Jaja, og Cornelius Olsson var anfører på U/19-landsholdet, men kan alligevel ikke slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele. Lad os nu lige se, hvad han kan, før han udråbes til et scoop.baresi skrev: ↑8. sep 2026, 11:17mennos kommentar står for sig selv. Men alle man snakker med og hører fra giver ham det samme skub i positiv retning. Jeg tror han er på 1. holdet snart som fast start 11er, om det så skubber makolli væk eller giver formationsskifte eller...men han er snart en starter i AaB. Jeg synes det er godt hentet og har hørt fra et par brøndby folk at de ikke forstod hvorfor man gik af med ham.Gnu skrev: ↑8. sep 2026, 09:49Han har spillet 9 kampe for nr. 14 i den næstbedste hollandske række, som lukkede et hav af mål ind og derudover ungdomsfodbold. Sku' vi nu æ' liiige...baresi skrev: ↑7. sep 2026, 16:59https://campo.dk/2026/09/07/begik-broen ... -maaneder/
Menno om Philip Søndergaard
Jeg tror det er et scoop
Han bliver god.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
AalborgLife
- Drenge

- Favoritspiller: Bjarne Pudel
Ja ikke mindst når det lader til, at SønderjyskE og VFF forsøgte sig med skambud.AalborgLife skrev: ↑8. sep 2026, 16:29Godt at John Møller stod fast her!
https://campo.dk/2026/09/08/AaB-afviste ... essionelt/
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Et genmæle er på sin plads. Mente selv at Persyn og Søndergaard + Tielemans var langt under det niveau John Møller mente vi skulle vente på, men Nøj hvor ser Persyn god ud og Phillip Søndergaard gør det så godt at når Tiedemann er tilbage bør vi overveje at spille med 3 i bagkæden for at gøre plads til ham.
Meget lovende.
Så skal vi stadig have fikset den VB og 9’er positionen, men mon ikke Nørager transferen bliver varm igen til vinter.
Meget lovende.
Så skal vi stadig have fikset den VB og 9’er positionen, men mon ikke Nørager transferen bliver varm igen til vinter.
Enig VB og 9'er må stå højt på listen til vinter. Især nu hvor Helenius slet ikke kan spille.
Og så en 6'er. Vi skal altså stadig have en 6'er. Jasson arbejder da for det og hans indstilling har klart forbedret sig, men han er stadig ikke en naturlig spiller på pladsen og jeg ser ham heller ikke som nogen leder.
Og så en 6'er. Vi skal altså stadig have en 6'er. Jasson arbejder da for det og hans indstilling har klart forbedret sig, men han er stadig ikke en naturlig spiller på pladsen og jeg ser ham heller ikke som nogen leder.
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
En spiller som Albert Nørager, som vi bød på flere gange i sommervinduet, har også kun et halvt år tilbage på det tidspunkt.Jakobsen skrev: ↑12. sep 2026, 21:13Enig VB og 9'er må stå højt på listen til vinter. Især nu hvor Helenius slet ikke kan spille.
Derudover har Fredrik Elkær udløb i Lillestrøm, men han er nok attraktiv for større klubber, men har vi oprykning inden for rækkevidde på det tidspunkt, er der måske muligheder.
9’eren er svær fordi angribere bare er dyre, og midtbanen tror jeg ikke der sker noget nu hvor vi har hentet Tielemans