Oldager skrev:De får sorte slyngel tilbage fra karantæne. De kunne virkelig ikke spille mod FCV, så Schwartz betyder vist en del for deres spil. En rusten Fall er stadig en farlig Fall, og han skal holdes øje med.
Jeg tror på tre point på Fredag, selvom jeg ikke kan se kampen. Startopstillingen fra Haderslev skal gentages, hvor de eneste spørgsmålstegn er Dalsgaard og SF. Peddy gør det fint på høje back, så han kunne egentlig godt starte inde, for vi ved jo hvor farlig Dalle er som indskifter. Supersub. SF kunne erstattes af Bruhn som hængende angriber eller Jönsson. Måske satses der på Spalvis? Kuhn roste ham efter kampen i går.
Det er fint med spilletid til de unge, men det er måske også aggresivt nok at lade Bruhn starte mod Randers når han ikke rigtigt har spillet før. Og ja, jeg ved godt at både Thomsen og Kusk spillede 90 minutter i deres debut, samme kamp endda, men det var også en lidt anden situation.
Jeg håber selv på en af følgende opstillinger:
Dette er såfremt alle er klar til kamp. Hvis ikke Jönsson er klar til at starte inde vil jeg gerne se
Spillere som Spalvis, Bruuhn og hvad vi ellers har kan være fine at smide ind hvis kampen udvikler sig til vores fordel. Hvis det nu endelig skulle være med Bruuhn, så kunne følgende start-11'er være fræk at smide i ilden.
Dalsgaard SKAL starte inde, hvad enten det er kanten, eller backen. Hans hurtighed er second to none i suppen pt (okay, der er måske en nigerianer eller 2 i FCM der kan følge ham). Og han må have selvtilliden i orden efter to fremragende indhop først mod BIF og derefter mod nordtyskerne. Jeg er ikke 100% sikker på hvordan Randers stiller op, men såvidt jeg husker, og her kan jeg huske forkert, har de brugt Chris Sørensen på venstrebacken de sidste par kampe, og han er altså en spiller jeg meget gerne ser Dalle komme ud og løbe med. Randers defensiv er generelt ikke imponerende, i sidste kamp stillede man med Mads Fenger og Mads Agesen i midterforsvaret samt Chris Sørensen og Johnny Thomsen på de to backs. Det bør altså være guf for et hold som vores, især som vi spiller pt. Chris Sørensen er uhyre langsom, og han bør blive kørt rundtosset af Kusk og Dalsgaard, såfremt deres overlaps kommer til at fungere. Den anden side hjælper dem heller ikke ligefrem (hvertfald ikke defensivt) hvor Johnny Thomsen er ganske stærk i det offensive, men ikke har det store at byde på defensivt. Nøglen bliver egentlig, som jeg ser det, at lukke Jonas Borring ned, og sørge for der ikke kommer for mange bolde op imod deres to angribere Fall, og Brock Madsen. Jeg ved selvfølgelig ikke om Fall er klar til 90 minutter, men det er hvertfald et angreb med 2 store brød er gode til at bruge fysikken. Men det er jeg sikker på Würtz, Thelander og Lasse har styr på.
På papiret en kamp jeg mener vi bør kunne vinde, men det kunne godt ligne en AaB classic og falde helt sammen og tabe stort. Jeg tror dog ikke på den, mest fordi vi spiller god fodbold for tiden, og har fået en angriber der kan score de lette mål. Kombineret med Randers' defensiv ikke er den stærkeste er jeg sikker på der nok skal komme en pind eller 2 fra vores side.
Det blev lidt længere end det egentlig var meningen.