Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 25. aug 2010, 22:56

At FCK er i gruppespillet i CL.. Og så pisser Ståle Solbakken mig ekstra meget af, så stop dog med at løbe Parken rundt hver gang I vinder!

Elegia

Indlæg af Elegia » 25. aug 2010, 23:04

Dot Bot skrev:At FCK er i gruppespillet i CL.. Og så pisser Ståle Solbakken mig ekstra meget af, så stop dog med at løbe Parken rundt hver gang I vinder!
Ja, de har sgu da kun opfyldt deres ambition om at komme i gruppespillet tre år før tiden og kan se frem til ca. 125 mio. kr.

Hvad helvede er der at juble for? Og hvorfor nu alle disse følelser i fodbold?

Come on... det er da, uagtet sympatier, pissefedt at lade begejstringen få frit løb.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 25. aug 2010, 23:05

Ståle Solbakken pisser mig alvorligt af.... Og så er det også skide irriterende at Rikke Hørlykke ikke er på TV så tit længere :cool:

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af KK5700 » 25. aug 2010, 23:08

Klaus skrev:Og så er det også skide irriterende at Rikke Hørlykke ikke er på TV så tit længere :cool:
Det pisser mig af at nogle kan savne Rikke Hørlykke...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 25. aug 2010, 23:08

Klaus skrev:Ståle Solbakken pisser mig alvorligt af.... Og så er det også skide irriterende at Rikke Hørlykke ikke er på TV så tit længere :cool:
Ståle har en ulækker personlighed så jeg er helt enig. Utrolig dygtig men utålelig at se og høre på. Til gegæld må jeg endnu engang spørge, hvad det er folk finder tiltrækkende ved Rikke Hørlykke? Hun kunne jo være med i en Miss Fitness konkurrence for dælen da.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 25. aug 2010, 23:22

Elegia skrev:
Dot Bot skrev:At FCK er i gruppespillet i CL.. Og så pisser Ståle Solbakken mig ekstra meget af, så stop dog med at løbe Parken rundt hver gang I vinder!
Ja, de har sgu da kun opfyldt deres ambition om at komme i gruppespillet tre år før tiden og kan se frem til ca. 125 mio. kr.

Come on... det er da, uagtet sympatier, pissefedt at lade begejstringen få frit løb.
Fodbold er følelser og lad dem bare få frit løb efter en kvalifikation til verdens bedste klubturnering. Jeg synes dog stadig at Ståle har en overgearet måde at reagere på, ikke kun efter kampen i dag, men også i almindelige Superligakampe.

Husker specielt en episode mod Esbjerg, hvor Ståle løber over til modsatte bænk og jubler lige foran Esbjergs bænk efter en scoring. Følelser eller ej - jeg kan ikke lide manden. Han er dog dygtig, det kan man ikke tage fra ham.

Elegia

Indlæg af Elegia » 25. aug 2010, 23:39

Dot Bot skrev:
Elegia skrev:

Fodbold er følelser og lad dem bare få frit løb efter en kvalifikation til verdens bedste klubturnering. Jeg synes dog stadig at Ståle har en overgearet måde at reagere på, ikke kun efter kampen i dag, men også i almindelige Superligakampe.

Husker specielt en episode mod Esbjerg, hvor Ståle løber over til modsatte bænk og jubler lige foran Esbjergs bænk efter en scoring. Følelser eller ej - jeg kan ikke lide manden. Han er dog dygtig, det kan man ikke tage fra ham.
Din første og din næstsidste sætning heller vel også fint nok sammen et eller andet sted: fodbold er følelser og du kan ikke lide Ståle.
Så er den ikke længere.

Men jeg forstår sgu godt hans jubel. De regnede med at komme i CL-gruppespillet inden 2014, nu er det sket. De præsterede underskud på 239 mio. kr. sidste år og har nyt halvårsregnskab på mandag.
Og Ståle får nu sat sit aftryk som den store, europæiske konge af Parken, før han flytter hjem til Norge.

Det burde sgu give anledning til en bette løbetur - trods alt.

"Hans Backe-trænere", der bare sidder forstenede på bænken, er sgu røvsyge. Fodbold er ikke liv og død eller noget, der er næsten lige så vigtigt. Det er underholdning og frie følelser. Løsn op! ;)

EDIT: Okay, og Ståle valgte så (igen) at være pigesur over, at ikke alle mener, at FCK er verdens bedste fodboldhold med automatisk ret til CL-deltagelse hvert år. Fra pressemødet:
"Det er jo sådan i dette land, at nogle går og håber på, at dette ville blive en fiasko for os, så man har noget at skrive om resten af året. Det er dem, jeg kalder neandertalerne i dansk presse."

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 25. aug 2010, 23:51

Elegia skrev:Så er den ikke længere.
Du har nok ret!
Elegia skrev:Løsn op! ;)
Jeg skal prøve ;)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 26. aug 2010, 01:58

At hovedhistorien på http://www.nordjyske.dk" onclick="window.open(this.href);return false; pt. er "FCK med i Champions League". Jeg vil ikke tage noget fra købennavnernes præstation eller på nogen måde nedgøre det, men det skal sgu da ikke være den overskyggende historie når man besøg hjemmesiden for en nordjysk avis.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 26. aug 2010, 07:45

Har FCK spillet?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. aug 2010, 08:32

Rikke Hørlykke og FCK pisser mig af. Ståle gør mig bare ked af det, for jeg savner ham i AaB... Jeg tror faktisk stadig jeg elsker ham en lille smule...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 26. aug 2010, 10:08

Køllen I Møllen skrev:Rikke Hørlykke og FCK pisser mig af. Ståle gør mig bare ked af det, for jeg savner ham i AaB... Jeg tror faktisk stadig jeg elsker ham en lille smule...
Lige i relation til det og selve tråden;

Morten Crone Sejrsbøl pisser Ståle af!
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 396917.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 26. aug 2010, 11:00

Misundelse pisser mig af, når man ikke kan se det gavner dansk fodbold på lang sigt.

Vi får aldrig nogensinde det samme indtægtsgrundlag som de s.... københavnere, uanset om vi får en bestyrelse heroppe der kan få økonomien til at hænge sammen.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 26. aug 2010, 11:30

Udtryk som Suppen for Superligaen og alt hvad der kan komme ud af en midtjysk mund kan pisse mig af.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Sip » 26. aug 2010, 12:13

Dovne AaB fans. En tur til Farum er altid pissefed!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 26. aug 2010, 12:16

Hell yearh!

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 26. aug 2010, 14:59

sådan som danske medier lovpriser FCK!

Da AaB kom i CL, og enda lavede gode resultater, var der sku ikke meget anerkendelse og slet ikke i samme grad!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 26. aug 2010, 15:03

Det pisser mig af at så mange taler om de er imod moderne fodbold, og alligevel er det eneste de taler om alle de penge som FCK nu tjener i CL.

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Favoritspiller: Poul Hübertz

Indlæg af Poul Hat » 26. aug 2010, 15:50

Elegia skrev:EDIT: Okay, og Ståle valgte så (igen) at være pigesur over, at ikke alle mener, at FCK er verdens bedste fodboldhold med automatisk ret til CL-deltagelse hvert år. Fra pressemødet:
"Det er jo sådan i dette land, at nogle går og håber på, at dette ville blive en fiasko for os, så man har noget at skrive om resten af året. Det er dem, jeg kalder neandertalerne i dansk presse."
Det pisser mig af, at en ellers relativt begavet journalist kan drage så håbløs en konklusion på baggrund af den udtalelse. Måske er det ikke Ståle den er galt med, men adgangskravene på DJH.
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Elegia

Indlæg af Elegia » 26. aug 2010, 16:10

Poul Hat skrev:
Elegia skrev:EDIT: Okay, og Ståle valgte så (igen) at være pigesur over, at ikke alle mener, at FCK er verdens bedste fodboldhold med automatisk ret til CL-deltagelse hvert år. Fra pressemødet:
Det pisser mig af, at en ellers relativt begavet journalist kan drage så håbløs en konklusion på baggrund af den udtalelse. Måske er det ikke Ståle den er galt med, men adgangskravene på DJH.
Jamen, påstanden er jo tåbelig.
Hvad tror du, vil give Morten Crone Sejersbøl og de andre sportsjournalister mest at skrive om?

At FCK tabte kampen eller at FCK vandt kampen med dertil hørende Champions League-brag, -optakter, -højdepunkter, -goalshows, -fokus, osv. osv.?
Hvorfor skulle han håbe, at FCK tabte, bare fordi hans kommentar om FCK's chancer mod Rosenborg var lavet på et syletyndt grundlag?

Ståle har jo også siden trukket gevaldigt i land og udlagt sin reaktion som et forsøg på at "beskytte spillerne".

Mht. adgangskravene på DJH (som i disse nydanske tider vist hedder DMJX) skal jeg ikke kunne sige, om de er for lette eller svære. Uagtet dette er der i hvert fald for mange "brodne kar" på landets redaktioner, men den snak er nok en ny tråd værdig.

Besvar