Rams skrev: ↑28. aug 2026, 13:49Det melder Farzam også. En 4-årig aftale.
Desuden så jeg en bruger på X skrive at BIF får tilbagekøbskausul på 3 mio euro
Faktisk ikke dumt trods alt.
Det ved vi jo ikke en fløjtne fis om. Altså på papiret er Olsson også tidligere U19 landsholdsanfører og Makolli svensk U21 landsholdsspillere. Flotte CV’er men har de unge psyken til at gå ind på et bipolart AaB-hold, hvor forskellen på kvaliteter og ambitioner aldrig har været større. Mine år i forsvaret lærte mig sammenhængen mellem mål og midler - er ikke sikker på at jeg kan spotte den her.
Men hey - velkommen til unge Søndergaard der kun kan overraske positivt. Vi mangler en Nikolaj Stokholm på holdet.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
En anden bruger kom mig i forkøbet, fordi jeg bare måtte rette op på citat-bøvlet, men fuck it:Rams skrev: ↑28. aug 2026, 13:49Det ved vi jo ikke en fløjtne fis om. Altså på papiret er Olsson også tidligere U19 landsholdsanfører og Makolli svensk U21 landsholdsspillere. Flotte CV’er men har de unge psyken til at gå ind på et bipolart AaB-hold, hvor forskellen på kvaliteter og ambitioner aldrig har været større. Mine år i forsvaret lærte mig sammenhængen mellem mål og midler - er ikke sikker på at jeg kan spotte den her.
Men hey - velkommen til unge Søndergaard der kun kan overraske positivt. Vi mangler en Nikolaj Stokholm på holdet
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
[/quote]
Det ved vi jo ikke en fløjtne fis om. Altså på papiret er Olsson også tidligere U19 landsholdsanfører og Makolli svensk U21 landsholdsspillere. Flotte CV’er men har de unge psyken til at gå ind på et bipolart AaB-hold, hvor forskellen på kvaliteter og ambitioner aldrig har været større. Mine år i forsvaret lærte mig sammenhængen mellem mål og midler - er ikke sikker på at jeg kan spotte den her.
Men hey - velkommen til unge Søndergaard der kun kan overraske positivt. Vi mangler en Nikolaj Stokholm på holdet.
[/quote]
Stokkepikkefar?
En 3 mio. euros tilbagekøbsklausul til BIF er da øv. Kan manden blive de penge værd kan han sikkert sælges bredt til de penge. Bliver han mere værd bliver det svært for os at kapitalisere på det.
Det muliges kunst, sikkert. Men øv.
Det muliges kunst, sikkert. Men øv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Klart. Men det er uden tvivl ikke muligt for os at få handlen igennem uden.
Og prisen er vel alligevel loftet for hvad vi i allerbedste scenarie kan kræve lige for tiden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ja lige netop nu. Men i et optimalt scenarie, 2 år frem, gutten har bevist sig både på 1.div. - og superligeniveau? Vi har ikke være langt fra den beløbsgrænse på i hvert fald nogle af vores salg de senere år - et enkelt eller to har måske endda været bedre?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
https://asset.dr.dk/drdk/drupal-images/ ... 0%2C516%29Kokkefar skrev: ↑28. aug 2026, 14:13Rams skrev: ↑28. aug 2026, 13:49Det melder Farzam også. En 4-årig aftale.
Desuden så jeg en bruger på X skrive at BIF får tilbagekøbskausul på 3 mio euro
Men hey - velkommen til unge Søndergaard der kun kan overraske positivt. Vi mangler en Nikolaj Stokholm på holdet.![]()
Men begge kunne sikkert pynte
In verbis simus faciles
Det kunne forekomme hvis alt går som vi håber. Men hvad er alternativet hvis det er et ufravigeligt krav fra BIF’s side?Funky skrev: ↑28. aug 2026, 15:06Ja lige netop nu. Men i et optimalt scenarie, 2 år frem, gutten har bevist sig både på 1.div. - og superligeniveau? Vi har ikke være langt fra den beløbsgrænse på i hvert fald nogle af vores salg de senere år - et enkelt eller to har måske endda været bedre?
Jeg tror kalkylen er at vi i så fald tager en godt spillende midterforsvar og en indtægt på 3 mio. eur over ikke at få ham.
------------------------------------------------