AaB sæsonafslutning på Utopia – lørdag den 22. november 2008
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: AaB sæsonafslutning på Utopia – lørdag den 22. november 2008
Just hjemvendt fra Utopia, en dejlig aften og sejr til AaB. Takker for en fin opbakning og kanon stemning - vi ses tirsdag til Champions League - os der ikke har billet til Energi Nord Arena!
Non scholae, sed vitae discimus
Tak *av* for igår. Det var *av, av mit hoved* en perfekt aften.
Har i denne sæson, indtil *av* nu ikke haft problemer med at *av-av* drikke en snaps, hver gang AaB scorer.
De har oveni *av* købet, været dobbelte, da det jo ikke skete så *av* tit.
Gårsdagens kamp viste det *av* farlige i den beslutning, men hva' pokker; sikker sejr og rigtig god hygge med ASC-Kbh. ,samt et par vildfarne ,men efter *av* kampen, afdæmpede Vejlefans.
Nu er det bare at vente på tirsdag og så afsted til Aalborg
Har i denne sæson, indtil *av* nu ikke haft problemer med at *av-av* drikke en snaps, hver gang AaB scorer.
De har oveni *av* købet, været dobbelte, da det jo ikke skete så *av* tit.
Gårsdagens kamp viste det *av* farlige i den beslutning, men hva' pokker; sikker sejr og rigtig god hygge med ASC-Kbh. ,samt et par vildfarne ,men efter *av* kampen, afdæmpede Vejlefans.
Nu er det bare at vente på tirsdag og så afsted til Aalborg
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Super stemning igår, tak for en god aften til alle. Ingen tvivl om at det var en succes som skal gentages ved andre gode lejligheder.
Jeg skynder mig lige at sige [ E N I G - K N A P ]Poker-One-Kenobi skrev:Super stemning igår, tak for en god aften til alle. Ingen tvivl om at det var en succes som skal gentages ved andre gode lejligheder.
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005
-
Lindvang
Heldigvis blev jeg ikke ret fuld i går 
Det var ikke det du sagde til mig igårLindvang skrev:Heldigvis blev jeg ikke ret fuld i går
Men tak for en god aften! Det bliver mindst lige så hygge tirsdag hvor senior kører hjem
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
Var der fest på Utopia? Jeg husker intet. Gal, jeg var stegt!
Allan Kuhn er Liverpool fan!
-
Lindvang
Nej da! Du var da helt appelsinfri, da du ankom. Det ses jo også tydeligt på billederne på book'en, hehe.Gerrard skrev:Var der fest på Utopia? Jeg husker intet. Gal, jeg var stegt!
Facebook er en forræderisk sladrehank. Snaps er brygget i ren ondskab. Men selskabet var tiltalende. Blev faktisk rarere og rarere, som aftenen skred frem!