Hvepsene - AaB FLYTTET!

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. sep 2008, 12:05

Da vi skal spille champions league for anden gang, som det eneste danske hold, er kampen mod hvepsene fra brønshøj flyttet. Den spilles nu, ifølge hvepsenes egen rede af en hjemmeside, fredag d. 26/9 kl. 16.30. Hvilket passer mig helt utroligt fantatisk godt, da jeg flyver til Aalborg om lørdagen! Så alle mand til hvepseboet på Tingbjerg Idrætspark, Ruten 2, 2700 Brønshøj.

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: Hvepsene - AaB FLYTTET!

Indlæg af GregersP » 13. sep 2008, 12:08

Poker-One-Kenobi skrev:Da vi skal spille champions league for anden gang, som det eneste danske hold, er kampen mod hvepsene fra brønshøj flyttet. Den spilles nu, ifølge hvepsenes egen rede af en hjemmeside, fredag d. 26/9 kl. 16.30. Hvilket passer mig helt utroligt fantatisk godt, da jeg flyver til Aalborg om lørdagen! Så alle mand til hvepseboet på Tingbjerg Idrætspark, Ruten 2, 2700 Brønshøj.
Hvorfor kun en enkelt dag :-(
Nu var jeg lige blevet glad, da jeg så den var flyttet - og så er jeg jo alligevel i Spanien på det tidspunkt.

-Greg, der får rejst en del for tiden.
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Indlæg af Asger » 13. sep 2008, 15:01

Fy for den lede! Jeg HAR jo købt flybillet. Så er det sgu heldigt, jeg allerede lander ved 14:15 tiden om fredagen... Ellers havde jeg spildt pengene, da det er en af de billige billetter, der ikke kan ændres eller refunderes...
Troede da man havde taget højde for CL, da man flyttede første gang fra søndag til lørdag. Ikke nemt at være fan på udebane nu om dage. Håber så de ikke flytter den yderligere.

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Nakken » 14. sep 2008, 15:37

Poker-One-Kenobi skrev:Da vi skal spille champions league for anden gang, som det eneste danske hold, er kampen mod hvepsene fra brønshøj flyttet. Den spilles nu, ifølge hvepsenes egen rede af en hjemmeside, fredag d. 26/9 kl. 16.30. Hvilket passer mig helt utroligt fantatisk godt, da jeg flyver til Aalborg om lørdagen! Så alle mand til hvepseboet på Tingbjerg Idrætspark, Ruten 2, 2700 Brønshøj.
Det er simpelthen så vigtigt! Så kan vi endelig få den pokalkamp herovre uden at skulle spille sit eget bold samtidigt.
Altid AaB!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 15. sep 2008, 12:10

Må sgu lige se om jeg kan drible tidligere fra jobbet den dag så! Det er sgu sjældent man har muligmed for at se AaB på en fredag i Storkøbenhavn! Det lugter sgu af saft...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 22. sep 2008, 13:58

Skal vi lige starte en tælling, og så kan folk måske skrive om de er med på at drikke en øl inden kampen på et eller andet lokalt.

1. Morten - vil gerne se på de lokale hvepseboer. Evt en times tid før kampstart.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 22. sep 2008, 14:01

2-3. Junior/Senior
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 22. sep 2008, 14:14

4 - Mads. Jeg synes, det er noget pangelværk, at kampen ikke spilles lørdag. Nu er der ikke tid til pubcrawl inden kampen. Oooooorrrrk!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 22. sep 2008, 14:19

5. Bo

Brugeravatar
SirRubberduck
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Den evigt elegante Torben Boye
Geografisk sted: 4,5 km fra stadion

Indlæg af SirRubberduck » 22. sep 2008, 15:46

6. Birgitte og undertegnede

Har også oprettet eventet på Facebook.
"All of Leeds is backing the manager 100%... but I can't answer for the rest of the team"
Brian Greenhoff

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 22. sep 2008, 16:04

8. Hansen - eftersom "Birgitte og undertegnede" næppe er en og samme person.

Don Diavolo
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: København V

Indlæg af Don Diavolo » 22. sep 2008, 17:14

9. Ulrik
Aalborg BK 1885!

SEMPER FIDELIS!

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 22. sep 2008, 17:18

10. Skal spille kamp for mit fakultet så kan nok kun nå det lige til kampstart, men bagefter er der vel plads til gravøl :)

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af Agge » 23. sep 2008, 20:51

11 - Ask

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 25. sep 2008, 10:13

Kallehave? Jeg formoder da at formanden vil være til stede på Tingbjerg Idrætspark? Naturligvis ankommende i en hyrevogn...

ThomasKallehave
2. div
2. div

Indlæg af ThomasKallehave » 25. sep 2008, 10:19

Gerrard skrev:Kallehave? Jeg formoder da at formanden vil være til stede på Tingbjerg Idrætspark? Naturligvis ankommende i en hyrevogn...
Desværre, sådan som jeg kører i droche skal jeg tjene en masse penge, så jeg sidder på kontoret og følger kampen på bold.dk!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 25. sep 2008, 10:42

ThomasKallehave skrev:
Gerrard skrev:Kallehave? Jeg formoder da at formanden vil være til stede på Tingbjerg Idrætspark? Naturligvis ankommende i en hyrevogn...
Desværre, sådan som jeg kører i droche skal jeg tjene en masse penge, så jeg sidder på kontoret og følger kampen på bold.dk!
Plastikfan... Er det ikke sådan det plejer at lyde når jeg er forhindret af samme grund?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 25. sep 2008, 11:01

Gerrard skrev:
ThomasKallehave skrev:
Plastikfan... Er det ikke sådan det plejer at lyde når jeg er forhindret af samme grund?
Stop nu i to.. Jeg tror ikke helt I har føling med hvad der foregår på fanscenen i København, nu hvor I bor på NørrebronX ;) - eller er det NV Kallehave reciderer i?
Ska' vi hak'?

ThomasKallehave
2. div
2. div

Indlæg af ThomasKallehave » 25. sep 2008, 12:47

Gerrard skrev:
ThomasKallehave skrev:
Elendig argumentation! Det har jo ikke noget med hinanden at gøre. Du er jo en PLASTIKFAN!

ThomasKallehave
2. div
2. div

Indlæg af ThomasKallehave » 25. sep 2008, 12:48

Desværre, sådan som jeg kører i droche skal jeg tjene en masse penge, så jeg sidder på kontoret og følger kampen på bold.dk![/quote]

Plastikfan... Er det ikke sådan det plejer at lyde når jeg er forhindret af samme grund?[/quote]

Stop nu i to.. Jeg tror ikke helt I har føling med hvad der foregår på fanscenen i København, nu hvor I bor på NørrebronX ;) - eller er det NV Kallehave reciderer i?[/quote]

JEG BOR IKKE I FÅKING NORDVÆÆÆSSTTT! JEG NAKKER DIG HVIS DU SIGER JEG BOR I NORDVÆÆÆÆSSTTTT!

Besvar