Nej, det ville det ikke have været, såfremt det havde været tilfældet. Fakta er dog at han i sin første Randerssæsson scorede 8 mål... i førstedivision.Holm-o1 skrev:14 mål i første sæson er nu ikke helt dårligt.BoT skrev:Det er rigtigt - Movisisyan havde jeg glemt. Men Ronnie blev jo hentet som talent hos os - og scorede ikke mål for Randers fra day one!Holm-o1 skrev:Randers har da også hentet Movisiyan og Ronnie. Hvilket faktisk også er to angribere der har sccoret og score rigtig mange mål for dem. Og egentlig kan Bedi Buval jo også nævnes.
Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Han scorede 8 mål i første sæson, og det var endda i 1. division.Holm-o1 skrev:14 mål i første sæson er nu ikke helt dårligt.BoT skrev:Det er rigtigt - Movisisyan havde jeg glemt. Men Ronnie blev jo hentet som talent hos os - og scorede ikke mål for Randers fra day one!Holm-o1 skrev:Randers har da også hentet Movisiyan og Ronnie. Hvilket faktisk også er to angribere der har sccoret og score rigtig mange mål for dem. Og egentlig kan Bedi Buval jo også nævnes.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
I har sgu ret. Superstats har selvfølgelig ikke den sæson med de spillede i 1 div.
http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=1355" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.superstats.dk/spillere/spill ... me?id=1355" onclick="window.open(this.href);return false;
..
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Christian Lundberg var vel i sin tid et eksempel på en angriber, der blev hentet sent og omgående slog til. Og ikke-angribere tæller profiler som Allan K. Jepsen og Trond Andersen. Også spillere, vi formentlig ikke havde set i AaB, hvis kriteriet havde været, at truppen skulle være lukket inden udgangen af juli. Og både Michael Lumb og Morten "Duncan" blev hentet, mens transfervinduet var ved at smække i - og Thomas Augustinussen fire dage før.
For en klub som AaB betaler det sig ofte at vente. Risikoen er så, at man risikerer at stå med en lang næse, men sådan er det nogle gange at være fattig.
For en klub som AaB betaler det sig ofte at vente. Risikoen er så, at man risikerer at stå med en lang næse, men sådan er det nogle gange at være fattig.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Lige præcis.sulakvelidze skrev:Christian Lundberg var vel i sin tid et eksempel på en angriber, der blev hentet sent og omgående slog til. Og ikke-angribere tæller profiler som Allan K. Jepsen og Trond Andersen. Også spillere, vi formentlig ikke havde set i AaB, hvis kriteriet havde været, at truppen skulle være lukket inden udgangen af juli. Og både Michael Lumb og Morten "Duncan" blev hentet, mens transfervinduet var ved at smække i - og Thomas Augustinussen fire dage før.
Jeg tørster selv efter en angriber.
Men man er altså nød til at se lidt realistisk på det!
Gider spilleren til AaB?
Kan vi matche købsummen?
Kan vi matche lønnen?
Vil spilleren skifte nu eller vil han hellere vente og se, om der byder sig noget andet senere?
Kan spilleren begå sig i truppen/uden for banen. Kan hans familie?
Kan han overhovedet forstærke os?
Vi ER fattige! og dette er IKKE jordens navle!
Men jeg tror stadig på Gaarde finder den rigtige til den rigtige pris.
Og når/hvis han gør, så slår han til.
-
AalborgTrendies
I sin tid? Det er 10 år siden, og i en helt anden tid på transfermarkedet og i fodbold-Danmark. Lundberg var næppe heller en spiller vi ikke kunne have hentet inden, men nærmere en lappeløsning. Han spillede sekundabold i FC Aarhus, og blev hentet som en nødløsning uden videresalgspotentiale på en kort kontrakt. Vi taler en tid hvor Heine Fernandez og Miklos Molnar var ligaprofiler...sulakvelidze skrev:Christian Lundberg var vel i sin tid et eksempel på en angriber, der blev hentet sent og omgående slog til. Og ikke-angribere tæller profiler som Allan K. Jepsen og Trond Andersen. Også spillere, vi formentlig ikke havde set i AaB, hvis kriteriet havde været, at truppen skulle være lukket inden udgangen af juli. Og både Michael Lumb og Morten "Duncan" blev hentet, mens transfervinduet var ved at smække i - og Thomas Augustinussen fire dage før.
Det er min klare overbevisning at lønniveau, træningsforhold mv. er væsentligt ændret siden dengang.
I nyere tid, er det kun lykkedes med 6-8 mio stukket i hånden til profiler at hente de spillere som du selv nævner (Duncan og Lumb). Stadig intet bevis på at det betaler sig at vente. Vores højtprofilerede/succesfulde indkøb er faldet i fornuftig tid.
Og ja, listen inkluderer også Ericsson (fra din tid), og Nomvethe.
-
AalborgTrendies
10 mål i 24 kampe, heraf de 17 fra start, inkl. pokalkampe. Hertil kommer at begge oprykkere i den sæson såvidt jeg husker scorede ekstremt få mål i 1. div. Randers rykkede op med noget der lignede 40-45 mål for, mener jeg.Oldager skrev:Han scorede 8 mål i første sæson, og det var endda i 1. division.
Det synes jeg nu er en ganske udmærket statistik for en nytilkommen angriber, der først skulle spilles ind på holdet.
Ferien er slut og jeg sad i aftes og læste de mange indlæg.
Dagens første opgave var, at kontakte min kilde om nyheder.
Og det der er ingen.........
AaB har "prikket" en del steder, men som tidligere skrevet afventer mange spillere hvad der sker mod slutningen af august. Det peger på, at Gaarde går efter en lejesvend i de sidste dage af transfervinduet.
AaB ( og andre danske klubber ) har den fordel, at de må hente spillere ind inden midnat 1. September. De øvrige lande lukker vinduet pr. midnat 31. august.
Min kilde fortæller, at der er dansk interesse for Marcus Pedersen og Håvard Nielsen fra Red Bull Saltzburg.
Men om det er AaB interesse for dem ved han pt. ikke.
Han ved, at både OB og FC Vestsjælland kigger på angriber på øverste hylde, så AaB vil få konkurrence her.
Han fortæller også, at han er vidende om at FCK har prikket til Rade Prica. Hvad der kommer ud af det må tiden vise.
Min kilde, der arbejder i fodboldverden har ikke hørt noget om Niklas Bentner evt. skal spille ½ eller hel sæson i Danmark. Og han fortæller det kommer helt sikkert ikke til at ske. At Niklas Bentner selv skulle have ønsket er spilletid i Danmark tror han ikke på bla. fordi han vil komme til spille til pibekoncert på 15 dansk stadions.
Dagens første opgave var, at kontakte min kilde om nyheder.
Og det der er ingen.........
AaB har "prikket" en del steder, men som tidligere skrevet afventer mange spillere hvad der sker mod slutningen af august. Det peger på, at Gaarde går efter en lejesvend i de sidste dage af transfervinduet.
AaB ( og andre danske klubber ) har den fordel, at de må hente spillere ind inden midnat 1. September. De øvrige lande lukker vinduet pr. midnat 31. august.
Min kilde fortæller, at der er dansk interesse for Marcus Pedersen og Håvard Nielsen fra Red Bull Saltzburg.
Han ved, at både OB og FC Vestsjælland kigger på angriber på øverste hylde, så AaB vil få konkurrence her.
Han fortæller også, at han er vidende om at FCK har prikket til Rade Prica. Hvad der kommer ud af det må tiden vise.
Min kilde, der arbejder i fodboldverden har ikke hørt noget om Niklas Bentner evt. skal spille ½ eller hel sæson i Danmark. Og han fortæller det kommer helt sikkert ikke til at ske. At Niklas Bentner selv skulle have ønsket er spilletid i Danmark tror han ikke på bla. fordi han vil komme til spille til pibekoncert på 15 dansk stadions.
-
sulakvelidze
- Allstar

Ok, så jeg skal lige forstå dig rigtigt. Når du skriver, at AaB ”ikke én eneste gang har haft succes med 11. time-signinger”, så mener du ”ikke én eneste” som i: ”Altså, ikke inden for de seneste ti år – og i øvrigt gælder det ikke med Duncan og Lumb, for de fik for mange penge, og Augustinussen vælger jeg ikke at forholde mig til.”AalborgTrendies skrev:I sin tid? Det er 10 år siden, og i en helt anden tid på transfermarkedet og i fodbold-Danmark. Lundberg var næppe heller en spiller vi ikke kunne have hentet inden, men nærmere en lappeløsning. Han spillede sekundabold i FC Aarhus, og blev hentet som en nødløsning uden videresalgspotentiale på en kort kontrakt. Vi taler en tid hvor Heine Fernandez og Miklos Molnar var ligaprofiler...sulakvelidze skrev:Christian Lundberg var vel i sin tid et eksempel på en angriber, der blev hentet sent og omgående slog til. Og ikke-angribere tæller profiler som Allan K. Jepsen og Trond Andersen. Også spillere, vi formentlig ikke havde set i AaB, hvis kriteriet havde været, at truppen skulle være lukket inden udgangen af juli. Og både Michael Lumb og Morten "Duncan" blev hentet, mens transfervinduet var ved at smække i - og Thomas Augustinussen fire dage før.
Det er min klare overbevisning at lønniveau, træningsforhold mv. er væsentligt ændret siden dengang.
I nyere tid, er det kun lykkedes med 6-8 mio stukket i hånden til profiler at hente de spillere som du selv nævner (Duncan og Lumb). Stadig intet bevis på at det betaler sig at vente. Vores højtprofilerede/succesfulde indkøb er faldet i fornuftig tid.
Det er det, du mener med ”Ikke én eneste gang”?
Duncan og Lumb blev hentet på transfervinduets yderste dag. Du er velkommen til at overbevise mig om, at de også havde valgt AaB en måned inden, da deres muligheder var langt større. Men med din måde at ændre præmisser for dine kategoriske påstande, bliver det er sgu nok nemmere for dig at imponere dine veninder fra Aalestrup.
-
AalborgTrendies
Duncan og Lumb var spillere vi aldrig selv havde kunnet finansiere. Vi var bare villige til at betale ekstraordinært meget for dem, og fik penge kastet i nakken til dem. De spiller jo så i dag i FC Vestsjælland og FC Midtjylland, så det er et bevis på at andre tydeligvis sagtens kunne tilknytte dem på faste kontrakter - de fik bare uhyrligt høje summer i lejeperioden hos os. Det havde intet med scouting at gøre, og vi kommer næppe nogensinde i en situation igen hvor vi kan tilbyde spillere 3 mio. for et halvt år...Gaarde6 skrev: Ok, så jeg skal lige forstå dig rigtigt. Når du skriver, at AaB ”ikke én eneste gang har haft succes med 11. time-signinger”, så mener du ”ikke én eneste” som i: ”Altså, ikke inden for de seneste ti år – og i øvrigt gælder det ikke med Duncan og Lumb, for de fik for mange penge, og Augustinussen vælger jeg ikke at forholde mig til.”
Duncan og Lumb blev hentet på transfervinduets yderste dag. Du er velkommen til at overbevise mig om, at de også havde valgt AaB en måned inden, da deres muligheder var langt større. Men med din måde at ændre præmisser for dine kategoriske påstande, bliver det er sgu nok nemmere for dig at imponere dine veninder fra Aalestrup.
Det havde intet at gøre med at vente - der blev vi desperate, og om vi havde tilbudt Duncan 3 mio. først eller sidst i transfervinduet var han da hoppet på den.
Augustinussen vil jeg da gerne forholde mig til - en klubmand som Augo er noget andet, og ingen kan være i tvivl om at Augu gik ekstremt meget ned i løn ifht. hans gamle kontrakt. Jeg vælger at tro på at vi næppe kunne tilknytte ham fordi vi ventede, men fordi han i hele transfervinduet var ekstremt desperat for at komme væk (i øvrigt efter at have bejlet til AaB i lang tid). Der gamblede vi og vandt, fordi han faldt til patten.
Du mangler stadig at give svar på, hvilke succefulde angribere, der er blevet hentet til superligaen (det være sig både tidligt eller sent i transfervinduerne) de seneste 5 år - og så er i en prisklasse, hvor AaB kan være med! - Pt. tæller listen Peter Utaka (som brugte vel tæt på en hel sæson på at tilpasse sig) samt Movisisyan - samt et utal af dyre flop.AalborgTrendies skrev:I sin tid? Det er 10 år siden, og i en helt anden tid på transfermarkedet og i fodbold-Danmark. Lundberg var næppe heller en spiller vi ikke kunne have hentet inden, men nærmere en lappeløsning. Han spillede sekundabold i FC Aarhus, og blev hentet som en nødløsning uden videresalgspotentiale på en kort kontrakt. Vi taler en tid hvor Heine Fernandez og Miklos Molnar var ligaprofiler...sulakvelidze skrev:Christian Lundberg var vel i sin tid et eksempel på en angriber, der blev hentet sent og omgående slog til. Og ikke-angribere tæller profiler som Allan K. Jepsen og Trond Andersen. Også spillere, vi formentlig ikke havde set i AaB, hvis kriteriet havde været, at truppen skulle være lukket inden udgangen af juli. Og både Michael Lumb og Morten "Duncan" blev hentet, mens transfervinduet var ved at smække i - og Thomas Augustinussen fire dage før.
Det ER ikke nemt at signe en angriber, der scorer mål fra day one. Det har ALLE superligaklubber erfaret - inklusiv dem, der har VÆSENTLIGT flere penge at gøre med, end vi har!
-
sulakvelidze
- Allstar

Hvor store lønninger, der blev givet, og hvor meget klubhjerte der var med, ændrer ikke på, at alle tre spillere blev hentet i 11. time. Duncan og Lumb endda i noget nær halv-12. Og de havde ikke sagt ja, hvis de en måned inden var blevet bedt om at skifte til AaB. Altså betalte det sig der at vente - faktisk var det med til at redde livet på AaB. Så din påstand om, at det ikke en eneste gang har betalt sig at vente, holder ikke. Heller ikke selv om du nu tillægger andre præmisser for din påstand.AalborgTrendies skrev:Duncan og Lumb var spillere vi aldrig selv havde kunnet finansiere. Vi var bare villige til at betale ekstraordinært meget for dem, og fik penge kastet i nakken til dem. De spiller jo så i dag i FC Vestsjælland og FC Midtjylland, så det er et bevis på at andre tydeligvis sagtens kunne tilknytte dem på faste kontrakter - de fik bare uhyrligt høje summer i lejeperioden hos os. Det havde intet med scouting at gøre, og vi kommer næppe nogensinde i en situation igen hvor vi kan tilbyde spillere 3 mio. for et halvt år...Gaarde6 skrev: Ok, så jeg skal lige forstå dig rigtigt. Når du skriver, at AaB ”ikke én eneste gang har haft succes med 11. time-signinger”, så mener du ”ikke én eneste” som i: ”Altså, ikke inden for de seneste ti år – og i øvrigt gælder det ikke med Duncan og Lumb, for de fik for mange penge, og Augustinussen vælger jeg ikke at forholde mig til.”
Augustinussen vil jeg da gerne forholde mig til - en klubmand som Augo er noget andet, og ingen kan være i tvivl om at Augu gik ekstremt meget ned i løn ifht. hans gamle kontrakt. Jeg vælger at tro på at vi næppe kunne tilknytte ham fordi vi ventede, men fordi han i hele transfervinduet var ekstremt desperat for at komme væk (i øvrigt efter at have bejlet til AaB i lang tid). Der gamblede vi og vandt, fordi han faldt til patten.
Du ser meget sort-hvidt på spørgsmålet: Det er genialt at være tidligt ude - og det er idiotisk at have is i maven. Virkeligheden er bare mere nuanceret, end folk med sort-hvid tankegang ser den. For nogle gange betaler det sig at være fremme i skoene. Andre gange betaler det sig at vente. Der er ikke nogen matematisk ligning, der beviser, at den ene taktik er idiotisk og den anden genial.
-
AalborgTrendies
Hvis vi får en lejesvend, så er vi tilbage ved lappeløsningen...bongo123 skrev: AaB har "prikket" en del steder, men som tidligere skrevet afventer mange spillere hvad der sker mod slutningen af august. Det peger på, at Gaarde går efter en lejesvend i de sidste dage af transfervinduet.
Hvad angår Prica, så får FCK næppe held med det. Han er ekstremt populær i Maccabi Tel Aviv, både blandt medier og fans.
Håvard Nielsen er en spændende type, men minder om dem vi har. Her tror jeg nærmere det er OB der er i spil. Han er staidg noget ufærdig, lidt a la Marcus Pedersen som de havde inde sidst.
-
AalborgTrendies
Med lønninger på 3 mio. for et halvt år, ville du have adgang til spillere fra flere mellemstore ligaer, så det lader jeg mig ikke imponere af. Hvis vi havde det ville vi kunne gøre som Gaarde6 siger, og hente spillere i Belgien og Holland på halv-årlige lejekontrakter som kunne blive profiler fra dag 1, uden at skele til på hvilket tidspunkt det var.sulakvelidze skrev: Hvor store lønninger, der blev givet, og hvor meget klubhjerte der var med, ændrer ikke på, at alle tre spillere blev hentet i 11. time. Duncan og Lumb endda i noget nær halv-12. Og de havde ikke sagt ja, hvis de en måned inden var blevet bedt om at skifte til AaB. Altså betalte det sig der at vente - faktisk var det med til at redde livet på AaB. Så din påstand om, at det ikke en eneste gang har betalt sig at vente, holder ikke. Heller ikke selv om du nu tillægger andre præmisser for din påstand.
Du ser meget sort-hvidt på spørgsmålet: Det er genialt at være tidligt ude - og det er idiotisk at have is i maven. Virkeligheden er bare mere nuanceret, end folk med sort-hvid tankegang ser den. For nogle gange betaler det sig at være fremme i skoene. Andre gange betaler det sig at vente. Der er ikke nogen matematisk ligning, der beviser, at den ene taktik er idiotisk og den anden genial.
Det var med til at redde livet på AaB at vi fik stukket et, for alle andre end FCK, uhørt beløb i hånden til at betale lønninger for et halvt år. Ikke at vi ventede til sidst i vinduet.
Jeg er ikke sort-hvid, jeg henviser bare til at erfaringer viser at vi ikke har haft succes med den taktik. Jeg kan sagtens liste spillerne op, hvis du bliver ved med at påstå noget andet. Men der er en klar overvægt af spillere der har floppet, ikke har udfyldt deres rolle eller på anden måde skuffet... noget der ligner 70-80 %.
-
AalborgTrendies
Det har jeg pointeret et par gange efterhånden, at det behøver han heller ikke. Han skal have potentialet, og han skal først og fremmest udfylde sin rolle. Måske skal vi bruge et fyrtårn, der kan lave en 7-9 mål pr. sæson, hvis hans kvaliteter istedet betyder at det giver plads til de andre og dermed giver os 10+ mål på den konto? Det må trænerstaben finde ud af.BoT skrev: Det ER ikke nemt at signe en angriber, der scorer mål fra day one. Det har ALLE superligaklubber erfaret - inklusiv dem, der har VÆSENTLIGT flere penge at gøre med, end vi har!
Gilberto Macena
Djiby Fall i Randers og OB
Junior
Marc Nygaard
Tim Janssen i EfB
Marvin Pourié
Simon Makienok
Alle spillere der var succes-spillere mere eller mindre fra start, og scorede et anseeligt antal mål. Alle spillere vi havde haft råd til.
Lad ingen tvivl være om at jeg også ønsker en god angriber asap, for dem vi har er eddermanme ringe, næppe set dårligere samling i AaBs superliga historie.
Men når Gaarde skal ud og købe handler det i vel også om at se tidsperspektivet i om det skal være nu (som idag) eller i slutningen af måneden.
Hvis man vitterlig kan få en lidt bedre spillere til samme pris på sidste dagen end man kan nu, så fornemmer jeg at folk hellere vil købe nu end vente, af den grund vi har tre - fire vigtige kampe inden vinduet lukker og det er vigtigt at få dem med.
Det er korret hvis vi taler om en lejekontrakt resten af året, men er der tale om 4 års kontrakt så giver det god mening at vente, hvis man man til de næste 125 kampe kan få højere kvalitet end at gå på kompromis for de næste 3-4 kampe.
Om det med prisen/kvalitet ændrer sig jo tættere på vinduet nærmer sig lukning aner jeg ikke men noget tyder på det, hvis man kigger rundt i europa. Der er udover Neymar/Götze stortset ikke blevet lavet nogen betydende handler fra mega hylden. Alle de store klubber lurpasser selvom om deres turneringer nærmer sig - alligevel spiller Bale, Suarez, Rooney, Fabregas og Luiz stadig hvor de gjorde før ferien, selvom de alle rygtes kraftigt videre..
Men når Gaarde skal ud og købe handler det i vel også om at se tidsperspektivet i om det skal være nu (som idag) eller i slutningen af måneden.
Hvis man vitterlig kan få en lidt bedre spillere til samme pris på sidste dagen end man kan nu, så fornemmer jeg at folk hellere vil købe nu end vente, af den grund vi har tre - fire vigtige kampe inden vinduet lukker og det er vigtigt at få dem med.
Det er korret hvis vi taler om en lejekontrakt resten af året, men er der tale om 4 års kontrakt så giver det god mening at vente, hvis man man til de næste 125 kampe kan få højere kvalitet end at gå på kompromis for de næste 3-4 kampe.
Om det med prisen/kvalitet ændrer sig jo tættere på vinduet nærmer sig lukning aner jeg ikke men noget tyder på det, hvis man kigger rundt i europa. Der er udover Neymar/Götze stortset ikke blevet lavet nogen betydende handler fra mega hylden. Alle de store klubber lurpasser selvom om deres turneringer nærmer sig - alligevel spiller Bale, Suarez, Rooney, Fabregas og Luiz stadig hvor de gjorde før ferien, selvom de alle rygtes kraftigt videre..
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ikke for at tage noget fra dit indlæg, men det er ikke helt rigtigt.Maglau skrev:Der er udover Neymar/Götze stortset ikke blevet lavet nogen betydende handler fra mega hylden. Alle de store klubber lurpasser selvom om deres turneringer nærmer sig - alligevel spiller Bale, Suarez, Rooney, Fabregas og Luiz stadig hvor de gjorde før ferien, selvom de alle rygtes kraftigt videre..
Cavani fra Napoli til PSG, Falcao fra Atletico til Monaco, Rodriguez fra Porto til Monaco, Isco til Real fra Malaga og Henrikh Mkhitaryan fra Shaktar til Dortmund. Så helt stiller har de store klubber ikke lagt og mon ikke også at Bale, Suarez samt et par stykker flere når at skifte trøje i løbet af den næste lille måned.
-
jensemand57
- Allstar

Mads kunne være rigtig spændende, jeg har selv set ham her i Hobro. Men jeg tvivler på, at det kan lade sig gøre, da han som bekendt er lejet ud til Hobro.Provst i Brovst skrev:Mads Dittmer Hvilsom fra FCM/Hobro.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg kan ikke vente indtil de allersidste minutter af transfervinduet, hvor vi langt om længe endelig kan forhandle med en spiller som hellere vil alle andre steder hen end superligaen og AaB.
En spiller der kun skriver under som allersidste mulighed for en ny klub, en ny transfersum og spilletid i en liga som han egentligt synes under hans værdighed. Når så når rusten er banket af ham og han måske har lidt succes (eller ej) så begynder han kampen for at blive solgt hurtigst muligt (og billigst muligt) til en liga hvor der bare har lidt mere prestige end den superliga hvor han kun er så nødtvunget.
Hvordan kan det være godt for AaB at møde sådan en spiller ved forhandlingsbordet, som sikkert tager sig yderst godt betalt da han jo egentligt ikke vil hertil og sikkert kun overvejer det efter løfter om muligheden for en hurtig exit. Han ved jo også det er AaBs sidste chance lige som det måske er hans, problemet er jo bare at det er ham AaB har ventet på mens det AaB han har forsøgt at undgå. Det er ikke en styrkeposition for AaB ved forhandlingsbordet ligesom det heller ikke er et langt samarbejde der er lagt op til.
Jeg gider ikke disse "profiler" som måske slet ikke er en profil men blot et navn for noget som han måske kunne have blevet til før to eller tre år på bænken.
Nej tak til disse lejesvende - og det er lejesvende om så de ankommer på en tre årig kontrakt med transferloft og løfter om de kan smutte på den første mulighed.
Er det den taktik som AaB vil forfølge og er det kun de spillere som AaB kender til, så synes jeg det ser skidt ud.
Det er jo ikke dygtig scouting at være sidste chance for en eller anden dansk, svensk eller norsk tidligere profil der er glemt på et andethold.
En spiller der kun skriver under som allersidste mulighed for en ny klub, en ny transfersum og spilletid i en liga som han egentligt synes under hans værdighed. Når så når rusten er banket af ham og han måske har lidt succes (eller ej) så begynder han kampen for at blive solgt hurtigst muligt (og billigst muligt) til en liga hvor der bare har lidt mere prestige end den superliga hvor han kun er så nødtvunget.
Hvordan kan det være godt for AaB at møde sådan en spiller ved forhandlingsbordet, som sikkert tager sig yderst godt betalt da han jo egentligt ikke vil hertil og sikkert kun overvejer det efter løfter om muligheden for en hurtig exit. Han ved jo også det er AaBs sidste chance lige som det måske er hans, problemet er jo bare at det er ham AaB har ventet på mens det AaB han har forsøgt at undgå. Det er ikke en styrkeposition for AaB ved forhandlingsbordet ligesom det heller ikke er et langt samarbejde der er lagt op til.
Jeg gider ikke disse "profiler" som måske slet ikke er en profil men blot et navn for noget som han måske kunne have blevet til før to eller tre år på bænken.
Nej tak til disse lejesvende - og det er lejesvende om så de ankommer på en tre årig kontrakt med transferloft og løfter om de kan smutte på den første mulighed.
Er det den taktik som AaB vil forfølge og er det kun de spillere som AaB kender til, så synes jeg det ser skidt ud.
Det er jo ikke dygtig scouting at være sidste chance for en eller anden dansk, svensk eller norsk tidligere profil der er glemt på et andethold.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
seamann
Enig - og bla derfor var jeg også imod lejemålet af Morten Rasmussen.Provst i Brovst skrev:Jeg kan ikke vente indtil de allersidste minutter af transfervinduet, hvor vi langt om længe endelig kan forhandle med en spiller som hellere vil alle andre steder hen end superligaen og AaB.
En spiller er kun skriver under som allersidste mulighed for en ny klub, en ny transfersum og spilletid i en liga som han egentligt synes under hans værdighed. Når så når rusten er banket af ham og han måske har lidt succes (eller ej) så begynder han kampen for at blive solgt hurtigst muligt (og billigst muligt) til en liga hvor der bare har lidt mere prestige end den superliga hvor han kun er så nødtvunget.
Spil så da for h... med dem der er der - Spalvis, Toft og AK er der da lidt fremtid i, Curth scorer jo indimellem. SF skal ned på back'en eller sådan noget.
Glem det der indkøbsfis, spar pengene og opdyrk noget hjemmefra - og så da skide være med om det hedder 2 eller 10 - eller for den sags skyld en tur i 1. Division!!!
Er det en klub eller en købeklub?