Booyakasha!
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
I øvrigt, gad vide om ikke Bruus ender med at blive brugt i angrebet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ro på, folks!
Jeg er sikker på, at vi nok skal få én til 6'eren. Om ikke andet så én, der er blevet fritstillet i den zambianske 4. division.
Jeg er sikker på, at vi nok skal få én til 6'eren. Om ikke andet så én, der er blevet fritstillet i den zambianske 4. division.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
De har dog enten høje tanker om deres eget produkt, eller bare tror at folk er fuldstændige liderlige efter nordjysk-transfersladder, som bare genfortæller hvad de store medier fortæller i 9 ud af 10 tilfælde..
Især taget betragtning af, at de lægger det ud som podcast i morgen.
Nok ikke mange ny abonnementer, som de hiver ind der, når alle andre medier gengiver rygter få minutter efter de er ude et sted..
-
OrkSatme
- 2. div

- Favoritspiller: Tulio de Melo / Melker Widell
Jeg synes virkelig at det er skandaløst, hvis vi ikke får hentet den 6’er. De seneste kampe har vist at holdet skriger på kvalitet til midten. Man kan sku ikke bare forvente at man kan smide 3 U19 spillere ind og så køre bussen. Det bliver dyrt i point, hvis der ikke sker noget.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
Virkelig dårlig lyd, men her er et interview med Andreas Bruus
https://www.tv2nord.dk/aalborg/AaB-henter-ny-spiller
https://www.tv2nord.dk/aalborg/AaB-henter-ny-spiller
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
Det er også helt skidt de har valgt at sige man skal betale for at se dem. Så finder folk da gratis alternativer. Man er vel nordjydeDalbjerg skrev: ↑2. sep 2024, 21:53De har dog enten høje tanker om deres eget produkt, eller bare tror at folk er fuldstændige liderlige efter nordjysk-transfersladder, som bare genfortæller hvad de store medier fortæller i 9 ud af 10 tilfælde..
Nok ikke mange ny abonnementer, som de hiver ind der, når alle andre medier gengiver rygter få minutter efter de er ude et sted..
.... eller vestjyde!Krage skrev: ↑2. sep 2024, 22:06Det er også helt skidt de har valgt at sige man skal betale for at se dem. Så finder folk da gratis alternativer. Man er vel nordjydeDalbjerg skrev: ↑2. sep 2024, 21:53De har dog enten høje tanker om deres eget produkt, eller bare tror at folk er fuldstændige liderlige efter nordjysk-transfersladder, som bare genfortæller hvad de store medier fortæller i 9 ud af 10 tilfælde..
Nok ikke mange ny abonnementer, som de hiver ind der, når alle andre medier gengiver rygter få minutter efter de er ude et sted..![]()
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Der har været live transfer tv på TV2 sport i et par timer nu, og de er skiftevis hos klubberne. Også interview med Bruus.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Der er vel få nyhedsmedier der har fejltolket egen betydning og position i så mange år som Nordsjuske. Nu prøver vi så med følelsesmodellen fra kvindebladene og clickbait tilgangen. Begge livsnerver kræver vist lidt øvelse, men så længe snablen er dybt begravet i medielicensen så hoster dieselmotoren vel lidt endnu.le Cid skrev: ↑2. sep 2024, 22:07.... eller vestjyde!Krage skrev: ↑2. sep 2024, 22:06Det er også helt skidt de har valgt at sige man skal betale for at se dem. Så finder folk da gratis alternativer. Man er vel nordjydeDalbjerg skrev: ↑2. sep 2024, 21:53De har dog enten høje tanker om deres eget produkt, eller bare tror at folk er fuldstændige liderlige efter nordjysk-transfersladder, som bare genfortæller hvad de store medier fortæller i 9 ud af 10 tilfælde..
Nok ikke mange ny abonnementer, som de hiver ind der, når alle andre medier gengiver rygter få minutter efter de er ude et sted..![]()
Gow lukker vinduet. Det er skuffende. Jeg forstår godt, at de ikke vil smide ikke-eksisterende penge efter en dårlig løsning, men det er skuffende, at man ikke har kunne nå i mål med nogen af kandidaterne.
Det er virkelig dyrt at være fattig..
Det er virkelig dyrt at være fattig..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Brugernavn
- Lilleput

Håbløst at sælge Højholt, når man ikke kan finde en erstatning. Det er den slags beslutninger, man kan rykke ned på.
Såen er det når man afhænder de bedste for peunuts og ikke har en plan B og C klar.
Og penge har vi heller ik.
Det blir monster dyrt at spille med Jimenez og Davidsen.
Så vidt jeg har forstået er forventningen stadig, at man finder en defensiv midt, bare ikke i aften. Siger Gow nu noget andet?
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Fint at få en højre back ind.
Det er sgu fint at lukke vinduet, hvis man ikke kan få den nødvendige kvalitet til den centrale midtbane. Så kan de der er i truppen få chancen. Det ville være håbløst at panik-hente en spiller der ikke holder niveau.
Der er er ingen grund til at dommedagsposte derud af..
Der er også et vindue til Januar.
Det er sgu fint at lukke vinduet, hvis man ikke kan få den nødvendige kvalitet til den centrale midtbane. Så kan de der er i truppen få chancen. Det ville være håbløst at panik-hente en spiller der ikke holder niveau.
Der er er ingen grund til at dommedagsposte derud af..
Der er også et vindue til Januar.
Caballo er ifølge Claus Jensen en af de løntunge i truppen! Den er sgu ny for mig.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
jep.... så var det bedre at have beholdt ham....Brugernavn skrev: ↑2. sep 2024, 22:18Håbløst at sælge Højholt, når man ikke kan finde en erstatning. Det er den slags beslutninger, man kan rykke ned på.
- Gentleman Finn
- Allstar

Bomholt burde jo få minutter inde centralt, så Jimenez eller Davidsen har en ved siden af de kan ligge den over til når de bliver presset, mens de vænner sig til tempoet. De skal selvfølgelig have ham til at spille aggressivt med højt pres, og der holder han ikke så længe, men han har en rigtig fin og rolig fod på bolden. Men hvis vi ikke får en cm, så skal vi have nogle minutter ud af ham, og have ham til at være stærkere i presset. Han kan sagtens klare en halvleg.
Hvis der skal en CM ind så skal det ikke være noget panik lort, som vi tidligere har set. Så må vi få mere ud af de spillere vi har, og det bør Menno også få, når systemet er bedre på plads. Det er ikke super nemt at være talent når systemet ikke sidder 100% endnu, de tvivler jo mere på sig selv og har udsving, særligt i starten.
Hvis der skal en CM ind så skal det ikke være noget panik lort, som vi tidligere har set. Så må vi få mere ud af de spillere vi har, og det bør Menno også få, når systemet er bedre på plads. Det er ikke super nemt at være talent når systemet ikke sidder 100% endnu, de tvivler jo mere på sig selv og har udsving, særligt i starten.
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
Ydesen melder at planen stadig er at hente en 6’er en af de kommende dage