Formand for ASC København stopper

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
ThomasKallehave
2. div
2. div

Indlæg af ThomasKallehave » 20. feb 2008, 10:43

Hej alle ASC medlemmer i København og jer, der bare kigger med.

Nu nærmer starten af halvsæsonen sig med hastige skridt og der er kommet ny bestyrelse i ASC København.

Se http://1885kbh.dk/diverse/2008ascbrev.pdf brev for info om ASC København og busturen til Odense d.15/3.

Med venlig hilsen

Bestyrelse - ASC København

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: ASC København - nu med ny bestyrelse

Indlæg af Gerrard » 20. feb 2008, 15:01

Det er sgu noget af et "åbningstilbud" - jeg bider på!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

lordbay
Drenge
Drenge

Indlæg af lordbay » 20. feb 2008, 15:16

det var jo lige før man skulle tage til kbh bare for at få det tilbud :D men ASCs tur er skam også billig kun meget gode undskyldninger skal kunne holde folk væk det kan i hvert fald ikke være priserne :D

holmaab
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aars

Indlæg af holmaab » 20. feb 2008, 17:46

Hej alle i AaB fan`s på øen,jeg lovede i en stor BRANDERT at jeg ville give jer 5000 kr når i startede op igen.
Min brandert har jeg stadig hængende på mig,så pengene vil i min omtågede tilstaaand bliiiive uuuuuudbetalt på ASC generalforsamling som snart finder sted.
Jeg er dog ikke helt klar over om jeg vil give de 5000 kr.
Efter at ha talt med hr. Kallehave og hvad han sagde hvad pengene skulle bruges til,har jeg bestemt mig til at DROPPE de 5000 kr og i stedet gi 7000.
I KJØBENHAVNERE har noget at se frem til iflg Kalleman :aabfan:

ThomasKallehave
2. div
2. div

Indlæg af ThomasKallehave » 20. feb 2008, 20:18

holmaab skrev:Hej alle i AaB fan`s på øen,jeg lovede i en stor BRANDERT at jeg ville give jer 5000 kr når i startede op igen.
Min brandert har jeg stadig hængende på mig,så pengene vil i min omtågede tilstaaand bliiiive uuuuuudbetalt på ASC generalforsamling som snart finder sted.
Jeg er dog ikke helt klar over om jeg vil give de 5000 kr.
Efter at ha talt med hr. Kallehave og hvad han sagde hvad pengene skulle bruges til,har jeg bestemt mig til at DROPPE de 5000 kr og i stedet gi 7000.
I KJØBENHAVNERE har noget at se frem til iflg Kalleman :aabfan:
I ASC København takker vi ydmygt og lover jer at det kommer alle medlemmer til gode.
Blandt andet kan vi takke Holm for den billige tur til Odense!
Mvh
Bestyrelsen ASC København

otto the great
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af otto the great » 4. mar 2008, 20:20

Det er satme fornemt af Hr. Holm
Når jeg lover sådan noget i en brandert ( og det gør jeg tit ) så holder jeg det sjældent.
Så endnu engang 1000 tak Holm
otto

holmaab
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aars

Indlæg af holmaab » 5. mar 2008, 11:25

otto the great skrev:Det er satme fornemt af Hr. Holm
Når jeg lover sådan noget i en brandert ( og det gør jeg tit ) så holder jeg det sjældent.
Så endnu engang 1000 tak Holm
Det var så lidt. :aabfan:

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 22. jul 2008, 19:05

Det er herligt, at ASC København igen er aktiv og har fundet et samlingssted på Cafe Utopia til glæde for os ”udeboende” AaB-fans i København og omegn. Jeg takker ydmygt for det arbejde, der er lagt i etableringen af lokalforeningen og de arrangerede begivenheder hen over Guld-sæsonen, hvor junior og jeg fandt frem til jer!

Jeg kender ikke opstarten, og hvorfor det lige blev Utopia, men et hyggeligt valg og nogle dejlige mennesker(også dem der ikke er medlem af ASC :D , ingen nævnt ingen glemt!), der er at finde til AaB kampene! Jeg håber, at jeg henover den nye sæson får historien og et bedre indblik/kendskab til de forskellige valg!

Formanden Kallehave har på facebook i gruppen ”AaB ASC København” startet et emne ”Hvad skal der ske i 2008?”, hvor der er kommet enkelte forslag. Jeg kunne anbefale, at du starter samme emne her, for jeg er overbevist om, at dette forum læses af flere AaB-fans i København og flere har måske gode forslag? Der var udover udebaneture et godt forslag fra Martin Lutz om et post-mesterskabs/pre-championsleaguekvali-fest på Utopia under Københavns Jazzfestival, hvor de ville levere musikken/festlig jazz(gratis), men forslaget ses ikke kommenteret og mig bekendt fandt det ikke sted?

Da jeg først nu har fået læst indlæggene i denne tråd vil jeg også sige, at det er en utrolig flot sponsering leveret af Hr. Holm tidligere på året :thumbsup:
Non scholae, sed vitae discimus

AaB Support Club
AaB Support Club

Indlæg af AaB Support Club » 24. nov 2008, 09:52

Formand Thomas Kallehave er stoppet i bestyrelsen for ASC København.

Læs mere her: http://www.AaB-support-club.dk/nyheder/ ... sp?id=1883

Mvh
AaB Support Club
ASC København
En stærkere fanklub - et stærkere AaB!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Re: Formand for ASC København stopper

Indlæg af MichaelLarsen » 24. nov 2008, 10:34

AaB Support Club skrev:Formand Thomas Kallehave er stoppet i bestyrelsen for ASC København.
Det er sg. en kedelig nyhed :'(

Jeg vil gerne takke Thomas for det store arbejde, du med de øvrige har ydet med opstarten af ASC København og hen over hele sæsonen. Du har været en god repræsentant for Klubben og forstået at gøre reklame for lokalafdelingen i både de trykte medier og på TV :)

Din hjælpsomhed med afhentning af billetter/tilbud om taxakørsel mm. er bare nogle af dine personlige gode egenskaber, som vi har nydt godt af!

Vi regner selvfølgelig med stadig at se dig på Utopia og til kampene live på stadion. God vind fremover og vi ses!
Non scholae, sed vitae discimus

Besvar