I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 10. jun 2026, 11:35
Jimmy1 skrev: ↑10. jun 2026, 09:16
Kommunen112 skrev: ↑10. jun 2026, 09:05
DarkHorse9000 skrev: ↑10. jun 2026, 08:33
Nordjyske sætter hertil morgen navne på nogle mulige AaB emner, de har fået kvalificeret af et par fagfolk. I blandt de navne er Marinus Due Grandt fra Hillerød, som AaB eftersigende spurgte på allerede i vinters, han er nu transferfri.
Nogle der har lidt kendskab til ham?
Ingen kendskab til ham, men en fyr der ikke bliver forlænget i Hillerød, lyder ikke voldsomt ophidsende. Hvem nævnes der ellers i artiklen?
En ekstremt rodet artikel, men:
Til forsvaret:
- Anders Bærthelsen
- Pasani fra Århus Fremad
- Martin Agnarsson VB fra Århus fremad
Til midten
- Andre Rømer
- Marinus fra Hillerød
- Jeppe Andersen
Til angrebet
- Donavan B
- Vladislav Mozorov
- og alle angribere fra AB (som i øvrigt nævnes er komplet urealistisk).
Mærkelig liste. Håber mest af alt på Anders B og Martin A fra den liste.
Udfordringen er jo at man skal rekruttere spillere som også har niveau til superliga, som skal finde AaB attraktiv, på baggrund af et lavt budget.
Det er vel nærmest umuligt, hvorfor man nok skal håbe at finde spillere, som forhåbentligt kan tage et skridt op.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
FlemmingG
- Landshold

- Indlæg: 913
- Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47
Indlæg
af FlemmingG » 10. jun 2026, 11:58
Jeg er en del mere tryg ved at det skal være Møller der finder dem. Tiedemann, Normann og til dels Kubel er gode transfers. Vores nye japanske ven ser interessant ud.. lad os håbe han kan trylle og finde spillere frem, som
kan rykke os væsentligt
-
Reyad
- Allstar

- Indlæg: 1441
- Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Indlæg
af Reyad » 10. jun 2026, 12:38
Rømer ligger lige til højrebenet, og vil kunne løfte holdet med det samme. Ser ham også kunne spille i suppen. Det vil give den nødvendige rygrad.
Så mangler vi bare en central forsvarsspiller fra træningsstart også. Kender ikke Bærtelsens niveau, men da han er røget lidt ud af holdet i Viking, kunne det være realistisk. Han var et stort talent og har realiseret det i Norge.
-
Funky
- Allstar

- Indlæg: 16012
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15
Indlæg
af Funky » 10. jun 2026, 13:21
Reyad skrev: ↑10. jun 2026, 12:38
Rømer ligger lige til højrebenet, og vil kunne løfte holdet med det samme. Ser ham også kunne spille i suppen. Det vil give den nødvendige rygrad.
Så mangler vi bare en central forsvarsspiller fra træningsstart også. Kender ikke Bærtelsens niveau, men da han er røget lidt ud af holdet i Viking, kunne det være realistisk. Han var et stort talent og har realiseret det i Norge.
Enig, det er svært ikke at se Rømer som lige præcis det, vi står og mangler på den midtbane.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
FIDEL
- Allstar

- Indlæg: 6607
- Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
- Favoritspiller: Milan Makaric
Indlæg
af FIDEL » 10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
-
DellOrto
- Ynglinge

- Indlæg: 89
- Tilmeldt: 19. feb 2021, 22:01
- Favoritspiller: Kasper Risgård
Indlæg
af DellOrto » 10. jun 2026, 14:03
FIDEL skrev: ↑10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
Auf Wiedersehen Herr Müller?
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig
-
ebbejeppe
- 2. div

- Indlæg: 142
- Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25
Indlæg
af ebbejeppe » 10. jun 2026, 14:04
FIDEL skrev: ↑10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
Lidt overraskende keeper-situationen taget i betragtning. Det må næsten betyde, at man nærmer sig løsninger med Rody og/eller Müller - eller forventer et salg af Grønkjær. Det vil i hvert fald være meget overraskende, hvis man henter til keeper-teamet inden at nogen er gået ud
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 10. jun 2026, 14:15
ebbejeppe skrev: ↑10. jun 2026, 14:04
FIDEL skrev: ↑10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
Lidt overraskende keeper-situationen taget i betragtning. Det må næsten betyde, at man nærmer sig løsninger med Rody og/eller Müller - eller forventer et salg af Grønkjær. Det vil i hvert fald være meget overraskende, hvis man henter til keeper-teamet inden at nogen er gået ud
Enig. Der må være nogen på vej ud, hvis man prøver at handle der.
Så kan man ærgre sig over at vi ikke hentede Nicolai Larsen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
andrii
- 2. div

- Indlæg: 244
- Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
- Favoritspiller: Frank Strandli
Indlæg
af andrii » 10. jun 2026, 14:16
FIDEL skrev: ↑10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
Måske Djukic i Viborg, som ikke gider sidde på bænken mere.
-
Milan Timko
- Miniput

- Indlæg: 9
- Tilmeldt: 9. jul 2007, 16:46
- Favoritspiller: Andreas Johansson
Indlæg
af Milan Timko » 10. jun 2026, 14:20
Nogen der ved hvem der er tale om?
Jeg tænker umiddelbart det kunne være Jannich Storch, der tidligere har gjort det godt i 1. div i Lyngby eller Nicolai Flø, som jeg mener er en rutineret ganske stabil målmand.
Det kunne selvfølgelig også være Filip Djukic, som vist tidligere har været rygtet til AaB.
-
Reyad
- Allstar

- Indlæg: 1441
- Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Indlæg
af Reyad » 10. jun 2026, 15:10
Milan Timko skrev: ↑10. jun 2026, 14:20
Nogen der ved hvem der er tale om?
Jeg tænker umiddelbart det kunne være Jannich Storch, der tidligere har gjort det godt i 1. div i Lyngby eller Nicolai Flø, som jeg mener er en rutineret ganske stabil målmand.
Det kunne selvfølgelig også være Filip Djukic, som vist tidligere har været rygtet til AaB.
Theo Sander

(har ingen konkret viden)
-
martinaalborg
- Allstar

- Indlæg: 1375
- Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Indlæg
af martinaalborg » 10. jun 2026, 15:46
Reyad skrev: ↑10. jun 2026, 15:10
Milan Timko skrev: ↑10. jun 2026, 14:20
Nogen der ved hvem der er tale om?
Jeg tænker umiddelbart det kunne være Jannich Storch, der tidligere har gjort det godt i 1. div i Lyngby eller Nicolai Flø, som jeg mener er en rutineret ganske stabil målmand.
Det kunne selvfølgelig også være Filip Djukic, som vist tidligere har været rygtet til AaB.
Theo Sander

(har ingen konkret viden)
HA HA HA HA HA HA HA HA

-
baresi
- Allstar

- Indlæg: 4116
- Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
- Favoritspiller: baresi
Indlæg
af baresi » 10. jun 2026, 21:30
Tror på ingen måde vi er i den liga
-
Jakobsen
- Allstar

- Indlæg: 6756
- Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
- Favoritspiller: Augu
Indlæg
af Jakobsen » 10. jun 2026, 22:34
baresi skrev: ↑10. jun 2026, 21:30
Tror på ingen måde vi er i den liga
Enig, der skal nok være en retirement deal på en højere hylde. Kan vel også tænkes Gymnasterne vil have ham hjem som breddespiller.
RAUS RAUS SSE!
-
Balken
- Drenge

- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 3. jun 2024, 19:25
- Favoritspiller: Ahlmann
Indlæg
af Balken » 10. jun 2026, 22:46
FIDEL skrev: ↑10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
Måske Thomas Mikkelsen i Brøndby?
Kunne være en god læremester for Bertil
-
Jimmy1
- 2. div

- Indlæg: 216
- Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Indlæg
af Jimmy1 » 11. jun 2026, 08:51
Balken skrev: ↑10. jun 2026, 22:46
FIDEL skrev: ↑10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
Måske Thomas Mikkelsen i Brøndby?
Kunne være en god læremester for Bertil
Er det useriøst at håbe på Andreas Hansen? Været meget inde og ude i FCN og de virker til at satse på ham Lykke.
-
Sauer
- Allstar

- Indlæg: 3017
- Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Indlæg
af Sauer » 11. jun 2026, 09:22
Jimmy1 skrev: ↑11. jun 2026, 08:51
Balken skrev: ↑10. jun 2026, 22:46
FIDEL skrev: ↑10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
Måske Thomas Mikkelsen i Brøndby?
Kunne være en god læremester for Bertil
Er det useriøst at håbe på Andreas Hansen? Været meget inde og ude i FCN og de virker til at satse på ham Lykke.
Hvis han endegyldigt ryger på bænken i FCN, burde de fleste andre klubber i Superligaen have et godt øje til ham. Han må også være på radaren hos en del klubber i udlandet.
Jeg gad godt, men tror ikke på det.
-
NicoBasso
- Drenge

- Indlæg: 28
- Tilmeldt: 24. sep 2018, 11:22
- Favoritspiller: Phillip Ochs
Indlæg
af NicoBasso » 11. jun 2026, 13:51
Sauer skrev: ↑11. jun 2026, 09:22
Jimmy1 skrev: ↑11. jun 2026, 08:51
Balken skrev: ↑10. jun 2026, 22:46
FIDEL skrev: ↑10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
Måske Thomas Mikkelsen i Brøndby?
Kunne være en god læremester for Bertil
Er det useriøst at håbe på Andreas Hansen? Været meget inde og ude i FCN og de virker til at satse på ham Lykke.
Hvis han endegyldigt ryger på bænken i FCN, burde de fleste andre klubber i Superligaen have et godt øje til ham. Han må også være på radaren hos en del klubber i udlandet.
Jeg gad godt, men tror ikke på det.
Må indrømme at jeg er skuffet over vi går efter en Keeper. Bertil Grønkjær skal have chancen og vi har en Villads Bertelen også + selvfølgelig de 2 fejlkøb - de må alt andet lige skulle ud, inden vi henter nyt ind.
Jeg vil endda gå så langt som at sige at målmandsposten er den eneste position hvor fremtiden ser lys ud
-
Jimmy1
- 2. div

- Indlæg: 216
- Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Indlæg
af Jimmy1 » 11. jun 2026, 14:10
NicoBasso skrev: ↑11. jun 2026, 13:51
Sauer skrev: ↑11. jun 2026, 09:22
Jimmy1 skrev: ↑11. jun 2026, 08:51
Balken skrev: ↑10. jun 2026, 22:46
FIDEL skrev: ↑10. jun 2026, 13:34
Ydesen skriver i sit nyhedsbrev, at AaB har spurgt på en keeper fra en superligaklub.
Måske Thomas Mikkelsen i Brøndby?
Kunne være en god læremester for Bertil
Er det useriøst at håbe på Andreas Hansen? Været meget inde og ude i FCN og de virker til at satse på ham Lykke.
Hvis han endegyldigt ryger på bænken i FCN, burde de fleste andre klubber i Superligaen have et godt øje til ham. Han må også være på radaren hos en del klubber i udlandet.
Jeg gad godt, men tror ikke på det.
Må indrømme at jeg er skuffet over vi går efter en Keeper. Bertil Grønkjær skal have chancen og vi har en Villads Bertelen også + selvfølgelig de 2 fejlkøb - de må alt andet lige skulle ud, inden vi henter nyt ind.
Jeg vil endda gå så langt som at sige at målmandsposten er den eneste position hvor fremtiden ser lys ud
At man har spurgt på en keeper indikerer ikke nødvendigvis at et køb er forestående. Tror snarere man ved at man vil af med Rody og Müller hvorfor et målmandsteam med Villads og Bertil selvsagt skal suppleres med noget erfaring. Desto mere ondt gør det at Nicolai Larsen røg til Vejle. Havde været et perfekt cast til lige netop det set-up