Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Hanga » 20. aug 2026, 19:29

Jeg er helt på Gnu's hold om at der kan være stor værdi i at have holdet klar til sæsonstart og at man skal passe på med at satse for meget på de spillere, der i første omgang ikke synes AaB er det mest interessante.

Dog vil jeg sige, at det langt fra er en uforståelig strategi, især ikke med tanke på hvor vi er nu både sportsligt og økonomisk, hvor det er meget begrænset hvad vi kan tillokke. Og kigger man på det seneste sommervindue, er der i hvert fald ikke tvivl hos undertegnede, om vi har fået mest ud af de tidligere eller sene signings. Der er en verden til forskel fra Maarup og Børsting til Tiedemann og Normann.

Jeg synes personligt at det er det helt rigtige at sige: Enten får vi fat i spillere der med ret stor sandsynlighed gør holdet bedre, eller også lader vi helt være.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

haghdk
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af haghdk » 20. aug 2026, 20:27

Hanga skrev:
20. aug 2026, 19:29

Jeg synes personligt at det er det helt rigtige at sige: Enten får vi fat i spillere der med ret stor sandsynlighed gør holdet bedre, eller også lader vi helt være.
Præcis ... Jeg har nævnt det før. Hvis det bare handler om at få en spiller ind tidligt i vinduet, så skulle jeg nok tilbyde mig selv. Det ville sikkert være underholdende, men godt ville det ikke blive.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 20. aug 2026, 22:34

raekkeettre skrev:
20. aug 2026, 15:29
Gnu skrev:
20. aug 2026, 14:46
Iver Fossum er vel en af de mest udskældte AaB'ere i nyere tid og kunne slet ikke træde i karakter som omdrejningspunkt, da der var brug for det i den første nedrykningssæson.

Selvfølgelig er der enkelteksempler på, at der er faldet gode spillere af til sidst i vinduet, men Lynges sagnomspundne is i maven som strategi er i hvert fald vildt overdrevet og overvurderet.

At have et sammenspillet hold klar, så man kan få en god sæsonstart har også stor værdi.
Haha...hvis vi kunne hente Fossum nu,.vil han jo være rent Messi på vores hold. Er du klar over der er nok 5-6 niveauer forskel på fossum og de spillere vi har på vores hold nu. Og at sige han var en af de mest udskældte spillere er jo helt væk....det er fandme sjovt.
Hold nu op hvor ville Fossum klæde på vores hold nu!

Han var faktisk ret god i AaB med en del mål på den plads han spillede. Han var lidt under radaren men var dælme en dygtig fodboldspiller.

Besvar