er i en anden liga end vores andre angribere.
Jeg har på fornemmelsen at træner teamet tror på ham, han kunne meget vel blive makker til Helenius her i foråret.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Al teknisk træning i fodboldklubber bør hermed fra og med i dag droppes, det er jo ren spild af tid...JFL skrev: ...han har spillet fodbold siden han var barn. Han får ikke bedre boldkontrol, end har i dag.