Men du antager også at han har haft flere muligheder. Brann trak sig. Vi har intet hørt om at muligheden i Sverige medførte et bud. Så er valget tilbage mellem bænken i 1. Division eller potentielt spilletid i superligaen.bonanza skrev: ↑2. feb 2026, 09:47Jeg forstår ikke at Oliver Ross gerne vil til Silkeborg.
Han kan nemt være tilbage i 1. division til næste sæson, da Silkeborg har haft en kæmpe spillemæssig deroute i denne sæson, og hvis der ikke kommer styr på den kan det nemt ske.
Der forstår jeg ikke hvorfor man ikke vælger en destination i udlandet. Har efterhånden mistet troen på at Ross kan blive en nævneværdig profil i Dansk fodbold.
Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Forventeligt 3,7mil + videresalgsklausul + vi slipper for lønnen.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... r-for-ross
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... r-for-ross
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Potentielt ja, men så kunne man jo være skiftet til en hvilken som helst klub, hvis det udelukkende handler om at komme væk og få luftforandring. Silkeborg er minimal luftforandring og 3-4 millioner kr til Silkeborg, er fandme tyndt vs at blive og steppe op.Forza skrev: ↑2. feb 2026, 09:56Men du antager også at han har haft flere muligheder. Brann trak sig. Vi har intet hørt om at muligheden i Sverige medførte et bud. Så er valget tilbage mellem bænken i 1. Division eller potentielt spilletid i superligaen.bonanza skrev: ↑2. feb 2026, 09:47Jeg forstår ikke at Oliver Ross gerne vil til Silkeborg.
Han kan nemt være tilbage i 1. division til næste sæson, da Silkeborg har haft en kæmpe spillemæssig deroute i denne sæson, og hvis der ikke kommer styr på den kan det nemt ske.
Der forstår jeg ikke hvorfor man ikke vælger en destination i udlandet. Har efterhånden mistet troen på at Ross kan blive en nævneværdig profil i Dansk fodbold.
Norge og Sverige er det mest idéelle springbræt lige nu, der håber jeg da at Ross og hans bagland kan se hinanden i øjne, og føler de har gjort nok for at finde den bedst mulige løsning.
Nu kan han komme til Aalborg og blive buhet i stykker.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Nu må der lande et par navne. Gerne inden midnat.
Held og lykke til Ross. Håber at se ham tilbage som en bedre angriber i 2034.
Held og lykke til Ross. Håber at se ham tilbage som en bedre angriber i 2034.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Jeg har ikke meget indsigt i, hvor godt han passer ind i Silkeborgs trup og spillestil, men for AaB lyder det da som en god handel, og hvis han gerne vil afsted...so be it! 3,7 mio. + videresalgsklausul tror jeg ikke mange havde forventet.bonanza skrev: ↑2. feb 2026, 10:14Potentielt ja, men så kunne man jo være skiftet til en hvilken som helst klub, hvis det udelukkende handler om at komme væk og få luftforandring. Silkeborg er minimal luftforandring og 3-4 millioner kr til Silkeborg, er fandme tyndt vs at blive og steppe op.Forza skrev: ↑2. feb 2026, 09:56Men du antager også at han har haft flere muligheder. Brann trak sig. Vi har intet hørt om at muligheden i Sverige medførte et bud. Så er valget tilbage mellem bænken i 1. Division eller potentielt spilletid i superligaen.bonanza skrev: ↑2. feb 2026, 09:47Jeg forstår ikke at Oliver Ross gerne vil til Silkeborg.
Norge og Sverige er det mest idéelle springbræt lige nu, der håber jeg da at Ross og hans bagland kan se hinanden i øjne, og føler de har gjort nok for at finde den bedst mulige løsning.
Nu kan han komme til Aalborg og blive buhet i stykker.
Jeg ved heller ikke, hvorfor han skulle blive buhet ud, med mindre SiF igen bliver vores banemand og Ross bliver bødlen, der svinger sværdet. Debatsiden og andre har mange gange og over lang tid ønsket Ross hen, hvor peberet gror, så det er ikke et brud, der for alvor smerter.
Derudover kræver det også, at AaB og SiF spiller i samme række de næste år, hvad der langt fra er givet.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... ng/5909211
En angriber til prøvetræning. Han kan nærmest kun være bedre end den sidste vi havde på prøve.
En angriber til prøvetræning. Han kan nærmest kun være bedre end den sidste vi havde på prøve.
Nordjyske har lige skrevet, at der ikke kommer en erstatning for Bomholt, da man ikke kan finde den rette profil. Man vi ibstedet se på om man kan finde en 9’er eller kant. Kotaro Uchino fra BIF kan være et bud på leje. Man har p.t også en 20 årig japansk 9’er på prøve.
Jf. Nordjyskes artikel med den japanske angriber til prøvetræning, så får vi ikke en midtbanespiller ind. Møller & co. har ikke kunne finde det de ville for pengene, og så vil man hellere bevare. Det forstår jeg såmænd godt.
I stedet leder man efter en kant eller 9’er. Uchino på leje er stadig en mulighed, og så er Uchebrian (prøvespiller) måske også en mulighed nu eller til sommer.
I stedet leder man efter en kant eller 9’er. Uchino på leje er stadig en mulighed, og så er Uchebrian (prøvespiller) måske også en mulighed nu eller til sommer.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Underligt hvordan man ikke kan finde en erstatningspiller for Bomholt - hvad med al den snak om skyggehold de altid fremhæver?Kunji skrev: ↑2. feb 2026, 10:34Jf. Nordjyskes artikel med den japanske angriber til prøvetræning, så får vi ikke en midtbanespiller ind. Møller & co. har ikke kunne finde det de ville for pengene, og så vil man hellere bevare. Det forstår jeg såmænd godt.
En 9’er kan vi godt bruge. En kant mere ser jeg dog ikke meget fornuft i.Kunji skrev: ↑2. feb 2026, 10:34Jf. Nordjyskes artikel med den japanske angriber til prøvetræning, så får vi ikke en midtbanespiller ind. Møller & co. har ikke kunne finde det de ville for pengene, og så vil man hellere bevare. Det forstår jeg såmænd godt.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Komplet vanvid at sælge Bomholt uden at hente en erstatning.
Jeg er så skuffet.
Jeg er så skuffet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Ingen forstærkning = ingen oprykning , vi bliver i suppedasen,i næstbedste række , andre klubber kan godt finde ud af at finde en forstærkning , man har jo vidst længe at bomholt var tabt , det var jo ikke igår
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
I går skrev jeg, at jeg glædede mig til i dag.
Men meldingen om manglende midtbanespiller er sgu lidt nedslående. Der troede jeg, at man var længere - og havde gang i flere alternativer.
Numerisk er vi fint med. Men så er der satme nogle spillere, der skal løfte deres niveau markant. Selvfølgelig skal vi ikke kaste om os med penge, hvis ikke vi mener det er god business - men naivt havde jeg da håbet på en god løsning.
Men meldingen om manglende midtbanespiller er sgu lidt nedslående. Der troede jeg, at man var længere - og havde gang i flere alternativer.
Numerisk er vi fint med. Men så er der satme nogle spillere, der skal løfte deres niveau markant. Selvfølgelig skal vi ikke kaste om os med penge, hvis ikke vi mener det er god business - men naivt havde jeg da håbet på en god løsning.
Uchino spiller træningskamp for Brøndby nu her klokken 11.00 så det tyder ikke på et skifteKunji skrev: ↑2. feb 2026, 10:34Jf. Nordjyskes artikel med den japanske angriber til prøvetræning, så får vi ikke en midtbanespiller ind. Møller & co. har ikke kunne finde det de ville for pengene, og så vil man hellere bevare. Det forstår jeg såmænd godt.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg har haft bange anelser siden jeg læste, at man forventer minus 30-50 millioner efter salget af Bomholt.Reyad skrev: ↑2. feb 2026, 10:43I går skrev jeg, at jeg glædede mig til i dag.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Bomholt var også med i truppen og bussen til Haderslev, så det tror jeg ikke vi skal lægge så meget i.DGK skrev: ↑2. feb 2026, 10:47Uchino spiller træningskamp for Brøndby nu her klokken 11.00 så det tyder ikke på et skifteKunji skrev: ↑2. feb 2026, 10:34Jf. Nordjyskes artikel med den japanske angriber til prøvetræning, så får vi ikke en midtbanespiller ind. Møller & co. har ikke kunne finde det de ville for pengene, og så vil man hellere bevare. Det forstår jeg såmænd godt.
Hvis man tror at man kan rykke op med den midtbane vi har nu efter Bomholt, så er man naive.
Skuffende AaB!
Skuffende AaB!
Det da ikke en kant eller 9er vi mangler efter bomholdt salg
Det en erfaren midtbanemand
Det en erfaren midtbanemand
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Ifølge nordjyske er det stadig noget der arbejdes på.DarkHorse9000 skrev: ↑2. feb 2026, 10:55Bomholt var også med i truppen og bussen til Haderslev, så det tror jeg ikke vi skal lægge så meget i.DGK skrev: ↑2. feb 2026, 10:47Uchino spiller træningskamp for Brøndby nu her klokken 11.00 så det tyder ikke på et skifteKunji skrev: ↑2. feb 2026, 10:34Jf. Nordjyskes artikel med den japanske angriber til prøvetræning, så får vi ikke en midtbanespiller ind. Møller & co. har ikke kunne finde det de ville for pengene, og så vil man hellere bevare. Det forstår jeg såmænd godt.
Ja, giver jo fin mening ikke bruge penge på noget, man ikke er sikker på, når man forventer så store tab.Kasper skrev: ↑2. feb 2026, 10:49Jeg har haft bange anelser siden jeg læste, at man forventer minus 30-50 millioner efter salget af Bomholt.Reyad skrev: ↑2. feb 2026, 10:43I går skrev jeg, at jeg glædede mig til i dag.
Men hvis ambitionen er at rykke op i denne sæson, er det godt nok skuffende, hvis vi ikke finder en kvalitetsspiller til midtbanen.