Har understreget det vigtigste. Ingen tvivl om at der har været hovedløse udmeldinger fra trænere, sportchefer og fans tidligere, men de 2 nedrykninger har rykket en del ved disse udtalelserlimey skrev:Naturligvis findes der jordbundne Gjæffere, men man kan altså ikke snakke sig fra, at der i flere omgange har været ren jubelidioti i gaderne i Smilets By når resultaterne har flasket sig i kortere perioder - jeg har selv set det med egne øjne. At borgmestre og cheftrænere så har stået forrest i hovmodigheden gør det selvfølgelig ikke nemmere for gennemsnitsfan'en at holde benene på jorden.salling23 skrev:Nu er det sjældent os der snakker om medaljer og mesterskab.limey skrev:Er det bare mig, eller begynder gymnastikdrengenes hold at se helt fornuftigt ud? Jeg synes kombien af rutine og talent ser rigtig ud - så skal man, som bosat hernede, nok til at døje med deres evindelige mesterskabssnak efter 3 sejre i træk. Suk.
Oftest er journalister eller modstander fans, som i kommentarerne til denne artikel http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... e#comments.
Selvfølgelig findes der nogle fans, der hopper med på vognen - men det er et fåtal
Superliga 2013/2014
Re: Superliga 2013/2014
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)
Lad os se. Det jeg beskriver er jo kun få år tilbage. Men hvis I kommer til at ligge i toppen i den nye sæson og Aarhus ikke er helt oppe at ringe, æder jeg gerne mine ord. :-)salling23 skrev:Har understreget det vigtigste. Ingen tvivl om at der har været hovedløse udmeldinger fra trænere, sportchefer og fans tidligere, men de 2 nedrykninger har rykket en del ved disse udtalelserlimey skrev:Naturligvis findes der jordbundne Gjæffere, men man kan altså ikke snakke sig fra, at der i flere omgange har været ren jubelidioti i gaderne i Smilets By når resultaterne har flasket sig i kortere perioder - jeg har selv set det med egne øjne. At borgmestre og cheftrænere så har stået forrest i hovmodigheden gør det selvfølgelig ikke nemmere for gennemsnitsfan'en at holde benene på jorden.salling23 skrev:Nu er det sjældent os der snakker om medaljer og mesterskab.limey skrev:Er det bare mig, eller begynder gymnastikdrengenes hold at se helt fornuftigt ud? Jeg synes kombien af rutine og talent ser rigtig ud - så skal man, som bosat hernede, nok til at døje med deres evindelige mesterskabssnak efter 3 sejre i træk. Suk.
Oftest er journalister eller modstander fans, som i kommentarerne til denne artikel http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... e#comments.
Selvfølgelig findes der nogle fans, der hopper med på vognen - men det er et fåtal
I min verden er der forskel på at være glad for at ligge i toppen og at forvente medaljerlimey skrev:Lad os se. Det jeg beskriver er jo kun få år tilbage. Men hvis I kommer til at ligge i toppen i den nye sæson og Aarhus ikke er helt oppe at ringe, æder jeg gerne mine ord. :-)salling23 skrev:Har understreget det vigtigste. Ingen tvivl om at der har været hovedløse udmeldinger fra trænere, sportchefer og fans tidligere, men de 2 nedrykninger har rykket en del ved disse udtalelserlimey skrev:Naturligvis findes der jordbundne Gjæffere, men man kan altså ikke snakke sig fra, at der i flere omgange har været ren jubelidioti i gaderne i Smilets By når resultaterne har flasket sig i kortere perioder - jeg har selv set det med egne øjne. At borgmestre og cheftrænere så har stået forrest i hovmodigheden gør det selvfølgelig ikke nemmere for gennemsnitsfan'en at holde benene på jorden.salling23 skrev:Nu er det sjældent os der snakker om medaljer og mesterskab.limey skrev:Er det bare mig, eller begynder gymnastikdrengenes hold at se helt fornuftigt ud? Jeg synes kombien af rutine og talent ser rigtig ud - så skal man, som bosat hernede, nok til at døje med deres evindelige mesterskabssnak efter 3 sejre i træk. Suk.
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)
(Monrad og Rislund)
Du ved godt hvad jeg mener.salling23 skrev:I min verden er der forskel på at være glad for at ligge i toppen og at forvente medaljerlimey skrev:Lad os se. Det jeg beskriver er jo kun få år tilbage. Men hvis I kommer til at ligge i toppen i den nye sæson og Aarhus ikke er helt oppe at ringe, æder jeg gerne mine ord. :-)salling23 skrev:Har understreget det vigtigste. Ingen tvivl om at der har været hovedløse udmeldinger fra trænere, sportchefer og fans tidligere, men de 2 nedrykninger har rykket en del ved disse udtalelserlimey skrev:Naturligvis findes der jordbundne Gjæffere, men man kan altså ikke snakke sig fra, at der i flere omgange har været ren jubelidioti i gaderne i Smilets By når resultaterne har flasket sig i kortere perioder - jeg har selv set det med egne øjne. At borgmestre og cheftrænere så har stået forrest i hovmodigheden gør det selvfølgelig ikke nemmere for gennemsnitsfan'en at holde benene på jorden.salling23 skrev:Nu er det sjældent os der snakker om medaljer og mesterskab.limey skrev:Er det bare mig, eller begynder gymnastikdrengenes hold at se helt fornuftigt ud? Jeg synes kombien af rutine og talent ser rigtig ud - så skal man, som bosat hernede, nok til at døje med deres evindelige mesterskabssnak efter 3 sejre i træk. Suk.
Tjaeh har det lidt blandet med GFs hold.
Der idealopstilling er vel pt.

Målmanden er ok, men ikke mere end det. forsvaret er Pasanen, Kirkeskov og Juel gode spillere. Kure er en ok klubsoldat på det jævne niveau ifht. Superligaen.
På midtbanen synes jeg det er lidt mere kirminelt. Povlsen synes jeg ikke har indfriet det potentiale man en gang så og Stephan Petersen spiller jo kun en god kamp på en sæson. Akharraz svinger også lidt for meget og Sloth er den eneste deciderede profil. Mht. angrebet er jeg nervøs for om Søren Larsen kan holde sig skadesfri og Jesper Lange ser jeg som noget hypet. Han figther godt ligesom Jeppe Curth, men scorer næsten ingen mål ligesom Jeppe Curth. Det georgiske fyld og Hjalte er decideret uimponerende. Martin Jørgensen er en ukendt joker, soms tadig har klassen, men det virker lidt til at Peter Sørensen har sådan et had-kærlighedsforhold til det at bruge ham.
Hvis de kan få Aharraz til at performe stabilt og få angrebet til at fungere medgiver jeg gerne, at AGF kan komme til at se spændende ud, men jeg er altså ikke solgt endnu. Danny Olsens ankomst rykker en del ved dette billede, da de så får en til profil på midtbanen, men han kommer jo først til jul.
Der idealopstilling er vel pt.
Målmanden er ok, men ikke mere end det. forsvaret er Pasanen, Kirkeskov og Juel gode spillere. Kure er en ok klubsoldat på det jævne niveau ifht. Superligaen.
På midtbanen synes jeg det er lidt mere kirminelt. Povlsen synes jeg ikke har indfriet det potentiale man en gang så og Stephan Petersen spiller jo kun en god kamp på en sæson. Akharraz svinger også lidt for meget og Sloth er den eneste deciderede profil. Mht. angrebet er jeg nervøs for om Søren Larsen kan holde sig skadesfri og Jesper Lange ser jeg som noget hypet. Han figther godt ligesom Jeppe Curth, men scorer næsten ingen mål ligesom Jeppe Curth. Det georgiske fyld og Hjalte er decideret uimponerende. Martin Jørgensen er en ukendt joker, soms tadig har klassen, men det virker lidt til at Peter Sørensen har sådan et had-kærlighedsforhold til det at bruge ham.
Hvis de kan få Aharraz til at performe stabilt og få angrebet til at fungere medgiver jeg gerne, at AGF kan komme til at se spændende ud, men jeg er altså ikke solgt endnu. Danny Olsens ankomst rykker en del ved dette billede, da de så får en til profil på midtbanen, men han kommer jo først til jul.
Uha Esbjerg er effektive. Det bliver en svær kamp på mandag.
foran 4-0 imod farum
foran 4-0 imod farum
Flot resultat, men Farum ser altså også ret ringe ud og stiller med en del reserver. Vil ikke tage noget fra EfBs flotte præstation, men som os selv skal de bevise at de kan holde det høje niveau. Er dog helt enig i det bliver svært på mandag.PeterS skrev:Uha Esbjerg er effektive. Det bliver en svær kamp på mandag.
foran 4-0 imod farum
Jeg er mest bange for deres hurtige direkte spil. Det gjorde ondt på os i georgien.thomasjn skrev:Flot resultat, men Farum ser altså også ret ringe ud og stiller med en del reserver. Vil ikke tage noget fra EfBs flotte præstation, men som os selv skal de bevise at de kan holde det høje niveau. Er dog helt enig i det bliver svært på mandag.PeterS skrev:Uha Esbjerg er effektive. Det bliver en svær kamp på mandag.
foran 4-0 imod farum
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Esbjerg - AaB bliver et clash mellem to af suppens bedste omstillingshold. Hvis der er en kamp hvor det første mål er vigtigt, er det den her. Vi skal vælge vores offensive stød med omtanke.
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Fedt at se den nuværende stilling. De syv øverste pladser besidder de jyske hold. Nr.8 er et fynsk, mens de 4 nederste pladser bliver besat af de sjællandske:-)
Længe leve arbejderklassen!
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Ja, det er sgu storslået. Vi må nyde det mens vi kan :-)Danni skrev:Fedt at se den nuværende stilling. De syv øverste pladser besidder de jyske hold. Nr.8 er et fynsk, mens de 4 nederste pladser bliver besat af de sjællandske:-)
Lindmark / Vendelbokartellet
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Jeg er faldet over denne blog som opsummerer hver runde, indtilvidere kun de første 2, med en imponerende statistik.
http://super-analyse.blogspot.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Personligt syntes jeg den ser spændende ud.. De giver eksempelvis et rigtigt flot billede af vores kamp i Esbjerg. Vi brugte 5min24sek boldbesidelse pr. afslutning, hvorimod vi holdte EfB på 16min12sek boldbesidelse pr. afslutning.
http://super-analyse.blogspot.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Personligt syntes jeg den ser spændende ud.. De giver eksempelvis et rigtigt flot billede af vores kamp i Esbjerg. Vi brugte 5min24sek boldbesidelse pr. afslutning, hvorimod vi holdte EfB på 16min12sek boldbesidelse pr. afslutning.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Sådan læser jeg den ikke, vi brugte 13,8min.Hinrup85 skrev:Jeg er faldet over denne blog som opsummerer hver runde, indtilvidere kun de første 2, med en imponerende statistik.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Sorry, ja jeg læste den forkert de 5.24 var afslutninger generelt fra EfB, 16.12 var afslutninger inden for rammen fra EfBBrodernumsi skrev:Sådan læser jeg den ikke, vi brugte 13,8min.Hinrup85 skrev:Jeg er faldet over denne blog som opsummerer hver runde, indtilvidere kun de første 2, med en imponerende statistik.
FCM vandt igen, og har nu makspoint efter tre kampe.
Hvis de bliver danske mestre, er jeg bange for, at jeg bliver nødt til at slå mig selv ihjel...
Hvis de bliver danske mestre, er jeg bange for, at jeg bliver nødt til at slå mig selv ihjel...
De laver en AGF, i hørte det her først.
Iøvrigt nægter jeg at tro på der ikke kommer ændringer inden vinduet lukker, Juelsgaard, Izunna og måske Igboun har alle været rygtet væk, og især de sidste to virker til gerne at ville videre.
Hvem der bliver mester i år aner jeg ikke, men man må sige skabet er billigt til salg i år, og hvis vi gerne vil have medaljer og tilbage til toppen er det i år vi skal slå til, både FCK og FCN spår jeg at få en mellemsæson da de to klubber mangler en del ifht de sidste 2 sæsoner.
Iøvrigt nægter jeg at tro på der ikke kommer ændringer inden vinduet lukker, Juelsgaard, Izunna og måske Igboun har alle været rygtet væk, og især de sidste to virker til gerne at ville videre.
Hvem der bliver mester i år aner jeg ikke, men man må sige skabet er billigt til salg i år, og hvis vi gerne vil have medaljer og tilbage til toppen er det i år vi skal slå til, både FCK og FCN spår jeg at få en mellemsæson da de to klubber mangler en del ifht de sidste 2 sæsoner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Sjovt hvis vi vinder på mandag, så ligger de suverænt fattigste klubber nr. 1 og 2, mens hvis FCN og FCK holder stimen, de to rigeste nr. 11 og 12.
- FlæskeFrank
Rødvinsklubben går med på legen og går forrest i opfyldelsen af din profetiFlæskeFrank skrev:Sjovt hvis vi vinder på mandag, så ligger de suverænt fattigste klubber nr. 1 og 2, mens hvis FCN og FCK holder stimen, de to rigeste nr. 11 og 12.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
er der nogen der har modtaget link, til at få de gratis billetter, man får hvis man har sæsonkort??
mig og min kammerat, har ikke modtaget noget endnu nemlig.
lynge er gud!
Har du forsøgt samme metode som med aktionærbilletter, måske det er samme metode de bruger:12mand skrev:er der nogen der har modtaget link, til at få de gratis billetter, man får hvis man har sæsonkort??
1. Klik ind på http://shop.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false; og klik på knappen "Log ind" øverst i højre hjørne. Dine to koder til gratis billetter finder du under punktet ”rediger profil”, som du finder i øverste højre hjørne af skærmen, NÅR du er logget ind. Nederst i denne boks, skal du klikke på knappen ”Hent billetkoder”. Herefter kommer der to billetkoder frem. For en guide til hvordan du veksler billetkoderne til billetter, og hvilke betingelser der gælder for dem, kan du besøge denne side: http://shop.aabsport.dk/side/hjaelp" onclick="window.open(this.href);return false;
/Søgaard
Aalborg BK 1885!