Når Håpness er den fortrukne på venstre wingback, så har Marc Nielsen virkelig jokket i spinaten. Jeg håber der bliver plads og penge til Albert Nørager, men det ser godtnok svært ud, hvis det er betinget af Marc Nielsen finder en ny arbejdsgiver. ØV! Den nyhed lugtede lidt af ambitioner.Jimmy1 skrev: ↑31. aug 2026, 20:14True, men også under et år tilbage af kontrakten og kan om ganske få mdr forhandle frit om ny kontrakt. Tror slet ikke vi er tæt på 7 mio DKK, men mere end de 1,5 mio DKK vi har budt. Og ingen ved hvad vi har givet for Søndergaard. Måske Mark Nielsens tilbudt til klubber var del af den ligning…
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
En 26 årig fra dansk 1. div med et år tilbage.Jimmy1 skrev: ↑31. aug 2026, 20:14True, men også under et år tilbage af kontrakten og kan om ganske få mdr forhandle frit om ny kontrakt. Tror slet ikke vi er tæt på 7 mio DKK, men mere end de 1,5 mio DKK vi har budt. Og ingen ved hvad vi har givet for Søndergaard. Måske Mark Nielsens tilbudt til klubber var del af den ligning…
Der er også grænser for hvor høje bud de kan få fordi der ikke er en alder med potentiale.
Jeg synes han lyder som en god tilføjelse og jeg tænker her især på, at det jo faktisk er en spiller i 1. division der er blevet fremhævet i ganske lang tid.Det er jo ikke en Maarup eller Adedeji ikke en kæft havde hørt om før de pludselig stod her.
RAUS RAUS SSE!
SSE players Adedeji, Jasson, Müller and de Boer not wanted!
Adedeji burde du have kendt til! Han var virkelig god i Hr. Køge!Jakobsen skrev: ↑31. aug 2026, 20:54En 26 årig fra dansk 1. div med et år tilbage.Jimmy1 skrev: ↑31. aug 2026, 20:14True, men også under et år tilbage af kontrakten og kan om ganske få mdr forhandle frit om ny kontrakt. Tror slet ikke vi er tæt på 7 mio DKK, men mere end de 1,5 mio DKK vi har budt. Og ingen ved hvad vi har givet for Søndergaard. Måske Mark Nielsens tilbudt til klubber var del af den ligning…
Der er også grænser for hvor høje bud de kan få fordi der ikke er en alder med potentiale.
Jeg synes han lyder som en god tilføjelse og jeg tænker her især på, at det jo faktisk er en spiller i 1. division der er blevet fremhævet i ganske lang tid.Det er jo ikke en Maarup eller Adedeji ikke en kæft havde hørt om før de pludselig stod her.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg synes bare det er spøjst. Jeg hører Medianos 1. div magasin og har altid gjort det med stor interesse selv før det var et sted vi spillede og jeg læser også de fleste danske fodboldnyheder. Jeg kan seriøst ikke huske at jeg har hørt/læst om ham før historien kom om han var på vej til AaB.le Cid skrev: ↑31. aug 2026, 20:59Adedeji burde du have kendt til! Han var virkelig god i Hr. Køge!Jakobsen skrev: ↑31. aug 2026, 20:54En 26 årig fra dansk 1. div med et år tilbage.Jimmy1 skrev: ↑31. aug 2026, 20:14True, men også under et år tilbage af kontrakten og kan om ganske få mdr forhandle frit om ny kontrakt. Tror slet ikke vi er tæt på 7 mio DKK, men mere end de 1,5 mio DKK vi har budt. Og ingen ved hvad vi har givet for Søndergaard. Måske Mark Nielsens tilbudt til klubber var del af den ligning…
RAUS RAUS SSE!
Transfermarkt (ikke et sandhedsvidne) siger 116 kampe for Hr. Køge - 20 mål og 13 assists. Ikke ringe for en fløj i en klub, der ikke hører til i toppen. Jeg lagde mærke til ham, og jeg er bestemt ikke nogen god scoutJakobsen skrev: ↑31. aug 2026, 21:05Jeg synes bare det er spøjst. Jeg hører Medianos 1. div magasin og har altid gjort det med stor interesse selv før det var et sted vi spillede og jeg læser også de fleste danske fodboldnyheder. Jeg kan seriøst ikke huske at jeg har hørt/læst om ham før historien kom om han var på vej til AaB.le Cid skrev: ↑31. aug 2026, 20:59Adedeji burde du have kendt til! Han var virkelig god i Hr. Køge!Jakobsen skrev: ↑31. aug 2026, 20:54En 26 årig fra dansk 1. div med et år tilbage.Jimmy1 skrev: ↑31. aug 2026, 20:14True, men også under et år tilbage af kontrakten og kan om ganske få mdr forhandle frit om ny kontrakt. Tror slet ikke vi er tæt på 7 mio DKK, men mere end de 1,5 mio DKK vi har budt. Og ingen ved hvad vi har givet for Søndergaard. Måske Mark Nielsens tilbudt til klubber var del af den ligning…
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Tiderne med at købe 1 div profiler for 1-2 millioner er for længst ovre. For Kolding er det meget mere værd at beholde en profil kontrakten ud end at sælge ham for 1,5 million. Hvis han bare er forskellen på 1 placering i tabellen for dem, så er de penge allerede tabt. Tror ikke de sælger for under 5Jakobsen skrev: ↑31. aug 2026, 20:54En 26 årig fra dansk 1. div med et år tilbage.Jimmy1 skrev: ↑31. aug 2026, 20:14True, men også under et år tilbage af kontrakten og kan om ganske få mdr forhandle frit om ny kontrakt. Tror slet ikke vi er tæt på 7 mio DKK, men mere end de 1,5 mio DKK vi har budt. Og ingen ved hvad vi har givet for Søndergaard. Måske Mark Nielsens tilbudt til klubber var del af den ligning…