Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 11. jul 2011, 19:46

jernskjorten skrev:Sigøjnere og turister fra København.
Vil du ikke lige forklare mig forskellen??? ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 11. jul 2011, 20:04

Haveplanten skrev:Det pisser mig af at sider som http://www.24h7diet.com" onclick="window.open(this.href);return false; kun har sendt halvdelen af hvad jeg har bestilt. :-/ Men heldigivs eftersender de vist resten i morgen.
Og så pisser min kæreste mig af. At hun evigt og altid skal skabe sig og gå op i en spids over de mindste ting. Det pisser mig af at hun nu vil til at sælge hus og tis og lort - uden tanke for hvor mange timer jeg har brugt på at gøre det i stand, for at vi kunne få et fælles godt hjem. Nu er de timer spildt og taber masser af penge på salget af huset.
Nu håber jeg sgu ikke, at du har bestilt for mange af de produkter, som fødevarestyrelsen advarer mod:

http://www.fodevarestyrelsen.dk/Nyheder ... pose=basic

eller har kæresten med den præmenstruelle adfærd allerede fået en overdossis :S

Hjemmesiden forhandler blandt andet produkterne:
- Thermo X power med indhold af Maca (Lepidium meyenii Walp).
- Testodren™ Testosteron med indhold af Tribulus terrestris L.
- Muscle & Libido Boost med indhold af Maca (Lepidium meyenii Walp) og Tribulus terrestris L.

Maca (Lepidium meyenii Walp) kan påvirke blodtrykket og har vist sig at kunne påvirke seksualadfærd og hormonsystemet i dyr. Tribulus terrestris L vurderes at kunne give alvorlige toksiske effekter på leveren og centralnervesystemet.

Det er måske muligt at tjene en skilling på noget af det tis og lort:

http://www.mine-brugte-trusser.shoppinnet.com/

Held og lykke med forholdet!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Walther » 11. jul 2011, 20:08

MichaelLarsen skrev: Der er måske muligt at tjene en skilling på noget at det tis og lort:

Epic! Så er gaven til årsdagen med tøsen klaret.
Jeg takker!
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 11. jul 2011, 20:44

MichaelLarsen skrev: Der er måske muligt at tjene en skilling på noget at det tis og lort:

Yummy. Mon man kunne være så heldig at finde et par med ekstra makronbund?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. jul 2011, 21:25

Poul Pava

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Indlæg af kzoze » 12. jul 2011, 13:28

Poker-One-Kenobi
Uden synd - ingen frelse

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Indlæg af rAaBe » 12. jul 2011, 13:40

1. Voksne mennesker på et internetforum, der ufrivilligt får børnehavebørn til at fremstå som modne, upersonlige, velartikulerede og anstændige i deres debat
2. Mig der spilder min tid på at læse deres skvalder
3. Mig der spilder min energi på at blive vissen sur over det.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. jul 2011, 13:49

Folk der ikke kan more sig over lidt uskyldig battle på debatsiden, men istedet føler de skal markere at de er bedre end det de alligevel sidder og bruger deres dyrebare tid på at læse...

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div

Indlæg af kzoze » 12. jul 2011, 14:20

folk der snakker for at holde fluerne væk fra munden
Uden synd - ingen frelse

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. jul 2011, 14:30

kzoze skrev:folk der snakker for at holde fluerne væk fra munden

Den er lidt sjov, når den kommer fra manden med den mest ligegyldige, intetsigende tråd i debatsidens historie!

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div

Indlæg af kzoze » 12. jul 2011, 14:47

Den var nu ikke henvendt til dig, men siden du følte dig truffet ja så værsgo :)
Uden synd - ingen frelse

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. jul 2011, 14:55

kzoze skrev:Den var nu ikke henvendt til dig, men siden du følte dig truffet ja så værsgo :)
Tak, den er lige sjov, uanset hvem du end måtte have haft i tankerne...

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 12. jul 2011, 14:59

At det pisser mig af tråden er næsten dobbelt så lang som det får smilet frem tråden.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. jul 2011, 15:41

Haveplanten skrev:Det pisser mig af at sider som http://www.24h7diet.com" onclick="window.open(this.href);return false; kun har sendt halvdelen af hvad jeg har bestilt. :-/ Men heldigivs eftersender de vist resten i morgen.
Og så pisser min kæreste mig af. At hun evigt og altid skal skabe sig og gå op i en spids over de mindste ting. Det pisser mig af at hun nu vil til at sælge hus og tis og lort - uden tanke for hvor mange timer jeg har brugt på at gøre det i stand, for at vi kunne få et fælles godt hjem. Nu er de timer spildt og taber masser af penge på salget af huset.
Det må alligevel være det mest bitre første-indlæg nogensinde på debatside.dk :)

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div

Indlæg af kzoze » 12. jul 2011, 15:51

smid hende ud...Hun er ved at knække dig stille og roligt hehe
Uden synd - ingen frelse

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 12. jul 2011, 17:03

kzoze skrev:
Må jeg spørge - oprigtigt uden nederdrægtige tanker - har du en alder, hvor du har erfaring med sådan noget?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 12. jul 2011, 17:34

Verdens vildeste tandpine.... Og de har først tid til operation torsdag... Av for s#%!*!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 12. jul 2011, 17:40

MrBangDK skrev:Verdens vildeste tandpine.... Og de har først tid til operation torsdag... Av for s#%!*!
Hash og Valium,...så bliver det sgu hurtigt torsdag - fuldstændig smertefrit..!!

Og så pisser Lyngby, deres direktør, deres hellige fans, DBU og ikke mindst Allan Hansen mig af.

Og så tror jeg at jeg vil trække mig tilbage, simulere en lille tandpine, og glæde mig til Randers Regnskov i morgen.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 12. jul 2011, 18:10

At Spar Nord i vestbyen stadig har Karim Zaza på deres gavl, og det er tilmed hummel som sponsor på tøj og bold, kom nu ind i nutiden Spar Nord.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div

Indlæg af kzoze » 12. jul 2011, 18:23

Lindvang skrev:
kzoze skrev:
Må jeg spørge - oprigtigt uden nederdrægtige tanker - har du en alder, hvor du har erfaring med sådan noget?
Du går måske sådan generelt rundt med nederdrægtige tanker. :o
Jeg er over 30 og har været i forhold, siden jeg var 20-- såå ja :thumbsup:
Hvis hun flejner over bagateller og vil sælge deres hjem, med økonomisk tab. Uden han har noget og skulle have sagt . Så ja ud med hende.
Uden synd - ingen frelse

Besvar