AaB - FCN på Utopia

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

AaB - FCN på Utopia

Indlæg af MichaelLarsen » 12. okt 2008, 13:57

Efter landskamp og 14 dages pause skal AaB igen have point på SAS-liga kontoen denne gang mod FC Nordsjælland lørdag den 18. oktober kl. 1500.

Hvem dukker op på Utopia og er der interesse for et stykke mad inden kampen?
Hvis det aftales med Aemonn, så kan jeg skaffe nogle pæne mellemmader(uspecificeret smørrebrød) til jysk pris (halv pris og uden moms), der kunne indtages i hullet umiddelbart før/under kampen? Giv gerne en tilbagemelding!

Vi ses til kamp :cheers:
1-2. Junior/Senior
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Re: AaB - FCN på Utopia

Indlæg af Lindvang » 12. okt 2008, 15:24

MichaelLarsen skrev:Efter landskamp og 14 dages pause skal AaB igen have point på SAS-liga kontoen denne gang mod FC Nordsjælland lørdag den 18. oktober kl. 1500.

Hvis det aftales med Aemonn, så kan jeg skaffe nogle pæne mellemmader(uspecificeret smørrebrød) til jysk pris (halv pris og uden moms), der kunne indtages i hullet umiddelbart før/under kampen? Giv gerne en tilbagemelding!

1-2. Junior/Senior
Hvorfor satan skal der være den slags herlige arrangementer, når jeg ikke er der??? Jeg tager den på stadion...

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. okt 2008, 15:45

Hverken jeg eller den allestedsfraværende formand (æret være hans minde) kommer, da vi desværre er på vej til Valencia, og den forestående dyst mod spaniens pt. stærkeste mandskab! Gad vide hvad en hyrevogn kommer til at koste formanden derned....?

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Københavnstrup

Indlæg af GregersP » 12. okt 2008, 17:33

Poker-One-Kenobi skrev:Hverken jeg eller den allestedsfraværende formand (æret være hans minde) kommer, da vi desværre er på vej til Valencia, og den forestående dyst mod spaniens pt. stærkeste mandskab! Gad vide hvad en hyrevogn kommer til at koste formanden derned....?
Jeg har hørt at de spanske droscher ikke kører højere end Paris, derfra må man tage en damper videre, og det bliver nok dyrt. På den anden side skal jeg ikke kunne sige det, jeg har ikke så megen føling med spanske droscher...
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga

Indlæg af GregersP » 12. okt 2008, 17:34

MichaelLarsen skrev:Efter landskamp og 14 dages pause skal AaB igen have point på SAS-liga kontoen denne gang mod FC Nordsjælland lørdag den 18. oktober kl. 1500.

1-2. Junior/Senior
Jeg kunne skam godt være interesseret. :)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 13. okt 2008, 08:43

1-2. Junior/Senior
No can do... Har et stort trappe restaureringsprojekt som skal laves inden Bang Jr. kommer til verden - og det bliver den kommende weekend.

Go' kamp - jeg hører den i radioen :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 13. okt 2008, 08:50

Her har du ellers alletiders chance, for at invitere den smukke hustru ud og spise i meget hyggelige omgivelser, så tag et trin af gangen og lad trappen hvile et par timer ;-) Vi kan supplere med, at den jyske pris er lig med GRATIS, hvis det er i orden med Aamonn, der bliver kontaktet i dag!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 13. okt 2008, 09:20

MichaelLarsen skrev:Her har du ellers alletiders chance, for at invitere den smukke hustru ud og spise i meget hyggelige omgivelser, så tag et trin af gangen og lad trappen hvile et par timer ;-) Vi kan supplere med, at den jyske pris er lig med GRATIS, hvis det er i orden med Aamonn, der bliver kontaktet i dag!
Det lyder jo herligt, men der er sgu ikke rigtigt noget at gøre - vi har eksterne håndværkere på til delprojektet, og dem skal vi liiiige holde øje med Desuden er "hullet" ikke det bedste sted at slæbe en højgravid med hen pga. røgen!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 13. okt 2008, 12:06

På job indtil kl 17, så det er desværre udelukket. Ellers et godt arrangement!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Peter Larsen
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Peter Larsen » 13. okt 2008, 14:38

Konsulenten, Martin og undertegnede dukker op lørdag til 1-2-nederlaget.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 13. okt 2008, 16:20

Otto har nu talt med Utopias øverste chef, fru Aemonn ;) , der selvfølgelig syntes, at det er helt i orden med vores lille arrangement.

Vi mødes på Utopia kl. 1430 til et stykke smørrebrød, der i dagens anledning er GRATIS, så bedre jysk pris fåes ikke :cheers: Det er dog nødvendigt, at der kommer en tilbagemelding om deltagelse i denne lille happening, så skriv lige om i vil have en bid brød med, så vi kan give vores søde leverandør en tilbagemelding senest torsdag kl. 1600, da han skal kører det, som en del af en reception/rund fødselsdag.

Vi kommer til et stykke smørrebrød:
1-3. Junior/Senior og Otto

PS. Peter Larsen du kan få et rap af en kæp :)

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga

Indlæg af GregersP » 13. okt 2008, 19:43

MichaelLarsen skrev:Otto har nu talt med Utopias øverste chef, fru Aemonn ;) , der selvfølgelig syntes, at det er helt i orden med vores lille arrangement.

Vi mødes på Utopia kl. 1430 til et stykke smørrebrød, der i dagens anledning er GRATIS, så bedre jysk pris fåes ikke :cheers: Det er dog nødvendigt, at der kommer en tilbagemelding om deltagelse i denne lille happening, så skriv lige om i vil have en bid brød med, så vi kan give vores søde leverandør en tilbagemelding senest torsdag kl. 1600, da han skal kører det, som en del af en reception/rund fødselsdag.

4 GregersP

Peter Larsen
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Peter Larsen » 13. okt 2008, 22:59

5-7: Konsulenten, Peter Larsen og Martin.

Og jeg fastholder stadig min dystre 1-2-forudsigelse, Larsen sr!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 14. okt 2008, 08:43

Peter Larsen skrev:5-7: Konsulenten, Peter Larsen og Martin.

Og jeg fastholder stadig min dystre 1-2-forudsigelse, Larsen sr!
Jeg tænkte det nok. Du kan godt lide at få rap med en kæp.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 14. okt 2008, 10:05

Jeg fejler på ny. Tilsyneladende ligesom mange andre. Vi er efterhånden ligeså fesne som vores tøsehold.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 14. okt 2008, 19:37

MichaelLarsen skrev:Otto har nu talt med Utopias øverste chef, fru Aemonn ;) , der selvfølgelig syntes, at det er helt i orden med vores lille arrangement.

PS. Peter Larsen du kan få et rap af en kæp
Vores halv-færing kommer om formiddagen og ordner trappen, så undertegnede og et par gutter kommer - du får besked om antal inden torsdag..

Ses - til en ordentlig røvfuld bajere!! :cheers:
Ska' vi hak'?

holmaab
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aars

Indlæg af holmaab » 17. okt 2008, 00:23

Jeg giver 2 kasser øl til jer hvis AaB vinder,er der en eller anden der kan sørge for at regningen bliver sendt til mig,så skal jeg nok ordne den. :cheers:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 17. okt 2008, 08:13

holmaab skrev:Jeg giver 2 kasser øl til jer hvis AaB vinder,er der en eller anden der kan sørge for at regningen bliver sendt til mig,så skal jeg nok ordne den. :cheers:
Flemming - det lyder satme godt.. Jeg skal nok være "stråmand". Du får lige en PB..

Hilsen
Michael :cheers:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 17. okt 2008, 10:30

Fornemt Flemming og utrolig flot donation, som du har givet ASC og Tifo. Du er en ener :thumbsup:

Det er blevet til 10 spisende gæster i morgen, hvor jeg som tidligere foreslår, at vi mødes kl. 1430 på Utopia til et par stykker smørrebrød. Skulle en ekstra dukke op, så klarer vi nok også det!

Vi ses til kamp og en AaB sejr :cheers:

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 18. okt 2008, 11:02

Jeg kommer også. Jeg har måtte ventet med svaret da jeg er igang med noget eksamensopgave, men jeg er nået så langt at jeg sagtens kan tåle at tage fri til kampen.

Besvar