BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Balken
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 3. jun 2024, 19:25
Favoritspiller: Ahlmann

BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Balken » 29. nov 2024, 08:19

Tænker vi stiller således
Muller
KJ-Kramer-Otoa-Bruus
Jasson-Davidsen-Widell
MJ-Iredale-Ross

Tror der er genvalg til Iredale, men vil hellere have Ross ind centralt.

Salle17
Allstar
Allstar
Indlæg: 1082
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Salle17 » 29. nov 2024, 08:59

Det bliver et amputeret Brøndby stadion med en skadesplaget trup og en træner der er mere eller mindre ude af butikken. Taget i betragtning af de to klubbers styrkeforhold, vil der ikke være et bedre tidspunkt til at møde BIF end lige præcis nu. Håber virkelig vi smadrer igennem - de er total blottet for selvtillid, og så håber jeg at Kvistgaarden ikke er blevet klar endnu..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6758
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Jakobsen » 29. nov 2024, 09:18

For satan kampen i August skal hævnes og hvor jeg håber, at nogen giver Kvistgården en stempling på banen for hans skaberi foran vesttribunen i sommer.

Jeg er normalt på hold fast i konceptet og kontinuitet holdet, men jeg ville seriøst overveje at spille 3-5-2/5-3-2 i dag. Jeg tror en kontraformation er det helt rette til at fucke med Brøndby.

----------------------Müller--------------------

-------------Otoa, Kramer, Diakhite--------

K. Jørgensen---------------------------Bruus

-Davidsen, Widell, Bommeren/Jimenez-

-----------M. Jørgensen, Oli Ross----------


Andre fordele ved denne formation er, at der er ingen Iredale, Kelvin John eller Adedeji samt at Oli Ross får lov til at spille centralt. Derudover bør vi ikke komme i undertal centralt med tre stoppere, tre CM'ere og Oli Ross der kan droppe ned bag MJ.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4125
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af BoT » 29. nov 2024, 10:12

Måske vi lige skal klappe hesten lidt: selv med Brøndbys skader, er der vel knapt to af vores starterer, der ville starte på banen for Brøndby. Vores chance er at have en meget solid defensiv og så være skarpere på kontraer, end vi har været hidtil.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af jonas386 » 29. nov 2024, 10:49

Et x kunne være fedt. Jeg har ikke de store forventninger til kampen, bare at vi er bedre med end sidst, og at vi ser en bedre holdpræstation end første halvleg imod Viborg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Kunji » 29. nov 2024, 11:19

Selvfølgelig skal man spille sin chance, men realistisk ligger der hverken 3 eller 1 point og venter.

Jeg håber på, at vi kan præstere godkendt, og at vi kan gå på vinterferie med en rimelig fornemmelse i kroppen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Hanga » 29. nov 2024, 11:48

Jeg tror på at vi har en okay chance, men det kommer meget an på hvilken udgave som holdene møder op i. Vores kurve har været nedadgående de seneste kampe, mens Brøndby svinger meget. De var virkelig dårlige i Sønderjyske og heldige med ikke at tabe. Vi kan håbe at de tager det niveau med videre til denne her kamp, og at vi får vores kontraspil til at køre, for så tror jeg vi har en god chance. Personligt kunne jeg godt forestille mig at se Ross som falsk 9'er og at vi så har fart på kanterne ved Jørgensen og Adedeji. Jeg forestiller mig at Brøndby godt kunne efterlade noget plads bag deres backs.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1665
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Lyfe » 29. nov 2024, 12:26

Vi får røvfuld og taber med mindst 4 mål idag. Bliver en lang weekend og hvis ikke vi slipper godt fra kampene med silkeborg så bliver det en lang vinterpause
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1365
Tilmeldt: 4. dec 2009, 16:10

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Hajen » 29. nov 2024, 13:42

Brøndby har tydeligvis mere focus på pokalkampene mod AGF, end de har på dagens kamp, og dét, samt fraværet af Kvistgaarden, Alves, Jacob Rasmussen og Divkovic, kan blive vores chance
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af bedstefar » 29. nov 2024, 16:16

Lyfe skrev:
29. nov 2024, 12:26
Vi får røvfuld og taber med mindst 4 mål idag. Bliver en lang weekend og hvis ikke vi slipper godt fra kampene med silkeborg så bliver det en lang vinterpause
Hvad ellers af negative ting, ingen jul i år?

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Kasper » 29. nov 2024, 16:26

Lyfe skrev:
29. nov 2024, 12:26
Vi får røvfuld og taber med mindst 4 mål idag. Bliver en lang weekend og hvis ikke vi slipper godt fra kampene med silkeborg så bliver det en lang vinterpause
Holdet har vist rygrad og store kugler hele sæsonen. Giver aldrig op.
Måske du skulle tage lidt ved at lære af det.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Longtimefan
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 2. maj 2021, 07:10
Favoritspiller: Nr. Ib

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Longtimefan » 29. nov 2024, 17:21

Kunne ikke være mere enig Kasper. Må sgu være træls altid og være så negativ på forhånd 💪🏻

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af R Rosenberg » 29. nov 2024, 17:51

0,28 xG. 0 hjørnespark mod deres 11. 2 skud på mål. Og vi snakker mod fucking Viborg. På hjemmebane.

Point mod bif, selv i krise, på deres hjemmebane med vores nye sammenrend af et discounthold vil være intet mindre end en sensation på niveau med EM92. Dog skal det anføres, at miraklernes tid ikke er forbi!
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Funky » 29. nov 2024, 17:57

Nåda, en start-11 med et par spændende valg:

Müller
KJ - Otoa - Kramer - Bruus
Bomholt - Davidsen - Widell
John - Ross - MJ

Det er godt gået af Bomholt og Davidsen, det må man bare sige. Det er et par forventet større navne i Jasson og Jimenez, de har forvist til bænken.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af baresi » 29. nov 2024, 18:06

Kelvin john fremfor Adedej
Forståeligt iredale ikke er med men John 😱

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af jonas386 » 29. nov 2024, 18:07

Kelvin John fra start havde jeg ikke gættet, men fedt hvis han viser noget til træning der kan retfærdiggøre en startplads. Min livescore siger Jørgensen på top og Ross i venstresiden med Widell som 10'er. Jeg håber det enten er Ross som 10'eren og Widell til venstre, eller Ross fremme og Jørgensen til venstre.

Davidsen og Bomholt på midten er også en anelse overraskende, men Jasson har også haft svært ved at holde niveauet fra de første par kampe, så på den måde er det nok meget rimeligt, men kan godt blive lidt bekymret for midtbanens modstandsdygtighed over for Wass, Vallys og Suzuki. Til sidst er det fedt at se Otoa tilbage i starteren, det er vel nærmest en succes hvis han kan komme fra kampen uden en eller anden dum skade.

Det bliver svært, men hvis vi bare kan fremvise en præstation ala 2. halvleg som Viborg og mindre ala første halvleg imod samme, vil jeg være tilfreds. Det vigtige er vel at få en god optakt til de to opgør imod SIF, der forhåbentligt kan sende os ordentligt på vinterpause.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Kasper » 29. nov 2024, 18:08

R Rosenberg skrev:
29. nov 2024, 17:51
0,28 xG. 0 hjørnespark mod deres 11. 2 skud på mål. Og vi snakker mod fucking Viborg. På hjemmebane.

Point mod bif, selv i krise, på deres hjemmebane med vores nye sammenrend af et discounthold vil være intet mindre end en sensation på niveau med EM92. Dog skal det anføres, at miraklernes tid ikke er forbi!
Jeg er enig i at det ikke var godt mod Viborg.
Men du mangler det vigtigste. 1 point. Det er hvad der tæller, når sæsonen er slut.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Funky » 29. nov 2024, 18:10

baresi skrev:
29. nov 2024, 18:06
Kelvin john fremfor Adedej
Forståeligt iredale ikke er med men John 😱
Tjaeh, der må jo være en plan med det. Jeg er ikke på vognen hvor John slet ikke har vist noget, jeg havde bare en forventning om, at man eks. ville have skubbet Widell derover, rykket Bruus frem, sat Otoa på VB og så Diakhité ind ved siden af Kramer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Kasper » 29. nov 2024, 18:12

Funky skrev:
29. nov 2024, 18:10
baresi skrev:
29. nov 2024, 18:06
Kelvin john fremfor Adedej
Forståeligt iredale ikke er med men John 😱
Tjaeh, der må jo være en plan med det. Jeg er ikke på vognen hvor John slet ikke har vist noget, jeg havde bare en forventning om, at man eks. ville have skubbet Widell derover, rykket Bruus frem, sat Otoa på VB og så Diakhité ind ved siden af Kramer.
True bagrummet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: BØF - AaB d. 29/11 kl 19

Indlæg af Funky » 29. nov 2024, 18:12

Kasper skrev:
29. nov 2024, 18:08
R Rosenberg skrev:
29. nov 2024, 17:51
0,28 xG. 0 hjørnespark mod deres 11. 2 skud på mål. Og vi snakker mod fucking Viborg. På hjemmebane.

Point mod bif, selv i krise, på deres hjemmebane med vores nye sammenrend af et discounthold vil være intet mindre end en sensation på niveau med EM92. Dog skal det anføres, at miraklernes tid ikke er forbi!
Jeg er enig i at det ikke var godt mod Viborg.
Men du mangler det vigtigste. 1 point. Det er hvad der tæller, når sæsonen er slut.
Og så er Viborg bedre og mere stabilt spillende end BIF i denne sæson. Dét sammen med en dårlig kamp fra os, hvor vi også mangler Widells arbejdsindsats, og så blev det en kedelig oplevelse, hvor man så i det mindste kunne læne sig op ad et ganske fornuftigt forsvar med Kramer og Pudel som fundament.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar