Som dansker der bor i Canada (Toronto) havde jeg mulighed for at se Danny Califf spille sine sidste kampe for vores lokale hold: Toronto FC. Desvaerre fik han ikke saa meget spilletid, som han oenskede, og han besluttede sig istedet i dag for at takke farvel.
Her hans farvel brev:
http://www.torontofc.ca/content/danny-c ... ent-letter" onclick="window.open(this.href);return false;
Som gammel AaB fan (indtil jeg flyttede til Canada i 1999) taenkte jeg at I maaske ogsaa kunne have interesse i at se hans farvel brev.
Jeg skal hilse at sige at da han var ved at varme op under en af sine sidste kampe, fik jeg et par af mine venner til at raabe "Aalborg" sammen med mig - og vi fik et stort smil og klap retur fra Califf. :-)
Under Califf's lederskab vandt vi guld i 2008, saa i mine oejne vil han altid vaere en del af AaB familien.
Danny Califf siger farvel
Danny Califf siger farvel
AaB og Toronto FC supporter
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Danny Califf siger farvel
Califf var en vigtig mand!!!SuperTFC skrev:Som dansker der bor i Canada (Toronto) havde jeg mulighed for at se Danny Califf spille sine sidste kampe for vores lokale hold: Toronto FC. Desvaerre fik han ikke saa meget spilletid, som han oenskede, og han besluttede sig istedet i dag for at takke farvel.
Her hans farvel brev:
http://www.torontofc.ca/content/danny-c ... ent-letter" onclick="window.open(this.href);return false;
Som gammel AaB fan (indtil jeg flyttede til Canada i 1999) taenkte jeg at I maaske ogsaa kunne have interesse i at se hans farvel brev.
Jeg skal hilse at sige at da han var ved at varme op under en af sine sidste kampe, fik jeg et par af mine venner til at raabe "Aalborg" sammen med mig - og vi fik et stort smil og klap retur fra Califf. :-)
Under Califf's lederskab vandt vi guld i 2008, saa i mine oejne vil han altid vaere en del af AaB familien.
Ska' vi hak'?
Re: Danny Califf siger farvel
Sympatisk surfer dude som var ok til fodbold. Gjorde det fint i AaB ihvertfald.
Jeg savner Winsnes