Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Sapiens » 16. feb 2026, 09:58

Træningskamp i dag mod islandske ÍBV Vestmannaeyjar, som jeg tror spiller i den bedste række deroppe, udover det ved jeg ikke meget. Islandske hold plejer at være utroligt velorganiseret.
Det blev beskrevet i Nordjyske i går at man forventer at give 45 minutter til alle i truppen. Kampen kan følges på Nordjyske i liveblog. Derudover kan kampen også ses direkte på Direktesport.Dk eller jfmplay, som er en del af de forskellige stiftstidende aviserne i Danmark. Det koster 89 kr for en måned.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Jakobsen » 16. feb 2026, 11:03

Start 11 ude

Grønkjær

Tcancenco, Olsson, Andersson, Nielsen

Jasson, Superpøleren

Kaase

Noshe, Helenius, Adedeji

Undrer mig lidt, at man ikke kører lidt mere med en enten fuld reserve opstilling eller fuld starter opstilling.
Kaasa, Jasson og Andersson/Nielsen må formodes at være startere eller tæt på.
RAUS RAUS SSE!

Milan Timko
Miniput
Miniput
Indlæg: 9
Tilmeldt: 9. jul 2007, 16:46
Favoritspiller: Andreas Johansson

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Milan Timko » 16. feb 2026, 11:27

Jeg ser dagens opstilling, som en ren reserveopstilling. Opstillingen på fredag, i den egentlige generalprøve, bliver stort set den samme som mod Thisted.

Forsvarskæden der spilles sammen
Kallesøe Makolli Tidemann Arnorsson

Midtbanen som spilles sammen
Bonde Håpness
Møller

I forreste linje har vi så Kubel med, som var skadet mod Thisted.

Når det er sagt, tror jeg da mange spillere er tæt på start 11'eren og der er god konkurrence. Det kan jo også afhænge af modstanderen hvem man stiller med på enkelte positioner. Jeg tror Arnorsson fører på venstreback. Andersson benyttes jo for anden træningskamp i træk i centerforsvaret. Jason og Kaasa er nok også et mulehår efter, men det kan jo hurtigt ændre sig.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Funky » 16. feb 2026, 11:27

Jakobsen skrev:
16. feb 2026, 11:03
Start 11 ude

Grønkjær

Tcancenco, Olsson, Andersson, Nielsen

Jasson, Superpøleren

Kaase

Noshe, Helenius, Adedeji

Undrer mig lidt, at man ikke kører lidt mere med en enten fuld reserve opstilling eller fuld starter opstilling.
Kaasa, Jasson og Andersson/Nielsen må formodes at være startere eller tæt på.
Måske er det mere nogle mindre gruppe/par-relationer, man gerne vil se på. Eks. Nielsen, ja, jeg vil også tro, han er ret tæt på start-11, men det tror jeg også om Helenius, og måske vil man gerne se, om man har lagt noget på potentialet i indlæg fra Nielsen til netop Helenius - uafhængigt af, hvem der ellers er på banen.

I øvrigt enig i, at det mere ligner B- and A-holdet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af baresi » 16. feb 2026, 12:45

Funky skrev:
16. feb 2026, 11:27
Jakobsen skrev:
16. feb 2026, 11:03
Start 11 ude

Grønkjær

Tcancenco, Olsson, Andersson, Nielsen

Jasson, Superpøleren

Kaase

Noshe, Helenius, Adedeji

Undrer mig lidt, at man ikke kører lidt mere med en enten fuld reserve opstilling eller fuld starter opstilling.
Kaasa, Jasson og Andersson/Nielsen må formodes at være startere eller tæt på.
Måske er det mere nogle mindre gruppe/par-relationer, man gerne vil se på. Eks. Nielsen, ja, jeg vil også tro, han er ret tæt på start-11, men det tror jeg også om Helenius, og måske vil man gerne se, om man har lagt noget på potentialet i indlæg fra Nielsen til netop Helenius - uafhængigt af, hvem der ellers er på banen.

I øvrigt enig i, at det mere ligner B- and A-holdet.
et hold der bliver kørt rundt og er heldige med ikke at komme bagud 3-0

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af FIDEL » 16. feb 2026, 12:49

Rystende ringe B kæde :cool:

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Sapiens » 16. feb 2026, 12:50

Bagud 0-2 ved pausen til mægtige IBV.. Jeg ved godt det bare er en træningskamp, men altså.. Her er bare lidt udpluk fra livebloggen af Ydesen:

"AaB-spillerne er på hælene: AaB–spillerne ligner en flok, der helst bare vil have de sidste minutter overstået i en fart. Der er ikke bid i duellerne, og man er hele tiden et skridt efter sin direkte modspiller. Det ser ikke godt ud."

"Dårlige takter: AaB–spillerne er gået helt i stå. Man hænger ikke sammen kollektivt, og de individuelle aktioner er uden vilje og intensitet. Man er heldig med ikke at komme bagud med 0–3."

"Adedeji brokker sig: Adedeji er meget frustreret. Han skændes med Børsting, der prøver at få lidt styr på hans presposition."

Tjoo, tjaaaa...

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Sapiens » 16. feb 2026, 12:52

"Elendig halv time fra AaB

Det er meget få af de her AaB–spillere, der kan gøre sig håb om at spille sig tættere på en startplads. Den sidste halve time i første halvleg har været meget nedslående. Både i forhold til niveauet på bolden og et manglende presspil. Desuden har der ikke været meget godt at sige om attituden, hvor Nielsen, Børsting og Andersson har forsøgt at bringe lidt mod ind i en flok spillere, der ser ud til at have lidt ondt af sig selv. Særligt Adedeji og Jasson har haft lidt dårlige attituder undervejs."

Jeg synes da det er ekstrem bekymrende læsning, at attituden på holdet er så dårlig

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af FIDEL » 16. feb 2026, 13:01

Sapiens skrev:
16. feb 2026, 12:52
"Elendig halv time fra AaB

Det er meget få af de her AaB–spillere, der kan gøre sig håb om at spille sig tættere på en startplads. Den sidste halve time i første halvleg har været meget nedslående. Både i forhold til niveauet på bolden og et manglende presspil. Desuden har der ikke været meget godt at sige om attituden, hvor Nielsen, Børsting og Andersson har forsøgt at bringe lidt mod ind i en flok spillere, der ser ud til at have lidt ondt af sig selv. Særligt Adedeji og Jasson har haft lidt dårlige attituder undervejs."

Jeg synes da det er ekstrem bekymrende læsning, at attituden på holdet er så dårlig
Jeg er ikke bekymret for attituden osv. Brokkeri er fint, når tingene ikke kører. Spillerne må gerne stille krav til hinanden, aftalerne skal overholdes osv.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af baresi » 16. feb 2026, 13:27

FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:01
Sapiens skrev:
16. feb 2026, 12:52
"Elendig halv time fra AaB

Det er meget få af de her AaB–spillere, der kan gøre sig håb om at spille sig tættere på en startplads. Den sidste halve time i første halvleg har været meget nedslående. Både i forhold til niveauet på bolden og et manglende presspil. Desuden har der ikke været meget godt at sige om attituden, hvor Nielsen, Børsting og Andersson har forsøgt at bringe lidt mod ind i en flok spillere, der ser ud til at have lidt ondt af sig selv. Særligt Adedeji og Jasson har haft lidt dårlige attituder undervejs."

Jeg synes da det er ekstrem bekymrende læsning, at attituden på holdet er så dårlig
Jeg er ikke bekymret for attituden osv. Brokkeri er fint, når tingene ikke kører. Spillerne må gerne stille krav til hinanden, aftalerne skal overholdes osv.
jeg er heller ikke bekymret for attitude, brokkeri osv. det mangler derude - at de er mere efter hinanden.
MEN jeg er satme bekymret for den midtbane. LIGE nu er det vmøller, håpness og bonde der er A kæden - ingen af dem var i start 11eren kontinuerligt inden pausen og ingen har erfaringen til kampe der spidser til. men de 3 er lige nu vores bedste kort. det gør mig sgu lidt nervøs, men fedt de får spilletid og skal vise deres værd, bevares.

Quetzal
Junior
Junior
Indlæg: 74
Tilmeldt: 27. okt 2019, 18:28

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Quetzal » 16. feb 2026, 13:31

Det er i hvert fald spillemæssigt og strukturelt et helt andet hold på banen her i 2.halveg. De mangler bare at få scoret lidt mål. Islændinge har knap været i vores felt her i 2.halveg. Jeg er nok ikke så nervøs for selve start-elleverens kvalitet og spil, men om vi har de målfarlige spillere der skal til for at afgøre de tætte kampe. VI har ingen Gytkjær desværre.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Kokkefar » 16. feb 2026, 13:32

Hold nu kæft Kubel er hurtig. Han går forbi sin modstander efter behag. Selv fra stående. Wow!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af FIDEL » 16. feb 2026, 13:35

Hvis ikke man kan score mere end 1 mål mod et islandsk middelmådigt hold - endda på en fin bane i godt vejr, så lover det ikke godt. Men igen.....træningskamp.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af baresi » 16. feb 2026, 13:43

FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:35
Hvis ikke man kan score mere end 1 mål mod et islandsk middelmådigt hold - endda på en fin bane i godt vejr, så lover det ikke godt. Men igen.....træningskamp.
er bange for at vores midtbane bliver udslagsgivende og at vi taktisk ikke nok ud af den 4-3-3 netop pga. midtbane konstellationen. Det var sgu bedre at få en 10er ind og så 2 rene 6ere. jeg kan simpelthen ikke se hvordan møller, bonde og håpness kan blive vores nye motorrum med nok kvalitet.
møller bliver kvast fysisk i 1. div, håpness er ingen ørn på bolden og bonde er LIGE startet og skal være ANKERET som 6er. Det er satme store krav til den konstellation og ingen af dem har været fast mand før lige nu.....
jeg så gerne en midtbane ala.
bonde med feks kaasa, håpness eller jasson som 6er (i mangel af bedre)
med 3 foran
kubel - møller - normann (her kan adedeji sikkert også være i spil til en plads)
john

Men vi skal spille 4-3-3 jeg tror bare ikke det bliver forløst

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af FIDEL » 16. feb 2026, 13:47

baresi skrev:
16. feb 2026, 13:43
FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:35
Hvis ikke man kan score mere end 1 mål mod et islandsk middelmådigt hold - endda på en fin bane i godt vejr, så lover det ikke godt. Men igen.....træningskamp.
er bange for at vores midtbane bliver udslagsgivende og at vi taktisk ikke nok ud af den 4-3-3 netop pga. midtbane konstellationen. Det var sgu bedre at få en 10er ind og så 2 rene 6ere. jeg kan simpelthen ikke se hvordan møller, bonde og håpness kan blive vores nye motorrum med nok kvalitet.
møller bliver kvast fysisk i 1. div, håpness er ingen ørn på bolden og bonde er LIGE startet og skal være ANKERET som 6er. Det er satme store krav til den konstellation og ingen af dem har været fast mand før lige nu.....
jeg så gerne en midtbane ala.
bonde med feks kaasa, håpness eller jasson som 6er (i mangel af bedre)
med 3 foran
kubel - møller - normann (her kan adedeji sikkert også være i spil til en plads)
john

Men vi skal spille 4-3-3 jeg tror bare ikke det bliver forløst
Man er jo for fanden selv ude om, at den midtbane sjældent har styr på tingene. Man henter ikke kvalitet til en vigtig position. Det er jammerligt! Men igen, det er en træningskamp.

Der er mange spillere i vores trup, som ikke bør være fuldtidsproffer.

Selvom det er en træningskamp, så må det da bekymre trænerteamet, at vi er så impotente offensivt. Man må ud at hente en transferfri angriber.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Funky » 16. feb 2026, 13:50

Nå, det blev så en testkamp, hvor man vist skal gå rundt og messe "det handler ikke om resultatet" for sig selv i nogle omgange.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Funky » 16. feb 2026, 13:52

FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:47
baresi skrev:
16. feb 2026, 13:43
FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:35
Hvis ikke man kan score mere end 1 mål mod et islandsk middelmådigt hold - endda på en fin bane i godt vejr, så lover det ikke godt. Men igen.....træningskamp.
er bange for at vores midtbane bliver udslagsgivende og at vi taktisk ikke nok ud af den 4-3-3 netop pga. midtbane konstellationen. Det var sgu bedre at få en 10er ind og så 2 rene 6ere. jeg kan simpelthen ikke se hvordan møller, bonde og håpness kan blive vores nye motorrum med nok kvalitet.
møller bliver kvast fysisk i 1. div, håpness er ingen ørn på bolden og bonde er LIGE startet og skal være ANKERET som 6er. Det er satme store krav til den konstellation og ingen af dem har været fast mand før lige nu.....
jeg så gerne en midtbane ala.
bonde med feks kaasa, håpness eller jasson som 6er (i mangel af bedre)
med 3 foran
kubel - møller - normann (her kan adedeji sikkert også være i spil til en plads)
john

Men vi skal spille 4-3-3 jeg tror bare ikke det bliver forløst
Man er jo for fanden selv ude om, at den midtbane sjældent har styr på tingene. Man henter ikke kvalitet til en vigtig position. Det er jammerligt! Men igen, det er en træningskamp.

Der er mange spillere i vores trup, som ikke bør være fuldtidsproffer.
Ærligt talt troede vi vel alle, at man netop havde gjort det med Kaasa. Og Håpnes. Og Jasson.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af baresi » 16. feb 2026, 13:55

Funky skrev:
16. feb 2026, 13:52
FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:47
baresi skrev:
16. feb 2026, 13:43
FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:35
Hvis ikke man kan score mere end 1 mål mod et islandsk middelmådigt hold - endda på en fin bane i godt vejr, så lover det ikke godt. Men igen.....træningskamp.
er bange for at vores midtbane bliver udslagsgivende og at vi taktisk ikke nok ud af den 4-3-3 netop pga. midtbane konstellationen. Det var sgu bedre at få en 10er ind og så 2 rene 6ere. jeg kan simpelthen ikke se hvordan møller, bonde og håpness kan blive vores nye motorrum med nok kvalitet.
møller bliver kvast fysisk i 1. div, håpness er ingen ørn på bolden og bonde er LIGE startet og skal være ANKERET som 6er. Det er satme store krav til den konstellation og ingen af dem har været fast mand før lige nu.....
jeg så gerne en midtbane ala.
bonde med feks kaasa, håpness eller jasson som 6er (i mangel af bedre)
med 3 foran
kubel - møller - normann (her kan adedeji sikkert også være i spil til en plads)
john

Men vi skal spille 4-3-3 jeg tror bare ikke det bliver forløst
Man er jo for fanden selv ude om, at den midtbane sjældent har styr på tingene. Man henter ikke kvalitet til en vigtig position. Det er jammerligt! Men igen, det er en træningskamp.

Der er mange spillere i vores trup, som ikke bør være fuldtidsproffer.
Ærligt talt troede vi vel alle, at man netop havde gjort det med Kaasa. Og Håpnes. Og Jasson.
man troede vel at man havde hentet en ny profil i Kaasa - helt enig. de andre 2 ser jeg ikke som nogen hvor man troede man havde hentet profiler

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af Funky » 16. feb 2026, 14:03

baresi skrev:
16. feb 2026, 13:55
Funky skrev:
16. feb 2026, 13:52
FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:47
baresi skrev:
16. feb 2026, 13:43
FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:35
Hvis ikke man kan score mere end 1 mål mod et islandsk middelmådigt hold - endda på en fin bane i godt vejr, så lover det ikke godt. Men igen.....træningskamp.
er bange for at vores midtbane bliver udslagsgivende og at vi taktisk ikke nok ud af den 4-3-3 netop pga. midtbane konstellationen. Det var sgu bedre at få en 10er ind og så 2 rene 6ere. jeg kan simpelthen ikke se hvordan møller, bonde og håpness kan blive vores nye motorrum med nok kvalitet.
møller bliver kvast fysisk i 1. div, håpness er ingen ørn på bolden og bonde er LIGE startet og skal være ANKERET som 6er. Det er satme store krav til den konstellation og ingen af dem har været fast mand før lige nu.....
jeg så gerne en midtbane ala.
bonde med feks kaasa, håpness eller jasson som 6er (i mangel af bedre)
med 3 foran
kubel - møller - normann (her kan adedeji sikkert også være i spil til en plads)
john

Men vi skal spille 4-3-3 jeg tror bare ikke det bliver forløst
Man er jo for fanden selv ude om, at den midtbane sjældent har styr på tingene. Man henter ikke kvalitet til en vigtig position. Det er jammerligt! Men igen, det er en træningskamp.

Der er mange spillere i vores trup, som ikke bør være fuldtidsproffer.
Ærligt talt troede vi vel alle, at man netop havde gjort det med Kaasa. Og Håpnes. Og Jasson.
man troede vel at man havde hentet en ny profil i Kaasa - helt enig. de andre 2 ser jeg ikke som nogen hvor man troede man havde hentet profiler
Jeg husker bare Jasson som det største 'navn' vi hentede i det vindue, hvor han kom til, og ud fra hans cv havde vi vist halvstore forventninger. Så er det nok rigtigt, at der ikke var ret meget hype om Håpnes.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4117
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Træningskamp AaB VS ÍBV Vestmannaeyjar 16.02.26, kl. 12

Indlæg af baresi » 16. feb 2026, 14:06

Funky skrev:
16. feb 2026, 14:03
baresi skrev:
16. feb 2026, 13:55
Funky skrev:
16. feb 2026, 13:52
FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:47
baresi skrev:
16. feb 2026, 13:43
FIDEL skrev:
16. feb 2026, 13:35
Hvis ikke man kan score mere end 1 mål mod et islandsk middelmådigt hold - endda på en fin bane i godt vejr, så lover det ikke godt. Men igen.....træningskamp.
er bange for at vores midtbane bliver udslagsgivende og at vi taktisk ikke nok ud af den 4-3-3 netop pga. midtbane konstellationen. Det var sgu bedre at få en 10er ind og så 2 rene 6ere. jeg kan simpelthen ikke se hvordan møller, bonde og håpness kan blive vores nye motorrum med nok kvalitet.
møller bliver kvast fysisk i 1. div, håpness er ingen ørn på bolden og bonde er LIGE startet og skal være ANKERET som 6er. Det er satme store krav til den konstellation og ingen af dem har været fast mand før lige nu.....
jeg så gerne en midtbane ala.
bonde med feks kaasa, håpness eller jasson som 6er (i mangel af bedre)
med 3 foran
kubel - møller - normann (her kan adedeji sikkert også være i spil til en plads)
john

Men vi skal spille 4-3-3 jeg tror bare ikke det bliver forløst
Man er jo for fanden selv ude om, at den midtbane sjældent har styr på tingene. Man henter ikke kvalitet til en vigtig position. Det er jammerligt! Men igen, det er en træningskamp.

Der er mange spillere i vores trup, som ikke bør være fuldtidsproffer.
Ærligt talt troede vi vel alle, at man netop havde gjort det med Kaasa. Og Håpnes. Og Jasson.
man troede vel at man havde hentet en ny profil i Kaasa - helt enig. de andre 2 ser jeg ikke som nogen hvor man troede man havde hentet profiler
Jeg husker bare Jasson som det største 'navn' vi hentede i det vindue, hvor han kom til, og ud fra hans cv havde vi vist halvstore forventninger. Så er det nok rigtigt, at der ikke var ret meget hype om Håpnes.
tænker da at man så håpnes som en der skulle ind og udvikles og det ser det jo åbentbart også ud til lige nu siden han er i A kæden
MEN mig en gåde at Kaasa fuldstændig falder igennem. havde han nu været en 8er profil havde det set bedre ud.

Besvar