Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 15. sep 2014, 23:54

MHJ skrev:Saavidt jeg har kunnet laese saa var det bare at han ikke var paa 100%, og derfor ikke var klar til en hel kamp. Saa var han paa baenken som reserve saafremt en anden forsvarsspiller bliver skadet. Er der noget jeg har overset der faar det til ikke at give mening?
Den læste jeg også, men hvordan giver det lige mening??? Du har 13000 på lægterne, som vil se Agger(ikke BIF ikke Randers, men Agger). Dem vælger man ikke at give hvad de kommer efter. Midterforsvaret sejlede(har jeg hørt), så udskiftning ville være naturligt nok.

Der er ingen, som forventede startplads til ham, men at han ikke får 15-30 min. er håbløst.

Det svarer til, at Kim Larsen og band er på scenen, Larsen sidder så og kigger på hele koncerten, mens bandet prøver at spille hans numre.

Vi snakker altså i klassen Preben Elkjærs hjemkomst til 1.division. Folk hang i lysmasterne på Vejle Stadion. Han blev altså ikke siddende på bænken hele kampen (uanset hans niveau).
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 16. sep 2014, 06:58

FlæskeFrank skrev:
MHJ skrev:Saavidt jeg har kunnet laese saa var det bare at han ikke var paa 100%, og derfor ikke var klar til en hel kamp. Saa var han paa baenken som reserve saafremt en anden forsvarsspiller bliver skadet. Er der noget jeg har overset der faar det til ikke at give mening?
Den læste jeg også, men hvordan giver det lige mening??? Du har 13000 på lægterne, som vil se Agger(ikke BIF ikke Randers, men Agger). Dem vælger man ikke at give hvad de kommer efter. Midterforsvaret sejlede(har jeg hørt), så udskiftning ville være naturligt nok.

Der er ingen, som forventede startplads til ham, men at han ikke får 15-30 min. er håbløst.

Det svarer til, at Kim Larsen og band er på scenen, Larsen sidder så og kigger på hele koncerten, mens bandet prøver at spille hans numre.

Vi snakker altså i klassen Preben Elkjærs hjemkomst til 1.division. Folk hang i lysmasterne på Vejle Stadion. Han blev altså ikke siddende på bænken hele kampen (uanset hans niveau).
Den eneste grund til han var med i truppen var da for at lokke så mange til som muligt. Han har garanteret ikke været i stand til at spille.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 16. sep 2014, 09:01

Pastorius skrev: Den eneste grund til han var med i truppen var da for at lokke så mange til som muligt. Han har garanteret ikke været i stand til at spille.
Det tror jeg også, og her undrer jeg mig over skuffede Aggerfans ikke brokker sig.

Agger meldte efterfølgende ud, at han var i stand til at spille. Udtalelsen kan ligeså godt være et udslag af, at han vil signalere at han ikke valgte at sidde på bænken.

Men alt i alt er jeg glad for stillingen BIF - Dårlig PR 0-1.

Næste hjemmekamp for BIF, hvor de præsentere Agger er iøvrigt mod DE DANSKE MESTRE 2014!!! i starten af oktober. Hvis vi holder stilen med at slå de formodede nærmeste konkurrenter(FCM, FCK har tabt til os), så bliver hjemkomsten ikke spændende for Agger.

BIF har nu FCK i Parken på søndag, ude mod Esbjerg og så hjemme mod os. Lad pointene være begrænset.
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. sep 2014, 11:36

FlæskeFrank skrev:

Hvis man gerne vil vinde en fodboldkamp hvor man er bagud 0-2, er det vel ikke lige en udskiftning i forsvaret som ligger først for? Træneren skal selvfølgelig skifte ud efter hvad kampen kræver, og ikke efter hvad der er kommercielt bedst, alt andet ville da være håbløst. Havde Brøndby til gengæld ført 2-0 med 10 min tilbage, var Agger da til gengæld sikkert kommet ind, for så havde der været sportslig logik i at sætte ham på banen.

Har jeg lige forsvaret Brøndby??? Det skal ikke gentage sig, aldrig nogensinde.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 16. sep 2014, 12:50

Jesper Schmidt skrev:jeg lige forsvaret Brøndby???
Selvfølgelig skal man gå efter sejren, og jeg så ikke kampen, så jeg kender ikke kampbilledet.

Men bagud 2-0 med 5 min. tilbage indskiftes Mikkel Thygesen for Elmander. Det lyder ikke som, nu vinder vi indskiftning. Her kunne Agger passende være indskiftet.

Mandagens aviser kunne være fyldt med Aggermania uanset resultat. Nu gik luften af ballonen. Næste kamp er GIGANTMØDET med FCK, som fylder meget med og uden Agger. Så kommer udekamp mod Esbjerg før næste hjemmekamp mod AaB næsten en måned efter hjemkomst. Jeg tror, at de har tabt "pres-citronen mest mulig" med den manglende indskiftning.
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. sep 2014, 18:29

FlæskeFrank skrev:
Jesper Schmidt skrev:jeg lige forsvaret Brøndby???
Selvfølgelig skal man gå efter sejren, og jeg så ikke kampen, så jeg kender ikke kampbilledet.

Men bagud 2-0 med 5 min. tilbage indskiftes Mikkel Thygesen for Elmander. Det lyder ikke som, nu vinder vi indskiftning. Her kunne Agger passende være indskiftet.

Mandagens aviser kunne være fyldt med Aggermania uanset resultat. Nu gik luften af ballonen. Næste kamp er GIGANTMØDET med FCK, som fylder meget med og uden Agger. Så kommer udekamp mod Esbjerg før næste hjemmekamp mod AaB næsten en måned efter hjemkomst. Jeg tror, at de har tabt "pres-citronen mest mulig" med den manglende indskiftning.
Jeg ved ikke hvorfor man skiftede Thygesen ind, men man må formode det var for at forsøge at vende kampen. Det var i hvert fald uden tvivl et sportsligt valg.

Altså undskyld mig, men er en superligakamp virkelig så ligegyldig at man skulle sætte en spiller på banen, blot for at please publikum eller kommercielle interesser? Jeg kan gå med til at man gør den slags i venskabskampe eller træningskampe, men i en betydende og meget vigtig superligakamp? Det kan godt ske man ikke vandt kampen med indskiftningen af Thygesen, og det er egentlig også underordnet om du og jeg synes det ville være lige så logisk at smide Agger ind, når trænerens valg var at Thygesen var den rigtige mand at få på banen, rent sportsligt... man må trods alt formode at Frank ikke ligefrem har tænkt "Agger ville være den bedste at få ind, men jeg lader sgu være".

EDIT: Og så gjorde jeg det alligevel igen... EOD for mit vedkommende, jeg får det fysisk dårligt over at være på limsniffernes side her! :)

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 16. sep 2014, 19:20

Selvfølgelig vælger man ikke at skifte den hjemvendte søn ind i en håbløs situation, nede med 0-2 og minutter tilbage og hvor folk er ved at udvandre. Agger er lige så meget markedsføring som en spillermæssig forstærkning. Han bliver skiftet ind i en kamp til et øredøvende jubelbrøl, hvor man ligger til at vinde eller der minimum står uafgjort på tavlen. Han skal associeres med sejr, succes og fest på lægterne. Brød og skuespil til folket og ikke mindst pressen.

fish
Superliga
Superliga

Re: Sv: Brøndby

Indlæg af fish » 16. sep 2014, 22:58

NIN den fromme skrev:Selvfølgelig vælger man ikke at skifte den hjemvendte søn ind i en håbløs situation, nede med 0-2 og minutter tilbage og hvor folk er ved at udvandre. Agger er lige så meget markedsføring som en spillermæssig forstærkning. Han bliver skiftet ind i en kamp til et øredøvende jubelbrøl, hvor man ligger til at vinde eller der minimum står uafgjort på tavlen. Han skal associeres med sejr, succes og fest på lægterne. Brød og skuespil til folket og ikke mindst pressen.
Kan de vente så længe med at give ham debut?

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 21. sep 2014, 16:43

Arh ja, et dedikeret Daniel Agger kamera. Hvordan kan jeg leve uden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 21. sep 2014, 18:20

jonas386 skrev:Arh ja, et dedikeret Daniel Agger kamera. Hvordan kan jeg leve uden.
Så var der også en kameramand der fik tidligt fri i dag...
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 21. sep 2014, 19:03

Og narkohjernerne fra Vestegnen viste igen deres "klasse"... Blus og kanonslag efter deres gamle målmand - flot!!
Ska' vi hak'?

Jack
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Jack » 21. sep 2014, 19:14

Klasseforskel i dagens kamp i Parken, hvor FC København burde havde vundet med et par mål.

Mon Ståle er ved at havde sit holdet parat, flot fodbold fra klubben fra København.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 21. sep 2014, 19:16

Jack skrev:Klasseforskel i dagens kamp i Parken, hvor FC København burde havde vundet med et par mål.

Mon Ståle er ved at havde sit holdet parat, flot fodbold fra klubben fra København.
Det ene midterhold var marginalt bedre end det andet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 21. sep 2014, 19:18

Og så skulle man lige præsenteres for 3 idiotiske Brøndby-fans med Nordjysk oprindelse. Sådan nogle klaphatte.

Defend Aalborg :-)

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 21. sep 2014, 19:21

Klaus skrev:Og så skulle man lige præsenteres for 3 idiotiske Brøndby-fans med Nordjysk oprindelse. Sådan nogle klaphatte.

På den lyse side ved man de får en meeeeget lang tur hjem, og en knap så sjov dag på arbejde, eller hvor de nu skal være, i morgen,
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

salling23
Superliga
Superliga

Indlæg af salling23 » 21. sep 2014, 20:28

FC Ligegyldig - Ny Købeklub 1 - 0

Agger må dog have et trin op af stigen eller øhh
Før: Sidder på bænken og ser Liverpool tabe
Nu: Spiller for Brøndby og taber
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 21. sep 2014, 21:21

jonas386 skrev:
Klaus skrev:Og så skulle man lige præsenteres for 3 idiotiske Brøndby-fans med Nordjysk oprindelse. Sådan nogle klaphatte.

På den lyse side ved man de får en meeeeget lang tur hjem, og en knap så sjov dag på arbejde, eller hvor de nu skal være, i morgen,
He he, good one.

Jeg så ikke kampen, da jeg pr. defination prøver at undgå at se københavnernes kampe i tv (med undtagelse af kampene mod AaB, hvis ikke jeg kan være til stede). I dag var det nu heller ikke svært at fravælge, da der var engelsk topkamp.

Jeg overvejede et kort øjeblik at se kampen live, men jeg gav mine to fribilletter fra Unibet væk.

Min harme over den massive dækning af netop det opgør gøder mit enorme had til netop disse to klubber, så en gang i nærmeste fremtid er jeg bange for at sprænges.

Forza de røde - fcv må lide i morgen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 22. sep 2014, 16:20

MrBangDK skrev:Og narkohjernerne fra Vestegnen viste igen deres "klasse"... Blus og kanonslag efter deres gamle målmand - flot!!
Men ikke rigtig noget fra DBU på det i dag? Lidt underligt, med den mængde skyts jeg så hagle ned mod Stephan A., ved et tilfældigt målspark da jeg zappede forbi, ikke udløser noget som helst. Fair nok, der kan ryge et ølkrus, men det der var lige godt grov'. Man kunne se 3-4 ting i lighter-størrelse regne ned i målfeltet, som sagt bare på det ene målspark jeg så..
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 23. sep 2014, 13:27

Søgaard skrev:
MrBangDK skrev:Og narkohjernerne fra Vestegnen viste igen deres "klasse"... Blus og kanonslag efter deres gamle målmand - flot!!
Men ikke rigtig noget fra DBU på det i dag? Lidt underligt, med den mængde skyts jeg så hagle ned mod Stephan A., ved et tilfældigt målspark da jeg zappede forbi, ikke udløser noget som helst. Fair nok, der kan ryge et ølkrus, men det der var lige godt grov'. Man kunne se 3-4 ting i lighter-størrelse regne ned i målfeltet, som sagt bare på det ene målspark jeg så..
Straffer du Brøndby, så straffer du og skader dansk fodbold som helhed.

Er du slow eller hvad?

Har du ikke hørt efter hvad vi er blevet orienteret om fra Vestegnen de seneste 15-16 måneder.

DBU har da i hvert fald fulgt med i timen. De har ingen intentioner om at skade dansk fodbold ved at lade Brøndby spille for tomme tribuner eller lignende.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. okt 2014, 07:46

Så er vores allesammens pauseklovn nr. 1 Per Rud igen på glatis http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ ... 137389.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
I guder han snakker tomt og at høre nogen fra Brøndby snakke om demomrati klinger godt nok hult.

Besvar