Køllen I Møllen skrev:Jeg søger, igen, en teknik-nørd der kan svare mig på om dette videokamera er det rette for mig :
http://www.pricerunner.dk/pi/8-2580471/ ... odukt-Info" onclick="window.open(this.href);return false;
Det skal bruges til alm "familiebrug", intet fancy.
Jeg undrer mig over følgende fra produktbeskrivelsen :
Indbygget hukommelse : 0
Harddiscstørrelse : 0
Øvrigt : 16GB flash memory
Betyder ovennævnte at man skal købe et hukommelseskort ved siden af for at optage med kameraet, og i så fald hvad er de 16GB flash memory for en størrelse?
Jeg kiggede lige lidt på det, det kamera du har fundet ligner en model lavet specifikt til elgiganten/andre distributører - derfor kan du kun se det solgt hos pixmania (som, hos
Trustpilot for lidt på puklen) og elgiganten.
Den model du kigger på hedder, som jeg umiddelbart kan se det 205 ellers. Forskellen på 200, 203 og 205 (204) er lagkapaciteten, a hvad jeg kunne se hos
Samsung
200: har Ingen intern lagerkapacitet og skal bruge et SDHC kort. (et kort på 16gb kan erhverves til til 2-300 kr.)
203: Har 8gb indbygget + mulighed for udvidelse med kort
205/204: har 16gb indbygget + mulighed for kort
Her er en sammenligning af de 3 hos
Edbpriser.
De er allesammen gode, eneste lille ting man kan sætte en finger på, prisen taget i betragtning, er at det kun skyder full-HD i 1080
i og ikke
p som den skyder 720 i. Men hvis ikke man virkelig går op i det så er det sgu svært at se den store forskel på de 2.
Men til det forbrug du beskriver er langt langt de fleste point-and-shoot videokamerare gode efterhånden og alle disse 3 er klart gode nok til dit behov.