Aa. B.-VB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Aa. B.-VB

Indlæg af R Rosenberg » 2. nov 2024, 10:15

Randers vinder nok i dag. AGF vinder nok i morgen. Aa. B. kan derefter slå et lille hul til stregen, ergo snubler de nok søndag.

Noget nyt om Müller? For med de Boer på kassen ville jeg nok foretrække, at van Dam stiller med 11 markspillere.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Aa. B.-VB

Indlæg af Funky » 2. nov 2024, 20:56

R Rosenberg skrev:
2. nov 2024, 10:15
Randers vinder nok i dag. AGF vinder nok i morgen. Aa. B. kan derefter slå et lille hul til stregen, ergo snubler de nok søndag.

Noget nyt om Müller? For med de Boer på kassen ville jeg nok foretrække, at van Dam stiller med 11 markspillere.
Randers vandt i hvert fald i dag, så langt så godt. Og endda solidt, således at SønderJyskes målscore nu også er grim at se på. Glimrende.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
KME
Superliga
Superliga
Indlæg: 548
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Aa. B.-VB

Indlæg af KME » 3. nov 2024, 09:15

Det er 3 sikre points - el. burde i hvert fald være det. :aabfan: :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

Besvar