/Bang
P.s. Vi vinder.. den er sikker!

Ja, svjv. så givver 1-1 i den forlængede avancement til os.FlæskeFrank skrev:Lidt sjovt, at de tre danske klubber skal vinde 1-0(AaB), 2-0(FCK) og 3-0(FCM) for at gå videre.
Jeg har sådan set, at det kun kan blive en kamp, som kan overraske positivt resultatmæssigt. Jeg har opgivet drømmen selvom et enkelt mål er nok.
Iøvrigt er det vel ved 1-1 i ordinær kamp, så gælder reglen om udebanemål stadig i den forlængede ?
Start11 bliver vel de samme som hjemmekampen med mindre Enevoldsen eller Børsting tvinger Wichmann ud på bænken.

He. Det sjove er gået af at lave de lange optakter. Så der kommer ikke flere.MrBangDK skrev:Vi skal have gang i kamptråden Provst - jeg kan ikke vente længere!!![]()
/Bang
P.s. Vi vinder.. den er sikker!

Ja... man kunne se i første kamp at begge hold giver chancer væk... det samme gjorde sig gældende mod Zagreb.frederikshavneren skrev:Gætter på at kampen ender 2-2 og at vi dermed går videre efter et gigantisk drama! Tror det bliver vanskeligt at holde buret rent, men offensivt skal vi nok få chancer mod cyprioterne.
Kunne også være spændende med vores nye hollænder i start 11'erenFlæskeFrank skrev:Lidt sjovt, at de tre danske klubber skal vinde 1-0(AaB), 2-0(FCK) og 3-0(FCM) for at gå videre.
Jeg har sådan set, at det kun kan blive en kamp, som kan overraske positivt resultatmæssigt. Jeg har opgivet drømmen selvom et enkelt mål er nok.
Iøvrigt er det vel ved 1-1 i ordinær kamp, så gælder reglen om udebanemål stadig i den forlængede ?
Start11 bliver vel de samme som hjemmekampen med mindre Enevoldsen eller Børsting tvinger Wichmann ud på bænken.

Det tror jeg også bliver arbejdet på. Blåbjerg smed håbløst mange bolde lige ind i modstanderen sidst.troelsh skrev:Kunne også være spændende med vores nye hollænder i start 11'erenFlæskeFrank skrev:Lidt sjovt, at de tre danske klubber skal vinde 1-0(AaB), 2-0(FCK) og 3-0(FCM) for at gå videre.
Er lykkepillerne ankommet?frederikshavneren skrev:Gætter på at kampen ender 2-2 og at vi dermed går videre efter et gigantisk drama! Tror det bliver vanskeligt at holde buret rent, men offensivt skal vi nok få chancer mod cyprioterne.

Nej.Eksil skrev:Er lykkepillerne ankommet?frederikshavneren skrev:Gætter på at kampen ender 2-2 og at vi dermed går videre efter et gigantisk drama! Tror det bliver vanskeligt at holde buret rent, men offensivt skal vi nok få chancer mod cyprioterne.

Enig, men da han lyder mere offensiv end defensiv, så tror jeg Blåbjerg starter inde, da vi nok forventer et vist pres i starten af kampen.troelsh skrev:Kunne også være spændende med vores nye hollænder i start 11'erenFlæskeFrank skrev:Lidt sjovt, at de tre danske klubber skal vinde 1-0(AaB), 2-0(FCK) og 3-0(FCM) for at gå videre.
Selvom han nok er væsentlig mere offensiv end Blåbjerg, så kan han godt også forsvarer... trods der kommer pres.FlæskeFrank skrev:Enig, men da han lyder mere offensiv end defensiv, så tror jeg Blåbjerg starter inde, da vi nok forventer et vist pres i starten af kampen.troelsh skrev:Kunne også være spændende med vores nye hollænder i start 11'erenFlæskeFrank skrev:Lidt sjovt, at de tre danske klubber skal vinde 1-0(AaB), 2-0(FCK) og 3-0(FCM) for at gå videre.
Dalsgaard viste noget skudstyrke udefra og er derfor også interessant, men igen en spiller, som nok ikke er til 90 min. kommer nok ikke i startopstillingen.
Vi så i onsdags hvor meget det generede APOEL at PK gik så meget med frem, alt offensivt kom storset fra hans side. Hvis vi kunne få samme farlighed i den anden side vil det helt sikkert sætte apoel under pres (nej hvor jeg savner ahlmann).hje1980 skrev:Selvom han nok er væsentlig mere offensiv end Blåbjerg, så kan han godt også forsvarer... trods der kommer pres.FlæskeFrank skrev:Enig, men da han lyder mere offensiv end defensiv, så tror jeg Blåbjerg starter inde, da vi nok forventer et vist pres i starten af kampen.troelsh skrev:Kunne også være spændende med vores nye hollænder i start 11'erenFlæskeFrank skrev:Lidt sjovt, at de tre danske klubber skal vinde 1-0(AaB), 2-0(FCK) og 3-0(FCM) for at gå videre.
Dalsgaard viste noget skudstyrke udefra og er derfor også interessant, men igen en spiller, som nok ikke er til 90 min. kommer nok ikke i startopstillingen.
Jeg tror han starter inde dernede... vi har behov for at begge side på skift kan lave et pres offensivt fra backs.
Den hér er jeg helt enig i. Nøglen til at gå videre ligger i nosser og mandsmod, som vi i øvrigt også i Superligasammenhæng oftere har vist ude end hjemme. Havde AaB nu vundet 1-0 i Aalborg, kunne jeg godt have frygtet, at man ville stille sig tilbage på Cypern og gøre deres stærke hjemmebane til en slags selvopfyldende profeti, som det skete for FCK tilbage i 2009.Maglau skrev:Vi så i onsdags hvor meget det generede APOEL at PK gik så meget med frem, alt offensivt kom storset fra hans side. Hvis vi kunne få samme farlighed i den anden side vil det helt sikkert sætte apoel under pres.hje1980 skrev:Selvom han nok er væsentlig mere offensiv end Blåbjerg, så kan han godt også forsvarer... trods der kommer pres.FlæskeFrank skrev:Enig, men da han lyder mere offensiv end defensiv, så tror jeg Blåbjerg starter inde, da vi nok forventer et vist pres i starten af kampen.troelsh skrev:Kunne også være spændende med vores nye hollænder i start 11'erenFlæskeFrank skrev:Lidt sjovt, at de tre danske klubber skal vinde 1-0(AaB), 2-0(FCK) og 3-0(FCM) for at gå videre.
Jeg tror han starter inde dernede... vi har behov for at begge side på skift kan lave et pres offensivt fra backs.
Vi skal turde spille med samme offensive indstilling som i sidste sæson og ikek lade os skræmme af udebanen i europa. Jeg synes apoels forsvar så tilpas svag ud til at de bryder sammen under pres og her er truslen fra backs enormt vigtig

Kents valg af startopstilling må nødvendigvis tage højde for spillernes fysiske forfatning. Han må overveje hvilke spillere som er i stand til at spille 90 minutter (evt. 120 minutter i pæn varme).hje1980 skrev:Selvom han nok er væsentlig mere offensiv end Blåbjerg, så kan han godt også forsvarer... trods der kommer pres.FlæskeFrank skrev:Enig, men da han lyder mere offensiv end defensiv, så tror jeg Blåbjerg starter inde, da vi nok forventer et vist pres i starten af kampen.troelsh skrev:Kunne også være spændende med vores nye hollænder i start 11'erenFlæskeFrank skrev:Lidt sjovt, at de tre danske klubber skal vinde 1-0(AaB), 2-0(FCK) og 3-0(FCM) for at gå videre.