Dansk mester 2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Eksilibristen
Miniput
Miniput
Geografisk sted: Kbh

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Eksilibristen » 9. maj 2014, 20:16

Jeg har forsøgt at lave en lille oversigt over de forskellige mulige udfald. Man bliver helt glad af at kigge på det...

Billede

Hinsur
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinsur » 9. maj 2014, 22:36

Eksilibristen skrev:Jeg har forsøgt at lave en lille oversigt over de forskellige mulige udfald. Man bliver helt glad af at kigge på det...

Billede
Da du ikke har procenter på selve kampene( hvem vinder/uafgjort/taber), kan man jo ikke rigtig bruge dine procenter på det samlede udfald til noget. Der ville jeg fjerne procenterne og erstatte med pointmæssigt istedetfor.
Ellers en fin lille excel du lige har lavet der:)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. maj 2014, 22:58

Jeg har netop mistet en pæn portion af min tro på guld...

AaB er kommende danske mestre. Det føler jeg mig sikker på.

- citat Jan Kalborg

Eksilibristen
Miniput
Miniput
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af Eksilibristen » 9. maj 2014, 23:41

Hinsur skrev:Da du ikke har procenter på selve kampene( hvem vinder/uafgjort/taber), kan man jo ikke rigtig bruge dine procenter på det samlede udfald til noget. Der ville jeg fjerne procenterne og erstatte med pointmæssigt istedetfor.
Ellers en fin lille excel du lige har lavet der:)
Takker, og nej, du har ret i at procentsatserne ikke siger noget direkte om sandsynlighederne. Puha, jeg er spændt på, hvordan det går på søndag.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 9. maj 2014, 23:45

Jesper Schmidt skrev:Jeg har netop mistet en pæn portion af min tro på guld...

- citat Jan Kalborg
Ja, manden der konstant vælger forkert, håber konen har været inde over denne gang, så er vi ikke doomed

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 10. maj 2014, 20:40

Jesper Schmidt skrev:Jeg har netop mistet en pæn portion af min tro på guld...

- citat Jan Kalborg
Han kan jo have været fuld, og dermed fået sagt noget, han slet ikke mener...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 10. maj 2014, 22:28

frederikshavneren skrev:
Jennum skrev:Her er en alternativ afslutning på sæsonen som jeg faktisk ikke syntes er så urimelig igen.

Hvis FCK virkelig gerne vil have 3. pladsen skal der point på kontoen. Jeg tror ikke 3 point i sidste hjemmekamp mod OB gør det alene, da BIF nok skal få 3 point hjemme mod Randers og 1 point mod FCN.

Pokalfinale eller ej betyder det at FCK minimum skal bruge 1 point mod FCM for at bevare håbet om 3. plads. Dog vil de mentalt komme bag ud, da BIF tager 3 point mod Randers og så kan FCK ikke selv afgøre det mod OB til sidst.

Derfor ser jeg det absolut som sandsynligt at FCK vinder mod FCM søndag da det er det eneste FCK kan bruge til noget. Så ender vi der hvor både BIF og FCK er 2 point efter FCM...
FCK går helt sikkert efter den spinkle chance for at nå 2. pladsen, som vil medføre CL kval (FCK vil være seedet). For at nå 2. pladsen kræver det en FCK sejr i Herning, samt at resultaterne flasker sig i sidste spillerunde. Derfor vil københavnerne gå benhårdt efter sejren i Herning. Det er naturligvis en kæmpe fordel for os at FCK virkelig har noget på spil på søndag, der venter langtfra FCM en walk over mod et hold som kun har fokus rettet mod pokalfinalen.
Nope. De svin sparer squ et halvt hold i morgen.. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 280964.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi må selv klare det, boyos!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. maj 2014, 23:07

Califfen skrev:
frederikshavneren skrev:
Jennum skrev:Her er en alternativ afslutning på sæsonen som jeg faktisk ikke syntes er så urimelig igen.

Hvis FCK virkelig gerne vil have 3. pladsen skal der point på kontoen. Jeg tror ikke 3 point i sidste hjemmekamp mod OB gør det alene, da BIF nok skal få 3 point hjemme mod Randers og 1 point mod FCN.

Pokalfinale eller ej betyder det at FCK minimum skal bruge 1 point mod FCM for at bevare håbet om 3. plads. Dog vil de mentalt komme bag ud, da BIF tager 3 point mod Randers og så kan FCK ikke selv afgøre det mod OB til sidst.

Derfor ser jeg det absolut som sandsynligt at FCK vinder mod FCM søndag da det er det eneste FCK kan bruge til noget. Så ender vi der hvor både BIF og FCK er 2 point efter FCM...
FCK går helt sikkert efter den spinkle chance for at nå 2. pladsen, som vil medføre CL kval (FCK vil være seedet). For at nå 2. pladsen kræver det en FCK sejr i Herning, samt at resultaterne flasker sig i sidste spillerunde. Derfor vil københavnerne gå benhårdt efter sejren i Herning. Det er naturligvis en kæmpe fordel for os at FCK virkelig har noget på spil på søndag, der venter langtfra FCM en walk over mod et hold som kun har fokus rettet mod pokalfinalen.
Nope. De svin sparer squ et halvt hold i morgen.. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 280964.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Læs nu artiklen, de fleste af dem er skadede. Hvorfor skulle FCK være mere fokuserede på at vinde pokalen end at jagte chancen for CH League kvalifikation? Det giver ingen mening.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 11. maj 2014, 00:22

Nå, men lortescenariet er at vi taber, FCM vinder, Viborg taber og SE vinder. Så har SE intet at spille for mod FCM, og en sejr mod AGF er intet værd da FCM vinder på målscoren.

Jeg tror ovenstående sker.

God nat
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 11. maj 2014, 00:41

MHJ skrev:Nå, men lortescenariet er at vi taber, FCM vinder, Viborg taber og SE taber. Så har SE intet at spille for mod FCM, og en sejr mod AGF er intet værd da FCM vinder på målscoren.

God nat
Hvis SE taber, har de alt at spille for?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 11. maj 2014, 00:51

doukas skrev:
MHJ skrev:Nå, men lortescenariet er at vi taber, FCM vinder, Viborg taber og SE taber. Så har SE intet at spille for mod FCM, og en sejr mod AGF er intet værd da FCM vinder på målscoren.

God nat
Hvis SE taber, har de alt at spille for?
Argh, Skulle stå "vinder". (rettet)
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Califfen » 11. maj 2014, 01:10

Poker-One-Kenobi skrev:
Califfen skrev:
frederikshavneren skrev:

Læs nu artiklen, de fleste af dem er skadede. Hvorfor skulle FCK være mere fokuserede på at vinde pokalen end at jagte chancen for CH League kvalifikation? Det giver ingen mening.
Ja de prøver at sælge historien sådan, men hvis du læser mellem linierne, kan du godt danne dig en anderledes mening.. "Igor Vetokele og Kris Stadsgaard bliver også hjemme på grund af henholdsvis ømhed i lår og ankel.." ØMHED. C'mon.. Der er tale om professionelle fodboldspillere.
Chancen for at nå andenpladsen for FCK er så ringe, at de prioriterer pokaltitlen højere. Og det er jo typisk FCK. Hvis ikke de bliver nummer 1, så kan det hele ogs bare være ligemeget.. Så kan man sige, at en pokaltitel trods alt er et synligt bevis på triumf

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. maj 2014, 01:21

Califfen skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Califfen skrev:
frederikshavneren skrev:

Ja de prøver at sælge historien sådan, men hvis du læser mellem linierne, kan du godt danne dig en anderledes mening.. "Igor Vetokele og Kris Stadsgaard bliver også hjemme på grund af henholdsvis ømhed i lår og ankel.." ØMHED. C'mon.. Der er tale om professionelle fodboldspillere.
Chancen for at nå andenpladsen for FCK er så ringe, at de prioriterer pokaltitlen højere. Og det er jo typisk FCK. Hvis ikke de bliver nummer 1, så kan det hele ogs bare være ligemeget.. Så kan man sige, at en pokaltitel trods alt er et synligt bevis på triumf
Skal de ikke bare vinde i sidste runde og FCM tabe til et hold der potentielt slås for at undgå nedrykning? Hvorfor er det usandsynligt?

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 11. maj 2014, 11:43

Hinrup85 skrev:
MrBangDK skrev:
Hinrup85 skrev:Hvis vi skulle vinde mesterskabet søndag, hvad kan man så forvente af fejring?

Vil en evt. tur i Aalborg først være efter AGF kampen, eller vil den være nu på søndag efter FCV kampen?
Her kan du læse lidt om det...

http://nordjyske.dk/nyheder/aalborg-for ... f/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Super, tusind tak
Artiklen bringer jo ikke den store klarhed over, om gutterne bliver fejret ved hjemkomst, hvis miraklet indtræffer. Er der nogen der har mere aktuel viden om en mulig sen folkefest?
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 11. maj 2014, 12:48

budo skrev:
Hinrup85 skrev:
MrBangDK skrev:
Hinrup85 skrev:Hvis vi skulle vinde mesterskabet søndag, hvad kan man så forvente af fejring?

Vil en evt. tur i Aalborg først være efter AGF kampen, eller vil den være nu på søndag efter FCV kampen?
Her kan du læse lidt om det...

http://nordjyske.dk/nyheder/aalborg-for ... f/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Super, tusind tak
Artiklen bringer jo ikke den store klarhed over, om gutterne bliver fejret ved hjemkomst, hvis miraklet indtræffer. Er der nogen der har mere aktuel viden om en mulig sen folkefest?
Nej, det har jeg heller ikke skrevet, at det gør - altså, bringer klarhed. Men der er da en klar indikation om, at der ikke bliver noget guldtog gennem byen i nat, hvis det dér sker... Vi har ligesom en rimelig vigtig kamp på torsdag! Festen kommer på søndag i Aalborg..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 11. maj 2014, 13:06

Det vil passe mig fint, hvis det først bliver på søndag. Jeg blev bare snydt i 08, hvor alt det sjove skete efter BIF kampen og det hele var lidt mere "Nu har vi vænnet os til tanken" agtigt, efter OB kampen.
Når man kommer langvejs fra, må man jo time sine besøg i moderbyen, og jeg vil ikke stå på stadion på søndag, og igen være gået glip af festen :-)

Sendt fra min HTC One X med Tapatalk
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 11. maj 2014, 19:20

Hovedet skrev:
634 skrev:AaB vinder guld i år, det er ganske sikkert. Det eneste som truer er at Allan Kuhn er FCM fan, og det er så til gengæld også en temmelig reel trussel. Der er mange point som skal vindes i foråret, men det ligger lige foran.
Indtil jeg læste dette indlæg, troede jeg ikke rigtigt på guld til AaB. Men det gør jeg nu :-)
Hvis nogen har tvivlet på min troværdighed, ved i nu at i kan stole på mig.
Allan Kuhn er med dette guld tilgivet hans flirt med dyrene.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 11. maj 2014, 21:08

Denne sang trænger til en opdatering af teksten. Nogen med kontakt til manden bag den, så den kan produceres i version 2014?

http://m.youtube.com/watch?v=CgXuTJlvS8o" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 11. maj 2014, 23:00

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 12. maj 2014, 05:29

MrBangDK skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Billede

Besvar