Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 18. sep 2010, 08:34

Dot Bot skrev:
Dåse Allan@ skrev:
Alando skrev:
Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af at jeg skal til bryllup imorgen...
du kan da håbe på at bruden har en lækker søster eller veninde som pludselig indser at hun har travlt og derfor er temmelig nem.... Og så er maden forhåbentlig god
Kæresten skal med, de skal giftes ude i en skov og de er pjattet med østers...

Og AaB spiller i Randers!
Hvis nu det er Randers Regnskov, så kan du vel godt smutte i et par timer ;)
Det er lidt udenfor Viborg, iøvrigt er det mig der skal kører hjem, så kan ikke engang drikke mig fuld...
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 18. sep 2010, 08:43

Dåse Allan@ skrev:
Dot Bot skrev:
Dåse Allan@ skrev:
Alando skrev:
Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af at jeg skal til bryllup imorgen...
du kan da håbe på at bruden har en lækker søster eller veninde som pludselig indser at hun har travlt og derfor er temmelig nem.... Og så er maden forhåbentlig god
Kæresten skal med, de skal giftes ude i en skov og de er pjattet med østers...

Og AaB spiller i Randers!
Hvis nu det er Randers Regnskov, så kan du vel godt smutte i et par timer ;)
Det er lidt udenfor Viborg, iøvrigt er det mig der skal kører hjem, så kan ikke engang drikke mig fuld...
Puha, det bliver en hård lørdag. Held og lykke.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 19. sep 2010, 15:23

At Esbjerg er foran i Horsens. De møgfiskere skal bare blive under stregen!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 19. sep 2010, 15:35

thomasjn skrev:At Esbjerg er foran i Horsens. De møgfiskere skal bare blive under stregen!
Vil hellere slås med Horsens end Esbjerg om at undgå nedrykning, så fint med mig, at Horsens bliver dukket. Også selv om det nu og her sender os tilbage under stregen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. sep 2010, 16:50

DR1 tekst tv side 210 : "Dagens klassikere /derbyer i overblik" hvor der indtil nu er mini-referater af Feyenoord-Ajax samt Man United-Liverpool. Jeg vil vædde en kasse Aalborg Pilsnere på at de har en "journalist" der bare sidder og venter på at smide resultatet af dagens Kbh-kamp ind på den side... Og at det er den eneste grund til at de har oprettet den side.
Janteloven eksisterer IKKE!

Kilde
Allstar
Allstar

Indlæg af Kilde » 19. sep 2010, 19:01

Køllen I Møllen skrev:DR1 tekst tv side 210 : "Dagens klassikere /derbyer i overblik" hvor der indtil nu er mini-referater af Feyenoord-Ajax samt Man United-Liverpool. Jeg vil vædde en kasse Aalborg Pilsnere på at de har en "journalist" der bare sidder og venter på at smide resultatet af dagens Kbh-kamp ind på den side... Og at det er den eneste grund til at de har oprettet den side.
Det pisser mig af at folk bruger tid på at se DR1.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. sep 2010, 19:03

Kilde skrev:
Køllen I Møllen skrev:DR1 tekst tv side 210 : "Dagens klassikere /derbyer i overblik" hvor der indtil nu er mini-referater af Feyenoord-Ajax samt Man United-Liverpool. Jeg vil vædde en kasse Aalborg Pilsnere på at de har en "journalist" der bare sidder og venter på at smide resultatet af dagens Kbh-kamp ind på den side... Og at det er den eneste grund til at de har oprettet den side.

Jeg ser slet ikke tv. Men kan ikke slippe af med min 90`er-afhængighed af tekst tv :)

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 19. sep 2010, 19:06

Køllen I Møllen skrev:
Kilde skrev:

Jeg ser slet ikke tv. Men kan ikke slippe af med min 90`er-afhængighed af tekst tv :)
Ligesom du slet ikke fulgte med i VM?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. sep 2010, 19:10

Konsulenten skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Kilde skrev:

Præcis. Det blev dog til 5 minutter i ny og næ, man zapper jo en del når man ser så meget tekst tv :)

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div

Indlæg af Haure » 19. sep 2010, 20:00

Køllen I Møllen skrev:
Konsulenten skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Kilde skrev:

Præcis. Det blev dog til 5 minutter i ny og næ, man zapper jo en del når man ser så meget tekst tv :)
DR's tekst tv
TV2's tekst tv

Så er det lige før, at TV'et kan afskaffes, Gamle :)
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Indlæg af CFN » 19. sep 2010, 20:06

New Firm. Et helt igennem pinligt udtryk efter min mening.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. sep 2010, 20:07

Haure skrev: Så er det lige før, at TV'et kan afskaffes, Gamle :)
Ha ha, jo tak. Det der nymodens tv2 er jo bare en modedille, det holder jeg mig langt fra.
Det er nu heller ikke ligefrem fordi man mangler et sted at søge nyheder, der har bare altid været noget specielt ved det at sidde i sofaen med fjernbetjeningen og køre gennem side 201, 220 og 270 igen og igen og igen. Det sidder bare fast, det er en vane jeg ikke kan slippe af med. :)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. sep 2010, 20:09

CFN skrev:New Firm. Et helt igennem pinligt udtryk efter min mening.
Ja, men ikke bare udtrykket. Alt det der ligger bag udtrykket. De danske mediers årelange kamp for at blæse en ligegyldig dansk kamp op til noget den overhovedet ikke er eller bliver. Gennem 20 år har denne galskab stået på. Men gentager man en løgn igen og igen bliver den jo sand på et eller andet tidspunkt.... Mediernes magt pisser mig af!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 19. sep 2010, 21:08

Køllen I Møllen skrev:
CFN skrev:New Firm. Et helt igennem pinligt udtryk efter min mening.
Ja, men ikke bare udtrykket. Alt det der ligger bag udtrykket. De danske mediers årelange kamp for at blæse en ligegyldig dansk kamp op til noget den overhovedet ikke er eller bliver. Gennem 20 år har denne galskab stået på. Men gentager man en løgn igen og igen bliver den jo sand på et eller andet tidspunkt.... Mediernes magt pisser mig af!
Fra Thye-Petersens (JP) kommentar til dagens kamp:
"Jeg er træt af vores uopfindsomhed; af at vi ikke kan komme op med noget bedre end ”The new firm” og ”nyklassikeren”, når vi skal navngive opgøret FC København-Brøndby. Så hellere lade være og kalde det, hvad det er: Et inciterende, klassisk opgør med en kort, men episk historik og en salgbar kliché i mødet mellem holdet fra det mondæne Østerbro og dét fra den rustikke vestegn."

jens fup
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Indlæg af jens fup » 19. sep 2010, 23:20

Manchester Junajtet
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 20. sep 2010, 23:07

Det pisser mig af, at nogle ignoranter stadigvæk refererer til Liverpool som en storklub :innocent:

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 21. sep 2010, 06:42

Klaus skrev:Det pisser mig af, at nogle ignoranter stadigvæk refererer til Liverpool som en storklub :innocent:
Storklubber måles ikke på hvor mange tweenies der render rundt med trøjen på - fordi det er smart...!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
CGA
1. div
1. div
Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)

Indlæg af CGA » 22. sep 2010, 21:28

le Cid skrev:
Klaus skrev:Det pisser mig af, at nogle ignoranter stadigvæk refererer til Liverpool som en storklub :innocent:
Storklubber måles ikke på hvor mange tweenies der render rundt med trøjen på - fordi det er smart...!
Nej, på resultater og mesterskaber.. (hvor inskriptionen på pokalen ikke er skrevet med runer)
//CGA

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Billede

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 23. sep 2010, 19:39

Myggene på Næstved stadion pissede mig af igår :@

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Indlæg af Garderen » 24. sep 2010, 09:38

Det pisser mig af, at NCAA skal bruge mit afgangsbevis fra gymnasiet for at jeg kan løbe terrænløb på et universitet i USA. Og det pisser mig endnu mere af, at de skal bruge 2 måneder på at finde ud af det. Og når de så endelig har fundet ud af det, så siger de først at de kun vil have det på engelsk, men efter yderligere en uge finder ud af at det også skal være på dansk.

Besvar