AaB-Sønderjydske
-
Toots
- Miniput

- Geografisk sted: Nordsjælland, Danmark
- Kontakt:
AaB-Sønderjydske
Vises AaB-Sønderjylland ikke på TV? Eller er det bare mine briller der er duggede ...
Jeg blev AaB-fan i 1969 da AaB slog B1909 12-2 ... kan man fortænkes i det?
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: AaB-Sønderjydske
Den vises på TV2 SportX, som desværre ikke kan ses på Utopia og vel de færreste har i deres TV pakker 
Non scholae, sed vitae discimus
Den er en del af Viasats guld abonnement.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Eamonn har vist ikke kanalen, da "erhvervsabonnementer" er bygget anderledes op, og det koster ham flere tusinde flere i kvartalet at have ekstra kanalerne.. Hørte så også lige den anden dag, at han betaler afgift i forhold til antal tommer hans fjernsyn er... fucking weird...634 skrev:Den er en del af Viasats guld abonnement.
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Så er det derfor vi altid skal sidde og se på 14". Ikke underligt, at jeg måtte ty til briller...MrBangDK skrev:Eamonn har vist ikke kanalen, da "erhvervsabonnementer" er bygget anderledes op, og det koster ham flere tusinde flere i kvartalet at have ekstra kanalerne.. Hørte så også lige den anden dag, at han betaler afgift i forhold til antal tommer hans fjernsyn er... fucking weird...634 skrev:Den er en del af Viasats guld abonnement.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Rygterne siger ellers, at der ingen styrke er i Lindvangs briller.Lindvang skrev:Så er det derfor vi altid skal sidde og se på 14". Ikke underligt, at jeg måtte ty til briller...MrBangDK skrev:Eamonn har vist ikke kanalen, da "erhvervsabonnementer" er bygget anderledes op, og det koster ham flere tusinde flere i kvartalet at have ekstra kanalerne.. Hørte så også lige den anden dag, at han betaler afgift i forhold til antal tommer hans fjernsyn er... fucking weird...634 skrev:Den er en del af Viasats guld abonnement.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MichaelLarsen
- Landshold

Jeg tror du har ret, det er blot for at virke intellektuel 
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Disse rygter kan afkræftes. Selvom jeg ikke har lige så meget glas, som i visse andres københavner-briller, bliver der i mine både korrigeret for bygningsfejl, nærsyn, snæversyn og ofte også udsyn.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Hvad med bittert syn???Lindvang skrev:Disse rygter kan afkræftes. Selvom jeg ikke har lige så meget glas, som i visse andres københavner-briller, bliver der i mine både korrigeret for bygningsfejl, nærsyn, snæversyn og ofte også udsyn.
Ska' vi hak'?