FCK - AaB; Utopia
Re: FCK - AaB; Utopia
Jeg hader Parkens lorte-facon at sælge billetter på, så nu har jeg ingen billet!! Derfor må jeg vel sidde og holde Lindvang i hånden på Utopia. Men det er jo selvfølgelig også meget rart...
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg fik skrevet noget sludder, kan andet steds se at der åbenbart er udsolgt, fatter jeg ikke da de jo meldte ud at billetterne KUN var til salg på selve kampdagen ved indgangen. Der var dog den samme panik sidste år, og der kom alle ind, så mon ikke osse det går iår.
-
Lindvang
Mon ikke du kan skaffe en "ved døren"? Og jeg skal satme da ikke på Utopia og se bold! Men vi ses dernede inden...BoT skrev:Jeg hader Parkens lorte-facon at sælge billetter på, så nu har jeg ingen billet!! Derfor må jeg vel sidde og holde Lindvang i hånden på Utopia. Men det er jo selvfølgelig også meget rart...
Sidste år inden samme kamp proklamerede de også at der var udsolgt, og jeg var der to timer før kamp start for at stå i kø for at få fat i en billet. Det lykkedes uden problemer, for der var en AaB fan der lige havde en ekstra, og desuden var der masser af tomme pladser inde på stadion.
Dem de melder udsolgt er højst sandsynligt ikke for AaB'ere
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Desværre nok ikke - følgende er klippet fra FCK's hjemmeside:Garderen skrev:Sidste år inden samme kamp proklamerede de også at der var udsolgt, og jeg var der to timer før kamp start for at stå i kø for at få fat i en billet. Det lykkedes uden problemer, for der var en AaB fan der lige havde en ekstra, og desuden var der masser af tomme pladser inde på stadion.
Øvre Fona, Øvre Carlsberg og Nedre Carlsberg er alle udsolgt. Der er således kun billetter tilbage til Nedre Fona og Stemningstribunen. Disse sælges udelukkende fra Super Shoppen, og der skal gøres opmærksom på, at der generelt kun er adgang til kampen mod AaB med en billet eller Guld-/sæsonkort i hånden. Familietribunen er ligeledes udsolgt, og her kræves det også at du kan fremvise billet eller DUL/Teen-kort.
Information til AaB-tilhængere
Tilhængere af AaB bliver placeret på Øvre Carlsberg-tribune, afsnit A11. Der er udsolgt til dette afsnit.
Portene i PARKEN åbner klokken 17.00, bortset fra på Familietribunen, hvor der åbnes klokken 16.30. Familietribunen er ligeledes udsolgt, hvilket betyder at personer med DUL-kort eller Teen-kort IKKE har mulighed for at tilkøbe adgang til forældre mv.
Men prøv alligevel - der er som du skriver sikkert nogen som har en billet i overskud!
Nu vil jeg til at gøre mig klar til at tage på Utopia
Ska' vi hak'?
Jeg gad ikke have min computer inficeret med virus så derfor har jeg ikke besøgt deres hjemmeside, men det er da imponerende mange der har købt billet. Og er glad for jeg har en. 
Mener I det seriøst med fest efter kampen idag hvis det bliver afgjort? Og hvor og hvordan kommer det til at foregå??
Glæder mig til at se jer i Parken
Glæder mig til at se jer i Parken
-
ThomasKallehave
- 2. div

Ja, det var superfedt.MrBangDK skrev:For satan en warm-up... den er jeg stadig høj på !!!![]()
Der skal lyde en stor tak til alle jer der skabte en fantastisk stemning hele dagen igennem, en tak til Michael for at stå og svede over pølserne, en tak til Éamon for at vi måtte drikke ham tør for øl og tak til Mogens,der kom forbi i AaB-bilen!
Thomas - ASC København