så er der nok ingen BunduMephisto2 skrev: ↑30. aug 2021, 14:14Noget nærmer sig med Nordmakedoneren...
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... sknap_plus
Men det er åbenbart kun leje? Forhåbentligt med forkøbsret.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
AaB AaB AaB AaB
Jeg kan læse mig frem til, at han har en god højrefod men er noget trigger-happy. Er han hurtig?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
håbede at det var en hurtig spiller vi ville hente det ligner han ikke
AaB AaB AaB AaB
det ser det ikke ud til efter hvad man kan se forskellige steder
AaB AaB AaB AaB
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Har han virkelig kun spillet 100 min. i år ? For så virker det lidt op ad bakke inden han kan være en gevinst. Hurtig googlesøgning.
Edit: Så lige de tre EM-kampe, så har han udover klub også spillet små 200 min. landskamp i år.
Edit: Så lige de tre EM-kampe, så har han udover klub også spillet små 200 min. landskamp i år.
- FlæskeFrank
Vi henter ikke en stamspiller fra La Liga...FlæskeFrank skrev: ↑30. aug 2021, 14:29Har han virkelig kun spillet 100 min. i år ? For så virker det lidt op ad bakke inden han kan være en gevinst. Hurtig googlesøgning.
Skulle LIGE til at skrive detJulgranen skrev: ↑30. aug 2021, 14:31Vi henter ikke en stamspiller fra La Liga...FlæskeFrank skrev: ↑30. aug 2021, 14:29Har han virkelig kun spillet 100 min. i år ? For så virker det lidt op ad bakke inden han kan være en gevinst. Hurtig googlesøgning.
Dog en spiller der har haft en fin periode i Serie B og i den belgiske liga, det er et rimelig stærkt CV, og så er han 'kun' 28. Normalt er det spillere vi først ville se i Superligaen til allersidst i karrieren. Lidt samme profil som Hiljemark kan man sige på den facon.
Hvis han er motiveret til at spille og gøre en forskel, så er han jo helt sikkert god nok til at være en profil i superligaen. Han har lidt med anklen i følge Transfermarkt, men der har ikke været noget alvorligt siden 2016, fraset en måneds pause i vinteren 19'.
Hvis han er motiveret til at spille og gøre en forskel, så er han jo helt sikkert god nok til at være en profil i superligaen. Han har lidt med anklen i følge Transfermarkt, men der har ikke været noget alvorligt siden 2016, fraset en måneds pause i vinteren 19'.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Hiljemark var heller ikke noget lyn. En ting er at være hurtig med fødderne, noget andet er at være det i tanke og handling.
Jeg syntes det lyder spændende.
Enig. Men dog også to forskellige positioner. Hurtigheden nok mere afgørende på kanten eller oppe foran, hvor Trajkovski huserer. Men spiller man FM med ham, får man en ret hurtig spiller, kan jeg se.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg forventede ikke Messi, men i dag kan man ikke bare komme ind fra La Liga og dominerer superligaen, hvis ikke man er i form. Staale kunne tilbage i 1998-1999. Men det er ikke tilfældet i dag. Så positiv, men også spændt på, hvornår han kan spille en hel kamp.Gaarde6 skrev: ↑30. aug 2021, 14:34Skulle LIGE til at skrive detJulgranen skrev: ↑30. aug 2021, 14:31Vi henter ikke en stamspiller fra La Liga...FlæskeFrank skrev: ↑30. aug 2021, 14:29Har han virkelig kun spillet 100 min. i år ? For så virker det lidt op ad bakke inden han kan være en gevinst. Hurtig googlesøgning.![]()
- FlæskeFrank
Han spillede EM i sommers og er til landsholdssamling lige nu. Han har trods alt kun misset 3 kampe i denne sæson og har vel været igennem en opstart.FlæskeFrank skrev: ↑30. aug 2021, 14:43Jeg forventede ikke Messi, men i dag kan man ikke bare komme ind fra La Liga og dominerer superligaen, hvis ikke man er i form. Staale kunne tilbage i 1998-1999. Men det er ikke tilfældet i dag. Så positiv, men også spændt på, hvornår han kan spille en hel kamp.Gaarde6 skrev: ↑30. aug 2021, 14:34Skulle LIGE til at skrive detJulgranen skrev: ↑30. aug 2021, 14:31Vi henter ikke en stamspiller fra La Liga...FlæskeFrank skrev: ↑30. aug 2021, 14:29Har han virkelig kun spillet 100 min. i år ? For så virker det lidt op ad bakke inden han kan være en gevinst. Hurtig googlesøgning.![]()
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Pænt CV, men lejeophold med en spiller, der liiige skal i form først, det synes jeg vi har set før, uden det store held.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Netop linket til Hiljemark ser jeg som vigtig grund til at Trajkovski kan blive en succes, der findes vel ingen data eller scoutning der er på niveau med hvad en tidligere holdkammerat kan fortælle.
Hiljemark kender ham jo godt nok til at vide om han er en person der vil kunne falde til i AaB-truppen.
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
- Kontakt:
Hmm hvornår har vi sidst haft succes med en lejeaftale? En gut ude af form som skal spilles ind på holdet.
Tænker ikke vi har råd til at købe en spiller fra den hylde, så har sgu oprigtig lidt svært ved at se idéen
Tænker ikke vi har råd til at købe en spiller fra den hylde, så har sgu oprigtig lidt svært ved at se idéen
Swing Like God's Own Dick
ja det lyder spændende men hade håbet at vi kunne få en spiller vi kunne spille i dybden og som hade fart som spidskompetence for det har vi ikke noget af
AaB AaB AaB AaB
Pænt CV som vores formodede nye spiller har. Dog er jeg lidt lunken overfor en lejeaftale med mindre, der er en realistisk frikøbsklausul, som vi kan indfri.
Slet ikke bange for - der jo ikke tale om en rusten spiller der sjal spilles i form ovenpå en knæskade og efterfølgende et år ude.Prica22 skrev: ↑30. aug 2021, 14:45Han spillede EM i sommers og er til landsholdssamling lige nu. Han har trods alt kun misset 3 kampe i denne sæson og har vel været igennem en opstart.FlæskeFrank skrev: ↑30. aug 2021, 14:43Jeg forventede ikke Messi, men i dag kan man ikke bare komme ind fra La Liga og dominerer superligaen, hvis ikke man er i form. Staale kunne tilbage i 1998-1999. Men det er ikke tilfældet i dag. Så positiv, men også spændt på, hvornår han kan spille en hel kamp.Gaarde6 skrev: ↑30. aug 2021, 14:34Skulle LIGE til at skrive detJulgranen skrev: ↑30. aug 2021, 14:31Vi henter ikke en stamspiller fra La Liga...FlæskeFrank skrev: ↑30. aug 2021, 14:29Har han virkelig kun spillet 100 min. i år ? For så virker det lidt op ad bakke inden han kan være en gevinst. Hurtig googlesøgning.![]()
Ham her spillede på allerhøjeste niveau i sommer og har sikkert været en del Mallorca pre season. Samtidigt hvis han er med landsholdet nu så er der slet ingen fare.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.