Først og fremmest er det vel spilleren selv, der skal have mest kredit for sin udvikling. Når der er sagt, synes jeg det er fjollet at hylde SSE for at hente en spiller, de har fået anbefalet af deres træner. Det eneste jeg siger, er at jeg ikke endnu hylder SSE som afguder og ikoner (som du og andre herinde gør) før jeg ser dem gøre brug af det store netværk, de skulle have og gøre det med succes. Det synes jeg vi mangler at se endnu, men du må godt være uenig og være ovenud imponeret, af det materiale de har hentet ind fra resten af verden. Hver sin smag.Sønderhof skrev: ↑28. jan 2025, 14:28Og det mener du simpelhen ikke Widell er, fordi de har fået ham anbefalet af Hilje? Det er sgu fjollet!AaBager skrev: ↑28. jan 2025, 13:56De klubber du nævner, har måske identificeret spillernes profil, identificeret holdets mangler og valgt ikke at slå til, fordi det blev vurderet at det ikke var det rigtige tidspunkt i forhold til spillerens udviklingskurve?jonas386 skrev: ↑28. jan 2025, 13:32Men hvorfor hentede FCN ham så ikke bare direkte i EfB, i stedet for at lade ham spille et halvt år i 1. division og byde 20 millioner? Hvorfor tog klubber som OB, Randers, Vejle osv. ikke chancen?AaBager skrev: ↑28. jan 2025, 13:21Mathias Jørgensen havde været i FCN, OB og AGF inden Esbjerg, som formåede at forløse ham, hvilket vi er fortsat med. Useriøst er det af påstå, at vi "opdagede" ham, når alle kendte ham. Vi har bygget på hvad EfB startede, hvilket er fedt og flot og viser vi kan noget, større (for nu) klubber end os ikke kunne.
Håber vi bliver ved med at scoute i divisionerne, der har vist sig at være gemt guld, som blandt andre SIF og SE også har nydt godt af. Hellere det, end spillere fra øst og vest, der mest virker som fyld.
Som jeg kan læse andre skriver, er det mere Hiljemark end SSE vi skal takke for Widell, så mon ikke også han kunne ha været hentet uden dem?
Det er for mig at se ikke et spørgsmål om hvorvidt der er tale om kendte eller ukendte spillere, men om man kan identificere spillernes profil, identificere holdets mangler og slå til på det rigtige tidspunkt i en spillers udviklingskurve. Eksempelvis kendte de fleste superligafans vel navnet Lirim Qamili, men de færreste havde vel spået at han kunne præstere som han har gjort i superligaen, efter tiden i Horsens og Hvidovre, hvor han vel maksimalt lignede en god 1. divisionsspiller.
Hvis Hiljemark virkelig har hvisket ledelsen i øret, at der løber en stærk svensker rundt i den næstbedste række, som kunne blive en kommende superligaprofil, så skal han da have den ros.
Som jeg før har nævnt, er det flot at vi har været medskabende på MJs udvikling, men jeg falder først på halen over SSE, når de gør det samme med de "ukendte" spillere de har hentet eller kommer til at hente.
Selvfølglig skal SSE have 99,5 af kreditten for at hente og forløse Widell. Ligesom Gaarde skal have for Bassogog, der total tilfældigt endte i AaB, vist gennem samme netværk som Morientes var en del af. Og Inge for Otoa, uanset at det sikkert er en u-træner i AaB der “fandt” ham.
Hvis det er Hilje der har anbefalet Ask, fritages SSE ansvaret for den transfer, hvis man skal følge din logik til dørs?
Billede omkring Widell bekræfter for mig, at vi stadig ikke har noget seriøs scouting oppe og køre. Dét håber jeg nogle af transfermillionerne går til.
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Legaliser pyro!
Selvfølgelig er det op til spilleren selv at slå igennem, men vi har også set efterhånden tusindvis af gange, hvor stor forskel set-up, spillestil og de rigtige holdkammerater kan gøre. Når Kasper Høgh går fra at være noget der ligner en stående joke i Aalborg, til at være en af de mest scorende spillere i Norge med flere mål i europæisk sammenhæng, så skyldes det ikke udelukkende, at han har valgt at tage skeen i den anden hånd og er blevet mere "voksen" hvis man vil sige det på den måde.AaBager skrev: ↑28. jan 2025, 16:30Først og fremmest er det vel spilleren selv, der skal have mest kredit for sin udvikling. Når der er sagt, synes jeg det er fjollet at hylde SSE for at hente en spiller, de har fået anbefalet af deres træner. Det eneste jeg siger, er at jeg ikke endnu hylder SSE som afguder og ikoner (som du og andre herinde gør) før jeg ser dem gøre brug af det store netværk, de skulle have og gøre det med succes. Det synes jeg vi mangler at se endnu, men du må godt være uenig og være ovenud imponeret, af det materiale de har hentet ind fra resten af verden. Hver sin smag.Sønderhof skrev: ↑28. jan 2025, 14:28Og det mener du simpelhen ikke Widell er, fordi de har fået ham anbefalet af Hilje? Det er sgu fjollet!AaBager skrev: ↑28. jan 2025, 13:56De klubber du nævner, har måske identificeret spillernes profil, identificeret holdets mangler og valgt ikke at slå til, fordi det blev vurderet at det ikke var det rigtige tidspunkt i forhold til spillerens udviklingskurve?jonas386 skrev: ↑28. jan 2025, 13:32Men hvorfor hentede FCN ham så ikke bare direkte i EfB, i stedet for at lade ham spille et halvt år i 1. division og byde 20 millioner? Hvorfor tog klubber som OB, Randers, Vejle osv. ikke chancen?AaBager skrev: ↑28. jan 2025, 13:21Mathias Jørgensen havde været i FCN, OB og AGF inden Esbjerg, som formåede at forløse ham, hvilket vi er fortsat med. Useriøst er det af påstå, at vi "opdagede" ham, når alle kendte ham. Vi har bygget på hvad EfB startede, hvilket er fedt og flot og viser vi kan noget, større (for nu) klubber end os ikke kunne.
Håber vi bliver ved med at scoute i divisionerne, der har vist sig at være gemt guld, som blandt andre SIF og SE også har nydt godt af. Hellere det, end spillere fra øst og vest, der mest virker som fyld.
Som jeg kan læse andre skriver, er det mere Hiljemark end SSE vi skal takke for Widell, så mon ikke også han kunne ha været hentet uden dem?
Det er for mig at se ikke et spørgsmål om hvorvidt der er tale om kendte eller ukendte spillere, men om man kan identificere spillernes profil, identificere holdets mangler og slå til på det rigtige tidspunkt i en spillers udviklingskurve. Eksempelvis kendte de fleste superligafans vel navnet Lirim Qamili, men de færreste havde vel spået at han kunne præstere som han har gjort i superligaen, efter tiden i Horsens og Hvidovre, hvor han vel maksimalt lignede en god 1. divisionsspiller.
Hvis Hiljemark virkelig har hvisket ledelsen i øret, at der løber en stærk svensker rundt i den næstbedste række, som kunne blive en kommende superligaprofil, så skal han da have den ros.
Som jeg før har nævnt, er det flot at vi har været medskabende på MJs udvikling, men jeg falder først på halen over SSE, når de gør det samme med de "ukendte" spillere de har hentet eller kommer til at hente.
Selvfølglig skal SSE have 99,5 af kreditten for at hente og forløse Widell. Ligesom Gaarde skal have for Bassogog, der total tilfældigt endte i AaB, vist gennem samme netværk som Morientes var en del af. Og Inge for Otoa, uanset at det sikkert er en u-træner i AaB der “fandt” ham.
Hvis det er Hilje der har anbefalet Ask, fritages SSE ansvaret for den transfer, hvis man skal følge din logik til dørs?
Billede omkring Widell bekræfter for mig, at vi stadig ikke har noget seriøs scouting oppe og køre. Dét håber jeg nogle af transfermillionerne går til.
Det er heller ikke kun fordi SIF har det rigtige øje til 1. divisionsspillere at de har gjort spillere som Adamsen, Vallys eller Oliver Sonne til superligaprofiler inden for de sidste par år. Det er også fordi at de nævnte spillere er endt i et set-up og en spillestil der rammer deres udvikling helt rigtigt.
I den modsatte grøft kan vi nævne en spiller som eks. Jakob Blåbjerg, som udover at have talentet også havde professionalismen og viljen til at slå igennem. Alligevel blev det ikke rigtigt til noget, og det var endda helt uden at skader stod i vejen, eller han rendte ind i en træner der ikke brød sig om ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Er stort salg af Widell er en god case. Men Widell er altså også vildt god. Vi har ikke andre med hans energi og attitude, så prisen skal altså også være helt rigtig... Og er vi så meget fri af nedrykningspladserne, at vi tør gamble???? Jeg ved sgu ikke... Han er den spiller jeg allerhelst vil beholde...
-
PonySlaystation
- Superliga

Om vi er fri af nedrykningspladserne eller ej, så vil det jo være decideret uansvarlig ledelse ikke at sælge Widell hvis prisen på 32,5 mio. dkk er rigtig.Klaus skrev: ↑28. jan 2025, 16:59Er stort salg af Widell er en god case. Men Widell er altså også vildt god. Vi har ikke andre med hans energi og attitude, så prisen skal altså også være helt rigtig... Og er vi så meget fri af nedrykningspladserne, at vi tør gamble???? Jeg ved sgu ikke... Han er den spiller jeg allerhelst vil beholde...
Af hvad jeg hører er vores nye norske ven noget af det du efterspørger mht. energi og attitudeKlaus skrev: ↑28. jan 2025, 16:59Er stort salg af Widell er en god case. Men Widell er altså også vildt god. Vi har ikke andre med hans energi og attitude, så prisen skal altså også være helt rigtig... Og er vi så meget fri af nedrykningspladserne, at vi tør gamble???? Jeg ved sgu ikke... Han er den spiller jeg allerhelst vil beholde...
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Han er helt vildt god, men det er en fin case, som i virkelig god case.Klaus skrev: ↑28. jan 2025, 16:59Er stort salg af Widell er en god case. Men Widell er altså også vildt god. Vi har ikke andre med hans energi og attitude, så prisen skal altså også være helt rigtig... Og er vi så meget fri af nedrykningspladserne, at vi tør gamble???? Jeg ved sgu ikke... Han er den spiller jeg allerhelst vil beholde...
Jeg forstår ikke at du kan skrive at det er ham du allerhelst vil beholde. Må være fordi du er faldet pladask for hans herlige personlighed. Mathias Jørgensen er for mig langt vigtigere for vores hold.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Vildt at Widell, med så få kampe, allerede har den status han har… men det er fortjent. Håber han bliver solgt og at han en dag kommer tilbage.
- Kallerhauge
- 2. div

- Geografisk sted: 9982 Ålbæk
Tror desværre chancen er størst for superligaen igen. Sådan som Swanseas situation er lige nu, 4 sæsoner med middelmådige resultater.
Mathias Jørgensen er selvsagt blandt de vigtigste, fordi han scorer vores mål. Men for mig er Widell mindst lige så vigtig for, at vi fungerer som hold. Synes der er for mange kampe, hvor Mathias Jørgensen ikke rigtigt er en del af spillet - nok en naturlig konsekvens af, at han konstant ligger og leger med offsidegrænsen. For mig er Widell den spiller, der samlet set efterlader det største aftryk på vores kampe, så kan godt følge Klaus.Kasper skrev: ↑28. jan 2025, 18:10Han er helt vildt god, men det er en fin case, som i virkelig god case.Klaus skrev: ↑28. jan 2025, 16:59Er stort salg af Widell er en god case. Men Widell er altså også vildt god. Vi har ikke andre med hans energi og attitude, så prisen skal altså også være helt rigtig... Og er vi så meget fri af nedrykningspladserne, at vi tør gamble???? Jeg ved sgu ikke... Han er den spiller jeg allerhelst vil beholde...
Jeg forstår ikke at du kan skrive at det er ham du allerhelst vil beholde. Må være fordi du er faldet pladask for hans herlige personlighed. Mathias Jørgensen er for mig langt vigtigere for vores hold.
Kan godt forstå, hvis man sælger for 32,5 mio. kr. Men jeg håber, langt størstedelen er penge nu og hér, så vi kan investere i en afløser. Uanset hvordan handlen skrues sammen, gør det mig klart mere nervøs ift. foråret og overlevelseskampen.
Det tror jeg du har helt ret ijonas386 skrev: ↑28. jan 2025, 16:46Selvfølgelig er det op til spilleren selv at slå igennem, men vi har også set efterhånden tusindvis af gange, hvor stor forskel set-up, spillestil og de rigtige holdkammerater kan gøre. Når Kasper Høgh går fra at være noget der ligner en stående joke i Aalborg, til at være en af de mest scorende spillere i Norge med flere mål i europæisk sammenhæng, så skyldes det ikke udelukkende, at han har valgt at tage skeen i den anden hånd og er blevet mere "voksen" hvis man vil sige det på den måde.AaBager skrev: ↑28. jan 2025, 16:30Først og fremmest er det vel spilleren selv, der skal have mest kredit for sin udvikling. Når der er sagt, synes jeg det er fjollet at hylde SSE for at hente en spiller, de har fået anbefalet af deres træner. Det eneste jeg siger, er at jeg ikke endnu hylder SSE som afguder og ikoner (som du og andre herinde gør) før jeg ser dem gøre brug af det store netværk, de skulle have og gøre det med succes. Det synes jeg vi mangler at se endnu, men du må godt være uenig og være ovenud imponeret, af det materiale de har hentet ind fra resten af verden. Hver sin smag.Sønderhof skrev: ↑28. jan 2025, 14:28Og det mener du simpelhen ikke Widell er, fordi de har fået ham anbefalet af Hilje? Det er sgu fjollet!AaBager skrev: ↑28. jan 2025, 13:56De klubber du nævner, har måske identificeret spillernes profil, identificeret holdets mangler og valgt ikke at slå til, fordi det blev vurderet at det ikke var det rigtige tidspunkt i forhold til spillerens udviklingskurve?jonas386 skrev: ↑28. jan 2025, 13:32Men hvorfor hentede FCN ham så ikke bare direkte i EfB, i stedet for at lade ham spille et halvt år i 1. division og byde 20 millioner? Hvorfor tog klubber som OB, Randers, Vejle osv. ikke chancen?AaBager skrev: ↑28. jan 2025, 13:21Mathias Jørgensen havde været i FCN, OB og AGF inden Esbjerg, som formåede at forløse ham, hvilket vi er fortsat med. Useriøst er det af påstå, at vi "opdagede" ham, når alle kendte ham. Vi har bygget på hvad EfB startede, hvilket er fedt og flot og viser vi kan noget, større (for nu) klubber end os ikke kunne.
Det er heller ikke kun fordi SIF har det rigtige øje til 1. divisionsspillere at de har gjort spillere som Adamsen, Vallys eller Oliver Sonne til superligaprofiler inden for de sidste par år. Det er også fordi at de nævnte spillere er endt i et set-up og en spillestil der rammer deres udvikling helt rigtigt.
I den modsatte grøft kan vi nævne en spiller som eks. Jakob Blåbjerg, som udover at have talentet også havde professionalismen og viljen til at slå igennem. Alligevel blev det ikke rigtigt til noget, og det var endda helt uden at skader stod i vejen, eller han rendte ind i en træner der ikke brød sig om ham.
Legaliser pyro!
- Kasper
- Allstar

Synes han er noget mere end bare vores mål, hans evige trussel i modstanderens bagrum giver plads til hele midten og i mellemrummene.Sauer skrev: ↑28. jan 2025, 19:27Mathias Jørgensen er selvsagt blandt de vigtigste, fordi han scorer vores mål. Men for mig er Widell mindst lige så vigtig for, at vi fungerer som hold. Synes der er for mange kampe, hvor Mathias Jørgensen ikke rigtigt er en del af spillet - nok en naturlig konsekvens af, at han konstant ligger og leger med offsidegrænsen. For mig er Widell den spiller, der samlet set efterlader det største aftryk på vores kampe, så kan godt følge Klaus.Kasper skrev: ↑28. jan 2025, 18:10Han er helt vildt god, men det er en fin case, som i virkelig god case.Klaus skrev: ↑28. jan 2025, 16:59Er stort salg af Widell er en god case. Men Widell er altså også vildt god. Vi har ikke andre med hans energi og attitude, så prisen skal altså også være helt rigtig... Og er vi så meget fri af nedrykningspladserne, at vi tør gamble???? Jeg ved sgu ikke... Han er den spiller jeg allerhelst vil beholde...
Kan godt forstå, hvis man sælger for 32,5 mio. kr. Men jeg håber, langt størstedelen er penge nu og hér, så vi kan investere i en afløser. Uanset hvordan handlen skrues sammen, gør det mig klart mere nervøs ift. foråret og overlevelseskampen.
Det er svært at skrive det her uden at blive misforstået. For jeg kommer virkelig til at savne Widells gå på mod og herlige udstråling, men jeg synes han er alt for umoden i spillet med bolden og at han alt for ofte er involveret i en masse uprovokorede fejl. Noget som også har kostet point i sæsonen.
Dumme boldtab og hans aktion, hvor Lyngby fik straffespark.
Derudover har han sparket et hav af ringe dødbolde.
+30 millioner. Vi skal selvfølgelig slå til, selvom han bliver savnet for hans kvaliteter.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Klart. MJ giver os meget, men i mange kampe, synes jeg ikke, han er involveret nok i vores spil. Forsvinder lidt for meget ud af kampene. Men igen, det kan have noget på positionen og de taktiske anvisninger at gøre.Kasper skrev: ↑28. jan 2025, 19:40Synes han er noget mere end bare vores mål, hans evige trussel i modstanderens bagrum giver plads til hele midten og i mellemrummene.Sauer skrev: ↑28. jan 2025, 19:27Mathias Jørgensen er selvsagt blandt de vigtigste, fordi han scorer vores mål. Men for mig er Widell mindst lige så vigtig for, at vi fungerer som hold. Synes der er for mange kampe, hvor Mathias Jørgensen ikke rigtigt er en del af spillet - nok en naturlig konsekvens af, at han konstant ligger og leger med offsidegrænsen. For mig er Widell den spiller, der samlet set efterlader det største aftryk på vores kampe, så kan godt følge Klaus.Kasper skrev: ↑28. jan 2025, 18:10Han er helt vildt god, men det er en fin case, som i virkelig god case.Klaus skrev: ↑28. jan 2025, 16:59Er stort salg af Widell er en god case. Men Widell er altså også vildt god. Vi har ikke andre med hans energi og attitude, så prisen skal altså også være helt rigtig... Og er vi så meget fri af nedrykningspladserne, at vi tør gamble???? Jeg ved sgu ikke... Han er den spiller jeg allerhelst vil beholde...
Det er svært at skrive det her uden at blive misforstået. For jeg kommer virkelig til at savne Widells gå på mod og herlige udstråling, men jeg synes han er alt for umoden i spillet med bolden og at han alt for ofte er involveret i en masse uprovokorede fejl. Noget som også har kostet point i sæsonen.
+30 millioner. Vi skal selvfølgelig slå til, selvom han bliver savnet for hans kvaliteter.
Widell laver fejl indimellem, og hvis han bliver i AaB, skal han bare blive ved med det. For mig er han konsekvent den, der mest af alle prøver at spille fodbold og skabe noget. Er nok villig til at se fejlene som et nødvendigt onde til alt det andet, han bringer til holdet.
Som jeg ser det, skal andre steppe voldsomt op, hvis ikke Widell skal blive et stort tab.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det du skriver der om MJ kan du også sige om Salah. Det man ikke kan diskutere er at både MJ og Salah er iskolde afsluttere der producerer et hav af mål, oplæg og chancer. Det er ikke en sammenligning af spillere, men en sammenligning af hvordan folk beskriver dem. MJ er en af Superligaens bedste offensive spillere. Han er klart vigtigere end Widell der har gode defensive stats, men stadig mangler en helt masser slutprodukt, stadig laver dyre fejl osv.Sauer skrev: ↑28. jan 2025, 22:14Klart. MJ giver os meget, men i mange kampe, synes jeg ikke, han er involveret nok i vores spil. Forsvinder lidt for meget ud af kampene. Men igen, det kan have noget på positionen og de taktiske anvisninger at gøre.Kasper skrev: ↑28. jan 2025, 19:40Synes han er noget mere end bare vores mål, hans evige trussel i modstanderens bagrum giver plads til hele midten og i mellemrummene.Sauer skrev: ↑28. jan 2025, 19:27Mathias Jørgensen er selvsagt blandt de vigtigste, fordi han scorer vores mål. Men for mig er Widell mindst lige så vigtig for, at vi fungerer som hold. Synes der er for mange kampe, hvor Mathias Jørgensen ikke rigtigt er en del af spillet - nok en naturlig konsekvens af, at han konstant ligger og leger med offsidegrænsen. For mig er Widell den spiller, der samlet set efterlader det største aftryk på vores kampe, så kan godt følge Klaus.Kasper skrev: ↑28. jan 2025, 18:10Han er helt vildt god, men det er en fin case, som i virkelig god case.Klaus skrev: ↑28. jan 2025, 16:59Er stort salg af Widell er en god case. Men Widell er altså også vildt god. Vi har ikke andre med hans energi og attitude, så prisen skal altså også være helt rigtig... Og er vi så meget fri af nedrykningspladserne, at vi tør gamble???? Jeg ved sgu ikke... Han er den spiller jeg allerhelst vil beholde...
Widell laver fejl indimellem, og hvis han bliver i AaB, skal han bare blive ved med det. For mig er han konsekvent den, der mest af alle prøver at spille fodbold og skabe noget. Er nok villig til at se fejlene som et nødvendigt onde til alt det andet, han bringer til holdet.
Som jeg ser det, skal andre steppe voldsomt op, hvis ikke Widell skal blive et stort tab.
Widell er en fanfavorit pga sin karakter, sin stærke mentalitet og sin store involvering i kampene. Det vi får med Aarøen nu er bare noget andet, vender med bolden og sender penetrerende pasninger op igennem kæderne. Det passer vanvittigt med den fart vi har på toppen. Der er Widell bare en helt anden spiller, der hellere varmer kuglen eller pøler lidt rundt med modstanderen. Selvfølgelig seværdigt, men ikke nødvendigvis noget der efterlader AaB mindre effektive ind i forårssæsonen. 32.5 mio er fandme en god pris på halvandet år. Så kan det være lige meget hvem der scoutede ham. Klasse salg af AaB, videre med de næste i rækken af unge spillere der fortjener chancen og ansvaret!
Vores helt store udfordring de forrige år, er at vi har solgt for billigt. Nu har vi med tålmodighed ventet på det rette bud på Otoa og solgt til top 5 liga. Jeg kunne godt se ideen at gøre det samme med Melker for ligesom at komme med et. statement til markedet og samtidig opbygge et solidt navn i Europa, at vi er en top 5 sælgende klub blot med mere end en enkelt spiller. Vi skal have is i maven. Jeg tænker slet ikke Melker har toppet endnu og med lidt mere stolpe ind foran kassen, kan prisen hurtigt blive 2mio euro mere end for nuværende. Så er der et dilemma med kontraktlængde, men lad os nu være ambitiøse og få skabt et mere solidt navn i Europa.
Just my 50 cent
Just my 50 cent
- strangecap
- 1. div

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Sulsted
Altså tænker med kontrakt længden i mente tænker jeg ikke han er mere værd til sommer end 30 mil. Risikoen er hvertfald større end chancen er for det modsatte.Quetzal skrev: ↑29. jan 2025, 06:35Vores helt store udfordring de forrige år, er at vi har solgt for billigt. Nu har vi med tålmodighed ventet på det rette bud på Otoa og solgt til top 5 liga. Jeg kunne godt se ideen at gøre det samme med Melker for ligesom at komme med et. statement til markedet og samtidig opbygge et solidt navn i Europa, at vi er en top 5 sælgende klub blot med mere end en enkelt spiller. Vi skal have is i maven. Jeg tænker slet ikke Melker har toppet endnu og med lidt mere stolpe ind foran kassen, kan prisen hurtigt blive 2mio euro mere end for nuværende. Så er der et dilemma med kontraktlængde, men lad os nu være ambitiøse og få skabt et mere solidt navn i Europa.
Just my 50 cent![]()
Den der med at holde ud og tro at prisen stiger var vi prøvet mange gange. Den lykkedes som regel aldrig for os.Quetzal skrev: ↑29. jan 2025, 06:35Vores helt store udfordring de forrige år, er at vi har solgt for billigt. Nu har vi med tålmodighed ventet på det rette bud på Otoa og solgt til top 5 liga. Jeg kunne godt se ideen at gøre det samme med Melker for ligesom at komme med et. statement til markedet og samtidig opbygge et solidt navn i Europa, at vi er en top 5 sælgende klub blot med mere end en enkelt spiller. Vi skal have is i maven. Jeg tænker slet ikke Melker har toppet endnu og med lidt mere stolpe ind foran kassen, kan prisen hurtigt blive 2mio euro mere end for nuværende. Så er der et dilemma med kontraktlængde, men lad os nu være ambitiøse og få skabt et mere solidt navn i Europa.
Just my 50 cent![]()
I vores målestok har vi fået et stort bud på Widell, som bliver enormt svært at afslå. Og prisen bliver kun mindre med hans kontraktlængde in mente.
Og hvis vi afviser og manden bliver skadet, så korsfæster de sædvanlige brokrøve ledelsen for uansvarlige beslutninger.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Kasper
- Allstar

Selvfølgelig bliver Widell et stort tab, men det kan samtidig give klubben nye muligheder på transfermarkedet. Jeg forventer at der bliver hentet et par nye spillere, hvis salget ender med at blive en realitet.Sauer skrev: ↑28. jan 2025, 22:14Klart. MJ giver os meget, men i mange kampe, synes jeg ikke, han er involveret nok i vores spil. Forsvinder lidt for meget ud af kampene. Men igen, det kan have noget på positionen og de taktiske anvisninger at gøre.Kasper skrev: ↑28. jan 2025, 19:40Synes han er noget mere end bare vores mål, hans evige trussel i modstanderens bagrum giver plads til hele midten og i mellemrummene.Sauer skrev: ↑28. jan 2025, 19:27Mathias Jørgensen er selvsagt blandt de vigtigste, fordi han scorer vores mål. Men for mig er Widell mindst lige så vigtig for, at vi fungerer som hold. Synes der er for mange kampe, hvor Mathias Jørgensen ikke rigtigt er en del af spillet - nok en naturlig konsekvens af, at han konstant ligger og leger med offsidegrænsen. For mig er Widell den spiller, der samlet set efterlader det største aftryk på vores kampe, så kan godt følge Klaus.Kasper skrev: ↑28. jan 2025, 18:10Han er helt vildt god, men det er en fin case, som i virkelig god case.Klaus skrev: ↑28. jan 2025, 16:59Er stort salg af Widell er en god case. Men Widell er altså også vildt god. Vi har ikke andre med hans energi og attitude, så prisen skal altså også være helt rigtig... Og er vi så meget fri af nedrykningspladserne, at vi tør gamble???? Jeg ved sgu ikke... Han er den spiller jeg allerhelst vil beholde...
Håber på en stopper og en offensivspiller.
Som jeg hører det, så er salget først gældende fra sommer.