Jeg skulle bare se om der var nogle vågne nørder herindeKK5700 skrev:Køllen I Møllen skrev:
Thats unpossible!!!
(Citat Homer J Simpson).
ATT NERD ALERT
Er det ikke Citat af Ralph Wiggum? Mener han siger det lige da han er dumpet engelsk...
mvh
"Jeg søger en....." - tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: "Jeg søger en....." - tråden
Janteloven eksisterer IKKE!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Bare indrøm det var alzheimers der sagde hejKøllen I Møllen skrev:Jeg skulle bare se om der var nogle vågne nørder herindeKK5700 skrev:Køllen I Møllen skrev:
Thats unpossible!!!
(Citat Homer J Simpson).
ATT NERD ALERT
Er det ikke Citat af Ralph Wiggum? Mener han siger det lige da han er dumpet engelsk...
mvh
-
seamann
Kanon.Køllen I Møllen skrev:Thats unpossible!!!MR er den rigtige vinder skrev:muligt, jeg var uheldig og fik de værste, jeg nogensinde har smagt - smagløse og ekstremt fede..Køllen I Møllen skrev:Pizza! De laver de suverænt bedste på denne planet.danielnoll skrev:... der kan anbefale nogle gode steder at spise på Manhattan til rimelig pris.
(Citat Homer J Simpson).
Men pizza kan de ikke lave derovre - man får jo mindelser om Brando af en cheesecrusted pizza.
Tag i Tribecca og find nogle ydmyge steder - der er masser. Eller drik øl på de dyreste hoteller og restauranter oppe i nærheden af Times Square/Cenral Park - i US kan man gå i baren og drikke en øl før man skal spise - og så kan man jo ombestemme sig efter øllen, hvis prislejet ser lidt spøjst ud....
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
.... der har erfaring med om Asus laptops er noget bras eller noget kram der holder?
Jeg er på udkig efter erfaringer med denne model:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details ... id=4228408" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.edbpriser.dk/Product/Details ... id=4228408" onclick="window.open(this.href);return false;
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg har én ifbm. bestyrelsesarbejde. Bruger den ikke så meget, men er ganske godt tilfreds med den. Der er to ting jeg er specielt glad for.Elscorpio skrev:.... der har erfaring med om Asus laptops er noget bras eller noget kram der holder?
Skarpheden i skærmen - HELT eminent!
Cool surface - tastatur og der hvor du hvilker dine hænder er "køligt". Det kan godt blive varm på andre pc'ere, men denne her forbliver virkelig kølig.
/Bang
Ska' vi hak'?
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Jeg skal primært bruge den til gaming i forbindelse med NPF 2010.MrBangDK skrev:Jeg har én ifbm. bestyrelsesarbejde. Bruger den ikke så meget, men er ganske godt tilfreds med den. Der er to ting jeg er specielt glad for.Elscorpio skrev:.... der har erfaring med om Asus laptops er noget bras eller noget kram der holder?
Cool surface - tastatur og der hvor du hvilker dine hænder er "køligt". Det kan godt blive varm på andre pc'ere, men denne her forbliver virkelig kølig.
/Bang
Er der nogle der kender andre gode gaming laptops i prisklassen 10-15000 ?
Eneste krav er en Intel Core i5 eller Core i7, helst i7
For gaming betyder Grafikkortet klart mere en processoren, ydre mere er det vigtigere med clock-frekvensen på processoren vigtigere end antallet af kerne ved spil (da det ikke er antal af kerne ganget frekvens man får).Elscorpio skrev:Jeg skal primært bruge den til gaming i forbindelse med NPF 2010.MrBangDK skrev:Jeg har én ifbm. bestyrelsesarbejde. Bruger den ikke så meget, men er ganske godt tilfreds med den. Der er to ting jeg er specielt glad for.Elscorpio skrev:.... der har erfaring med om Asus laptops er noget bras eller noget kram der holder?
/Bang
Er der nogle der kender andre gode gaming laptops i prisklassen 10-15000 ?
Eneste krav er en Intel Core i5 eller Core i7, helst i7
Foruden det vil jeg sige jeg altid har været glad for mine Asus produkter. Desvære er der nu om dage en stor tildens til at selv de "store" shipper en del produkter med fejl og bare erstatter dem, sket for mig med en HP (2 gange!).
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg søger svar på flg spørgsmål :
1) Hvis man skal have afmonteret en airbag på en VW er det så kun VW der må gøre det eller må enhver mekaniker bare gå i krig med det? Har fået forskellige forklaringer tidligere så håber der er en herinde med lidt forstand udi den slags...
2) Kan man oprette 2 uafhængige I-Tunes på èn computer? Det irriterer mig at når jeg har min ipod på shuffle kommer der pludselig en af ungernes MGP-sange. Derfor ville det jo være cool at have en I-tunes til deres så jeg kan have min egen i fred...
Takker
1) Hvis man skal have afmonteret en airbag på en VW er det så kun VW der må gøre det eller må enhver mekaniker bare gå i krig med det? Har fået forskellige forklaringer tidligere så håber der er en herinde med lidt forstand udi den slags...
2) Kan man oprette 2 uafhængige I-Tunes på èn computer? Det irriterer mig at når jeg har min ipod på shuffle kommer der pludselig en af ungernes MGP-sange. Derfor ville det jo være cool at have en I-tunes til deres så jeg kan have min egen i fred...
Takker
Du kan slå fra, så din ipod ikk automatisk synkroniserer. Så den ikk selv opdaterer sangene fra dit itunes bibliotek.Køllen I Møllen skrev: 2) Kan man oprette 2 uafhængige I-Tunes på èn computer? Det irriterer mig at når jeg har min ipod på shuffle kommer der pludselig en af ungernes MGP-sange. Derfor ville det jo være cool at have en I-tunes til deres så jeg kan have min egen i fred...
Takker
- Køllen I Møllen
- Allstar

Yep, den har jeg også tidligere brugt. Og det løser jo problemet med Ipod`en. Men jeg vil gerne have et bibliotek for mig selv da jeg også her er træt af at skulle høre MGP og diverse børnesangeZee skrev:Du kan slå fra, så din ipod ikk automatisk synkroniserer. Så den ikk selv opdaterer sangene fra dit itunes bibliotek.Køllen I Møllen skrev: 2) Kan man oprette 2 uafhængige I-Tunes på èn computer? Det irriterer mig at når jeg har min ipod på shuffle kommer der pludselig en af ungernes MGP-sange. Derfor ville det jo være cool at have en I-tunes til deres så jeg kan have min egen i fred...
Takker
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Opret seperate playlists? Det har jeg gjort med min og kærestens musik så jeg slipper for Burhan G og Celin DijonKøllen I Møllen skrev:Yep, den har jeg også tidligere brugt. Og det løser jo problemet med Ipod`en. Men jeg vil gerne have et bibliotek for mig selv da jeg også her er træt af at skulle høre MGP og diverse børnesangeZee skrev:Du kan slå fra, så din ipod ikk automatisk synkroniserer. Så den ikk selv opdaterer sangene fra dit itunes bibliotek.Køllen I Møllen skrev: 2) Kan man oprette 2 uafhængige I-Tunes på èn computer? Det irriterer mig at når jeg har min ipod på shuffle kommer der pludselig en af ungernes MGP-sange. Derfor ville det jo være cool at have en I-tunes til deres så jeg kan have min egen i fred...
Takker
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, men jeg bruger shuffle, ikke playlister. Så den tager alt hvad der er af musik i biblioteket.Hinrup85 skrev:Opret seperate playlists? Det har jeg gjort med min og kærestens musik så jeg slipper for Burhan G og Celin DijonKøllen I Møllen skrev:Yep, den har jeg også tidligere brugt. Og det løser jo problemet med Ipod`en. Men jeg vil gerne have et bibliotek for mig selv da jeg også her er træt af at skulle høre MGP og diverse børnesangeZee skrev:Du kan slå fra, så din ipod ikk automatisk synkroniserer. Så den ikk selv opdaterer sangene fra dit itunes bibliotek.Køllen I Møllen skrev: 2) Kan man oprette 2 uafhængige I-Tunes på èn computer? Det irriterer mig at når jeg har min ipod på shuffle kommer der pludselig en af ungernes MGP-sange. Derfor ville det jo være cool at have en I-tunes til deres så jeg kan have min egen i fred...
Takker
Jeg kan sgu godt forstå du gerne vil slippe for Burhan G og Celine Dion, fy for den da. Det er jo værre end MGP
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Vedr. spm. 1: Så har jeg prøvet det på en Jeep, mens vi boede i Schweiz. Der ville den autoriserede Jeep mekaniker faktisk IKKE gøre det - det måtte han simpelthen ikke, sagde han. Vi måtte derfor køre til en uautoriseret og få det gjort. Man kunne forestille sig at det var noget af det samme her... Vi fik i øvrigt installeret en knap så vi kunne aktivere og deaktivere den pågældende airbag efter behov (hvis der skal sidde en unge eller ej, f.eks.). Det kostede ikke alverden ekstra.Køllen I Møllen skrev:Jeg søger svar på flg spørgsmål :
Takker
Bienvenu Bassogog!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ok. Så må jeg ned til ham på Mispelvej.... Men han tager jo aldrig telefonenastonvilla skrev:Vedr. spm. 1: Så har jeg prøvet det på en Jeep, mens vi boede i Schweiz. Der ville den autoriserede Jeep mekaniker faktisk IKKE gøre det - det måtte han simpelthen ikke, sagde han. Vi måtte derfor køre til en uautoriseret og få det gjort. Man kunne forestille sig at det var noget af det samme her... Vi fik i øvrigt installeret en knap så vi kunne aktivere og deaktivere den pågældende airbag efter behov (hvis der skal sidde en unge eller ej, f.eks.). Det kostede ikke alverden ekstra.Køllen I Møllen skrev:Jeg søger svar på flg spørgsmål :
Takker
Kom du derned?
Jeg føler mig ret overbevist om at det var inde i Itunes du skulle oprette separate playlists... Så at du kun ligger sangene fra din egen playlist over på Ipod'en...Køllen I Møllen skrev:Ja, men jeg bruger shuffle, ikke playlister. Så den tager alt hvad der er af musik i biblioteket.Hinrup85 skrev:Opret seperate playlists? Det har jeg gjort med min og kærestens musik så jeg slipper for Burhan G og Celin DijonKøllen I Møllen skrev:Yep, den har jeg også tidligere brugt. Og det løser jo problemet med Ipod`en. Men jeg vil gerne have et bibliotek for mig selv da jeg også her er træt af at skulle høre MGP og diverse børnesangeZee skrev:Du kan slå fra, så din ipod ikk automatisk synkroniserer. Så den ikk selv opdaterer sangene fra dit itunes bibliotek.Køllen I Møllen skrev: 2) Kan man oprette 2 uafhængige I-Tunes på èn computer? Det irriterer mig at når jeg har min ipod på shuffle kommer der pludselig en af ungernes MGP-sange. Derfor ville det jo være cool at have en I-tunes til deres så jeg kan have min egen i fred...
Takker
Jeg kan sgu godt forstå du gerne vil slippe for Burhan G og Celine Dion, fy for den da. Det er jo værre end MGP
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nu er hele formålet med at have et bibliotek jo at man nemt kan søge og sortere i de mange albums man efterhånden har derinde. Hvis alle disse bliver puttet ned i èn playlist synes jeg overskueligheden ryger...Krushave skrev:Jeg føler mig ret overbevist om at det var inde i Itunes du skulle oprette separate playlists... Så at du kun ligger sangene fra din egen playlist over på Ipod'en...
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Ja jeg gjorde - han var ganske rigtig helt fantastisk. Han fixede det han skulle på en arbejdsdag, og jeg lånte en udmærket bil af ham til dagens brug. Og han var super billig. Tak for tippet, igen!Køllen I Møllen skrev:Ok. Så må jeg ned til ham på Mispelvej.... Men han tager jo aldrig telefonenastonvilla skrev:Vedr. spm. 1: Så har jeg prøvet det på en Jeep, mens vi boede i Schweiz. Der ville den autoriserede Jeep mekaniker faktisk IKKE gøre det - det måtte han simpelthen ikke, sagde han. Vi måtte derfor køre til en uautoriseret og få det gjort. Man kunne forestille sig at det var noget af det samme her... Vi fik i øvrigt installeret en knap så vi kunne aktivere og deaktivere den pågældende airbag efter behov (hvis der skal sidde en unge eller ej, f.eks.). Det kostede ikke alverden ekstra.Køllen I Møllen skrev:Jeg søger svar på flg spørgsmål :
Takker
Kom du derned?
Bienvenu Bassogog!
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
En, som kan skaffe et ok billede af den herlige Dickson, omkring 1:04-7, hvor han kysser logoet? Jeg fatter ikke det prt sc halløj.
http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/AaB-ob-1-2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/AaB-ob-1-2" onclick="window.open(this.href);return false;
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
Bliver desværre ikke i super kvalitet, men her er det jeg lige kunne fange.Simon-RS skrev:En, som kan skaffe et ok billede af den herlige Dickson, omkring 1:04-7, hvor han kysser logoet? Jeg fatter ikke det prt sc halløj.
Det her er fototeknisk i orden, men til gengæld i en lidt træls vinkel - og så er det ikke gratis.Oder skrev:Bliver desværre ikke i super kvalitet, men her er det jeg lige kunne fange.Simon-RS skrev:En, som kan skaffe et ok billede af den herlige Dickson, omkring 1:04-7, hvor han kysser logoet? Jeg fatter ikke det prt sc halløj.
http://fodboldfoto.dk/foto/Picture/6275 ... er&id=2127" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert