Mon ikke at der igen ændres en del på holdet:
CC
Dalsgaard - KEP - Thelander - Patrick
Ene - Würtz - Risgård - Thomsen
Jönsson
Helenius

Larsenfrederikshavneren skrev:Færdig i pokalen, nu må fokus rettes mod at hente en god placering i suppen. Let bliver det bestemt ikke da Randers plejer at mose os fysisk når holdene mødes i Aalborg.
CC
Jönsson
Helenius

Jeg er næsten enig i din opstilling - lige med undtagelse af 2 positioner:frederikshavneren skrev:Færdig i pokalen, nu må fokus rettes mod at hente en god placering i suppen. Let bliver det bestemt ikke da Randers plejer at mose os fysisk når holdene mødes i Aalborg.
CC
Jönsson
Helenius
Du skal have ændret din signatur.astonvilla skrev:Jeg er næsten enig i din opstilling - lige med undtagelse af 2 positioner:frederikshavneren skrev:Færdig i pokalen, nu må fokus rettes mod at hente en god placering i suppen. Let bliver det bestemt ikke da Randers plejer at mose os fysisk når holdene mødes i Aalborg.
CC
Jönsson
Helenius
Patrick tror jeg ikke bliver klar. Han er stadig sløj. Så det bliver Blåbjerg på den plads.
KEP erstattes af Kasper. Jeg synes absolut ikke Kasper har spillet sig af - selv i anden halvleg i går. Det har KEP derimod. Med Kasper/Thelander får vi vores "legendariske" pokalfinale center-forsvar tilbage. Det vil jeg gerne se igen.
så den hedder:
CC
Dalsgaard - Kasper P. - Thelander - Blåbjerg
Jönsson
Helenius
Jeg håber virkelig ikke det er så slemt med Børsting. Bare et slag kan man håbe på. Måske han kan klare et bette indhop på søndag.

Done! Tak for reminder.seamann skrev:Du skal have ændret din signatur.astonvilla skrev:Jeg er næsten enig i din opstilling - lige med undtagelse af 2 positioner:frederikshavneren skrev:Færdig i pokalen, nu må fokus rettes mod at hente en god placering i suppen. Let bliver det bestemt ikke da Randers plejer at mose os fysisk når holdene mødes i Aalborg.
CC
Jönsson
Helenius
Patrick tror jeg ikke bliver klar. Han er stadig sløj. Så det bliver Blåbjerg på den plads.
KEP erstattes af Kasper. Jeg synes absolut ikke Kasper har spillet sig af - selv i anden halvleg i går. Det har KEP derimod. Med Kasper/Thelander får vi vores "legendariske" pokalfinale center-forsvar tilbage. Det vil jeg gerne se igen.
så den hedder:
CC
Jönsson
Helenius
Jeg håber virkelig ikke det er så slemt med Børsting. Bare et slag kan man håbe på. Måske han kan klare et bette indhop på søndag.

Nu vil KEP jo få skylden for alle mål der går ind mod AaB uanset om han spiller eller ej.BoT skrev:KEP har personligt været skyld i 11 mål i 2015. Han er tydeligvis allerede med Kent i Odense. RAUS!

Jeg tror sku ikke Børsting bliver klar efter han måtte udgå i går. Vi må se.634 skrev:Nikolai Larsen
Dalsgaard-KEP-Thelander-Blåbjerg
Børsting-Wurtz-Risgaard-Thomsen
Jønson-Anders Jakobsen
Oplagte indskiftere Ene for Jønson og Paddy for Børsting, ingen af de 4 kan nok ikke spille hel kamp.

øh - for mig var Helenius den primære kraft bag vores chanceskabende spil igår - med god boldbehandling og veltimede afleveringer. Med hensyn til angriber-typer, der passer sammen, må jeg indrømme, at jeg ikke ser noget fast mønster. Derfor foretrækker jeg som regel de bedste spillere frem for en eller anden tænkt kombination. Men jeg er godt klar over, at mange går op i angrebskombinationer som høj/lav, opbyggende/afsluttende, Target/hurtig og så videre. Jeg syntes bare det hører mere hjemme i computerspil end i virkeligheden..Brug de to bedste, og det er Jønsson og Helenius.troelsh skrev: Helenius har nogle fantastiske spidskompetencer, men efter igår er jeg ikke længere i tvivl, han hæmmer vores opbyggende spil, det går for langsomt, der er for mange fejlafleveringer og han viser til tider dårlig attitude, holdet fungerer langt bedre med Jønsson på toppen som dåseåbner, også en "decideret" angriber type ved siden af i form af Spalvis eller AK.
Jeg er helt enig i at vi skal stille med de bedste og her er Helenius en klasse over AK rent teknisk og i spil forståelse. Men med Helenius og Jönsson på banen sammme tid kan jeg godt se at det kan blive et problem at få nogen til at løbe dybt omkring dem og udnytte deres gode blik for spillet.MR er den rigtige vinder skrev:øh - for mig var Helenius den primære kraft bag vores chanceskabende spil igår - med god boldbehandling og veltimede afleveringer. Med hensyn til angriber-typer, der passer sammen, må jeg indrømme, at jeg ikke ser noget fast mønster. Derfor foretrækker jeg som regel de bedste spillere frem for en eller anden tænkt kombination. Men jeg er godt klar over, at mange går op i angrebskombinationer som høj/lav, opbyggende/afsluttende, Target/hurtig og så videre. Jeg syntes bare det hører mere hjemme i computerspil end i virkeligheden..Brug de to bedste, og det er Jønsson og Helenius.troelsh skrev: Helenius har nogle fantastiske spidskompetencer, men efter igår er jeg ikke længere i tvivl, han hæmmer vores opbyggende spil, det går for langsomt, der er for mange fejlafleveringer og han viser til tider dårlig attitude, holdet fungerer langt bedre med Jønsson på toppen som dåseåbner, også en "decideret" angriber type ved siden af i form af Spalvis eller AK.
iøvrigt ikke for at forklejne AKs gode form - men han rørte så vidt jeg kunne se slet ikke bolden efter han kom ind igår.

det er muligt, du har ret. Jeg syntes dog de skal have chancen - har de overhovedet spillet sammen? Jeg syntes også spillere som Risgård, Thomsen og Ene er gode til at søge ind i feltet fra andet geled.Maglau skrev:Jeg er helt enig i at vi skal stille med de bedste og her er Helenius en klasse over AK rent teknisk og i spil forståelse. Men med Helenius og Jönsson på banen sammme tid kan jeg godt se at det kan blive et problem at få nogen til at løbe dybt omkring dem og udnytte deres gode blik for spillet.MR er den rigtige vinder skrev:øh - for mig var Helenius den primære kraft bag vores chanceskabende spil igår - med god boldbehandling og veltimede afleveringer. Med hensyn til angriber-typer, der passer sammen, må jeg indrømme, at jeg ikke ser noget fast mønster. Derfor foretrækker jeg som regel de bedste spillere frem for en eller anden tænkt kombination. Men jeg er godt klar over, at mange går op i angrebskombinationer som høj/lav, opbyggende/afsluttende, Target/hurtig og så videre. Jeg syntes bare det hører mere hjemme i computerspil end i virkeligheden..Brug de to bedste, og det er Jønsson og Helenius.troelsh skrev: Helenius har nogle fantastiske spidskompetencer, men efter igår er jeg ikke længere i tvivl, han hæmmer vores opbyggende spil, det går for langsomt, der er for mange fejlafleveringer og han viser til tider dårlig attitude, holdet fungerer langt bedre med Jønsson på toppen som dåseåbner, også en "decideret" angriber type ved siden af i form af Spalvis eller AK.
iøvrigt ikke for at forklejne AKs gode form - men han rørte så vidt jeg kunne se slet ikke bolden efter han kom ind igår.
Ja, det er da helt sort. Han scorede det ene mål og var arkitekten bag det andet, med både stikning og den afslutning der blev rettet af.MR er den rigtige vinder skrev:øh - for mig var Helenius den primære kraft bag vores chanceskabende spil igår - med god boldbehandling og veltimede afleveringer. Med hensyn til angriber-typer, der passer sammen, må jeg indrømme, at jeg ikke ser noget fast mønster. Derfor foretrækker jeg som regel de bedste spillere frem for en eller anden tænkt kombination. Men jeg er godt klar over, at mange går op i angrebskombinationer som høj/lav, opbyggende/afsluttende, Target/hurtig og så videre. Jeg syntes bare det hører mere hjemme i computerspil end i virkeligheden..Brug de to bedste, og det er Jønsson og Helenius.troelsh skrev: Helenius har nogle fantastiske spidskompetencer, men efter igår er jeg ikke længere i tvivl, han hæmmer vores opbyggende spil, det går for langsomt, der er for mange fejlafleveringer og han viser til tider dårlig attitude, holdet fungerer langt bedre med Jønsson på toppen som dåseåbner, også en "decideret" angriber type ved siden af i form af Spalvis eller AK.
Helenius er en god spiller, og han kan afgøre kampe med mål og assists, men han laver også mange fejl, og jeg syntes holdet fungerer bedre som helhed uden ham det må jeg erkende, men det er jo bare min holdningPastorius skrev:Ja, det er da helt sort. Han scorede det ene mål og var arkitekten bag det andet, med både stikning og den afslutning der blev rettet af.MR er den rigtige vinder skrev:øh - for mig var Helenius den primære kraft bag vores chanceskabende spil igår - med god boldbehandling og veltimede afleveringer. Med hensyn til angriber-typer, der passer sammen, må jeg indrømme, at jeg ikke ser noget fast mønster. Derfor foretrækker jeg som regel de bedste spillere frem for en eller anden tænkt kombination. Men jeg er godt klar over, at mange går op i angrebskombinationer som høj/lav, opbyggende/afsluttende, Target/hurtig og så videre. Jeg syntes bare det hører mere hjemme i computerspil end i virkeligheden..Brug de to bedste, og det er Jønsson og Helenius.troelsh skrev: Helenius har nogle fantastiske spidskompetencer, men efter igår er jeg ikke længere i tvivl, han hæmmer vores opbyggende spil, det går for langsomt, der er for mange fejlafleveringer og han viser til tider dårlig attitude, holdet fungerer langt bedre med Jønsson på toppen som dåseåbner, også en "decideret" angriber type ved siden af i form af Spalvis eller AK.
Mon ikke AaB lancerer et "The Nothing 2015" - krus her i juni. Jeg er gameastonvilla skrev:Done! Tak for reminder.seamann skrev:Du skal have ændret din signatur.astonvilla skrev:Jeg er næsten enig i din opstilling - lige med undtagelse af 2 positioner:frederikshavneren skrev:Færdig i pokalen, nu må fokus rettes mod at hente en god placering i suppen. Let bliver det bestemt ikke da Randers plejer at mose os fysisk når holdene mødes i Aalborg.
CC
Jönsson
Helenius
så den hedder:
CC
Jönsson
Helenius
Når det er en matematisk umulighed at vinde mesterskabet, ændrer jeg den igen (startede med the Treble)

Det ville sku da være god humor! Og en god sællert. Jeg ville gå med t-shirt med det tryk.Hovedet skrev:Mon ikke AaB lancerer et "The Nothing 2015" - krus her i juni. Jeg er gameastonvilla skrev:Done! Tak for reminder.seamann skrev:Du skal have ændret din signatur.astonvilla skrev:Jeg er næsten enig i din opstilling - lige med undtagelse af 2 positioner:frederikshavneren skrev:Færdig i pokalen, nu må fokus rettes mod at hente en god placering i suppen. Let bliver det bestemt ikke da Randers plejer at mose os fysisk når holdene mødes i Aalborg.
CC
Jönsson
Helenius
så den hedder:
CC
Jönsson
Helenius
Når det er en matematisk umulighed at vinde mesterskabet, ændrer jeg den igen (startede med the Treble)

Patrick bliver formentlig heller ikke klar, jeg er ikke videre tryg ved at skulle undvære Würtz og Risgård mod et fysisk meget stærkt Randers hold. Würtz især kan blive svært at erstatte.troelsh skrev:Helenius er en god spiller, og han kan afgøre kampe med mål og assists, men han laver også mange fejl, og jeg syntes holdet fungerer bedre som helhed uden ham det må jeg erkende, men det er jo bare min holdningPastorius skrev:Ja, det er da helt sort. Han scorede det ene mål og var arkitekten bag det andet, med både stikning og den afslutning der blev rettet af.MR er den rigtige vinder skrev:øh - for mig var Helenius den primære kraft bag vores chanceskabende spil igår - med god boldbehandling og veltimede afleveringer. Med hensyn til angriber-typer, der passer sammen, må jeg indrømme, at jeg ikke ser noget fast mønster. Derfor foretrækker jeg som regel de bedste spillere frem for en eller anden tænkt kombination. Men jeg er godt klar over, at mange går op i angrebskombinationer som høj/lav, opbyggende/afsluttende, Target/hurtig og så videre. Jeg syntes bare det hører mere hjemme i computerspil end i virkeligheden..Brug de to bedste, og det er Jønsson og Helenius.troelsh skrev: Helenius har nogle fantastiske spidskompetencer, men efter igår er jeg ikke længere i tvivl, han hæmmer vores opbyggende spil, det går for langsomt, der er for mange fejlafleveringer og han viser til tider dårlig attitude, holdet fungerer langt bedre med Jønsson på toppen som dåseåbner, også en "decideret" angriber type ved siden af i form af Spalvis eller AK.
iøvrigt ikke for at forklejne AKs gode form - men han rørte så vidt jeg kunne se slet ikke bolden efter han kom ind igår.![]()
Desværre lyder det ikke lovende med hverken risgård eller Würtz til søndagens kamp![]()
http://nordjyske.dk/sport/risgaard-i-tv ... e6/24/1547