Fart er i hvert fald vigtigt i moderne fodbold. Mellemrum jeg er fan af bundu. Men mon ikke der er hård konkurrence om ham. Vi får se.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
Stegosaurus
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Er der egentlig noget der underbygger rygterne om Bundu og Vores makedonske ven. Eller er det bare det vildeste spin fra Inge Andre
Silkeborg har efter sigende budt på Patrick Olsen… ifølge en random forumbruger
Virker i sandhed random.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Jeg ved ikke om Bundu ikke har fået mulighederne i Anderlecht og FCK, eller om han bare ikke har formået at gribe dem. I hvert fald har han ikke været en succes nogen af stederne, og reelt set havde han kun én god sæson i AGF, i de forudgående var han meget svingende.Brodernumsi skrev: ↑30. aug 2021, 18:45Det er trods alt 'kun' ét år siden, Bundu forlod ligaen, så har han været i to klubber, hvor han ikke rigtig har fået mulighed for at vise sig frem. Vi har jo set, da han var i GF, hvor giftig han kunne være. Tænker han bare skal et sted hen, hvor man tror på ham, og giver ham muligheden.
Det er nogle utroligt spændende dage, og jeg ved ikke om jeg direkte deler din undren, men jeg havde da håbet på, at der ville komme noget til den position, særligt hvis Bob er på vej videre.Mr Gold skrev: ↑30. aug 2021, 18:48Det er jo mega spændende!! I bund og grund må vi vel regne med der er nogle der ved mere end os herinde, data og samtaler osv.
tænker nu nok der er en plan for hvad Inge har gang i.
Jeg synes nu begge er mega spændende.
Men kan godt undre mig vi intet hører om en CM
Trajkovski er også for mig et ret ubeskrevet blad, og umiddelbart lyder det da tillokkende, at han har erfaring fra Serie A og La Liga; men han har godt nok ikke fået særligt mange minutter på banen siden han skiftede til Mallorca, hverken i La Liga eller i Segunda Division.Sauer skrev: ↑30. aug 2021, 18:51Kender ikke rigtigt til Trajkovski. Men det er alligevel sjældent, vi har hentet en spiller, der har spillet nogenlunde fast i La Liga og Serie A.
Ift. Bundu frygter jeg ikke, Inge spenderer store summer på en spiller, som Cifuentes ikke har en plan for i systemet. Hvis han lander i Aalborg, er jeg ret sikker på, man på forhånd har afklaret forventningerne og måden at spille fodbold i Aalborg. Så er det selvfølgelig op til Cifuentes (og Bundu) at sikre, det går bedre end i FCK.
Selvfølgelig har man da forventningsafstemt med Bundu, hvis man vælger at skrive kontrakt med ham; men helt grundlæggende er han en humørspiller, som i modgang - hvad han også havde i perioder i AGF - var begrænset i sin indsats, og den slags kan man vel ikke lave om på.
Hiljemark, som så viste sig at være et uheldigt tilfælde, og før det Fossum; men kun fordi min norske nevø havde belært mig om hans kvaliteter. Men fair nok, du har selvfølgelig en pointe, og ja det er hårdt at være fattig og grim, og det er AaB altså i disse år.Forza skrev: ↑30. aug 2021, 18:56Men nævn en transfer vi har lavet du ikke har været loren ved så? For vi har ikke en plads i fødekæden hvor vi kan hente profiler uden spørgsmålstegn af en eller anden art. Enten er spillerne fra en liga med et ukendt niveau eller også har de været skadet eller fået lidt spilletid.
Jeg synes han har et ganske flot CV i forhold til at ende i AaB.
Nej det tror jeg sådan set ikke, og krydser fingre for, at min tro på det modsatte vil vise sig velbegrundet. Jeg synes blot, at Bundu's åbenlyse mangler, hans svingende humørprægede præstationer, og det forhold at han ikke har kunnet slå til i hverken Anderlecht eller FCK gør ham til så risikabelt et bekendtskab, at man kunne foranlediges til at tro, at der var tale om et "tak for sidst" til AGF. For det første tror jeg ikke, at AaB vil være så uansvarlige i den økonomiske situation, som klubben er i, at man ville gøre noget sådant, for det andet tror jeg egentlig ikke, at folkene omkring klubben opfattede salget af Patrick Olsen på samme måde, som AGF opfattede købet, og jeg tror at IAO sidder og gnægger veltilfreds hver gang han ser, hvor meget P.O. er faldet i niveau siden han forlod AaB, og derfor er det ikke min opfattelse, at man i klubben føler noget behov for at gøre gengæld for noget, da man tydeligvis gjorde en bedre handel; end AGF. (Hvis det viser sig, at Randers køber Bundu, vil jeg derimod være ret overbevist om, at muligheden for at kunne mindfucke AGF vil have været en medvirkende faktor.NIN skrev: ↑30. aug 2021, 19:01Du tror simpelthen, at en sportsdirektør og cheftræner sætter sig ned og tænker: Ha! Nu graver vi lige dybt i den nordjyske tegnebog og viser AGF, at transferpendulet svinger begge veje, og vi også kan hente en af deres tidligere profiler. Skide være med om han passer ind i vores spilkoncept eller planer, vi kan sidde og klukgrine i morgen og de næste par dage. Det er alle pengene værd.
Man skal ikke glemme, at Patrick Olsen er Patrick Olsen og vel sjældent har været to hele sammenhængende sæsoner i den samme klub.
Kan jo være der er kurrer på tråden i GF og de vil have ham ud og han sendes på leje.
RAUS RAUS SSE!
Jeg tror simpelthen han går efter at hoppe på toget i Silkeborg …..
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ja, undskyld, men det er bare lidt fortærsket med det der med fart.
Fart nytter ingenting, hvis man ikke har skyggen af teknik.
Det skal gerne parres med noget der giver mening.
Uanset hvad…så bliver det en feeeeed dag i morgen.
Altid fede overraskelser over hele transfer linien.
Jeg kommer sent i seng i morgen
Der skal snages i samtlige medier KONSTANT og drikkes 8 liter kaffe til
Altid fede overraskelser over hele transfer linien.
Jeg kommer sent i seng i morgen
Der skal snages i samtlige medier KONSTANT og drikkes 8 liter kaffe til
-
R Rosenberg
- Allstar

Ædruelighedens stemme
hvis teknik var det eneste der betød noget så var Børsting jo ikke på holdet og mustapha bundu har da ganske fin teknik
AaB AaB AaB AaB
Usain bolt var vidst til prøvetræning i man u på et tidspunkt - mærkeligt det ikke blev til nogetR Rosenberg skrev: ↑30. aug 2021, 20:00Pirlo siger hej.
AaB - BIF 13/4 2014
Dennis Rommedahl siger hej.R Rosenberg skrev: ↑30. aug 2021, 20:00Pirlo siger hej.
AaB AaB AaB AaB
-
Stegosaurus
- Allstar

Ja men kunne du har jo så også fysik og er en habil afslutter. Det er ikke for sjov at andre lægt købte ham. Jeg vil mene han har et enormt Potentiale.
-
Rockafellar
- 2. div

- Geografisk sted: Munken
- Kontakt:
Det er jeg helt og aldeles enig i. Forstå godt mange af os er liiidt pirlige i de her dage. Kvalitet er summen af flere ting - ikke blot fart
Swing Like God's Own Dick
nu er det jo ikke forbudt at tænke lidt hvis han er klasse til alt så spiller han jo ikke AaBRockafellar skrev: ↑30. aug 2021, 20:10Det er jeg helt og aldeles enig i. Forstå godt mange af os er liiidt pirlige i de her dage. Kvalitet er summen af flere ting - ikke blot fart
AaB AaB AaB AaB
-
R Rosenberg
- Allstar

Okay, okay.hit666 skrev: ↑30. aug 2021, 20:19nu er det jo ikke forbudt at tænke lidt hvis han er klasse til alt så spiller han jo ikke AaBRockafellar skrev: ↑30. aug 2021, 20:10Det er jeg helt og aldeles enig i. Forstå godt mange af os er liiidt pirlige i de her dage. Kvalitet er summen af flere ting - ikke blot fart
Ædruelighedens stemme