Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
-
Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
-
Kontakt:
NIN skrev:Funky skrev:Provst i Brovst skrev:Ligaen er da gået amok.

Tjah...dommerne er den velkendte lave standard. Og jeg syntes AaB blev lidt røvrendt af dommeren mod FCK....
Jeg vil give 500,- for at Anders Poulsen vil svare på blot to spørgsmål. Begge med Delany indblandet. Første gang, da han moser i ryggen på Ene uden for feltet og Poulsen dømmer frispark til FCK. Ene gør intet og han (Poulsen) står og kigger på situationen fra to meters af stand. Situatioen nummer 2: Da han omklamrer Risgård i feltet og kaster sig til jorden. Igen frispark til FCK. Det kunne være så interessant, at høre forklaringen på de to frispark.
Du må jo forstå at FCK bare spiller "Internationalt", også er sådan nogen svinestreger jo helt lovlige.....
(ironi kan være avendt)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Provst i Brovst skrev:Ligaen er da gået amok.

Jeg var på Odense Stadion, da vi i mareridtssæsonen tabte 6-0 i december. Det var hårdt og uvirkelig.
Men at være bagud 7-0 på hjemmebane i en kamp - det må være selvmordstruende.
- FlæskeFrank
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
Mr. Larsen skrev:NIN skrev:Funky skrev:Provst i Brovst skrev:Ligaen er da gået amok.

Tjah...dommerne er den velkendte lave standard. Og jeg syntes AaB blev lidt røvrendt af dommeren mod FCK....
Jeg vil give 500,- for at Anders Poulsen vil svare på blot to spørgsmål. Begge med Delany indblandet. Første gang, da han moser i ryggen på Ene uden for feltet og Poulsen dømmer frispark til FCK. Ene gør intet og han (Poulsen) står og kigger på situationen fra to meters af stand. Situatioen nummer 2: Da han omklamrer Risgård i feltet og kaster sig til jorden. Igen frispark til FCK. Det kunne være så interessant, at høre forklaringen på de to frispark.
Du må jo forstå at FCK bare spiller "Internationalt", også er sådan nogen svinestreger jo helt lovlige.....
(ironi kan være avendt)
Jeg kan sagtens følge din pointe (ironi eller ej) men jeg synes sådan set ikke FCK gør noget galt. Vi har også Pølsen og Risgård der kan gå over stregen. Her er det jo dommeren der vælger at dømme den forkerte vej og ikke en usynlig svinestreg.
-
Mr. Larsen
- Allstar

-
Kontakt:
fryd FCM bagud imod Sønderjyske !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Mr. Larsen skrev:fryd FCM bagud imod Sønderjyske !
Mon ikke de skal have ny træner, hvis de taber i dag og ryger ud til tyrkerne i løbet af ugen?
Sker det, kunne de godt gå hen og blive farlige.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
birk
- Allstar

Fck går da ikke mere over stregen end AaB, men flot resultat af AaB i Parken
-
NIN
- Allstar

-
Kontakt:
Pastorius skrev:Mr. Larsen skrev:fryd FCM bagud imod Sønderjyske !
Mon ikke de skal have ny træner, hvis de taber i dag og ryger ud til tyrkerne i løbet af ugen?
Ja, efter en stærk start, kan vi ende med at alle hold misser gruppespillet. Og det kan man så begræde eller juble over.
-
Mr. Larsen
- Allstar

-
Kontakt:
Pastorius skrev:Mr. Larsen skrev:fryd FCM bagud imod Sønderjyske !
Svært at sige, umiddelbart tror jeg ikke Jess er så presset endnu, det er trods alt slutspillet det handler om, og der ligger de jo stadig lunt i svinget til, også dårligt er det jo ikke gået for dem i Europa endnu, og alt er muligt stadig endnu for dem.
-
alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Så fik Glen da også slået en rekord som træner for AGF.
Hader København!
-
NIN
- Allstar

-
Kontakt:
Mr. Larsen skrev:Pastorius skrev:Mr. Larsen skrev:fryd FCM bagud imod Sønderjyske !
Mon ikke de skal have ny træner, hvis de taber i dag
og ryger ud til tyrkerne i løbet af ugen?
Svært at sige, umiddelbart tror jeg ikke Jess er så presset endnu, det er trods alt slutspillet det handler om, og der ligger de jo stadig lunt i svinget til, også dårligt er det jo ikke gået for dem i Europa endnu, og alt er muligt stadig endnu for dem.
Og ryger ud til tykerne i løbet af ugen.
-
FlæskeFrank
- Allstar

FlæskeFrank skrev:Jeg tror lakmusprøven på Brøndby kommer her de sidste 14 dage af august. Her vil det vise sig om de har trænet for meget/for smal trup. Falder de igennem her, tror jeg vi ikke behøver at frygte noget.
Jeg må så sige selvom de mangler to kampe i august, så er lakmusprøven desværre bestået for Brøndby. Klare sejre over SønderjyskE og AGF, forventet nederlag i Europacup - det var mere end jeg forventede.
Så selv hvis det bliver klare nederlag i Europareturopgøret og til FCK i weekenden, så må vi bare indrømme 90'erne er tilbage.
ØV.
- FlæskeFrank
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
FlæskeFrank skrev:FlæskeFrank skrev:Jeg tror lakmusprøven på Brøndby kommer her de sidste 14 dage af august. Her vil det vise sig om de har trænet for meget/for smal trup. Falder de igennem her, tror jeg vi ikke behøver at frygte noget.
Jeg må så sige selvom de mangler to kampe i august, så er lakmusprøven desværre bestået for Brøndby. Klare sejre over SønderjyskE og AGF, forventet nederlag i Europacup - det var mere end jeg forventede.
Så selv hvis det bliver klare nederlag i Europareturopgøret og til FCK i weekenden, så må vi bare indrømme 90'erne er tilbage.
ØV.
I forhold til om vi faar et nyt duopol i ligaen er lakmusproeven om Broendby kan formaa at tjene penge. De ser ikke ud til at komme i europa, saa nej til praemiepenge. Det meste af deres hold er paa relativt korte kontrakter, saa det er begraenset om de kan omsaette ret mange af dem i noedvendig grad. Ah, men de har jo en masse talenter paa vej med salgspotentiale? Nej, baade u17 og u19 fik middelmaadige placeringer de seneste aar, og baade FCK og FCN har overhalet dem i kampen om de Koebenhavnske talenter. Derudover er Zorninger ansat paa en funktionaerkontrakt, og kan skride fra den ene dag til den anden, hvis han faar et bedre tilbud fra en mere interessant liga.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
FlæskeFrank
- Allstar

Buzz Killington skrev:Det meste af deres hold er paa relativt korte kontrakter, saa det er begraenset om de kan omsaette ret mange af dem i noedvendig grad.
Det er også det eneste, som jeg kan klynge mig til pt. Christian Nørgaard, Hjulsager, Phiri, Svenn Crone og Holst har alle udløb næste sommer, så det koster nok at forlænge med dem og dermed gøre det sværere at få råd til nye spillere.
- FlæskeFrank
-
Eksil
- Allstar

Esbjergs Jeppe Andersen viser igen, at han har for højt niveau til klubben. For anden runde i steg viser han, at evner og overblikket med et flot mål. Med en kontrakt der udløber til sommer, så bør der være en udenlansk klub som kommer forbi med den halve mio euro han kan koste.
-
Frygah
- Allstar

Det kan godt være jeg er et småligt menneske, men jeg kan ikke lade være med at more mig lidt over hvordan det går for AaB Light. Jeg fryder mig lidt når de taber en kamp som den i dag til EfB.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
Salle17
- Allstar

Frygah skrev:Det kan godt være jeg er et småligt menneske, men jeg kan ikke lade være med at more mig lidt over hvordan det går for AaB Light. Jeg fryder mig lidt når de taber en kamp som den i dag til EfB.
Enig.. Det er simpelthen fryd
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Salle17 skrev:Frygah skrev:Det kan godt være jeg er et småligt menneske, men jeg kan ikke lade være med at more mig lidt over hvordan det går for AaB Light. Jeg fryder mig lidt når de taber en kamp som den i dag til EfB.
Enig.. Det er simpelthen fryd
Og mega god stil. Det sgudaette dårlig stil.

-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Den nye turneringsstruktur betyder nu, at pokalsemifinalen kun er én kamp.. så ingen returopgør, hvor man kan fucke det hele op.
Ska' vi hak'?
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
MrBangDK skrev:Den nye turneringsstruktur betyder nu, at pokalsemifinalen kun er én kamp.. så ingen returopgør, hvor man kan fucke det hele op.
Jeps, og simpel lodtrækning afgør hvem der har hjemmebane, medmindre man møder et laver-rangerende hold
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
birk
- Allstar

Boilesen til FCK