Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Søgaard
- Allstar

Tipene skrev:Hvis FCK ryger i Euro-League, så har de vel en bedre mulighed for at vinde kampe og tjene point til ranglisten?
Personligt synes jeg det var et herligt resultat i går, især når de næsten mente det var en walkover, og åbenbart også har bugeteret med CL deltagelse.
På sin vis ja, men et CL-gruppespil giver både bonus point (svarende til 2 sejre i gruppespillet, enten i CL/EL) samt 3/4 ryger videre til knock-out fasen. Der er jo ingen garanti for, hvem FCK trækker i EL - det behøver ikke blive ret meget nemmere end en CL-pulje. Tag bare gruppe A sidste år; Man. City, Lech Poznan, Juventus og Salzburg. Det er jo ikke ren walkover der garanterer 2 ekstra sejre i forhold til CL-puljer. Desuden er der større bonus ved at kvalificere sig til CL slutspil end EL slutspil, mener jeg. Så det kan diskuteres
Edit: FCK vil sandsynligvis blive 2. seedet i EL og 3. seedet i CL. Med lidt held, kan de lige snige sig i 1. lag i EL, afhængigt af om nogle favoritter falder i kvalifikationen til henholdsvis CL/EL.
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Colibakterier i drikkevandet. Haha. Det er en fantastisk uge for "hovedstaden".
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
-
Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Fabbe skrev:Colibakterier i drikkevandet. Haha. Det er en fantastisk uge for "hovedstaden".
Jeg håber, at Pokers Fakta er på benene igen, så der er vand på hylderne!!!!
I øvrigt er det da ikke helt skidt, da man nu er tvunget ud i alkoholens glæder for at slukke tørsten.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 19. aug 2011, 19:42
Konsulenten skrev:Fabbe skrev:Colibakterier i drikkevandet. Haha. Det er en fantastisk uge for "hovedstaden".
I øvrigt er det da ikke helt skidt, da man nu er tvunget ud i alkoholens glæder for at slukke tørsten.
Det er den ikke, og bakterierne stammer sandsynligvis helt tilbage fra skybruddet. Så nu får i lov at høre om det en gang til, suckers.
-
Konsulenten
- Superliga

Poker-One-Kenobi skrev:Konsulenten skrev:Fabbe skrev:Colibakterier i drikkevandet. Haha. Det er en fantastisk uge for "hovedstaden".
Det er den ikke, og bakterierne stammer sandsynligvis helt tilbage fra skybruddet. Så nu får i lov at høre om det en gang til, suckers.
Det vælter ind med artikler på diverse nyhedssider. Har Køllen lænket sig fast til Egholm, eller hvor fanden bliver han af her i tråden?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Konsulenten skrev:Poker-One-Kenobi skrev:Konsulenten skrev:Fabbe skrev:Colibakterier i drikkevandet. Haha. Det er en fantastisk uge for "hovedstaden".
Det vælter ind med artikler på diverse nyhedssider. Har Køllen lænket sig fast til Egholm, eller hvor fanden bliver han af her i tråden?
Ja, jeg har problemer herovre på Egholm, havde glemt at der var noget der hed højvande... Men hvad gør man ikke for at fange mediernes opmærksomhed. Havde det været i Kbh havde de nok været her nu.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Kilde
- Allstar

Konsulenten skrev:Fabbe skrev:Colibakterier i drikkevandet. Haha. Det er en fantastisk uge for "hovedstaden".
Pokers berømte Fakta.. Må være første destination, når man skal til København igen - det lyder som en fandens god butik.
-
Kilde
- Allstar

Hahaha! Hvor er det godt!
Hvilket civiliseret menneske kan undvære den daglige tur i Fakta med en latte i hånden? Det burde være en MENNESKERET!!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
- Og nu tager de sgu også VORES vand... forbandet djævleyngel!
"Vi er ved at tømme hele Jylland for vand. Så i løbet af natten, der får vi kørt alt det vand, der findes i Jylland over til hovedstadsregionen", siger Finn Lund Andersen, kommunikationsdirektør i Dansk Supermarked.
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/2/3934 ... 0kildevand" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo, selvfølgelig hamstrer man kildevand, når vandet fra hanen skal koges.....
-
thomasjn
- Allstar

Jesper Schmidt skrev:- Og nu tager de sgu også VORES vand... forbandet djævleyngel!
"Vi er ved at tømme hele Jylland for vand. Så i løbet af natten, der får vi kørt alt det vand, der findes i Jylland over til hovedstadsregionen", siger Finn Lund Andersen, kommunikationsdirektør i Dansk Supermarked.
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/2/3934 ... 0kildevand" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er københavnere, bær over med dem. De er ikke meget klogere
Mht. mesterskabet skal det da helst gå til os. Hvis det ikke går til os skal det for guds skyld ikke gå til BIF eller FCM. FCK kan da i det mindste tjente point til dansk fodbold som vi kan bruge når vi skal spille europæisk igen. Så af rene rationelle grunde hellere fuckerne som mestre end bonderøvene eller bistandsbumserne.
-
AltidAaB
- Junior

- Geografisk sted: 2200
thomasjn skrev:Jesper Schmidt skrev:- Og nu tager de sgu også VORES vand... forbandet djævleyngel!
Det er københavnere, bær over med dem. De er ikke meget klogere
Mht. mesterskabet skal det da helst gå til os. Hvis det ikke går til os skal det for guds skyld ikke gå til BIF eller FCM. FCK kan da i det mindste tjente point til dansk fodbold som vi kan bruge når vi skal spille europæisk igen. Så af rene rationelle grunde hellere fuckerne som mestre end bonderøvene eller bistandsbumserne.
Hmm, jeg troede ellers, at det var Folketingets måde at få gang i væksten på: Sørg for at hælde lidt bakterier i drikkevandet, og så skal I se KBH gå amok i uhørt hamstring af vand. Det må da kunne ses i et gevaldigt forøget privat forbrug i august måned…
Alltid rött, alltid rätt!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Ekstra Bladet brugte iøvrigt udtrykket "tarmvand" om væsken i den kjøwenhawnske tragedie i en artikel forleden - og det må man alligevel lade dem... det er sgu et kongeudtryk!
Forresten piver de da lidt derovre synes jeg nok. Først er det galt at de får for meget vand, nu kan de pludselig ikke få nok, og må importere de livgivende dråber fra vi stakkels jyder... ak ak

-
Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Ærgeligt at der kom en advarsel om at vandet kan være farligt at drikke..
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Konsulenten
- Superliga

Kan man whine mere? Hvorfor helvede har de også haft abonnement på Politiken. Idioter.
Edit: At smide Sting-kortet må svare til at smide nazikortet i en diskussion på nettet. You lose.
-
limey
- Allstar

- Geografisk sted: Himmerland
Konsulenten skrev:Edit: At smide Sting-kortet må svare til at smide nazikortet i en diskussion på nettet. You lose.
Den må du da gerne lige uddybe.
-
Konsulenten
- Superliga

limey skrev:Konsulenten skrev:Edit: At smide Sting-kortet må svare til at smide nazikortet i en diskussion på nettet. You lose.
Den må du da gerne lige uddybe.
TANTRA-Sting er imo et styk ligegyldigt og nyttesløst musiker.