Den aften med Inge-Prica-Granli-daten på MEAT gange 10
Alle melder sig syge og så udstationeres alle på forskellige lokationer!
Den aften med Inge-Prica-Granli-daten på MEAT gange 10

Det tror jeg ikke. Inge virker til at være ude efter mere, allerede før det med Ross kom frem.Hohenhaus Tenne skrev: ↑28. sep 2020, 11:35Forestil jer lige et scenarie, hvor vi ikke får mere ind. Jeg synes ikke det er utænkeligt.

Inge har jo udtalt noget i stil med at man var tilfredse med truppen, men alligevel var åbne efter den der specielle spiller der kunne gøre en forskel. Så det er da en mulighed.Hohenhaus Tenne skrev: ↑28. sep 2020, 11:35Forestil jer lige et scenarie, hvor vi ikke får mere ind. Jeg synes ikke det er utænkeligt.
Mon ikke kampen i går gør at Inge godt kan se, at der stadig mangler indkøb?Buzz Killington skrev: ↑28. sep 2020, 11:36Inge har jo udtalt noget i stil med at man var tilfredse med truppen, men alligevel var åbne efter den der specielle spiller der kunne gøre en forskel. Så det er da en mulighed.Hohenhaus Tenne skrev: ↑28. sep 2020, 11:35Forestil jer lige et scenarie, hvor vi ikke får mere ind. Jeg synes ikke det er utænkeligt.
Hvis der sælges spillere, så kommer der naturligvis også nye spillere ind. Forestil Jer, at vi mister både Ross, Okore og KP.Hohenhaus Tenne skrev: ↑28. sep 2020, 11:35Forestil jer lige et scenarie, hvor vi ikke får mere ind. Jeg synes ikke det er utænkeligt.

Han handler jo netop kun hvis vi kan få noget specielt. Ellers arbejder han bare videre mod næste vindue. Falder det rigtige ikke på plads så tror jeg ikke vi ser Inge panikkøbe.Buzz Killington skrev: ↑28. sep 2020, 11:36Inge har jo udtalt noget i stil med at man var tilfredse med truppen, men alligevel var åbne efter den der specielle spiller der kunne gøre en forskel. Så det er da en mulighed.Hohenhaus Tenne skrev: ↑28. sep 2020, 11:35Forestil jer lige et scenarie, hvor vi ikke får mere ind. Jeg synes ikke det er utænkeligt.

Ja hvis han kan få spillere på en så høj hylde, at de går direkte i startopstillingen. Den slags spillere har vi jo ventet på hele vinduet, og kommer formentlig til at vente til tæt på deadline. Vi må håbe, der er nogle fra en højere hylde, der går i panik hen mod deadline og er villig til at tage steppet ned til AaB. Men det er da ikke utænkeligt, at det ikke sker. Jeg tror ikke folk skal forvente sig et festfyrværkeri af indkøb her til sidst.Prica22 skrev: ↑28. sep 2020, 11:36Det tror jeg ikke. Inge virker til at være ude efter mere, allerede før det med Ross kom frem.Hohenhaus Tenne skrev: ↑28. sep 2020, 11:35Forestil jer lige et scenarie, hvor vi ikke får mere ind. Jeg synes ikke det er utænkeligt.

Læste lige på FCK's fan forum på bold. dk at Ross er i København for at lave noget reklamefilm for u19 og DBU. Fansene er tydeligt nervøse for at han bliver hentet ind. Tror nu heller ikke på det kommer til at ske, det ikke det FCK skal bruge penge på nu.bonanza skrev: ↑28. sep 2020, 12:02Kan være man lige skal holde øje med underetagen. Mit kontor ligger over parkens fysio, så hvis jeg ser Ross i løbet af dagen kan man vel godt bekræfte fødekæden er Nelsson ud og Ross ind for FCK.
Så håber jeg sandelig at de har fået en god pris på plads, mindre end 25 millioner kan ikke gøre det i min verden. Så er vi pludselig godt stillet i forhold til at købe en eller to forstærkninger, især hvis vi også sælger KP.

Nu du siger det, så er det faktisk vildt, at de aldrig har tænkt den tanke. Jeg synes slet ikke, at det lyder så dumt.
Den manglende skarphed i angrebet kan måske skyldes, at de forreste 3 drænes for kræfter i presspillet. Alle de højintensive løb koster kræfter. Kan det ikke tænkes at være en del af forklaringen?

Synes faktisk at det er en meget plausibel forklaring, ofte mangler der en eller to spillere i boksen når indlægget bliver slået.FIDEL skrev: ↑28. sep 2020, 12:43Den manglende skarphed i angrebet kan måske skyldes, at de forreste 3 drænes for kræfter i presspillet. Alle de højintensive løb koster kræfter. Kan det ikke tænkes at være en del af forklaringen?
Jo, eller sagt på en anden måde. Vi prioriterer presspillet for højt. Både ift hvor meget energi vi bruger på det, og hvilke typer vi stiller med fra start. Det er åbenlyst et bevidst valg, og det gør mig nervøs, for jeg tror det er det forkerte.9691_3kroner skrev: ↑28. sep 2020, 13:08Synes faktisk at det er en meget plausibel forklaring, ofte mangler der en eller to spillere i boksen når indlægget bliver slået.FIDEL skrev: ↑28. sep 2020, 12:43Den manglende skarphed i angrebet kan måske skyldes, at de forreste 3 drænes for kræfter i presspillet. Alle de højintensive løb koster kræfter. Kan det ikke tænkes at være en del af forklaringen?
Vi må have et par japanere eller sydkoreanere ind i angrebet for at løbe og presse hele tiden, og så må målene komme fra 2. bølge.Pastorius skrev: ↑28. sep 2020, 13:12Jo, eller sagt på en anden måde. Vi prioriterer presspillet for højt. Både ift hvor meget energi vi bruger på det, og hvilke typer vi stiller med fra start. Det er åbenlyst et bevidst valg, og det gør mig nervøs, for jeg tror det er det forkerte.9691_3kroner skrev: ↑28. sep 2020, 13:08Synes faktisk at det er en meget plausibel forklaring, ofte mangler der en eller to spillere i boksen når indlægget bliver slået.FIDEL skrev: ↑28. sep 2020, 12:43Den manglende skarphed i angrebet kan måske skyldes, at de forreste 3 drænes for kræfter i presspillet. Alle de højintensive løb koster kræfter. Kan det ikke tænkes at være en del af forklaringen?

Kusk brændte vist markant større chancer mod Horsens, end Børsting gjorde i går.FIDEL skrev: ↑28. sep 2020, 13:26Vi må have et par japanere eller sydkoreanere ind i angrebet for at løbe og presse hele tiden, og så må målene komme fra 2. bølge.Pastorius skrev: ↑28. sep 2020, 13:12Jo, eller sagt på en anden måde. Vi prioriterer presspillet for højt. Både ift hvor meget energi vi bruger på det, og hvilke typer vi stiller med fra start. Det er åbenlyst et bevidst valg, og det gør mig nervøs, for jeg tror det er det forkerte.9691_3kroner skrev: ↑28. sep 2020, 13:08Synes faktisk at det er en meget plausibel forklaring, ofte mangler der en eller to spillere i boksen når indlægget bliver slået.FIDEL skrev: ↑28. sep 2020, 12:43Den manglende skarphed i angrebet kan måske skyldes, at de forreste 3 drænes for kræfter i presspillet. Alle de højintensive løb koster kræfter. Kan det ikke tænkes at være en del af forklaringen?
Det kan jo ikke hjælpe noget at 2/3 af vores angreb ikke har lungerne til spillestilen. Den 3. (Børsting) har til gengæld ikke kvalitet nok i afslutningerne, afleveringerne samt teknisk.

Alternativt kunne man i dyre domme købe 3 angribere, som alle kan afslutte og løbe solen sort i presspillet eller lægge taktikken ud fra det spillermateriale man allerede har i truppen.FIDEL skrev: ↑28. sep 2020, 13:26Vi må have et par japanere eller sydkoreanere ind i angrebet for at løbe og presse hele tiden, og så må målene komme fra 2. bølge.Pastorius skrev: ↑28. sep 2020, 13:12Jo, eller sagt på en anden måde. Vi prioriterer presspillet for højt. Både ift hvor meget energi vi bruger på det, og hvilke typer vi stiller med fra start. Det er åbenlyst et bevidst valg, og det gør mig nervøs, for jeg tror det er det forkerte.9691_3kroner skrev: ↑28. sep 2020, 13:08Synes faktisk at det er en meget plausibel forklaring, ofte mangler der en eller to spillere i boksen når indlægget bliver slået.FIDEL skrev: ↑28. sep 2020, 12:43Den manglende skarphed i angrebet kan måske skyldes, at de forreste 3 drænes for kræfter i presspillet. Alle de højintensive løb koster kræfter. Kan det ikke tænkes at være en del af forklaringen?
Det kan jo ikke hjælpe noget at 2/3 af vores angreb ikke har lungerne til spillestilen. Den 3. (Børsting) har til gengæld ikke kvalitet nok i afslutningerne, afleveringerne samt teknisk.
Der er forskel på at tvinge målmanden til gode redninger, og så til at sparke 3 meter forbi mål på en fri chance, og ikke få afsluttet i en 2-mod-1 situation...Brodernumsi skrev: ↑28. sep 2020, 13:52Kusk brændte vist markant større chancer mod Horsens, end Børsting gjorde i går.
Ikke at jeg uenig i din generelle konklusion, men Kusk formåede nu altså også at sparke en 100% chance forbi kassen. Hans afslutninger er generelt ikke så skarpe som de var engang desværre.Julgranen skrev: ↑28. sep 2020, 14:02Der er forskel på at tvinge målmanden til gode redninger, og så til at sparke 3 meter forbi mål på en fri chance, og ikke få afsluttet i en 2-mod-1 situation...Brodernumsi skrev: ↑28. sep 2020, 13:52Kusk brændte vist markant større chancer mod Horsens, end Børsting gjorde i går.
Desuden satte Kusk gang på gang sine medspillere op til gode chancer mod Horsens, mens Børsting ikke satte en fod rigtigt.
Hvilket han heller ikke gjorde mod Lyngby, hvor han var banens ringeste...