Larsen
Dalsgaard - Thelander - KEP - Patrick
Børsting - Würtz - Risgård - Thomsen
Ene
Helenius

Enig i stort set hele din startopstilling. Har dog følgende ændringer:frederikshavneren skrev:Tid til endnu en sejr i Esbjerg! Normalt siges det at der ikke skal ændres på et vindende hold, men jeg tror nu at Kent ændrer på nogle pladser:
Larsen
Dalsgaard - Thelander - KEP - Patrick
Børsting - Würtz - Risgård - Thomsen
Ene
Helenius

Selvom de ikke har været oppe og ringe med deres topniveau, så er det nu imponerende at have tre så spændende navne på bænken.Kempes skrev:Pokaltitlen skal genvindes og det skal gå ud over Esbjerg.
...
Allerede søndag venter en vigtig kamp, der kan betyde at medaljer i Superligaen i år er urealistiske. Derfor bliver det spændende at se opstillingen. Dalsgaard, Würtz og KEP, har spillet mange minutter på kort tid, så jeg tror de spares til weekenden og afløses af PK, Augo og Kasper P.
Desuden tror jeg Risgård Jønsson og Børsting spares.
Heldigvis har vi en ret bred bænk, hvor afløserne (Ene, Helenius og Bruhn) er meget tæt på at være på samme niveau.
Går vi videre, og møder vinderen af Brønshøj - Vestsjælland, så skal det simpelthen betyde en pokalfinale, taget i betragtning af semifinalerne spilles over to kampe.SønderjyskE - Brøndby
Brønshøj - Vestsjælland
FC København - Randers
Randers eller Sønderjyske skal vi vel også kunne slå.Kenneth K skrev:Er der egentlig trukket lod til næste runde endnu?
Jeg sad lige og kiggede på de tre resterende kvartfinaler, og de lyder:
Går vi videre, og møder vinderen af Brønshøj - Vestsjælland, så skal det simpelthen betyde en pokalfinale, taget i betragtning af semifinalerne spilles over to kampe.SønderjyskE - Brøndby
Brønshøj - Vestsjælland
FC København - Randers
Jeg kunne også godt bruge en pokalfinale mere. Husker intet af den sidste år.

Rolig nu!Pastorius skrev:Randers eller Sønderjyske skal vi vel også kunne slå.Kenneth K skrev:Er der egentlig trukket lod til næste runde endnu?
Jeg sad lige og kiggede på de tre resterende kvartfinaler, og de lyder:
Brønshøj - Vestsjælland
FC København - Randers
Jeg kunne også godt bruge en pokalfinale mere. Husker intet af den sidste år.
Selv rolig, just joking.frederikshavneren skrev: Rolig nu!
Ingen grund til at spekulere på evt. kommende modstander.
Uanset hvilket hold vi stiller med så kan vi sagtens tabe til Esbjerg i morgen aften. Vi var overbevisende mandag aften, men vi skal nok heller ikke glemme at Esbjerg spillede en skidt kamp. Får de styr på forsvaret og står dybt så får vi problemer. Hvis Kent sparer Jönsson så mister vi også meget af den offensive slagstyrke.

http://nordjyske.dk/nyheder/andreas-blo ... aign=sportFlæskeFrank skrev:Det midterforsvar Esbjerg har, tror jeg aldrig vil indgyde ro. MJ er god, men man må også bare huske at hans toppræstationer altid vil være venstrebacken.
Det er langt værre, at Jönsson nok ikke spiller, da det er meget energi som forsvinder ud af angrebet.
Hvorfor skulle KEP have brug for en pause til forårssæsonens 5 kampe - hvis han allerede er træt nu må han være syg eller AaBs fysiske stab bør skiftes ud.AaB-Jones skrev:Efter at have læst på Nordjyske.dk tror jeg på følgende line-up (Würtz og AK starter på bænken), mens PK er syg.
Glimrende hold, som helt sikkert både kan spille hurtigt og sætte tryk på Esbjergs bagkæde - tænker KEP kan have brug for en pause, og Kasper P var meget stærk i mandags. Risgård har ikke været i omdrejninger endnu i foråret, så måske kan Blomquist vise, at der for alvor skal være kamp om den plads - det samme gælder i forholdet Würtz/Augo, hvor jeg heller ikke ser den store svækkelse pt.
Edit: Spanky var hurtigere end mig..