Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 12. jan 2009, 17:00

Det pisser mig af, at flypriser er så latterlige.
Hvorfor koster en retur-billet(begge veje) 450£, en åben retur 1700£ og en enkelt-billet 2200£? Det giver ingen mening at det er koster 5 gange så meget at flyve en vej som begge veje koster.
Hvorfor er det sådan? Vi har ikke helt styr på hvornår vi vil hjem, og det er da for tåbeligt at kunne bestille 2gange retur til under det halve af hvad 2 enkelte koster.
Hvem der bare var irsk

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 12. jan 2009, 17:15

tegner skrev:
Bøgehøj skrev:Bilister, der ikke blinker, før de drejer.

"Ja, nu hvor din Golf 2 allerede er halvvejs i Gug, kan jeg da godt se, at du ville dreje til venstre."
Og det skal man høre fra een, der forsøgte at køre igennem tælleapparaterne på Essex Park i en 3,5 tons minibus (efter at ha snydt sig gennem billetkøen, i selvsamme køretøj)............ :cool:
Det pisser mig af, at pøblen ikke flytter sig, når privatentrepriserne skal frem i verden. :innocent:
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jan 2009, 18:22

JLB skrev:Det pisser mig af, at flypriser er så latterlige.
Hvorfor koster en retur-billet(begge veje) 450£, en åben retur 1700£ og en enkelt-billet 2200£? Det giver ingen mening at det er koster 5 gange så meget at flyve en vej som begge veje koster.
Hvorfor er det sådan? Vi har ikke helt styr på hvornår vi vil hjem, og det er da for tåbeligt at kunne bestille 2gange retur til under det halve af hvad 2 enkelte koster.
Flypassagerer pisser mig af. Kan de andet end at brokke sig? :P
Janteloven eksisterer IKKE!

JLB
Allstar
Allstar

Indlæg af JLB » 12. jan 2009, 18:46

Køllen I Møllen skrev:
Jeg havde faktisk et lille håb om, at du, din gamle flyvekaptajn, kunne have en lille forklaring?
Ellers må du sgu skaffe nogle billige billetter til Canada til mig :P
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jan 2009, 19:51

JLB skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Jeg havde faktisk et lille håb om, at du, din gamle flyvekaptajn, kunne have en lille forklaring?
Ellers må du sgu skaffe nogle billige billetter til Canada til mig :P
Jeg kan godt lave en tur til Canada til dig. Men prisen vil nok bare pisse dig endnu mere af.... :

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 13. jan 2009, 14:33

Det pisser mig af, at jeg ikke kan finde den tråd med fodboldoplevelser på det store udlands stadions, når man nu skal bruge den... Er den bare forældet eller hva'?
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. jan 2009, 08:05

Det pisser mig af at der er folk der finder ordet "neger" anstødeligt. Den slags folk tror man er racist fordi man kalder en sort for neger, eller at man er nazist fordi man kalder en jøde for jøde. Det er til at brække sig over...

Det pisser mig ligeså meget af at Poker-One-Kenobi, som klart og tydeligt skriver at han IKKE er en af disse alligevel gennem 18tråde (eller deromkring) bliver svinet til for at være intolerant. Det er endnu et tydeligt bevis for at mange mennesker herinde ikke læser hvad de andre skriver men begynder at svine hinanden uden grund. SUK!

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 14. jan 2009, 08:36

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at der er folk der finder ordet "neger" anstødeligt. Den slags folk tror man er racist fordi man kalder en sort for neger, eller at man er nazist fordi man kalder en jøde for jøde. Det er til at brække sig over...

Det pisser mig ligeså meget af at Poker-One-Kenobi, som klart og tydeligt skriver at han IKKE er en af disse alligevel gennem 18tråde (eller deromkring) bliver svinet til for at være intolerant. Det er endnu et tydeligt bevis for at mange mennesker herinde ikke læser hvad de andre skriver men begynder at svine hinanden uden grund. SUK!
Gud, hvor er jeg enig. Tracy-tråden pissede mig i de grad af, da den kogede heeeeeeeeeeeelt over.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 14. jan 2009, 09:54

-Larsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at der er folk der finder ordet "neger" anstødeligt. Den slags folk tror man er racist fordi man kalder en sort for neger, eller at man er nazist fordi man kalder en jøde for jøde. Det er til at brække sig over...

Gud, hvor er jeg enig. Tracy-tråden pissede mig i de grad af, da den kogede heeeeeeeeeeeelt over.
Fuldstændig enig og det pisser mig i den grad af at nogle enkelte debattører lynhurtig tænder af og bliver personlige, blot ved anmodningen om lige at holde "et fornuftigt niveau"!
Non scholae, sed vitae discimus

JLB
Allstar
Allstar

Indlæg af JLB » 14. jan 2009, 21:44

Stein Bagger pisser mig af.
Pga. ham er der kommet alt for meget fokus på Finn Nørbygaard, og fandme om han ikke laver et show til efteråret nu, fordi han mangler penge...
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Favoritspiller: Poul Hübertz

Indlæg af Poul Hat » 14. jan 2009, 22:12

Populistisk politik og politikere pisser mig af!

Men endnu mere pisser de vælgere som hopper på limpinden mig af...
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 15. jan 2009, 09:39

Poul Hat skrev:Populistisk politik og politikere pisser mig af!

Men endnu mere pisser de vælgere som hopper på limpinden mig af...
Guess what? Det pisser også mig af!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 15. jan 2009, 11:34

Godmorgen Danmak pisser mig af.

Den kvindelige vært har en mand inde i studiet der fortæller om den indstats han gør i Sierra Leon for at skabe fred og forståelse mellem indbygerne efter borgerkrigen. Han har lavet et projekt hvor forskellige landsbyer spiller fodbold mod hinanden, holder en fest osv.

I studiet taler de frem og tilbage, på et tidspunkt fortæller han at han faktisk havde overvejet en direkte turnering, men det ville blive for indviklet, studie værten siger "det er måske for indviklet for afrikanerne?"
Kom frisk med flere fordomme tv2, først Line Baun med "er det en abe" og nu at afrikanere er dummere end gennemsnittet, men hvad lad os da endeligt gøre et helt kontinent dummere end vådt bølgepap

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. jan 2009, 12:07

jydenfranord skrev:Godmorgen Danmak pisser mig af.

Den kvindelige vært har en mand inde i studiet der fortæller om den indstats han gør i Sierra Leon for at skabe fred og forståelse mellem indbygerne efter borgerkrigen. Han har lavet et projekt hvor forskellige landsbyer spiller fodbold mod hinanden, holder en fest osv.

I studiet taler de frem og tilbage, på et tidspunkt fortæller han at han faktisk havde overvejet en direkte turnering, men det ville blive for indviklet, studie værten siger "det er måske for indviklet for afrikanerne?"
Kom frisk med flere fordomme tv2, først Line Baun med "er det en abe" og nu at afrikanere er dummere end gennemsnittet, men hvad lad os da endeligt gøre et helt kontinent dummere end vådt bølgepap
Har du nogensinde været nede i det sorte Afrika? De ER generelt set dummere end vådt bølgepap! :)
Jeg er ikke racist eller noget der ligner men den almindelige afrikaner på gaden har altså ikke skolegang eller noget som helst...

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 15. jan 2009, 12:41

Køllen I Møllen skrev:Har du nogensinde været nede i det sorte Afrika? De ER generelt set dummere end vådt bølgepap! :)
Jeg er ikke racist eller noget der ligner men den almindelige afrikaner på gaden har altså ikke skolegang eller noget som helst...
Hvilke år er de 5 værste i en negers liv?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 15. jan 2009, 13:13

Man kan vel ikke sætte lighedstegn mellem dumhed og intelligens!
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 15. jan 2009, 13:23

MichaelLarsen skrev:Man kan vel ikke sætte lighedstegn mellem dumhed og intelligens!
Nej og ej heller mellem dumhed og manglende intelligens.

Personligt er jeg mega-klog, men meget lidt intelligent ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. jan 2009, 13:29

Lindvang skrev:
MichaelLarsen skrev:Man kan vel ikke sætte lighedstegn mellem dumhed og intelligens!

Jeg har det lige omvendt. Lynende intelligent men dum som en dør :S

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 15. jan 2009, 13:53

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:

Jeg har det lige omvendt. Lynende intelligent men dum som en dør :S
Vi burde indgå i registreret partnerskab!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. jan 2009, 14:08

Lindvang skrev: Vi burde indgå i registreret partnerskab!
Her mangler jeg sådan en smiley der vender ryggen til og fløjter og lader som ingenting....

Besvar