Synes du de banker ham i hovedet? De konstaterer da bare at han ikke har overholdt deres regelsæt og derfor ikke var i truppen, hvilket de har italesat overfor ham?Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 21:20Synes du seriøst det er kønt at se 2 voksne mænd stå og banke Ali i hovedet igennem pressen??raekkeettre skrev: ↑22. jul 2019, 21:02Ja fordi inden de gik i pressen råbte og skreg flere her inde om folkeskolen og klubben har ingen nosser...og nu udtaler de sig, så omgivelserne ved at ingen er over klubben, og nu skal de ikke sige noget i pressen...Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 19:25RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 17:11Slet ikke enig, men det behøver vi heller ikke være.. Som jeg ser det og hører så er Ali et kæmpe talent, men samtidig en knægt der skal holdes i kort snor. Det gavner på ingen måde Ali at man går ud i pressen på den måde. At han skulle have en kæmpe røffel er vi enige om, men det skader ikke at sige at man tager den internt i klubben.. Okore er noget af det vi i min optik mangler mere af på holdet, han laver gale ting og geniale ting, men vigtigst er at man slår sig på ham. Jeg så ham gerne blive i klubben, men der er vi jo forskellige..
100 % Enig, det er en underlig måde at benytte pressen på, det klæder hverken klubben, Gaarde eller Friis at de står og banker på Ali i pressen. Ta forhelvede den sag internt og få renset luften ud !
Det var aldrig sket i Lynges tid !Det er sgu sjovere end "The Office" det her
Men ja tilbage til transferønsker![]()
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Så ta dog den samtale internt, der er jo ingen grund til at hele offentligheden skal være vidne til den, igen Lynge havde aldrig hængt spilleren ud i pressen på den måde.Forza skrev: ↑22. jul 2019, 21:27Synes du de banker ham i hovedet? De konstaterer da bare at han ikke har overholdt deres regelsæt og derfor ikke var i truppen, hvilket de har italesat overfor ham?Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 21:20Synes du seriøst det er kønt at se 2 voksne mænd stå og banke Ali i hovedet igennem pressen??raekkeettre skrev: ↑22. jul 2019, 21:02Ja fordi inden de gik i pressen råbte og skreg flere her inde om folkeskolen og klubben har ingen nosser...og nu udtaler de sig, så omgivelserne ved at ingen er over klubben, og nu skal de ikke sige noget i pressen...Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 19:25RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 17:11Slet ikke enig, men det behøver vi heller ikke være.. Som jeg ser det og hører så er Ali et kæmpe talent, men samtidig en knægt der skal holdes i kort snor. Det gavner på ingen måde Ali at man går ud i pressen på den måde. At han skulle have en kæmpe røffel er vi enige om, men det skader ikke at sige at man tager den internt i klubben.. Okore er noget af det vi i min optik mangler mere af på holdet, han laver gale ting og geniale ting, men vigtigst er at man slår sig på ham. Jeg så ham gerne blive i klubben, men der er vi jo forskellige..
100 % Enig, det er en underlig måde at benytte pressen på, det klæder hverken klubben, Gaarde eller Friis at de står og banker på Ali i pressen. Ta forhelvede den sag internt og få renset luften ud !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Første gang Wessam var i byen med Okore blev den taget internt. Fint med mig at de tager denne ud i offentligheden, så må vi se om Wessam lærer noget af det.Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 21:32Så ta dog den samtale internt, der er jo ingen grund til at hele offentligheden skal være vidne til den, igen Lynge havde aldrig hængt spilleren ud i pressen på den måde.Forza skrev: ↑22. jul 2019, 21:27Synes du de banker ham i hovedet? De konstaterer da bare at han ikke har overholdt deres regelsæt og derfor ikke var i truppen, hvilket de har italesat overfor ham?Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 21:20Synes du seriøst det er kønt at se 2 voksne mænd stå og banke Ali i hovedet igennem pressen??raekkeettre skrev: ↑22. jul 2019, 21:02Ja fordi inden de gik i pressen råbte og skreg flere her inde om folkeskolen og klubben har ingen nosser...og nu udtaler de sig, så omgivelserne ved at ingen er over klubben, og nu skal de ikke sige noget i pressen...Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 19:25RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 17:11Slet ikke enig, men det behøver vi heller ikke være.. Som jeg ser det og hører så er Ali et kæmpe talent, men samtidig en knægt der skal holdes i kort snor. Det gavner på ingen måde Ali at man går ud i pressen på den måde. At han skulle have en kæmpe røffel er vi enige om, men det skader ikke at sige at man tager den internt i klubben.. Okore er noget af det vi i min optik mangler mere af på holdet, han laver gale ting og geniale ting, men vigtigst er at man slår sig på ham. Jeg så ham gerne blive i klubben, men der er vi jo forskellige..
Selvfølgelig har de også taget den internt. Og i stedet for at tale udenom ting, som alligevel er ude på rygteplan - og endda har materialiseret sig i eksklusion fra truppen - så svarer de på spørgsmålet og siger tingene, som de er. Helt efter krisekommunikationsbogen.Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 21:32Så ta dog den samtale internt, der er jo ingen grund til at hele offentligheden skal være vidne til den, igen Lynge havde aldrig hængt spilleren ud i pressen på den måde.Forza skrev: ↑22. jul 2019, 21:27Synes du de banker ham i hovedet? De konstaterer da bare at han ikke har overholdt deres regelsæt og derfor ikke var i truppen, hvilket de har italesat overfor ham?Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 21:20Synes du seriøst det er kønt at se 2 voksne mænd stå og banke Ali i hovedet igennem pressen??raekkeettre skrev: ↑22. jul 2019, 21:02Ja fordi inden de gik i pressen råbte og skreg flere her inde om folkeskolen og klubben har ingen nosser...og nu udtaler de sig, så omgivelserne ved at ingen er over klubben, og nu skal de ikke sige noget i pressen...Mr. Larsen skrev: ↑22. jul 2019, 19:25RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 17:11Slet ikke enig, men det behøver vi heller ikke være.. Som jeg ser det og hører så er Ali et kæmpe talent, men samtidig en knægt der skal holdes i kort snor. Det gavner på ingen måde Ali at man går ud i pressen på den måde. At han skulle have en kæmpe røffel er vi enige om, men det skader ikke at sige at man tager den internt i klubben.. Okore er noget af det vi i min optik mangler mere af på holdet, han laver gale ting og geniale ting, men vigtigst er at man slår sig på ham. Jeg så ham gerne blive i klubben, men der er vi jo forskellige..
Se på Ståle i Fck - han pakker aldrig ting ind over for pressen, og der er vist ingen danske spillere, der ikke vil spille under ham. Kan man ikke tåle at bliver kritiseret - skal man lade være med at bryde reglerne.
Så ikke mere transfer snak... kun snak om Wessam?
Ingen rygter?
Ingen rygter?
-
Supporter i Kolding
- Lilleput

- Favoritspiller: Lucas andersen
Hvad med en Sabbi, har han kvalitet nok til en AaB trup?RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 21:08Klubben kan sagtens have nosser uden at hænge en spiller ud i medierne, det er satme amatøragtigt og som tidligere skrevet så gavner det ikke klub eller Ali. Skulle nye spillere have lyst til at komme til klubben hvis de ved at alt det beskidte undertøj bliver luftet offentligt?
Transfer ønsker: Jeg så gerne at man gik benhårdt efter en spiller med fart til fløjene. Hvem det skal være aner jeg ikke jeg er en idiot til alle andre end spillerne i AaB..
Jeg så ham gerne i AaB. Men jeg så selvfølgelig også gerne at man gav Bendtner en chance, så mig skal man ikke lytte på..Supporter i Kolding skrev: ↑22. jul 2019, 22:06RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 21:08Klubben kan sagtens have nosser uden at hænge en spiller ud i medierne, det er satme amatøragtigt og som tidligere skrevet så gavner det ikke klub eller Ali. Skulle nye spillere have lyst til at komme til klubben hvis de ved at alt det beskidte undertøj bliver luftet offentligt?
Transfer ønsker: Jeg så gerne at man gik benhårdt efter en spiller med fart til fløjene. Hvem det skal være aner jeg ikke jeg er en idiot til alle andre end spillerne i AaB..
Hvad med en Sabbi, har han kvalitet nok til en AaB trup?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Norske Tobias Heintz får ikke meget spilletid i Tyrkiet, den tidligere Sarpsborg 08 spiller kan spille begge kanter samt i front. Er dog nok bedst på venstrekanten.
Er ambitiøst emne men overliggeren skal også sættes højt
Er ambitiøst emne men overliggeren skal også sættes højt
Jeg ønsker mig en seperat tråd til diskussion af klubbens håndtering af diciplinærsager.
Topic: Kampen i går viste tydeligt, at central midt stadig må og skal være prioritet et. Holdet knækker alt for let midt over i mange situationer og det er utroligt, at det ikke blev straffet. Børsting er overhovedet ikke egnet som central midt i mine øjne. Ja han løber meget, men han er tit mærkeligt placeret, dårlig til at vinde bolde og smider bolden alt for let væk. Vi bør helt klart have den her løbestærke centrale midt, men han skal kunne mere end at pøle.
Topic: Kampen i går viste tydeligt, at central midt stadig må og skal være prioritet et. Holdet knækker alt for let midt over i mange situationer og det er utroligt, at det ikke blev straffet. Børsting er overhovedet ikke egnet som central midt i mine øjne. Ja han løber meget, men han er tit mærkeligt placeret, dårlig til at vinde bolde og smider bolden alt for let væk. Vi bør helt klart have den her løbestærke centrale midt, men han skal kunne mere end at pøle.
RAUS RAUS SSE!
He he jeg er med på Bendtner!RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 22:14Jeg så ham gerne i AaB. Men jeg så selvfølgelig også gerne at man gav Bendtner en chance, så mig skal man ikke lytte på..Supporter i Kolding skrev: ↑22. jul 2019, 22:06RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 21:08Klubben kan sagtens have nosser uden at hænge en spiller ud i medierne, det er satme amatøragtigt og som tidligere skrevet så gavner det ikke klub eller Ali. Skulle nye spillere have lyst til at komme til klubben hvis de ved at alt det beskidte undertøj bliver luftet offentligt?
så ryger Lønnen direkte i gaden!!razmatazz skrev: ↑22. jul 2019, 22:36He he jeg er med på Bendtner!RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 22:14Jeg så ham gerne i AaB. Men jeg så selvfølgelig også gerne at man gav Bendtner en chance, så mig skal man ikke lytte på..Supporter i Kolding skrev: ↑22. jul 2019, 22:06RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2019, 21:08Klubben kan sagtens have nosser uden at hænge en spiller ud i medierne, det er satme amatøragtigt og som tidligere skrevet så gavner det ikke klub eller Ali. Skulle nye spillere have lyst til at komme til klubben hvis de ved at alt det beskidte undertøj bliver luftet offentligt?
Men det er selvfølgelig heller ikke dårligt, lige som dengang Frank Standli købgte hotdogs på fontænen..
-
Gamen
Jeg forstår ikke helt, at nogen kan forsvare Wessam. Der er en lang række episoder, der gør sig gældende.
1. Efter den pinlige Fredericia-exit i pokalen bliver han kaldt til samtale med Gaarde omkring sin brug af sociale medier.
2. Senere på året får han en intern karantæne af Wieghorst.
3. Under Friis degraderes han til U19-holdet i slutningen af sæsonen, og figurerer stort set ikke i kamptruppen.
4. Ender i et pinligt klammeri med en fan i Gaden.
5. Nu denne episode, hvor han igen udviser manglende professionalisme og overtræder retningslinier der er indskærpet overfor en samlet trup inden sæsonen.
Læg dertil at han gentagne gange er blevet set ude sent om natten, bl.a. efter nederlag.
Come on. Det her er ikke en ung spiller der forløber sig én enkelt gang, det er slet og ret gennemgående dårlig dømmekraft.
1. Efter den pinlige Fredericia-exit i pokalen bliver han kaldt til samtale med Gaarde omkring sin brug af sociale medier.
3. Under Friis degraderes han til U19-holdet i slutningen af sæsonen, og figurerer stort set ikke i kamptruppen.
5. Nu denne episode, hvor han igen udviser manglende professionalisme og overtræder retningslinier der er indskærpet overfor en samlet trup inden sæsonen.
Læg dertil at han gentagne gange er blevet set ude sent om natten, bl.a. efter nederlag.
Come on. Det her er ikke en ung spiller der forløber sig én enkelt gang, det er slet og ret gennemgående dårlig dømmekraft.
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Transfer!!! kæft hvor bliver man ked af det
, når man ser der er hele 3 sider i de sidste 24 timer, og man så forventer at nu er der gang i gode rygter eller spiller forslag, for så at se man bruger TRANSFER tråden til at snakke en klovn og hans opførsel i Gaden
.
Er det for meget at bede dem der gerne vil bruge tid på Wessam, at oprette en tråd om ham, og så forbeholde tråden her, til det den skal bruges til
?
på forhånd undskyld for mit morgen sure opstød, og go dag til jer alle sammen
.
Er det for meget at bede dem der gerne vil bruge tid på Wessam, at oprette en tråd om ham, og så forbeholde tråden her, til det den skal bruges til
på forhånd undskyld for mit morgen sure opstød, og go dag til jer alle sammen
Nej helt relevant kommentar, og jeg opfatter det bestemt ikke et surt opstød, men konstruktiv feedback :-)Himmerland skrev: ↑23. jul 2019, 08:24Transfer!!! kæft hvor bliver man ked af det, når man ser der er hele 3 sider i de sidste 24 timer, og man så forventer at nu er der gang i gode rygter eller spiller forslag, for så at se man bruger TRANSFER tråden til at snakke en klovn og hans opførsel i Gaden
.
Er det for meget at bede dem der gerne vil bruge tid på Wessam, at oprette en tråd om ham, og så forbeholde tråden her, til det den skal bruges til?
på forhånd undskyld for mit morgen sure opstød, og go dag til jer alle sammen.
-
Gamen
Det blev heller ikke Nasiru Mohammed. Skifter til Levski for lidt over 2 mio. kr.
Jeg ved transfervinduet er langt, men hold nu kæft vi trænger til noget godt på transferfronten i denne uge!! Jeg har sagt det før, men efter en skidt start på sæsonen, så trænger AaB VIRKELIG til noget optimisme og hype. Wessam-sagen fylder meget pt.
Det er så nedslående at se, at OB henter en marginalspiller i Norge, og i sin debut garner han 2 mål. Vores flyvende hollænder kan end ikke skubbe en bold 2-3 meter over stregen i et tomt mål. Ak ak!
Kan vi ikke bare få et SALG i denne uge. Abildgaard, Okore, Safranko, anyone, så vi kan komme videre.... Vores trup skriger på forstærkning i forsvar, midtbane og angreb!!
Det er så nedslående at se, at OB henter en marginalspiller i Norge, og i sin debut garner han 2 mål. Vores flyvende hollænder kan end ikke skubbe en bold 2-3 meter over stregen i et tomt mål. Ak ak!
Kan vi ikke bare få et SALG i denne uge. Abildgaard, Okore, Safranko, anyone, så vi kan komme videre.... Vores trup skriger på forstærkning i forsvar, midtbane og angreb!!
ENIG! Han skal bare sendes videre. Hans irriterende opførsel og væremåde er ikke 9000 værdigt.. Har ALDRIG kunne lide ham.Gamen skrev: ↑23. jul 2019, 08:07Jeg forstår ikke helt, at nogen kan forsvare Wessam. Der er en lang række episoder, der gør sig gældende.
Det er lidt dramatisk sat op, men jeg er meget enig. Jeg synes personligt at man begyndte at finde det rette udtryk mod Sønderjyske, men holdet er jo totalt blottet for selvtillid. Senest kommer Kasper Pedersen ind på holdet efter at have fået et ordentligt hak i selvtilliden og skal nu slæbe sig igennem 2 år mere i den klub, han så gerne ville væk fra. Det er ikke ligefrem fordi spilleglæden og optimismen lyser ud af ham og jeg frygter lidt at det smitter af på de unge drenge.FIDEL skrev: ↑23. jul 2019, 10:05Jeg ved transfervinduet er langt, men hold nu kæft vi trænger til noget godt på transferfronten i denne uge!! Jeg har sagt det før, men efter en skidt start på sæsonen, så trænger AaB VIRKELIG til noget optimisme og hype. Wessam-sagen fylder meget pt.
Og i min optik kan det friske pust ikke komme fra hjemvendte sønner. Vi skal ikke have flere gamle AaB-spillere med pil nedad såsom Thomsen og Thelander. Vi har brug for noget optimisme og selvtillid udefra - ikke flere gamle helte. Det ville være frigørende med nogle spillere, der måske er lidt ligeglade med AaB og Aalborg, men som til gengæld har ild i røven og vil ud og præstere - lidt ligesom Yann Rolim og ikke mindst Patrick Olsen, som jeg er meget begejstret for.
ALF skrev: ↑23. jul 2019, 08:51Nej helt relevant kommentar, og jeg opfatter det bestemt ikke et surt opstød, men konstruktiv feedback :-)Himmerland skrev: ↑23. jul 2019, 08:24Transfer!!! kæft hvor bliver man ked af det, når man ser der er hele 3 sider i de sidste 24 timer, og man så forventer at nu er der gang i gode rygter eller spiller forslag, for så at se man bruger TRANSFER tråden til at snakke en klovn og hans opførsel i Gaden
.
Er det for meget at bede dem der gerne vil bruge tid på Wessam, at oprette en tråd om ham, og så forbeholde tråden her, til det den skal bruges til?
på forhånd undskyld for mit morgen sure opstød, og go dag til jer alle sammen.
Ingen tvivl om, at udtrykket og indstillingen var i top mod Sønderjyske, og kan de bygge videre på det, så skal vi nok komme i top 6 - efter min mening!Yankee skrev: ↑23. jul 2019, 10:41Det er lidt dramatisk sat op, men jeg er meget enig. Jeg synes personligt at man begyndte at finde det rette udtryk mod Sønderjyske, men holdet er jo totalt blottet for selvtillid. Senest kommer Kasper Pedersen ind på holdet efter at have fået et ordentligt hak i selvtilliden og skal nu slæbe sig igennem 2 år mere i den klub, han så gerne ville væk fra. Det er ikke ligefrem fordi spilleglæden og optimismen lyser ud af ham og jeg frygter lidt at det smitter af på de unge drenge.FIDEL skrev: ↑23. jul 2019, 10:05Jeg ved transfervinduet er langt, men hold nu kæft vi trænger til noget godt på transferfronten i denne uge!! Jeg har sagt det før, men efter en skidt start på sæsonen, så trænger AaB VIRKELIG til noget optimisme og hype. Wessam-sagen fylder meget pt.
Og i min optik kan det friske pust ikke komme fra hjemvendte sønner. Vi skal ikke have flere gamle AaB-spillere med pil nedad såsom Thomsen og Thelander. Vi har brug for noget optimisme og selvtillid udefra - ikke flere gamle helte. Det ville være frigørende med nogle spillere, der måske er lidt ligeglade med AaB og Aalborg, men som til gengæld har ild i røven og vil ud og præstere - lidt ligesom Yann Rolim og ikke mindst Patrick Olsen, som jeg er meget begejstret for.
Jeg synes dog, det er det helt rigtige at få KP tilbage, selvom han ikke er i kampform. Det er en øjeblikkelig forstærkning i forsvaret, hvilket er tiltrængt indtil transfervinduet lukker.
Jeg er faktisk mest bekymret for selve AaBs og Gaardes transferstrategi. Hvornår begynder man på at tilknytte en scout og analytiker, så vi ikke skal satse udelukkende på de hjemvendte sønner af klubben...!? Man hører intet fra AaB på den front, og jeg kan godt frygte, at Nordkraften-strategien, ikke for alvor kan blive ført ud i livet, pga. manglende penge i kassen. Det lader til, at de kæmper en hård kamp ude på Hornevej, med at få gentegnet og tegnet nye sponsorater. Samtidig er der færre reklamer på stadion end tidligere. Det er tragikomisk, at AaB måske er på vej ind i en kommerciel krise, endda efter at have ansat en adm. direktør med kommercielle kompetencer. Så med andre ord, skal det sportslige til at køre, for ellers tror jeg faktisk, at AaB ender med at måtte neddrosle sine ambitioner og budget endnu mere, og tage til takke med at blive i suppen...