Hjælp til AaB Basket!

Her kan AaB-fans annoncere initiativer eller nyheder fra deres lokalafdelinger og evt. hjemmesider. Informationer om arrangementer i forbindelse med AaBs kampe på TV eller Live. Herunder kan der også annonceres efter kørselspartnere til kampene.

Er der støtte for dette forslag?

Ja kanon idé, jeg er klar!
23
51%
Nej det gider jeg ik!
22
49%

Afgivne stemmer: 45

sientiffic
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Århus (kommer fra 9210)

Hjælp til AaB Basket!

Indlæg af sientiffic » 4. okt 2006, 11:16

Hey alle AaB'ere!

Jeg er selv mest til AaB Ishockey, men jeg synes at AaB Basket trænger til noget hjælp. Jeg ved at for folk i Aalborg skal få øjnene op for basketball skal de være i toppen.

Jeg har bemærket at der i basketligaen så småt er kommet fankultur som minder om den man ser i fodbold, ishockey og håndbold, self i meget mindre omfang.....

Nu er det så jeg foreslår at vi andre AaB'ere (Ishockey, Fodbold og Håndbold) giver AaB Bakset den støtte man bør give en sport indenfor AaB!

Vi som AaB'ere har mulighed for, uden tvivl, at lave den vildeste hjemmebane i basketligaen, de andre vil ikke kunne match AaB! Med vores sange, flag, trøjer osv. vil det blive den fedeste kulisse i basketligaen.
Så hvad siger i til det AaB'ere? Skal vi fylde den stadionhal op og feste, skrige, skråle og synge som rigtige AaB'ere gør?! Gu fanden ska vi da det!!!

Der kommer på et tidspunkt en TV kamp som jeg synes ville være perfekt til at vise basketligaen hvad det vil sige at være oppe i mod AaB! Synes vi skal snakke om det når vi ved hvilken dato det bliver.

Er der opbakning til dette forslag, makere oz som AaB'ere som i de øvrige sportsgrene?! :D

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hjælp til AaB Basket!

Indlæg af Pastorius » 4. okt 2006, 11:31

sientiffic skrev:Hey alle AaB'ere!

Jeg er selv mest til AaB Ishockey, men jeg synes at AaB Basket trænger til noget hjælp. Jeg ved at for folk i Aalborg skal få øjnene op for basketball skal de være i toppen.

Jeg har bemærket at der i basketligaen så småt er kommet fankultur som minder om den man ser i fodbold, ishockey og håndbold, self i meget mindre omfang.....

Nu er det så jeg foreslår at vi andre AaB'ere (Ishockey, Fodbold og Håndbold) giver AaB Bakset den støtte man bør give en sport indenfor AaB!

Vi som AaB'ere har mulighed for, uden tvivl, at lave den vildeste hjemmebane i basketligaen, de andre vil ikke kunne match AaB! Med vores sange, flag, trøjer osv. vil det blive den fedeste kulisse i basketligaen.
Så hvad siger i til det AaB'ere? Skal vi fylde den stadionhal op og feste, skrige, skråle og synge som rigtige AaB'ere gør?! Gu fanden ska vi da det!!!

Der kommer på et tidspunkt en TV kamp som jeg synes ville være perfekt til at vise basketligaen hvad det vil sige at være oppe i mod AaB! Synes vi skal snakke om det når vi ved hvilken dato det bliver.

Er der opbakning til dette forslag, makere oz som AaB'ere som i de øvrige sportsgrene?! :D
Godt forslag. Personligt vil jeg prøve at slippe ud af familiens klør i weekenden og tage til Næstved og se dem.

Dog er det ikke sådan bare lige at hamle op med de bedste fans i basketligaen. I går aftes var der er 40-50 stykker fra Horsens med i Svendborg, med banner, megafon og hele pivtøjet. I HIC's storhedsdage var der 1500-2000 tilskuere i Horsens til alle deres kampe, med masser af gang i den.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af AaBlover4ever » 4. okt 2006, 20:15

Jeg synes det er en god idé...

Men jeg tror også det bliver svært...

Jeg startede selv en support klub for 2 år siden, men det gav ikke meget..

Men.. hvis det kommer igennem er jeg frisk.

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Kontakt:

Indlæg af Kasper Møller » 18. okt 2006, 09:06

Hallo hallo!

Jeg er da sikker på, at AaB Tifo Kaos gerne stiller flag mv. til rådighed, så bare kom igang med at find en dato! :D

sientiffic
Ynglinge
Ynglinge

TIFO

Indlæg af sientiffic » 18. okt 2006, 10:44

Hey!

Det kunne da være herre nice hvis vi kunne få fat i noget ekstra lir til en basket kamp!

Men vi skal lige have sæsonen igang, tror dog efter hvad de har vist indtil nu, at de kan nå et udmærket resultat i år.

Så hvis vi kan få stadionhallen liret helt op til en TV kamp så ville det sgu være mega fedt! DK ved jo hvad AaB er i de andre sportsgrene, så vi skal oz lige have slået AaB Basketball fast!

His der er nogen som har et bedre forslag til en konkret dag hvor vi skal skrue stemningen helt i vejret i Aalborg stadionhal så sig til, men det vil være bedst hvis det er en dag hvor de øvrige AaB hold ikke spiller da de trækker mange mennesker til.

sientiffic
Ynglinge
Ynglinge

GRATIS BASKET!

Indlæg af sientiffic » 19. okt 2006, 14:00

Så er jeg her igen!

Skrev til AaB om det ik kunne være en idé at give gratis adgang til basketkampen søndag og annoncere det til fodboldkampen.

Fik en mail tilbage fra AaB som sagde de havde prøvet det før, men ville da prøve igen på søndag!

Så tag ind og se basket på søndag, en rigtig AaB dag hehe!

Håber at se noget stemning i stadionhallen efter en kannon fodboldkamp!

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div

Re: GRATIS BASKET!

Indlæg af Sip » 19. okt 2006, 16:48

sientiffic skrev:Så er jeg her igen!

Skrev til AaB om det ik kunne være en idé at give gratis adgang til basketkampen søndag og annoncere det til fodboldkampen.

Fik en mail tilbage fra AaB som sagde de havde prøvet det før, men ville da prøve igen på søndag!

Lyder kanon, er sikker på at vi kan lokke nogle gutter fra Tifo Kaos med, og jeg skal personligt sørge for at medbringe nogle flag :)
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Kontakt:

Indlæg af Kasper Møller » 19. okt 2006, 17:44

Sip skrev:

Lyder kanon, er sikker på at vi kan lokke nogle gutter fra Tifo Kaos med, og jeg skal personligt sørge for at medbringe nogle flag :)
Hehe... Så skal jeg satme ha' en guide med til at forklare reglerne. Har fattet noget med 2 og 3 points. Resten er sort! :)

Nyggi

Indlæg af Nyggi » 19. okt 2006, 17:54

Fatter hat af basket, men hvis familien ikke kobler sig på mig på søndag vil jeg godt med over at støtte basketgutterne.

/Nyggi
- Sæt i gang med chants til de forskellige basketspillere :D

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 19. okt 2006, 17:57

Kasper Møller skrev:
Sip skrev:

Hehe... Så skal jeg satme ha' en guide med til at forklare reglerne. Har fattet noget med 2 og 3 points. Resten er sort! :)
Bare du ikke laver en "Fedthår", så skal det nok gå...

Fik ihvertfald ytret min mening om flere kendelser sidst kaos var på besøg i Stadionhallen til Barsket, at jeg så efterfølgende fandt ud af, at de havde fuldstændig ret...Ja det var sgu lidt pinligt! :D

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

sientiffic
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af sientiffic » 19. okt 2006, 20:43

Super fedt at høre at der er nogen som ville komme. Spred endelig rygtet lidt omkring.

Jeg kommer helt sikkert og flager, så er man jo oz varmet op til ishockey kampen senere hehe!

sientiffic
Ynglinge
Ynglinge

Basketkampen søndag

Indlæg af sientiffic » 20. okt 2006, 14:30

Jeg har lige læst på deres hjemmeside at kampen kun er gratis hvis man kan fremvise en fodboldbillet...lidt nedern, men jeg kommer stadig og håber da at mange af jer vil komme (der er jo nok nogen som skal se fodbold alligevel)

sientiffic
Ynglinge
Ynglinge

Svag hjemmebane!

Indlæg af sientiffic » 22. okt 2006, 20:27

Hey!

Jeg synes fandme godt at de trofaste AaB Basket fans som sidder på langsiden, kunne være lidt mere supportere end de er....De er herre passive, klapper når der scores og så er det næsten det....

Jeg kommer helt sikkert og ser dem igen når jeg får tid, der er jo billigt ;0)
Men jeg ved oz jeg har en gruppe venner som er med på at tage derind og lave noget rigtigt AaB larm! Håber at se nogen til basket igen, FORZA AaB!

Brugeravatar
|9kilo|
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af |9kilo| » 22. okt 2006, 20:31

Hvordan gik projektet? Kom der nogen fra fodbold og fik lavet en ordentlig stemning?
/Kiilerich

JSJ
Allstar
Allstar

Indlæg af JSJ » 22. okt 2006, 21:06

|9kilo| skrev:Hvordan gik projektet? Kom der nogen fra fodbold og fik lavet en ordentlig stemning?
Uden at vide hvor mange der var, så ved jeg at flere fra Tifo Kaos mødte op til Basket...

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

www.clubnews.dk

JSJ
Allstar
Allstar

Indlæg af JSJ » 22. okt 2006, 21:07

|9kilo| skrev:Hvordan gik projektet? Kom der nogen fra fodbold og fik lavet en ordentlig stemning?
Uden at vide hvor mange der var, så ved jeg at flere fra Tifo Kaos mødte op til Basket...

/Jesper
*Basket - Fuck mand en lortesport!! Citat: En Tifo Kaos dreng! ;-)*

www.clubnews.dk

sientiffic
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af sientiffic » 22. okt 2006, 22:19

Det var fedt der blev hængt nogle bannere op og de store flag som var medbragt, men på AaB's hjemme side står der at der var godt 300 larmende AaB fans...mener nu kun det var den håndfuld (mig her i blandt) som støttede mest op, resten af hallen var noget mere stille desværre.... Vi må have flere rigtige AaB'ere med ind til en kamp så der kan blive pisket en vild stemning op! :0)

Brugeravatar
hj-fyr
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af hj-fyr » 22. okt 2006, 22:52

sientiffic skrev:Det var fedt der blev hængt nogle bannere op og de store flag som var medbragt, men på AaB's hjemme side står der at der var godt 300 larmende AaB fans...mener nu kun det var den håndfuld (mig her i blandt) som støttede mest op, resten af hallen var noget mere stille desværre.... Vi må have flere rigtige AaB'ere med ind til en kamp så der kan blive pisket en vild stemning op! :0)
AaB har vist generelt et problem med at tælle.....til Fodbold idag meldte de ud at der var solgt over 8000 billetter, der var lidt over 7000 på stadion, men ok, det lyder da meget sandsynligt at der er tusind der er blevet væk og ingen har købt billet på stadion.

sientiffic
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af sientiffic » 23. okt 2006, 08:53

Hahahaha! :D Ja der er vist et lille problem der med at tælle hehe!

Quaade
Miniput
Miniput

Tak for støtten

Indlæg af Quaade » 24. okt 2006, 01:11

Hej support club,

Tusind tak for støtten til vores kamp i weekenden mod Hørsholm. Det betyder utroligt meget at I kommer ned og støtter os.

Spillerne fortalte til mig efter kampen at det gav dem kuldegysninger og de fik ekstra adrealin, da de løb ind på banen og så jeres flag og hørte jeres klapsalver mm.

Jeg må indrømme at vi i basket Danmark ikke har traditioner for tilskuere som er meget "aktive" og lever sig ind i kampen, som man traditionelt gør til fodboldkampe og i som de fleste sportsgrene i f.eks. USA. Men det skal vi da ændre i AaB...og I kan være dem som starter det hele.

Jeg er meget interesseret i at komme til jer en dag hvor I har møde eller aktivitet og fortælle jer om basket og mine tanker om AaB Basket.

Vi er et meget ungt hold og jeg er jo lige startet som træner for holdet. Vi har store planer med dette hold, men har tænkt os at være tålmodige og bygge holdet op fra bunden. Man kan ikke skabe en vinderkultur og vinderhold på et par måneder, det tager lang tid og masser af træning m.v.

Endnu engang tak for jeres støtte - ser frem til at se jer igen når vi lørdag den 4. november kl. 15.00 i station hallen.

Så håber vi at det går bedre end sorte søndag igår.

Rød-hvide hilsner
AaB Basket

Thomas Quaade
Head coach

Besvar