Amar Diagne.. færdig i AaB?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
limfjorten
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19. jun 2025, 15:30
Favoritspiller: Diakhite

Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af limfjorten » 19. jun 2025, 15:32

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... -grov-vold

Bør kontrakten ikke ophæves med Amar Diagne?

jayC
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af jayC » 19. jun 2025, 15:35

limfjorten skrev:
19. jun 2025, 15:32
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... -grov-vold

Bør kontrakten ikke ophæves med Amar Diagne?
Jo hvis han dømmes skyldig .
Bliver manden nu frikendt, er han vel renset og kan beholde hans plads på holdet ?
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af Jakobsen » 19. jun 2025, 21:54

jayC skrev:
19. jun 2025, 15:35
limfjorten skrev:
19. jun 2025, 15:32
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... -grov-vold

Bør kontrakten ikke ophæves med Amar Diagne?
Jo hvis han dømmes skyldig .
Bliver manden nu frikendt, er han vel renset og kan beholde hans plads på holdet ?
Hmm ved sgu ikke helt.
Ydesen har nævnt i Ripodsten, at det er en spiller der har flere gange har fået at vide, at han skal stoppe med at gå i byen når han ikke bør.
Begynder han nu også at gøre sig uheldigt bemærket i byen (dømt eller ej) så synes jeg måske det er fair at sige "du har ikke mere at gøre her" omend man ikke kan fyre ham. Det er jo anyway ikke fordi det er en spiller der har bidraget med noget som helst.
RAUS RAUS SSE!

banjobouner
1. div
1. div
Indlæg: 266
Tilmeldt: 1. aug 2005, 23:42

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af banjobouner » 2. sep 2025, 13:41

Nogen der ved hvorfor der ikke er kommet mere ud af dette, nu der er faldet dom?

Afventer man en evt. ankesag?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af Buzz Killington » 2. sep 2025, 13:57

banjobouner skrev:
2. sep 2025, 13:41
Nogen der ved hvorfor der ikke er kommet mere ud af dette, nu der er faldet dom?

Afventer man en evt. ankesag?
Har klubben da stillet os i udsigt at der skulle komme noget ud af det?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af Kokkefar » 2. sep 2025, 14:11

banjobouner skrev:
2. sep 2025, 13:41
Nogen der ved hvorfor der ikke er kommet mere ud af dette, nu der er faldet dom?

Afventer man en evt. ankesag?
Han er dømt (hvis det er ham) i byretten, men har anket til landsretten.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 717
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af Gamling » 3. sep 2025, 07:33

Så længe landsretten ikke har talt er han ikke endeligt dømt. Og han har kontrakt med AaB indtil 30/6 2028 og den skal AaB naturligvis overholde indtil en endelig dom er faldet. Til den tid kan man (hvis han dømmes skyldig) så kigge ind i om dommen er grundlag nok for at opsige kontrakten, hvilket det bør være (han kan jo bl.a. ikke opfylde sine spillerforpligtelser hvis han sidder i spjældet)
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Dennis Nielsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af Dennis Nielsen » 3. sep 2025, 19:14

Gamling skrev:
3. sep 2025, 07:33
Så længe landsretten ikke har talt er han ikke endeligt dømt. Og han har kontrakt med AaB indtil 30/6 2028 og den skal AaB naturligvis overholde indtil en endelig dom er faldet. Til den tid kan man (hvis han dømmes skyldig) så kigge ind i om dommen er grundlag nok for at opsige kontrakten, hvilket det bør være (han kan jo bl.a. ikke opfylde sine spillerforpligtelser hvis han sidder i spjældet)
Sådan en sag kan snildt ende i en betinget dom. Bliver den ubetinget, er han på alle leder og kanter en fin kandidat til fodlænke. Jeg kan ikke huske reglerne præcist, men mener det er 3 eller 6 mdr ubetinget, der er grænsen for fodlænke.

Der kommer ikke en situation, hvor kan ikke kan opfylde sine spiller forpligtelser.

Derudover synes jeg, at en ung knægt, der begår en fejl, sagtens kan modtage en chance og fortsætte i klubben.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af RicoBR02 » 3. sep 2025, 20:45

Dennis Nielsen skrev:
3. sep 2025, 19:14
Gamling skrev:
3. sep 2025, 07:33
Så længe landsretten ikke har talt er han ikke endeligt dømt. Og han har kontrakt med AaB indtil 30/6 2028 og den skal AaB naturligvis overholde indtil en endelig dom er faldet. Til den tid kan man (hvis han dømmes skyldig) så kigge ind i om dommen er grundlag nok for at opsige kontrakten, hvilket det bør være (han kan jo bl.a. ikke opfylde sine spillerforpligtelser hvis han sidder i spjældet)
Sådan en sag kan snildt ende i en betinget dom. Bliver den ubetinget, er han på alle leder og kanter en fin kandidat til fodlænke. Jeg kan ikke huske reglerne præcist, men mener det er 3 eller 6 mdr ubetinget, der er grænsen for fodlænke.

Der kommer ikke en situation, hvor kan ikke kan opfylde sine spiller forpligtelser.

Derudover synes jeg, at en ung knægt, der begår en fejl, sagtens kan modtage en chance og fortsætte i klubben.
Fuldstændig enig! Nu kan det godt være det er vores pædagog hjerter der taler, men et par lussinger i byen (hvis det er det han har gjort) skal ikke ødelægge hans liv..

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af haghdk » 3. sep 2025, 20:59

RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 20:45
Dennis Nielsen skrev:
3. sep 2025, 19:14
Gamling skrev:
3. sep 2025, 07:33
Så længe landsretten ikke har talt er han ikke endeligt dømt. Og han har kontrakt med AaB indtil 30/6 2028 og den skal AaB naturligvis overholde indtil en endelig dom er faldet. Til den tid kan man (hvis han dømmes skyldig) så kigge ind i om dommen er grundlag nok for at opsige kontrakten, hvilket det bør være (han kan jo bl.a. ikke opfylde sine spillerforpligtelser hvis han sidder i spjældet)
Sådan en sag kan snildt ende i en betinget dom. Bliver den ubetinget, er han på alle leder og kanter en fin kandidat til fodlænke. Jeg kan ikke huske reglerne præcist, men mener det er 3 eller 6 mdr ubetinget, der er grænsen for fodlænke.

Der kommer ikke en situation, hvor kan ikke kan opfylde sine spiller forpligtelser.

Derudover synes jeg, at en ung knægt, der begår en fejl, sagtens kan modtage en chance og fortsætte i klubben.
Fuldstændig enig! Nu kan det godt være det er vores pædagog hjerter der taler, men et par lussinger i byen (hvis det er det han har gjort) skal ikke ødelægge hans liv..
Nu kan jeg sagtens huske forkert, men var der ikke noget med at de havde trampet på offeret?

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af RicoBR02 » 3. sep 2025, 21:46

haghdk skrev:
3. sep 2025, 20:59
RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 20:45
Dennis Nielsen skrev:
3. sep 2025, 19:14
Gamling skrev:
3. sep 2025, 07:33
Så længe landsretten ikke har talt er han ikke endeligt dømt. Og han har kontrakt med AaB indtil 30/6 2028 og den skal AaB naturligvis overholde indtil en endelig dom er faldet. Til den tid kan man (hvis han dømmes skyldig) så kigge ind i om dommen er grundlag nok for at opsige kontrakten, hvilket det bør være (han kan jo bl.a. ikke opfylde sine spillerforpligtelser hvis han sidder i spjældet)
Sådan en sag kan snildt ende i en betinget dom. Bliver den ubetinget, er han på alle leder og kanter en fin kandidat til fodlænke. Jeg kan ikke huske reglerne præcist, men mener det er 3 eller 6 mdr ubetinget, der er grænsen for fodlænke.

Der kommer ikke en situation, hvor kan ikke kan opfylde sine spiller forpligtelser.

Derudover synes jeg, at en ung knægt, der begår en fejl, sagtens kan modtage en chance og fortsætte i klubben.
Fuldstændig enig! Nu kan det godt være det er vores pædagog hjerter der taler, men et par lussinger i byen (hvis det er det han har gjort) skal ikke ødelægge hans liv..
Nu kan jeg sagtens huske forkert, men var der ikke noget med at de havde trampet på offeret?
Jeg er sgu ikke sikker. Jeg tror dog ikke jeg har læst noget med at trampe men måske sparke ud efter offeret da han lå ned..

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af haghdk » 3. sep 2025, 22:40

RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 21:46
haghdk skrev:
3. sep 2025, 20:59
RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 20:45
Dennis Nielsen skrev:
3. sep 2025, 19:14
Gamling skrev:
3. sep 2025, 07:33
Så længe landsretten ikke har talt er han ikke endeligt dømt. Og han har kontrakt med AaB indtil 30/6 2028 og den skal AaB naturligvis overholde indtil en endelig dom er faldet. Til den tid kan man (hvis han dømmes skyldig) så kigge ind i om dommen er grundlag nok for at opsige kontrakten, hvilket det bør være (han kan jo bl.a. ikke opfylde sine spillerforpligtelser hvis han sidder i spjældet)
Sådan en sag kan snildt ende i en betinget dom. Bliver den ubetinget, er han på alle leder og kanter en fin kandidat til fodlænke. Jeg kan ikke huske reglerne præcist, men mener det er 3 eller 6 mdr ubetinget, der er grænsen for fodlænke.

Der kommer ikke en situation, hvor kan ikke kan opfylde sine spiller forpligtelser.

Derudover synes jeg, at en ung knægt, der begår en fejl, sagtens kan modtage en chance og fortsætte i klubben.
Fuldstændig enig! Nu kan det godt være det er vores pædagog hjerter der taler, men et par lussinger i byen (hvis det er det han har gjort) skal ikke ødelægge hans liv..
Nu kan jeg sagtens huske forkert, men var der ikke noget med at de havde trampet på offeret?
Jeg er sgu ikke sikker. Jeg tror dog ikke jeg har læst noget med at trampe men måske sparke ud efter offeret da han lå ned..
Der lyder vist mere rigtigt, ja!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af Jakobsen » 4. sep 2025, 09:06

haghdk skrev:
3. sep 2025, 22:40
RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 21:46
haghdk skrev:
3. sep 2025, 20:59
RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 20:45
Dennis Nielsen skrev:
3. sep 2025, 19:14
Gamling skrev:
3. sep 2025, 07:33
Så længe landsretten ikke har talt er han ikke endeligt dømt. Og han har kontrakt med AaB indtil 30/6 2028 og den skal AaB naturligvis overholde indtil en endelig dom er faldet. Til den tid kan man (hvis han dømmes skyldig) så kigge ind i om dommen er grundlag nok for at opsige kontrakten, hvilket det bør være (han kan jo bl.a. ikke opfylde sine spillerforpligtelser hvis han sidder i spjældet)
Sådan en sag kan snildt ende i en betinget dom. Bliver den ubetinget, er han på alle leder og kanter en fin kandidat til fodlænke. Jeg kan ikke huske reglerne præcist, men mener det er 3 eller 6 mdr ubetinget, der er grænsen for fodlænke.

Der kommer ikke en situation, hvor kan ikke kan opfylde sine spiller forpligtelser.

Derudover synes jeg, at en ung knægt, der begår en fejl, sagtens kan modtage en chance og fortsætte i klubben.
Fuldstændig enig! Nu kan det godt være det er vores pædagog hjerter der taler, men et par lussinger i byen (hvis det er det han har gjort) skal ikke ødelægge hans liv..
Nu kan jeg sagtens huske forkert, men var der ikke noget med at de havde trampet på offeret?
Jeg er sgu ikke sikker. Jeg tror dog ikke jeg har læst noget med at trampe men måske sparke ud efter offeret da han lå ned..
Der lyder vist mere rigtigt, ja!
Så synes jeg i hvert fald det har en karakter, hvor det bare bør være farvel og tak såfremt han dømmes.
I øvrigt synes jeg det er en spiller vi skal skille os af med uanset hvad. Det er jo for dumt det der med at rende rundt i byen og slås og han har jo allerede fået advarsler af klubben for bare at gå for meget i byen her i Aalborg så han har tydeligvis ikke en karakter der er forenelig med at være professionel fodboldspiller - og han er jo derudover ikke god nok.
RAUS RAUS SSE!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af RicoBR02 » 4. sep 2025, 09:28

Jakobsen skrev:
4. sep 2025, 09:06
haghdk skrev:
3. sep 2025, 22:40
RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 21:46
haghdk skrev:
3. sep 2025, 20:59
RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 20:45
Dennis Nielsen skrev:
3. sep 2025, 19:14


Sådan en sag kan snildt ende i en betinget dom. Bliver den ubetinget, er han på alle leder og kanter en fin kandidat til fodlænke. Jeg kan ikke huske reglerne præcist, men mener det er 3 eller 6 mdr ubetinget, der er grænsen for fodlænke.

Der kommer ikke en situation, hvor kan ikke kan opfylde sine spiller forpligtelser.

Derudover synes jeg, at en ung knægt, der begår en fejl, sagtens kan modtage en chance og fortsætte i klubben.
Fuldstændig enig! Nu kan det godt være det er vores pædagog hjerter der taler, men et par lussinger i byen (hvis det er det han har gjort) skal ikke ødelægge hans liv..
Nu kan jeg sagtens huske forkert, men var der ikke noget med at de havde trampet på offeret?
Jeg er sgu ikke sikker. Jeg tror dog ikke jeg har læst noget med at trampe men måske sparke ud efter offeret da han lå ned..
Der lyder vist mere rigtigt, ja!
Så synes jeg i hvert fald det har en karakter, hvor det bare bør være farvel og tak såfremt han dømmes.
I øvrigt synes jeg det er en spiller vi skal skille os af med uanset hvad. Det er jo for dumt det der med at rende rundt i byen og slås og han har jo allerede fået advarsler af klubben for bare at gå for meget i byen her i Aalborg så han har tydeligvis ikke en karakter der er forenelig med at være professionel fodboldspiller - og han er jo derudover ikke god nok.
Jeg synes ikke han skal dømmes ude på baggrund af en sag han iøvrigt erklærer sig uskyldig i og hvor der har været uenighed om hvorvidt det er ham på overvågningen. Vi kan alle dumme os, jeg ville være ked af det personligt hvis mine dumme valg da jeg var 20 havde den slags konsekvenser, og guderne skal vide at jeg har lavet mange dumme ting. Viser han sig ikke god nok til holdet så er det selvfølgelig videre omend jeg synes han ser spændende ud..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af Jakobsen » 4. sep 2025, 09:34

RicoBR02 skrev:
4. sep 2025, 09:28
Jakobsen skrev:
4. sep 2025, 09:06
haghdk skrev:
3. sep 2025, 22:40
RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 21:46
haghdk skrev:
3. sep 2025, 20:59
RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 20:45


Fuldstændig enig! Nu kan det godt være det er vores pædagog hjerter der taler, men et par lussinger i byen (hvis det er det han har gjort) skal ikke ødelægge hans liv..
Nu kan jeg sagtens huske forkert, men var der ikke noget med at de havde trampet på offeret?
Jeg er sgu ikke sikker. Jeg tror dog ikke jeg har læst noget med at trampe men måske sparke ud efter offeret da han lå ned..
Der lyder vist mere rigtigt, ja!
Så synes jeg i hvert fald det har en karakter, hvor det bare bør være farvel og tak såfremt han dømmes.
I øvrigt synes jeg det er en spiller vi skal skille os af med uanset hvad. Det er jo for dumt det der med at rende rundt i byen og slås og han har jo allerede fået advarsler af klubben for bare at gå for meget i byen her i Aalborg så han har tydeligvis ikke en karakter der er forenelig med at være professionel fodboldspiller - og han er jo derudover ikke god nok.
Jeg synes ikke han skal dømmes ude på baggrund af en sag han iøvrigt erklærer sig uskyldig i og hvor der har været uenighed om hvorvidt det er ham på overvågningen. Vi kan alle dumme os, jeg ville være ked af det personligt hvis mine dumme valg da jeg var 20 havde den slags konsekvenser, og guderne skal vide at jeg har lavet mange dumme ting. Viser han sig ikke god nok til holdet så er det selvfølgelig videre omend jeg synes han ser spændende ud..
De fleste har lavet dumme ting som unge ja, men der er sgu alligevel et stykke til at karakterisere voldelige overfald som dumme ting. AaB skal ikke være et socialprojekt for dårlige fodboldspillere.
RAUS RAUS SSE!

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 471
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af DenGamleMand » 4. sep 2025, 14:58

Om han er god nok eller ej er vel sagen uvedkommende. Det handler om hvorvidt han bliver dømt for vold eller ej. Så må AaB tage stilling til om de vil have en voldsmand i truppen eller om ikke vil.

Personligt vil jeg gerne sende ham videre såfremt at han bliver dømt.
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af AlbertE » 4. sep 2025, 15:48

Synes også han skal videre hvis han bliver dømt, der skal sendes et signal om at det er fuldstændig og uacceptabelt når man repræsenterer AaB.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af doukas » 4. sep 2025, 16:45

Nu spørger jeg lige dumt, men han ER vel dømt?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Dennis Nielsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af Dennis Nielsen » 4. sep 2025, 16:48

RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 20:45
Dennis Nielsen skrev:
3. sep 2025, 19:14
Gamling skrev:
3. sep 2025, 07:33
Så længe landsretten ikke har talt er han ikke endeligt dømt. Og han har kontrakt med AaB indtil 30/6 2028 og den skal AaB naturligvis overholde indtil en endelig dom er faldet. Til den tid kan man (hvis han dømmes skyldig) så kigge ind i om dommen er grundlag nok for at opsige kontrakten, hvilket det bør være (han kan jo bl.a. ikke opfylde sine spillerforpligtelser hvis han sidder i spjældet)
Sådan en sag kan snildt ende i en betinget dom. Bliver den ubetinget, er han på alle leder og kanter en fin kandidat til fodlænke. Jeg kan ikke huske reglerne præcist, men mener det er 3 eller 6 mdr ubetinget, der er grænsen for fodlænke.

Der kommer ikke en situation, hvor kan ikke kan opfylde sine spiller forpligtelser.

Derudover synes jeg, at en ung knægt, der begår en fejl, sagtens kan modtage en chance og fortsætte i klubben.
Fuldstændig enig! Nu kan det godt være det er vores pædagog hjerter der taler, men et par lussinger i byen (hvis det er det han har gjort) skal ikke ødelægge hans liv..
Enig.

Det er en del af at være ung.

De hellige engle og tastaturkrigere herinde og andre steder, har selvfølgelig aldrig gjort noget. Derfor skal syndere selvfølgelig behandles som djævelen selv.

Hvis han er god nok, og man tror på ham, så håber jeg da, at han lærer af sin fejl og fokuserer på fodbolden. Ligeledes at AaB giver ham chancen.

Er han ikke god nok, skal han jo alligevel videre.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Amar Diagne.. færdig i AaB?

Indlæg af Buzz Killington » 4. sep 2025, 17:09

Dennis Nielsen skrev:
4. sep 2025, 16:48
RicoBR02 skrev:
3. sep 2025, 20:45
Dennis Nielsen skrev:
3. sep 2025, 19:14
Gamling skrev:
3. sep 2025, 07:33
Så længe landsretten ikke har talt er han ikke endeligt dømt. Og han har kontrakt med AaB indtil 30/6 2028 og den skal AaB naturligvis overholde indtil en endelig dom er faldet. Til den tid kan man (hvis han dømmes skyldig) så kigge ind i om dommen er grundlag nok for at opsige kontrakten, hvilket det bør være (han kan jo bl.a. ikke opfylde sine spillerforpligtelser hvis han sidder i spjældet)
Sådan en sag kan snildt ende i en betinget dom. Bliver den ubetinget, er han på alle leder og kanter en fin kandidat til fodlænke. Jeg kan ikke huske reglerne præcist, men mener det er 3 eller 6 mdr ubetinget, der er grænsen for fodlænke.

Der kommer ikke en situation, hvor kan ikke kan opfylde sine spiller forpligtelser.

Derudover synes jeg, at en ung knægt, der begår en fejl, sagtens kan modtage en chance og fortsætte i klubben.
Fuldstændig enig! Nu kan det godt være det er vores pædagog hjerter der taler, men et par lussinger i byen (hvis det er det han har gjort) skal ikke ødelægge hans liv..
Enig.

Det er en del af at være ung.

De hellige engle og tastaturkrigere herinde og andre steder, har selvfølgelig aldrig gjort noget. Derfor skal syndere selvfølgelig behandles som djævelen selv.

Hvis han er god nok, og man tror på ham, så håber jeg da, at han lærer af sin fejl og fokuserer på fodbolden. Ligeledes at AaB giver ham chancen.

Er han ikke god nok, skal han jo alligevel videre.
O.k. Rocker Dennis. Du lever vist i en anden virkelighed end de fleste, hvis det at slå andre ned bare er en del af at være ung. Men derudover er jeg faktisk enig omkring knægten. Man kan godt være 18 år og stadig være lidt undskyldt for sin idioti. Men det afhænger af sagens detaljer. Havde det været en spiller midt i tyverne eller ældre, skulle han selvfølgelig bare ud.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar