Kamptråd: AaB - Farum, søndag d. 7. juni 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB - Farum, søndag d. 7. juni 2015

Indlæg af frederikshavneren » 4. jun 2015, 04:03

Sæsonens sidste kamp hvor der trods alt er noget på spil. Med sejr sikrer vi os 5. pladsen, derimod vil et nederlag i værste fald koste en top 6 placering.
I de seneste runder har vi brudt elendige stimer mod Esbjerg (hjemme) og Silkeborg (ude). Nu er turen kommet til at bryde vores elendige statistik mod Farum i Aalborg.

Larsen
Dalsgaard - KEP - Blåbjerg - Patrick
RJ - Würtz - Risgård - Thomsen
Helenius - AK

Jeg synes at Blåbjerg er bedre end Kasper P. Duoen KEP - Blåbjerg kan jeg sagtens se som fremtidens forsvar.

:aabfan:

Forza
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: AaB - Farum, søndag d. 7. juni 2015

Indlæg af Forza » 4. jun 2015, 11:25

frederikshavneren skrev:Sæsonens sidste kamp hvor der trods alt er noget på spil. Med sejr sikrer vi os 5. pladsen, derimod vil et nederlag i værste fald koste en top 6 placering.
I de seneste runder har vi brudt elendige stimer mod Esbjerg (hjemme) og Silkeborg (ude). Nu er turen kommet til at bryde vores elendige statistik mod Farum i Aalborg.

Larsen
Dalsgaard - KEP - Blåbjerg - Patrick
Helenius - AK

Jeg synes at Blåbjerg er bedre end Kasper P. Duoen KEP - Blåbjerg kan jeg sagtens se som fremtidens forsvar.

Jeg er virkelig ikke fan af Patrick på VB. Jeg synes faktisk han er decideret dårlig på pladsen. Jeg foretrækker Gilli. Da han er ude vil jeg dog foretrække Blåbjerg derude. Han kan løbe med på kanten og lave indlæg. Dertil har han den kæmpe fordel at han ikke er nødt til at trække ind i banen som Patrick konsekvent gør for at bruge hans højreben. Derfor vil jeg sætte Kasper P ind i midterforsvaret og så Patrick på bænken.

Derudover er jeg enig i din opstilling.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 6. jun 2015, 18:11

Denne kamptråd er da helt væk. Hvis spillerne viser samme 'engagement' så går det da helt galt

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 6. jun 2015, 18:57

frederikshavneren skrev:Denne kamptråd er da helt væk. Hvis spillerne viser samme 'engagement' så går det da helt galt
Debatsiden følger med Kent Nielsen til Odense. Vi har allesammen længe haft vores tanker i Ådalen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 6. jun 2015, 21:45

Vil håbe at folk er klar til at give Kent Nielsen en ordentlig afsked i morgen. Han fortjener et kæmpe tak.

Og så ser det overraskende ud til, at Gorter får en pæn afsked også :-)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. jun 2015, 01:25

Truppen udtaget, Gorter med. Jeg foretrækker denne opstilling såfremt Gorter er fit. Paddy dur ikke på den plads og er Gorter nogenlunde fit er det bedre end både Paddy og Gilli. Kan Gorter ikke starter så lad Gilli starte fremfor Paddy.
Jönsson på kanten så godt ud i Silkeborg og da der ikke pågår forhandlinger om Thomsen l han selvfølgelig spille. Ene har været ringe og jeg forstår til stadighed ikke, hvorfor Gaarde så gerne vil forlænge med ham.

Larsen

Dalle, Kasper P, Blåbjerg, Gorter

Jönsson, Würtz, Risgård, Thomsen

AK, Helen

Bænk:
Paddy. Ene, Augu, Blomqvist, Gilli, Christensen, Ahlmann, Bruhn

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 7. jun 2015, 05:28

thomasjn skrev:Truppen udtaget, Gorter med. Jeg foretrækker denne opstilling såfremt Gorter er fit. Paddy dur ikke på den plads og er Gorter nogenlunde fit er det bedre end både Paddy og Gilli. Kan Gorter ikke starter så lad Gilli starte fremfor Paddy.
Jönsson på kanten så godt ud i Silkeborg og da der ikke pågår forhandlinger om Thomsen l han selvfølgelig spille. Ene har været ringe og jeg forstår til stadighed ikke, hvorfor Gaarde så gerne vil forlænge med ham.

Larsen

Dalle, Kasper P, Blåbjerg, Gorter

Jönsson, Würtz, Risgård, Thomsen

AK, Helen

Bænk:
Paddy. Ene, Augu, Blomqvist, Gilli, Christensen, Ahlmann, Bruhn
Gorter i startopstillingen?
Det kan du roligt regne med ikke kommer til at ske. Hollænderen har ikke spillet førsteholdsfodbold i et halvt år siden han pådrog sig korsbåndsskaden i Portugal, mig bekendt har han end ikke fået spilletid på reserveholdet.

Gorter er kun udtaget til truppen fordi det er sæsonens sidste kamp, hvorefter han returnerer til Alkmaar. Hvis vi har et resultat får han sikkert et par minutter på banen som tak.

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 7. jun 2015, 13:26

Det er virkelig en vigtig kamp i dag, idet vi skal sige farvel til Kent Nielsen og Danny Gorter på en ordentlig måde, da de hver især har bidraget med deres kvaliteter. Især Kent Nielsen har virkelig udført et enormt stykke arbejde, som har fået os tilbage på den hylde, hvor vi hører til i dansk fodbold.

Herudover er det vigtigt, at vi kan bevare vores 5. plads, da det vil opfylde vores målsætning om en slutplacering i top 6. Det ville være et positivt signal til vores sponsorer, omverdenen og alle os AaB-fans, at vores nuværende ledelse er troværdige og vil bringe AaB i den rigtige retning fremadrettet.

Bænk: Gorter, Bruhn, V. Ahlmann, Gilli, Blomqvist, Enevoldsen, Augo, Christensen
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 7. jun 2015, 14:42

Bekræftet startopstilling mod Farum:

Larsen
Dalsgaard - Kasper P. - Blåbjerg - Patrick
Helenius - AK

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 7. jun 2015, 14:51

Jönsson på kanten. Bliver spændende :)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. jun 2015, 14:58

Udtagelsen af Gorter undrer virkelig, for jeg synes godt nok det er lige i overkanten, hvis han er udtaget for at sige "tak for alt", når man tænker på det er en spiller som trods alt ikke har spillet mere end nogle håndfulde kampe for os. Det ville desuden ligne Kent rigtigt dårligt ikke at udtage de bedste spillere til fordel for den slags.

Jeg tror faktisk Gorter er helt klar til at spille. Så vidt jeg husker har han ikke genoptrænet i AaB, men har været rejst hjem til Holland, så at han ikke har været synlig på Hornevej, eller til reserveholdskampe er der ikke noget underligt i. Jeg tror bestemt man kigger Gorters status og form ud, med henblik på en eventuel forlængelse af aftalen. Jeg ved godt den tidligere har været lukket, men dengang så Ahlmann ud til at være længere fremme, og der var vel ingen som troede på Gorter kunne være så langt fremme, som han tilsyneladende er nu.

Arendt
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Indlæg af Arendt » 7. jun 2015, 15:04

Jesper Schmidt skrev:Udtagelsen af Gorter undrer virkelig, for jeg synes godt nok det er lige i overkanten, hvis han er udtaget for at sige "tak for alt", når man tænker på det er en spiller som trods alt ikke har spillet mere end nogle håndfulde kampe for os. Det ville desuden ligne Kent rigtigt dårligt ikke at udtage de bedste spillere til fordel for den slags.

Jeg tror faktisk Gorter er helt klar til at spille. Så vidt jeg husker har han ikke genoptrænet i AaB, men har været rejst hjem til Holland, så at han ikke har været synlig på Hornevej, eller til reserveholdskampe er der ikke noget underligt i. Jeg tror bestemt man kigger Gorters status og form ud, med henblik på en eventuel forlængelse af aftalen. Jeg ved godt den tidligere har været lukket, men dengang så Ahlmann ud til at være længere fremme, og der var vel ingen som troede på Gorter kunne være så langt fremme, som han tilsyneladende er nu.
Han er ikke med i kamptruppen, da han er siet fra som 19. mand :)

Jeg tror også på, at vi finder på noget andre på venstre back, da det er blevet offentliggjort. Det er derimod ikke blevet offentliggjort med hverken Enevoldsen eller Helenius, hvilket indikerer, at vi gerne vil tilknytte dem til næste sæson.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 7. jun 2015, 15:50

Spændende om Jönsson kan være overbevisende på højrekanten igen.

Men hvor mange gange har Thrane og Børsting været skadet ? Thrane har været meget væk, men har et billede af, at Børsting faktisk også har været udenfor med en del småskader. Rigtig øv.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. jun 2015, 15:58

Nogen med et link?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 7. jun 2015, 16:13

FlæskeFrank skrev:Spændende om Jönsson kan være overbevisende på højrekanten igen.

Men hvor mange gange har Thrane og Børsting været skadet ? Thrane har været meget væk, men har et billede af, at Børsting faktisk også har været udenfor med en del småskader. Rigtig øv.
Jeg kan ikke huske at have set Thrane siden en træningskamp i vinters hvor han gjorde det godt. Håber han er klar til den nye sæson. Han er den glemte mand i truppen og ingen ved rigtig hvor god han kan blive hvis han undgår skaderne næste sæson.
Jeg savner Winsnes

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 7. jun 2015, 16:33

Så skal Oliver Thychosen ind. Spændende om han kan bruges på venstrekanten.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 7. jun 2015, 16:49

Fantastisk aktivitet i denne kamptråd!
Passer meget godt til kampens kvalitet!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 7. jun 2015, 16:56

le Cid skrev:Fantastisk aktivitet i denne kamptråd!
Passer meget godt til kampens kvalitet!
Haha ja den her kamp skal bare overstås, og så videre til forberedelserne til næste sæson.. Heller ikke meget sjovt i de andre kampe i dag. Gaaab

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Indlæg af Frank Buck » 7. jun 2015, 16:59

Spillerne virker opsatte, men alt for febrilske til at det bliver god fodbold.
Lidt skræmmende at se hvor let det er at presse vores spillere til at lave fejl og få vores opspil til at stå helt stille.

Tror nu nok vi skal få de 3 point i dag. Farum holder ikke tempoet resten af kampen, og så slår vi til.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 7. jun 2015, 17:01

Kommentatorerne kan eller godt lide kampen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar