Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
jonas386
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af jonas386 » 22. jun 2013, 16:00

doukas skrev:
jonas386 skrev:Hvorfor lyder Avdic spændende? Så imponerende er hans stats da heller ikke?

104 kampe for Elfsborg og 26 mål er altså ikke skræmmende, ligeledes er 8 mål i den hollandske liga ok, men ikke super imponerende. Han er højst sndsynligt også det man på godt dansk vil kalde røv dyr. Personligt håber jeg på Marcus Pedersen, men om vi kan få ham er jeg mere i tvivl om.
Ellers synes jeg faktisk Granskov kunne være spændende, han ved hvertfald hvor målet står, og kunne være en fin billig løsning. En type jeg er ret sikker på nok skal score nogle kasser hvis bare han får chancen. Noget han ikke rigtigt har fået endnu. Såvidt jeg husker scorede han en del i Werder da han spillede ungdomsfodbold dernede.

Hvis det nu bliver FCV der henter ham, så er jeg slet ikke i tvivl om han nok skal nå op omkring de 8-9 kasser. Hos os kunne han nok nå op en 12-13 stykker.
Altså, som det fremgår af wiki-siden, så spillede Avdic midt det første lange stykke tid for Elsborg, først da han blev sat helt frem oppe, så bombede han kasser ind, 19 mål på en sæson. Synes han lyder helt vanvittig spændende.

Jamen der kan man bare se, det var jeg ikke klar over. Men hvis vi skal have sådan en spiller skal det være fast, vil jeg mene.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 22. jun 2013, 17:16

Hvis der er økonomi til det og Avdic er interesseret, så vil han være en god erstatning for Helenius. Avdic er langt bedre end Dalgaard. Avdic er på alle parametre bedre end Dalgaard. Her tænker jeg bl.a. på træfsikkerhed, teknik, driblefærdighed, hurtighed og hovedstødsstyrke.

Derudover er det en kæmpe fordel at Avdic gør medspillerne bedre og kan indgå i spillet. Alt dette kan Dalgaard ikke.

Avdic :thumbsup:

Dalgaard :thumbsdown:

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 22. jun 2013, 17:26

Ham svenskeren lyder da umiddelbart som en fin erstatning for Helenius. Jeg ville ikke have noget imod, hvis erstatningen havde været Dalgaard, da han sikkert også ville være garant for mål i superligaen. Hans dovenskab ville måske drive mig til vanvid, men hans målnæse ville selvfølgelig også kunne bruges i AaB. Det ville desuden svække Viborg markant, hvilket kunne resultere i, at vi kun skal bekymre os om 11. pladsen.

AaB inside nævner åbenbart Djiby Fall og Denni Avdić som varme emner. Begge spillere ville være fine erstatninger. Hvis det bliver en af dem, så kunne Dues indlæg pludselig blive dødbringende.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 22. jun 2013, 17:28

frederikshavneren skrev:Hvis der er økonomi til det og Avdic er interesseret, så vil han være en god erstatning for Helenius. Avdic er langt bedre end Dalgaard. Avdic er på alle parametre bedre end Dalgaard. Her tænker jeg bl.a. på træfsikkerhed, teknik, driblefærdighed, hurtighed og hovedstødsstyrke.

Derudover er det en kæmpe fordel at Avdic gør medspillerne bedre og kan indgå i spillet. Alt dette kan Dalgaard ikke.

Hvor tit har du set denne Avdic spille siden du ved så meget ?
Hvis der er noget Dalgaard NETOP er. Ja så er det træfsikker!
Jeg har da sjældent set en spiller som scorer så meget ud af ingenting som han gør!

Jeg er meget varm på Dalgaard fordi jeg har set ham en del og med tanke på AaB's økonomi.
Kender ikke denne Avdic, men det lyder til du har set ham en del ?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 22. jun 2013, 17:34

Oldager skrev:Ham svenskeren lyder da umiddelbart som en fin erstatning for Helenius. Jeg ville ikke have noget imod, hvis erstatningen havde været Dalgaard, da han sikkert også ville være garant for mål i superligaen. Hans dovenskab ville måske drive mig til vanvid, men hans målnæse ville selvfølgelig også kunne bruges i AaB. Det ville desuden svække Viborg markant, hvilket kunne resultere i, at vi kun skal bekymre os om 11. pladsen.

AaB inside nævner åbenbart Djiby Fall og Denni Avdić som varme emner. Begge spillere ville være fine erstatninger. Hvis det bliver en af dem, så kunne Dues indlæg pludselig blive dødbringende.
Hvem nævner de egentlig som deres kilder, hvis nogen? Det er godt nok nogle saftige rygter, så det ville klæde dem hvis de kunne tydeliggøre at det ikke bare er vilde komplet bundløse FM-inspirerede spekulationen som dengang vi skulle på indkøb efter Ch.L. eventyret.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 22. jun 2013, 17:40

Gaarde6 skrev:
frederikshavneren skrev:Hvis der er økonomi til det og Avdic er interesseret, så vil han være en god erstatning for Helenius. Avdic er langt bedre end Dalgaard. Avdic er på alle parametre bedre end Dalgaard. Her tænker jeg bl.a. på træfsikkerhed, teknik, driblefærdighed, hurtighed og hovedstødsstyrke.

Jeg har da sjældent set en spiller som scorer så meget ud af ingenting som han gør!

Jeg er meget varm på Dalgaard fordi jeg har set ham en del og med tanke på AaB's økonomi.
Jeg ser en del Allsvenskan. Avdic var rigtig god da han var i Elfsborg. Især da han var spidsangriber var han rigtig god.

Angående Dalgaard ja så scorer han mange mål. Nogle gange scorer han nærmest ud af det blå, men han brænder dælme også mange chancer. I modsætning til Avdic har Dalgaard aldrig bevist sit værd på øverste niveau.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 22. jun 2013, 18:02

frederikshavneren skrev: Jeg ser en del Allsvenskan. Avdic var rigtig god da han var i Elfsborg. Især da han var spidsangriber var han rigtig god.

Angående Dalgaard ja så scorer han mange mål. Nogle gange scorer han nærmest ud af det blå, men han brænder dælme også mange chancer. I modsætning til Avdic har Dalgaard aldrig bevist sit værd på øverste niveau.
Jeg stoler meget på Kent hér; hvis Dalgaard er interessant for AaB, så er det fordi Kent har sagt god for ham. Hvis AaB leder efter andre før de evt. skriver med Dalgaard, så er det fordi Kent har været med til at opstille en prioriteret liste over emner.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 22. jun 2013, 18:09

Både Dalgaard og Avdic får tomlen op her fra. Avdic har dog den fordel, at han måske kan gøre Curth god igen... Måske...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

AalborgTrendies

Indlæg af AalborgTrendies » 22. jun 2013, 19:30

le Cid skrev:Både Dalgaard og Avdic får tomlen op her fra. Avdic har dog den fordel, at han måske kan gøre Curth god igen... Måske...
Hold nu op. Jeppe Curth bliver ikke god igen. Det er 4 år siden han har præsteret.
Han har ingen fart i støvlerne og kan ikke afdrible en mand - score mål gør han også yderst sjældent. Hvad skulle gøre ham ideel som 2. striker sammen med en Avdic-type?!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar

Indlæg af Erasmus Montanus » 22. jun 2013, 19:37

MHJ skrev:
Oldager skrev:Ham svenskeren lyder da umiddelbart som en fin erstatning for Helenius. Jeg ville ikke have noget imod, hvis erstatningen havde været Dalgaard, da han sikkert også ville være garant for mål i superligaen. Hans dovenskab ville måske drive mig til vanvid, men hans målnæse ville selvfølgelig også kunne bruges i AaB. Det ville desuden svække Viborg markant, hvilket kunne resultere i, at vi kun skal bekymre os om 11. pladsen.

Hvem nævner de egentlig som deres kilder, hvis nogen? Det er godt nok nogle saftige rygter, så det ville klæde dem hvis de kunne tydeliggøre at det ikke bare er vilde komplet bundløse FM-inspirerede spekulationen som dengang vi skulle på indkøb efter Ch.L. eventyret.
Ja, det ved jeg ikke. Jeg kan kun se overskrifen. Jeg ved ej heller om AaB inside bringer mange navne op i løbet af sådan et transfervindue, men jeg er af den opfattelse, at AaB inside har godt styr på tingene.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 22. jun 2013, 19:53

Oldager skrev:
MHJ skrev:

Ja, det ved jeg ikke. Jeg kan kun se overskrifen. Jeg ved ej heller om AaB inside bringer mange navne op i løbet af sådan et transfervindue, men jeg er af den opfattelse, at AaB inside har godt styr på tingene.
Årlright. Det var heller ikke AaBinside som sådan jeg mangler tiltro til, men nærmere fatter Nordjyske som har været komplet upålidelige tidligere.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 22. jun 2013, 19:56

Forstår ikke helt, hvorfor nordjyske pludselig er blevet en meget utroværdig kilde? I min verden har de da ofte haft fingeren på pulsen hvad angår AaB, og er vel ikke et medie, der vælger deres kilder med letsindighed?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 22. jun 2013, 20:16

frederikshavneren skrev:
Gaarde6 skrev:

Jeg ser en del Allsvenskan. Avdic var rigtig god da han var i Elfsborg. Især da han var spidsangriber var han rigtig god.

Jeg synes 27 mål og en del brændte chancer er en FREMRAGENDE statistik for en angriber!
Der findes et hav af angribere, som skal kæmpe bare for at komme frem til chancerne.
Mål-næse er et kæmpe plus!

Der med ikke sagt at Avdic ikke ville være velkommen, på trods af jeg ikke kender ham.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 22. jun 2013, 20:23

Hanga skrev:Forstår ikke helt, hvorfor nordjyske pludselig er blevet en meget utroværdig kilde? I min verden har de da ofte haft fingeren på pulsen hvad angår AaB, og er vel ikke et medie, der vælger deres kilder med letsindighed?
Det aner jeg bestemt heller ikke om de er i dag. Men det var som nævnt mit indtryk tidligere. I dag hvor alle nyhedsmedier ukritisk bare copy-paster fra hinanden, internationale medier og nyhedsbureauer, er det umuligt for mig at gennemskue hvor et givent rygte er opstået, og dermed hvem der er troværdige.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 23. jun 2013, 08:31

frederikshavneren skrev: Avdic er langt bedre end Dalgaard.
Avdic er på alle parametre bedre end Dalgaard.

Jeg er lidt i tvivl om, hvad du mener. Siger du, at Avdic er bedre end Dalgaard?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar

Indlæg af Erasmus Montanus » 23. jun 2013, 12:14

Nu rygtes Fall også til Vestsjælland. Fall har døjet med skader, og jeg mener derfor også, at FCV gerne må snuppe ham. Avdic eller Dalgaard. Hvem mon det bliver?

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 23. jun 2013, 12:28

Oldager skrev:Nu rygtes Fall også til Vestsjælland. Fall har døjet med skader, og jeg mener derfor også, at FCV gerne må snuppe ham. Avdic eller Dalgaard. Hvem mon det bliver?
Ved godt hvem jeg foretrækker. Uanset hvilken angriber der bliver hentet vil det være rart snart af få en afklaring. Der er efterhånden kort tid til d. 18. juli hvor den første vigtige kvalifikationskamp til Europa League venter.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 23. jun 2013, 13:12

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... l-og-avdic

Ifølge Tipsbladet lurer vi på både Fall og Avdic. Såfremt det er eje, så er ville en af dem trods alt være en fuldgod erstatning for Helenius.
Hader København!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 23. jun 2013, 13:18

alithebeast skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... l-og-avdic

Ifølge Tipsbladet lurer vi på både Fall og Avdic. Såfremt det er eje, så er ville en af dem trods alt være en fuldgod erstatning for Helenius.
Det er jo bare AaB insides spekulationer som de viderebringer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar

Indlæg af Gaarde6 » 23. jun 2013, 13:18

alithebeast skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... l-og-avdic

Lad os få en billig erstatning for Helenius!
Tror mest på Dalgaard eller Avdic.
Mon ikke Fall er for dyr en herre rent lønmæssigt efter hans tur i Rusland , hvor han nok fik kassen for at spille?

Men alle 3 lyder bestemt spændende i mine øre!

Låst