I afsporer en god debat om måger.jernskjorten skrev:Hm, jeg kunne nu godt forestille mig en Karl Stegger-type stå på Annebergvej og ruske sig til underskrifter fra de stakkels gamle damer.Køllen I Møllen skrev:Arh, nu er det jo ikke i "Det pisser mig af-tråden" jeg regner med at kapre flest medlemmer. Det var nu bare et lille opråb. Nogle gange skal der råbes højt. Du skal ikke tro at det er den tone jeg bruger når jeg går og kaprer folk på gadenjernskjorten skrev:Min pointe er bare, at du gør projektet en bjørnetjeneste ved at skælde ud på folk - især med det sprogbrug.Køllen I Møllen skrev:Du skal ikke melde dig ind for min skyld. Du skal melde dig ind fordi du ikke vil se Aalborg gennempulet på kryds og tværs af motorvej, støj og forurening.jernskjorten skrev:Det giver mig virkelig bare lyst til at bakke op om borgerbevægelsen, at jeg pisser dig af, og at du mener, at jeg sidder på min flade røv og piller bussemænd.Køllen I Møllen skrev:....som det forøvrigt pisser mig vildt og voldsomt af at der ikke er flere herinde der har reageret på. En fuldbyrdet voldtægt af vores by er på tegnebrættet og vi kan gøre en forskel ved at sende et høringssvar. Se denne side og husk også at melde jer ind. Det koster gratis.
http://www.bricksite.com/limfjordsforbi ... evaegelsen" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg begriber ikke at så mange mennesker bruger så meget tid på at følge AaB (og dermed støtte byen) og stå og råbe på stadion at man "kæmper for Aalborg" og når der så er nogen der angriber byen (for det er fandeme det de sataner der vil splitte byen af med en unødvendig motorvej gør) så sidder man på sin flade røv og piller bussemænd.
KOM SÅ IGANG AALBORG!!!
For min skyld kan du bare pille videre, lad være med at spise de grønne...
Men lad gå - Køllen for president.
Det pisser mig af tråden
-
seamann
Re: Det pisser mig af tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Beklager.... Som det gamle mundheld siger : "Den der afsporer en mågedebat, han får ej sove den ganske nat".
Tilbage til emnet.
Tilbage til emnet.
Janteloven eksisterer IKKE!
De andre? Der er een og den har jo ligget der længere end den omkringliggende beboelse. Her er planen at opføre en ny (og på en helt masse planer overflødig) motorvej tværs igennem et stort eksisterende beboelsesområde som ikke er gearet til tung trafik.alithebeast skrev:Er byen så også splittet af de andre motorveje, der går gennem den? Uanset hvor man placerer en motorvej, vil der jo være folk der bliver påvirket af det.
Mere mågedebat! Er blevet helt skræmt, da jeg er ved at kigge på lejligheder i bl.a. Øgadekvarteret..
-
A_Strandfelt
- Allstar

"Fodboldpolitiet", der prøver at bestemme, om jeg må glæde mig over FCK's nederlag i Champions League.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
"Zanka" pisser mig af, alt ved ham pisser mig af, især "Zanka" delen... Synes det var i aften den lille hemmelighed skulle ud.
Beklager!
Beklager!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
At spillere som Zanka og Mike Jensen (før Goodson) render rundt og er anførere forstår i øvrigt ikke en dyt af. Mentaliteten på holdet ændrer, der er brug for en rigtig leder på et hold, ikke en der er overbevist om han er en big dick playah. Sölvi Ottesen havde alle dage været det naturlige valg af anfører efter Kvisten blev solgtProvst i Brovst skrev:"Zanka" pisser mig af, alt ved ham pisser mig af, især "Zanka" delen... Synes det var i aften den lille hemmelighed skulle ud.
Beklager!
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Der er vist én, der læser med i FCK-tråden på bold.dk, hva?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Peter Schmeichels mundlort pisser mig af. Nej, vi er ikke allesammen blåstribede i aften, baconfætter.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Er han ikke altid ManU-fan og ellers bare fan af sig selv?Kilde skrev:Peter Schmeichels mundlort pisser mig af. Nej, vi er ikke allesammen blåstribede i aften, baconfætter.
Hader København!
Sjovt du nævner det. Jeg så en kommentar i FCK tråden (på bold.dk) igår hvor en bruger (jeg ellers regnede med var FCM fan) skriver noget i retning af:Kilde skrev:Peter Schmeichels mundlort pisser mig af. Nej, vi er ikke allesammen blåstribede i aften, baconfætter.
Så er vi da godt nok heller ikke heldige.
Jeg spørger så ind hvorefter flere skriver at i og med man er dansker så er man logisk nok også FCK'er i en sådan kamp... Mit spørgsmål er bare hvornår den regel blev indført, for jeg er godt nok ikke enig... En ting er at have sympati for et hold (personligt synes jeg det er flot når danske hold/danskere præsterer noget i udlandet, men så heller ikke mere) men direkte at være en del af holdet (som man føler sig når man skriver "vi") fordi det er ChL virker yderst vammelt og plastic agtigt for mig...
Det pisser mig i øvrigt også af.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Melkaer
- Ynglinge

- Favoritspiller: Curth og Augu
- Geografisk sted: 9210
Jeg er helt enig i at det er fedt når danske hold klarer sig godt i Europa, og normalt ville jeg nok også holde med FCK i en kamp som den i går, men jeg har så mange venner der er FCK-fans og lever højt på at FCK altid vinder, at jeg er begyndt at fryde mig hver gang de taber!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!
-
Toarn
- Landshold

- Favoritspiller: Burke Henry
- Geografisk sted: Westside 9000
Kommentarerne går vel kun på den almene dansker der ikke har TV2 sport og ikke går forfærdelig meget op i fodbold - den slags som pludselig kippede voldsomt med klaphatten da AaB's kampe mod Deportivo blev vist på DR og havde sindsyge seertal. Der var opbakningen til et dansk hold på sit absolut højeste. Fair nok, jeg kan godt have sympati med danske hold i Europa, men ALDRIG vil jeg støtte andre end de bolsjestribede.jonas386 skrev:Sjovt du nævner det. Jeg så en kommentar i FCK tråden (på bold.dk) igår hvor en bruger (jeg ellers regnede med var FCM fan) skriver noget i retning af:Kilde skrev:Peter Schmeichels mundlort pisser mig af. Nej, vi er ikke allesammen blåstribede i aften, baconfætter.
Så er vi da godt nok heller ikke heldige.
Jeg spørger så ind hvorefter flere skriver at i og med man er dansker så er man logisk nok også FCK'er i en sådan kamp... Mit spørgsmål er bare hvornår den regel blev indført, for jeg er godt nok ikke enig... En ting er at have sympati for et hold (personligt synes jeg det er flot når danske hold/danskere præsterer noget i udlandet, men så heller ikke mere) men direkte at være en del af holdet (som man føler sig når man skriver "vi") fordi det er ChL virker yderst vammelt og plastic agtigt for mig...
Det pisser mig i øvrigt også af.
In Åke we trust
At kampene mellem FC Barcelona og Real Madrid efterhånden altid udvikler sig til en børnehaveforestilling. Jeg elsker kampe med høj intensitet, men det der foregår de to hold imellem er til grin. Skuespil, små beskidte tricks, konstant brok og gestikuleren til hinanden og dommer, og flere optøjer undervejs er åbenbart uundgåeligt. Spil nu bare fodbold for fanden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Fuldstændig enig, og det er da kørt helt af sporet siden Mourinho kom til madrid. Han legitimerer jo opførelsen, og så er det sgu ikke mærkeligt at de opfører sig som så børn hver gang de taber til Barca.Hanga skrev:At kampene mellem FC Barcelona og Real Madrid efterhånden altid udvikler sig til en børnehaveforestilling. Jeg elsker kampe med høj intensitet, men det der foregår de to hold imellem er til grin. Skuespil, små beskidte tricks, konstant brok og gestikuleren til hinanden og dommer, og flere optøjer undervejs er åbenbart uundgåeligt. Spil nu bare fodbold for fanden.
-
Elegia
Ja, det er røvsygt!Hanga skrev:At kampene mellem FC Barcelona og Real Madrid efterhånden altid udvikler sig til en børnehaveforestilling. Jeg elsker kampe med høj intensitet, men det der foregår de to hold imellem er til grin. Skuespil, små beskidte tricks, konstant brok og gestikuleren til hinanden og dommer, og flere optøjer undervejs er åbenbart uundgåeligt. Spil nu bare fodbold for fanden.
Man ser desværre tendenserne alle steder. I OB-kampen skulle Villarreal-spillerne hen og sparke/kaste bolden væk ved enhver dødbold.
Det er helt indiskutabelt til en advarsel hver gang, men da dommeren som vanligt ikke havde nosser til det, eskalerede det hen ad vejen, før OB-protesterne blev så voldsomme, at selv linjevogteren (der komisk nok vil kaldes for assisterende dommer) ikke kunne lave den sædvanlige med at lade som om, han intet havde set.
FIFA burde spare sammen til et sæt testikler til samtlige dommere, så de i et halvt år konsekvent stangede gule kort ud for at ”forhale igangsættelser” på den ene eller anden måde.
Spillerne ville hurtigt lade sig dressere til denne nye virkelighed – og i længden ville dommerne faktisk have hjulpet dem selv, fordi de så ville slippe for al brokkeriet hver gang samt den ophidsede stemning på stadion.
-
sociopaten
- 2. div

På den ene side kan jeg godt følge jer i at det er ved at tage en smule overhånd (især med kæmpeidioterne Mourinho og Pepe), men på den anden side er det også fedt med to hold, der hader hinanden så meget, at kampe om den i princippet ligegyldige spanske supercup bliver så sindssygt intense og underholdende. Man keder sig i hvert fald ikke et sekund under disse kampe.Elegia skrev:Ja, det er røvsygt!Hanga skrev:At kampene mellem FC Barcelona og Real Madrid efterhånden altid udvikler sig til en børnehaveforestilling. Jeg elsker kampe med høj intensitet, men det der foregår de to hold imellem er til grin. Skuespil, små beskidte tricks, konstant brok og gestikuleren til hinanden og dommer, og flere optøjer undervejs er åbenbart uundgåeligt. Spil nu bare fodbold for fanden.
Man ser desværre tendenserne alle steder. I OB-kampen skulle Villarreal-spillerne hen og sparke/kaste bolden væk ved enhver dødbold.
Det er helt indiskutabelt til en advarsel hver gang, men da dommeren som vanligt ikke havde nosser til det, eskalerede det hen ad vejen, før OB-protesterne blev så voldsomme, at selv linjevogteren (der komisk nok vil kaldes for assisterende dommer) ikke kunne lave den sædvanlige med at lade som om, han intet havde set.
FIFA burde spare sammen til et sæt testikler til samtlige dommere, så de i et halvt år konsekvent stangede gule kort ud for at ”forhale igangsættelser” på den ene eller anden måde.
Spillerne ville hurtigt lade sig dressere til denne nye virkelighed – og i længden ville dommerne faktisk have hjulpet dem selv, fordi de så ville slippe for al brokkeriet hver gang samt den ophidsede stemning på stadion.
-
Elegia
Det er fedt, at de hader hinanden og at der er tænding på.sociopaten skrev:På den ene side kan jeg godt følge jer i at det er ved at tage en smule overhånd (især med kæmpeidioterne Mourinho og Pepe), men på den anden side er det også fedt med to hold, der hader hinanden så meget, at kampe om den i princippet ligegyldige spanske supercup bliver så sindssygt intense og underholdende. Man keder sig i hvert fald ikke et sekund under disse kampe.Elegia skrev:Ja, det er røvsygt!Hanga skrev:At kampene mellem FC Barcelona og Real Madrid efterhånden altid udvikler sig til en børnehaveforestilling. Jeg elsker kampe med høj intensitet, men det der foregår de to hold imellem er til grin. Skuespil, små beskidte tricks, konstant brok og gestikuleren til hinanden og dommer, og flere optøjer undervejs er åbenbart uundgåeligt. Spil nu bare fodbold for fanden.
Det er ekstremt ufedt (og fimset samt ødelæggende for sporten på sigt), at de lader dette had komme til udtryk ved at smide og skabe sig som små skolepiger, der er forelskede i den samme frække fyr fra 7. klasse.
Som skrev af Hanga: Spil nu bare fodbold, for fanden!
-
seamann
Helt vanvittigt at han ikke bliver smidt ud af fodbold - tilsyneladende slet ingen straf..
http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... NETTXT3487" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... NETTXT3487" onclick="window.open(this.href);return false;
Ret skal være ret - Mourinho prikker ikke assistenttræneren i øjet. Han tager derimod fat i området omkring øret/kinden.seamann skrev:Helt vanvittigt at han ikke bliver smidt ud af fodbold - tilsyneladende slet ingen straf..
At han stadig bør straffes, og i øvrigt virker til at have mistet overblikket i Classico-kampene, er noget helt andet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.