Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Brøndby

Indlæg af AMadsen » 15. jul 2014, 16:40

jonas386 skrev:
Hovedet skrev:
jonas386 skrev:Jeg fatter ikke man seriøst kan sidde og tænke over det her, og så bagefter selv synes det giver rigtigt fin mening

http://brondbysupport.dk/sso/board_entry.php?id=514722" onclick="window.open(this.href);return false;

Hresus.
Det kunne jo - sådan helt teoretisk - tænkes, at begrebet ironi også eksisterer på den københavnske vestegn...
Åbningsindlægget er afgjort ikke ironisk.

hehe nej men god humor!
Guld? igen, igen...!

awnaw
2. div
2. div

Indlæg af awnaw » 16. jul 2014, 19:52

Forbered jer på en medieorgasme af hidtil usete dimensioner.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 16. jul 2014, 19:58

awnaw skrev:Forbered jer på en medieorgasme af hidtil usete dimensioner.
Ah mon dog, hvis man ser på Liverpools medbragte hold.. Jeg kan næppe forestille mig at de blæser det her op
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 24. jul 2014, 11:14

Det der Brøndby Masterclass eller hvad fanden de kalder deres talentprogram, det må da være dømt på forhånd til at være en fiasko. Hvor er pladsen til talenterne henne? Det vælter ind med semi gode nordiske spiller i stedet for at satse på egne avl, det er da et fedt signal at sende til de unge spiller, kom til os og spil på reserveholdet/sidde på bænken og glo på alle de dyrt købte "profiler" vi henter.

Det er ikke særligt mange år siden BIF Fansene tudede over FCK var et købehold, nu har piben da vist nok lige fået en anden lyd ;)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 24. jul 2014, 11:24

Det er jo typisk Brøndby. Man ser det igen og igen. Et godt eksempel er FCKs away-card som var super plastic og ødelæggende for fodbolden. Hvertfald indtil man fik samme system selv, så var der tale om nytænkning og mod fra ledelsen.
Det at være BIF fan er ligesom at være med i en sekt, man mister evnen til at se klart og alt hvad klubben siger er den ophøjede sandhed. Som BIF fan har man jo set lyset.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 24. jul 2014, 11:34

Det er klart at Brøndby rykker fremad i bussen lige nu og har svært ved at se dem uden for top-3, men de bruger fandme også mange penge.

Realistisk kan de nå et minus på 200 mio for i år når man medregner nedskrivninger. Ledelsen gættede på minus 170 mio, heraf cirka 40-50 på drift, men det var inklusiv hovedsponsor til fuld pris (sponsorchefen er lige fyret, så det var det nok ikke), overskud på transfers på 12 mio (vi er nok tættere på -20 mio) og den TV-pakke som resten af holdene ikke ville æde (uklart hvad det koster, men det er dyrt).

Og masterclass, ja, det kommer vel mest andre hold til gode. Horsens levede i mange år godt at rester fra Brøndby og HB Køge har vidst også masser af ex-Brøndby spillere.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 24. jul 2014, 12:01

Jeg er forbløffet over, at på Brøndbys debatforum interesserer de sig ikke for fyringen af sponsorchefen.

Hvis det var sket i AaB var der rigtig mange konspirationstanker. Her stilhed. Underligt.

Men enig omkring Brøndbys underskud. Hvis ikke de når Euro League og/eller får solgt Makienok til 20+(hvilket ingen vel regner med), så nedskriver de senest 1. september underskuddet med begrundelse i investeringer i spilletruppen og forbedring af stadion(Wifi).

Partnerskabsaftalen med Bet25, hvor deres reservekampe og ungdomskampe bliver vist, samt Wifi - er istedet for penge, så de har ret sikkert ikke fået mange penge ud af det. Mit bud er maks. 8 mio kr. om året.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 24. jul 2014, 12:11

FlæskeFrank skrev:Jeg er forbløffet over, at på Brøndbys debatforum interesserer de sig ikke for fyringen af sponsorchefen.

Hvis det var sket i AaB var der rigtig mange konspirationstanker. Her stilhed. Underligt.

Men enig omkring Brøndbys underskud. Hvis ikke de når Euro League og/eller får solgt Makienok til 20+(hvilket ingen vel regner med), så nedskriver de senest 1. september underskuddet med begrundelse i investeringer i spilletruppen og forbedring af stadion(Wifi).

Partnerskabsaftalen med Bet25, hvor deres reservekampe og ungdomskampe bliver vist, samt Wifi - er istedet for penge, så de har ret sikkert ikke fået mange penge ud af det. Mit bud er maks. 8 mio kr. om året.
Helt enig, der er ingen tvivl om at Bet25 har haft de bedste kort på hånden i de forhandlinger, jeg tror tilgengæld det kan blive et succesfuld partnerskab for BIF, hvis netop Bet25 også får succes med forretningen, har lidt på fornemmelsen den aftale er meget resultatbaseret.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 24. jul 2014, 13:40

FlæskeFrank skrev:Jeg er forbløffet over, at på Brøndbys debatforum interesserer de sig ikke for fyringen af sponsorchefen.

Det er ved kvartalsregnskabet blevet skrevet, at ved halvårsregnskabet(som så småt må være på trapperne) vil bif komme med planerne for at driften går i 0 før transfers i 2017.

De vil vende et minus på driften på 40-50 mio til et 0 på 2-3 år.

Se det vil fandme være spændende læsning!!
Uden Synd Ingen Frelse

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 24. jul 2014, 14:04

Det skal vel være noget med ChL bold hvert år hvis det skal lade sig gøre. Hvis man altså ikke vil være tilfreds med 7. og 8. pladser.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 24. jul 2014, 14:10

Problemet er vel, at 1 år i CL kan vel betale 4-5 årlige underskud i 15-20 mio. kr. størrelsen, så mon ikke det er sådan noget, som de regner i.
- FlæskeFrank

nik
Landshold
Landshold

Indlæg af nik » 24. jul 2014, 16:28

Havde AaB også de penge til rådighed som Brøndby tilsyneladende har, så havde vi også handlet langt mere ind på højere niveau

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 24. jul 2014, 21:44

nik skrev:Havde AaB også de penge til rådighed som Brøndby tilsyneladende har, så havde vi også handlet langt mere ind på højere niveau
Selvfølgelig, men vi havde næppe sunget sange om, at vi satsede på talenter så...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 24. jul 2014, 21:53

nik skrev:Havde AaB også de penge til rådighed som Brøndby tilsyneladende har, så havde vi også handlet langt mere ind på højere niveau
Så havde vi handlet ind til bænken fordi jeg tror ikke vi kan tiltrække meget bedre spillere end dem i vores startelver.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 28. jul 2014, 22:42

Må indrømme at jeg fik lidt kvalme, da jeg opdagede at TV3 sport brugte 3,5 timer på dagens Brøndbykamp :o Tvivler på, at AaB eller FCM ville få en så grundig dækning af en kamp mod Silkeborg :@
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 29. jul 2014, 09:23

Jeg undrer mig iøvrigt pænt meget over de artikler om Agger der køres for tiden. Hvordan er det der 'Agger til BIF' rygte overhovedet opstået. Det er aldrig bakket op af citater.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 29. jul 2014, 09:51

jonas386 skrev:Jeg undrer mig iøvrigt pænt meget over de artikler om Agger der køres for tiden. Hvordan er det der 'Agger til BIF' rygte overhovedet opstået. Det er aldrig bakket op af citater.
Manden har udtalt, at han vil retur en dag, men lige nu er det bare clickbate, for han er nok bedre lønnet en hele deres trup tilsammen.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 29. jul 2014, 10:00

Eksil skrev:
jonas386 skrev:Jeg undrer mig iøvrigt pænt meget over de artikler om Agger der køres for tiden. Hvordan er det der 'Agger til BIF' rygte overhovedet opstået. Det er aldrig bakket op af citater.
Manden har udtalt, at han vil retur en dag, men lige nu er det bare clickbate, for han er nok bedre lønnet en hele deres trup tilsammen.
Ja præcis. En dag. Der er vel ingen der forventer det er hverken nu, eller de næste 2-3 år. Det siger dog også bare meget om standarden i dansk fodbold journalistisk, hellere fortælle en halv sandhed for at få clicks, end at skrive god journalistik.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 29. jul 2014, 10:20

jonas386 skrev:
Eksil skrev:
Ja præcis. En dag. Der er vel ingen der forventer det er hverken nu, eller de næste 2-3 år. Det siger dog også bare meget om standarden i dansk fodbold journalistisk, hellere fortælle en halv sandhed for at få clicks, end at skrive god journalistik.
Yes, velkommen til journalistik anno 2014. Ingen betaler for noget, så pengene må hentes gennem bannerreklamer og halve sandheder :-)

Det kan da være, at Agger vender hjem om de 2-3 år, og det ville i min optik være skønt. Superligaen lever også af navne og historier. Lige så lidt tiltalende som Brøndby nogen gange opfører sig, er det rart at de er en traditionsklub hvor mange spillere har en relation til, på samme måde som AaB. Hvis alle klubber var som FCM eller Farum ville det være ret kedeligt i længden.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 31. jul 2014, 09:43

STAKKELS BRØNDBY :'( :'(

http://www.bt.dk/superligaen/trods-taet ... lp-fra-dbu" onclick="window.open(this.href);return false;

Godt at BT tager sagen op og agerer vagthund for de svageste i ligaen.

Det er bare så groteskt, at det samme skete for Esbjerg sidste uge (altså HELE 7 dage siden) med en mandagskamp og EL-kval torsdag - hvor meget presse fik det?

Ingenting!

F^cking københavnerpresse.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar