Dansk mester 2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af limey » 2. feb 2014, 22:36

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Jeg ser det ikke som et sundhedstegn at FCM og AaB begge kan være i toppen. Det at der dukker et overraskelseshold ala Herfølge år 2000 op kan ske - men at 2 hold med et meget minimalt budget kan gøre det er for mig et svaghedstegn...
Så for at ligaen skal være stærk forudsætter det, at de hold med det højeste budget ligger øverst? Så kan jeg da pludselig bedre forstå, den påstand du fremførte for et par uger siden, om at de hold med de største stadions skulle have flest tv-penge. It all makes sense now.
Det har jo aldrig handlet om hverken budgetter eller stadionstørrelse. Folk i Kbh render rundt med skyklapper på. Det eneste rigtige er at Brøndby og FCK skal kæmpe om guldet. Resten er bare fyld. Tror ikke de gør det for at genere os andre, de er bare så skide-arrogante at de slet ikke kan se at den er gal. Når en af de to klubber ikke er nummer et er mesterskabet pr definition billigt til salg.
Det er sådan set også således at mit lettere sarkastiske indlæg skulle læses. Når man opsummerer på den slags galninge-argumenter vi er vidne til her, bliver det bare mere evident, at man vil skrive næsten hvad som helst for at retfærdiggøre, at det er forkert, hvis ikke de to unævnelige kæmper om mesterskabet hvert år.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 2. feb 2014, 23:08

Vestegnsgaesten skrev:
FlæskeFrank skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Umiddelbart er guldet denne sæson det billigste guld jeg kan huske. Ikke for at genere hverken det ene eller det andet.
Så kom den, allerede 3½ måned inden vinderen findes.
At der er tre hold, som kæmper om mesterskabet kan vel ligeså godt være et sundhedstegn og tegn på styrke. Enig i, at det var nok de færreste som havde tippet en top 2 til FCM og AaB ved starten af sæsonen. Men det er jo ikke dårlige holdpræstationer som ligger til grund for FCMs og vores placering - holdene har faktisk spillet godt.

Jeg er da enig i, at det er svært for journalister og lignende at finde ud af, når der ikke står det rigtige på trøjerne.

Faktisk må sidste sæsons mesterskab jo være væsentligt billigere - FCK førte ved vinter med 12 point og havde skrabt 47 point sammen. De kunne så bade igennem foråret - hvilket de især gjorde i maj måned til AaBs store fortrydelse.
Igen ikke for at genere nogen. Efter 8 runder var FCK nr 11 og BIF nr 12. Det tog så kun 8 runder før holdene var nr 3 og 4 og især FCK meldte sig ind i guldkampen. For 10 år siden havde nr 11 ikke hentet 16 point på nr 1 på 8 rundet!! Jeg ser det ikke som et sundhedstegn at FCM og AaB begge kan være i toppen. Det at der dukker et overraskelseshold ala Herfølge år 2000 op kan ske - men at 2 hold med et meget minimalt budget kan gøre det er for mig et svaghedstegn... Midtafrika har spillet godt i nogle kampe - men langtfra alle kampe. AaB har spillet fornuftigt men har vundet rigtig mange kampe på suveræn fight...

Der er en grund til at vi de kommende år rasler ned ad uefas rangliste... Send Midtafrika i CLkval og dk vil blive til grin på et meget vildere niveau end Farum formåede at gøre det....
Sundhedstegn? Hvad har sundhed med noget som helst at goere? Faktum er, at nogle hold spiller bedre end andre, hvad end aarsagen er. AaB spiller paa papiret bedre end baade Broendby og FCK. Om disse hold saa i en eller anden ideel verden kunne spille bedre er komplet irrelevant og har kun til fordel at haevde egoerne for disse klubbers tilhaengere. Muligt de ikke spiller op til deres potentiale, men so what? Hvad kan man bruge det til. Er de med i konkurencen eller ej?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 3. feb 2014, 10:48

9000AaB skrev:Slap nu af med det mesterskab snak der er LLAAANNNGGG vej endnu!

Tro mig vil fejre det i flere måneder hvis vi blev mestre men ha nu benene på jorden og vendt nu med at se hva der sker inden vinduet lukker og hvordan de første par kampe i superligaen flasker sig :)

:aabfan: men håber det her bliver os :aabfan: :cheers: :danmarkfan:
Jeg bliver nok ret upopulær, men jeg tror at Steinlein og co. henter guldet. FC Møgjylland har et godt miks af rutine og ungdom, og deres hvirvelvinds fodbold og fysiske overskud i forhold til konkurrenterne skal nok skaffe dem gode resultater. Deres centrale akse med Løssl, Svitjenko, Juelsgaard, J. Poulsen (rusten?), P. Andersson (pt. skadet) og Duncan mv. ser meget stærk ud. FCM har et ret stort forspring og det tror jeg ikke at de sætter over styr. I forhold til os har FCM også en lidt bredere trup og de skal ikke bruge kræfter på pokalturneringen, det taler os til deres fordel.

FC København tipper jeg til at nappe 2. pladsen. De er 6 point efter FC Møgjylland før forårssæsonen og det tror jeg ikke på at de kan hente. Solbakken har haft vinterens træning til at få styr på københavnerne, så det bliver sikkert et stærkere FCK hold vi får at se til foråret. Alligevel tror jeg ikke at det er nok. Det store spørgsmålstegn er hvad Cornelius kan bidrage med. Er han rusten og ude af form? Når Cornelius på et tidspunkt kommer i form skal han nok blive en gevinst for FCK. Da de næsten altid er spilstyrende kan de drage stor udnytte af Cornelius´ enorme power i hovedspillet.
Set på papiret ser FCK alligevel lidt svækket ud. De har mistet forsvarsstyrmanden R. Sigurdsson samt angrebsreserverne Santin og Pourie.

Hvor ender vi selv? Det synes jeg godt nok er svært at forudse. Tror at vi kommer til at kæmpe hårdt mod Brøndby og FC Rødvin om bronzemedaljerne. Hvis jeg skal gætte mere specifikt så tror jeg at vi ender som nr. 4.
Når det kører for os og vi ikke har skader/karantæner/formnedgang, så har vi et stærkt hold. Men i forhold til de øvrige tophold samt Brøndby og FC Rødvin så er vi enormt sårbar overfor skader/formnedgang hos nøglespillere. Sker der noget med f.eks. Kusk og RJ så ser vi tynde ud.

Efter nogle magre år som meget gæstfrie værter, har vi heldigvis igen fået opbygget et fort i betongryden i Vestbyen. Vi er Superligaens eneste ubesejrede hjemmehold og generelt er vi blevet meget stærke hjemme. Udfordringen bliver fremadrettet at blive bedre på udebane, hvor vi i lang tid har haft det meget svært på udebane mod tophold (Parken er selvfølgelig skrækeksemplet).
Det bliver også afgørende hvordan vi klarer os uden Lasse. Det bliver spændende at se, men jeg har stor tiltro til Thelander. Det største problem jeg kan se er, at vi kommer til at mangle fart i det centrale forsvar. Derudover skal KEP også steppe op og blive forsvarsgeneral.

Forårspremieren i Brøndby bliver meget afgørende. Vinder vi sætter vi mere eller mindre Brøndby af, hvilket vil medføre at den samlede danske verdenspresse går i kollektiv depression. Omvendt vil et nederlag virkelig sætte os under pres og åbne helt op for subtoppen.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. feb 2014, 20:41

frederikshavneren skrev:
9000AaB skrev:Slap nu af med det mesterskab snak der er LLAAANNNGGG vej endnu!

Tro mig vil fejre det i flere måneder hvis vi blev mestre men ha nu benene på jorden og vendt nu med at se hva der sker inden vinduet lukker og hvordan de første par kampe i superligaen flasker sig :)

:aabfan: men håber det her bliver os :aabfan: :cheers: :danmarkfan:
Jeg bliver nok ret upopulær, men jeg tror at Steinlein og co. henter guldet. FC Møgjylland har et godt miks af rutine og ungdom, og deres hvirvelvinds fodbold og fysiske overskud i forhold til konkurrenterne skal nok skaffe dem gode resultater. Deres centrale akse med Løssl, Svitjenko, Juelsgaard, J. Poulsen (rusten?), P. Andersson (pt. skadet) og Duncan mv. ser meget stærk ud. FCM har et ret stort forspring og det tror jeg ikke at de sætter over styr. I forhold til os har FCM også en lidt bredere trup og de skal ikke bruge kræfter på pokalturneringen, det taler os til deres fordel.

FC København tipper jeg til at nappe 2. pladsen. De er 6 point efter FC Møgjylland før forårssæsonen og det tror jeg ikke på at de kan hente. Solbakken har haft vinterens træning til at få styr på københavnerne, så det bliver sikkert et stærkere FCK hold vi får at se til foråret. Alligevel tror jeg ikke at det er nok. Det store spørgsmålstegn er hvad Cornelius kan bidrage med. Er han rusten og ude af form? Når Cornelius på et tidspunkt kommer i form skal han nok blive en gevinst for FCK. Da de næsten altid er spilstyrende kan de drage stor udnytte af Cornelius´ enorme power i hovedspillet.
Set på papiret ser FCK alligevel lidt svækket ud. De har mistet forsvarsstyrmanden R. Sigurdsson samt angrebsreserverne Santin og Pourie.

Hvor ender vi selv? Det synes jeg godt nok er svært at forudse. Tror at vi kommer til at kæmpe hårdt mod Brøndby og FC Rødvin om bronzemedaljerne. Hvis jeg skal gætte mere specifikt så tror jeg at vi ender som nr. 4.
Når det kører for os og vi ikke har skader/karantæner/formnedgang, så har vi et stærkt hold. Men i forhold til de øvrige tophold samt Brøndby og FC Rødvin så er vi enormt sårbar overfor skader/formnedgang hos nøglespillere. Sker der noget med f.eks. Kusk og RJ så ser vi tynde ud.

Efter nogle magre år som meget gæstfrie værter, har vi heldigvis igen fået opbygget et fort i betongryden i Vestbyen. Vi er Superligaens eneste ubesejrede hjemmehold og generelt er vi blevet meget stærke hjemme. Udfordringen bliver fremadrettet at blive bedre på udebane, hvor vi i lang tid har haft det meget svært på udebane mod tophold (Parken er selvfølgelig skrækeksemplet).
Det bliver også afgørende hvordan vi klarer os uden Lasse. Det bliver spændende at se, men jeg har stor tiltro til Thelander. Det største problem jeg kan se er, at vi kommer til at mangle fart i det centrale forsvar. Derudover skal KEP også steppe op og blive forsvarsgeneral.

Forårspremieren i Brøndby bliver meget afgørende. Vinder vi sætter vi mere eller mindre Brøndby af, hvilket vil medføre at den samlede danske verdenspresse går i kollektiv depression. Omvendt vil et nederlag virkelig sætte os under pres og åbne helt op for subtoppen.
Sandsynligheden for at FCM's "store" forspring allerede efter de to første kampe er forsvundet helt, anser jeg for at være ret stor. Jeg mener bestemt ikke det er usandsynligt at de både taber i Odense og i Parken, at FCK lægger ud med at vinde i Århus, eller at vi selv henter 4-6 point ude mod Brøndby og hjemme mod FCV. Hvad sker der så i hovederne på FCM spillerne, når de ikke længere har deres "sikre" førsteplads, som de har siddet på hele sæsonen?

Jeg må sige jeg anser mesterskabskampen for helt åben mellem de tre nuværende tophold, dog med FCK som favoritter, og jeg tror vi kommer til at se et forår som bliver det mest spændende i lang tid.

Det er rigtigt at vi er ekstremt sårbare på nøglepositioner, og også mere end de to andre, men egentlig gælder det også både FCK og FCM at bredden på visse positioner slet ikke har samme klasse som de startende. FCK's næstbedste svækker dem især i midterforsvaret og på kanterne, mens FCM ikke skal ret langt ud i skadesproblemer før de må bruge ekstremt unge og uerfarne folk... det gik tildels godt for dem i efteråret, men nu kommer presset til at være et helt andet, hvordan vil de så reagere?

Derudover er der de store spørgsmål hos alle tre hold: Hvordan reagerer vi på tabet af Lasse? I hvilken forfatning er Cornelius, og hvad kommer det til at koste FCK at miste Sigurdsson? Er Jacob Poulsen på sit topniveau, på hvilket niveau er Peter Andersson når han engang kommer tilbage, og kan Duncan virkelig hold sig skadesfri en hel sæson?

Der er ingen tvivl om at vi selv er mest sårbare, både overfor skader og formdyk, men omvendt ser jeg også os som det hold hvor flest spillere af helt naturlige årsager højst sandsynligt vil være bedre i foråret - Jönsson i topform, og som sammen med AK med en hel opstart vil blive langt bedre sammenspillet, Thomsen som tager kæmpeskridt hver dag, og Kusk, Ahlmann, Larsen og Dalsgård som alle er blevet bedre og bedre henover efteråret.

Vi skal ikke mangle vores bærende spillere ret meget i foråret, og så SKAL vores erfarne reserver som Augo, Due, PK og Curth altså kunne levere på et højere niveau end tilfældet var i efteråret, hvis vi skal lykkes.

Jeg mener godt at vi, selv uden Lasse, kan rende med hele lortet hvis alt flasker sig, men vi kan også falde mere ned i tabellen end vi vil synes er sjovt, og ende som 5,6 eller 7. Det mest logiske vil dog nok være en slutplacering et sted midt imellem, og i det hele taget vil medaljer være mere end tilfredsstillende, uanset hvilken farve de måtte have.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 5. feb 2014, 16:46

Vestegnsgaesten skrev:Jeg ser det ikke som et sundhedstegn at FCM og AaB begge kan være i toppen.
Tak fordi du på én sætning og med meget få ord indkapsler selve årsagen til, at en klub som Brøndby er forhadt. For hvor er dit vrøvl dog grænseløst arrogant og et udtryk for total mangel på respekt for alle andre klubber end din egen og den, jer Brøndby-fans også elsker så højt: FCK.

Og ja, "elsker" er det helt rigtige ord. For den er jo stensikker, hver gang en Brøndby-tilhænger skal fremhæve, hvorfor Brøndby er noget stort: Han tager FCK skal med i ligningen! Selvfølgelig fordi Brøndbys resultater og præstationer i Europa ikke når FCK's til anklerne, og så er det jo godt, at man bare kan "låne" FCK's succes og bruge den til at underbygge sin påstand om, at Brøndby skam også er noget stort. Derfor hedder det: "Brøndby og FCK er de eneste klubber, der bla bla bla" og "Hvis det ikke var for Brøndby og FCK, så var superligaen bla bla bla" eller "Uden Brøndby og FCK ville I andre bla bla bla". I de tilfælde er FCK's mesterskaber og internationale resultater dejlige at hive op og prale med - selv som Brøndby-tilhænger. Det er decideret ynkeligt.

Hvor har du egentlig været de seneste år? På hvilken planet har du opholdt dig? For det kan da ikke have været Jorden, hvis du ser det som et svaghedstegn for Superligaen, at Brøndby ikke er i toppen. I har ikke vundet et mesterskab siden 2005. I har sejlet rundt i den ene krise værre end den anden. Og for mindre end et år siden var I ved at rykke ud. Hvis noget er et tegn på, at Superligaen er usund, må det være at se jer tilbage i top 2.

Der var engang, det var en ekstra stor fornøjelse at se AaB vinde guld for næsen af Brøndby. Sådan er det ikke længere. Et sådan mesterskab ville simpelthen være for billigt til salg.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 5. feb 2014, 18:17

sulakvelidze skrev:
Der var engang, det var en ekstra stor fornøjelse at se AaB vinde guld for næsen af Brøndby. Sådan er det ikke længere. Et sådan mesterskab ville simpelthen være for billigt til salg.
Billede
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Nicodemus
Junior
Junior

Indlæg af Nicodemus » 6. feb 2014, 00:39

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Jeg ser det ikke som et sundhedstegn at FCM og AaB begge kan være i toppen. Det at der dukker et overraskelseshold ala Herfølge år 2000 op kan ske - men at 2 hold med et meget minimalt budget kan gøre det er for mig et svaghedstegn...
Folk i Kbh render rundt med skyklapper på. Det eneste rigtige er at Brøndby og FCK skal kæmpe om guldet. Resten er bare fyld. Tror ikke de gør det for at genere os andre, de er bare så skide-arrogante at de slet ikke kan se at den er gal. Når en af de to klubber ikke er nummer et er mesterskabet pr definition billigt til salg.
Gælder det for alle i KBH? Eller er du bare en lille smule fordomsfuld lige nu? ;)

Du har ikke ret i din antagelse Køllen I Møllen! Ingen jysk konkurrence, er ensbetydende med en mindre interessant Superliga, og iøvrigt også en stor sandsynlighed for færre europæiske point.

Undlad venligst at skære os alle over en kam, blot fordi du kun lytter efter laveste fællesnævner.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. feb 2014, 05:08

Nicodemus skrev:
Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
Folk i Kbh render rundt med skyklapper på. Det eneste rigtige er at Brøndby og FCK skal kæmpe om guldet. Resten er bare fyld. Tror ikke de gør det for at genere os andre, de er bare så skide-arrogante at de slet ikke kan se at den er gal. Når en af de to klubber ikke er nummer et er mesterskabet pr definition billigt til salg.
Gælder det for alle i KBH? Eller er du bare en lille smule fordomsfuld lige nu? ;)

Du har ikke ret i din antagelse Køllen I Møllen! Ingen jysk konkurrence, er ensbetydende med en mindre interessant Superliga, og iøvrigt også en stor sandsynlighed for færre europæiske point.

Undlad venligst at skære os alle over en kam, blot fordi du kun lytter efter laveste fællesnævner.
Selvfølgelig er det en generel betragtning som ikke gælder alle københavnere. Det burde være tydeligt for enhver. Det er jo rent faktisk heller ikke alle Brøndbyfans der er retarderede eller alle Ikast-fans der knepper traktorer.
Janteloven eksisterer IKKE!

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 6. feb 2014, 09:15

Køllen I Møllen skrev: Det er jo rent faktisk heller ikke alle Brøndbyfans der er retarderede eller alle Ikast-fans der knepper traktorer.
WHAT!!!!!!!!!
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 6. feb 2014, 09:34

Køllen I Møllen skrev:
Nicodemus skrev:
Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:

Selvfølgelig er det en generel betragtning som ikke gælder alle københavnere. Det burde være tydeligt for enhver.
Fisker du efter at blive sportsdirektør i Brøndby efter Lykke-Per, altså på det generelle plan?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. feb 2014, 09:52

Maglau skrev:
Køllen I Møllen skrev: Det er jo rent faktisk heller ikke alle Brøndbyfans der er retarderede eller alle Ikast-fans der knepper traktorer.
WHAT!!!!!!!!!
Altså jeg tager muligvis fejl. Men der kunne jo langt ude i teoriens overdrev godt findes en nogenlunde velfungerende Brøndby-fan. Jeg siger ikke at det er bevist men det er da en mulighed. Så ingen grund til at generalisere :)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. feb 2014, 09:53

Eksil skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Nicodemus skrev:
Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:

Selvfølgelig er det en generel betragtning som ikke gælder alle københavnere. Det burde være tydeligt for enhver.
Fisker du efter at blive sportsdirektør i Brøndby efter Lykke-Per, altså på det generelle plan?
Sådan helt generelt tror jeg sagtens han kan finde id af at køre den klub i sænk uden min indblanding.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 7. feb 2014, 22:33

Cornelius er desværre ik helt rusten. Han har scoret hattrick i FCKs træningskamp mod Slovan Liberec. Kampen er endnu ikke slut, FCK fører 3-0.

Cornelius Blisand bliver en stor gevinst for FCK. Da de næsten altid er spildominerende kan de til fulde udnytte Cornelius' styrke i luften.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 7. feb 2014, 22:54

frederikshavneren skrev:Cornelius er desværre ik helt rusten. Han har scoret hattrick i FCKs træningskamp mod Slovan Liberec. Kampen er endnu ikke slut, FCK fører 3-0.

Cornelius Blisand bliver en stor gevinst for FCK. Da de næsten altid er spildominerende kan de til fulde udnytte Cornelius' styrke i luften.
Det en træningskamp, slap nu af........

Men det kan vel ikke komme bag på nogen at sidste sæsons topscore er en forstærkning uanset hvad hold han kommer til!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 8. feb 2014, 06:51

Nej han skal nok give dem mesterskab .
Han er jo en klasse angriber efter danske forhold .
Godt gået FCK

tommas jensen
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Indlæg af tommas jensen » 8. feb 2014, 09:05

birk skrev:Nej han skal nok give dem mesterskab .
Godt gået FCK
Lad os nu ti det fæ ihjel, er sku træt af at høre på og om ham. Folk gør ham sku til Messias. Siden transfervinduet er lukket har der minimun været en artikkel om fæet om dagen.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 8. feb 2014, 11:17

birk skrev:Nej han skal nok give dem mesterskab .
Godt gået FCK
Jeg ved godt du forsøger at trolle, og gerne vil fortælle at AaB ingenlunde kan blive mester, men det er der nu heller ingen der forventer herinde. Så det er spildt.

Når det er sagt så er Cornelius da god, og 3 mål i en træningskamp er da en god start, men det betyder altså ikke at han vil totalt dominere suppen. Og der er jo andre end ham der skal være med til at vinde kampe. Hvor godt er FCKs midterforsvar feks efter Sigurdsson er smuttet.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 8. feb 2014, 12:11

Hvis man iøvrigt ser på målene er det jo ikke fordi man sidder og ryster i bukserne. Det første er et decideret drop af keeperen, nummer 2 brænder han først et straffe, så riposten før han til sidst får den skovlet ind. Det 3. mål er udmærket, ingen tvivl, men de 2 første indikerer ikke en spiller der, udfra de mål, vil totalt dominere suppen.

Jeg har ikke set kampen så ved ikke hvordan han spillede generelt.

http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/02/08/hi ... iberec-4-0" onclick="window.open(this.href);return false;

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 8. feb 2014, 19:46

Forsøger skam ikke at trolle men mener FCK er stor favorit til danske mesterskab efter købet af Cornelius . Havde AaB hentet en angriber , der scorede 3 mål i første trænings kamp , havde du og Mr Larsen siddet i AaB pyjamas og rykket i rotten af bare glæde

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 8. feb 2014, 21:00

birk skrev:Forsøger skam ikke at trolle men mener FCK er stor favorit til danske mesterskab efter købet af Cornelius . Havde AaB hentet en angriber , der scorede 3 mål i første trænings kamp , havde du og Mr Larsen siddet i AaB pyjamas og rykket i rotten af bare glæde
Du siger jo bare det alle folk i forvejen ved. At FCK er favorit. Men det er næppe pga Cornelius alene de vinder.

Det sidste kan du godt pakke sammen, det er jo bare en påstand du skyder med for at komme tilbage, jeg synes selv jeg er rimelig objektiv, hvertfald så meget som man nu kan være som fan, så det kan du godt droppe.

Er det virkelig så hårdt at gå og samle på 10. pladser på fyn, eller hvordan.

Besvar